Je kan inderdaad veel beter je tijd besteden op een forum...quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas zijn er toch net iets te veel mensen die niks beters te doen hebben.
Het is een fucking fantasy-serie, maak je druk man...quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:15 schreef InzolVC het volgende:
Nee wacht. Als een wormhole verdwijnt dan wordt Eleven ergens tussen aarde en the abyss eruit gegooid. Dit kan midden in de ruimte zijn ver van de aarde. Of ergens in Finland
Ik wilde juist aangeven dat hierdoor de aannemelijke mogelijkheid bestaat dat Eleven eigenlijk weer op aarde rondloopt. Season 6!quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:22 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Het is een fucking fantasy-serie, maak je druk man...
Maar in de "smoke vorm" is hij nog levend? Er kwamen namelijk smoke particles uit Holly haar mond na het loskoppelen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:26 schreef C.V.S het volgende:
https://www.netflix.com/t(...)e-8-ending-explained
Mindflayer is dood
In de rook vorm is ie nooit levend geweest. Het wezen heeft controle over de particles (als een soort biologische nanobots zou je bijna kunnen zeggen), en de vorm die we in rook zagen was slechts een representatie, geen entiteit op zich.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar in de "smoke vorm" is hij nog levend? Er kwamen namelijk smoke particles uit Holly haar mond na het loskoppelen.
Waarom is dit zo verschrikkelijk slecht geschreven, zodat we dit soort dingen maar moeten raden.![]()
Running up that hill. Running up. Niet overquote:Op maandag 19 januari 2026 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Minpuntje is wel dat ik het soms erg over de top vind.
De fout die velen op het internet maken, is dat je alles tot in de puntjes analyseert en wilt begrijpen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Niemand die de Silmarillion heeft gelezen is daar beter van geworden.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar in de "smoke vorm" is hij nog levend? Er kwamen namelijk smoke particles uit Holly haar mond na het loskoppelen.
Waarom is dit zo verschrikkelijk slecht geschreven, zodat we dit soort dingen maar moeten raden.![]()
Niet helemaal waar. Veel film en serie-makers proberen hun film of serie zo nauwkeurig te maken en vol te stoppen met verwijzingen en clues. Dit is voer voor analisten op youtube en andere socials, die deze films en serieus volledig uitpluizen en presenteren aan hun miljoenenpubliek. De perfecte promotie voor film en serie, waar regisseurs en filmmakers tegenwoordig graag gebruik van maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De fout die velen op het internet maken, is dat je alles tot in de puntjes analyseert en wilt begrijpen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Niemand die de Silmarillion heeft gelezen is daar beter van geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |