En als aanhaker hierop: top dat de moeder van Mike littekens had van de aanval van de demogorgonsquote:Op woensdag 31 december 2025 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het dan weer wel realistisch dat Max niks kan na een tijd 'coma'![]()
Ik vind karakter ontwikkeling niet altijd iets wat nodig is om een topserie te worden. Karakterontwikkeling word in mijn ogen ook vaak niet reeel met de werkelijkheid vorm gegeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pluribus momenteel
Eigenlijk alles waar wél karakterontwikkeling inzit. Dept Q vond ik ook wel sterk.
Dit is meer 'popcornentertainment', niet denigrerend bedoeld daar kan ik ook hartstikke van genieten als ik m'n verstand op 0 zet, maar om bij de beste series ooit te horen heb ik wel iets meer diepgang nodig.
Zo zit ik er ook in. GoT werd echt bizar slecht. House of Cards ook. Stranger Things haalt altijd nog een acceptabel niveau en einde was ook inderdaad top.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap alle kritiek, maar vond het einde veel beter dan verwacht. Mede vanwege Iron Maiden tijdens de diploma uitreiking.
Prima serie van begin tot einde. Natuurlijk wist het het niveau van het eerste seizoen niet altijd vast te houden, maar zelfs de minste afleveringen waren meer dan acceptabel en het geheel hoort wat mij betreft in de top 5 fantasy series aller tijden.
En ben je het daar niet mee eens, dan noem maar 5 beter fantasy series.
Nee Twin Peaks dat vervolg is ook dat je echt denkt waar kijk ik naar. X-Files is vermakelijk hoor en kan ik heel erg waarderen maar die hebben echt hele slechte afleveringen gehad en seizoen die veel minder zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, in 4 had het ook wel gekund. Toch heb ik niet echt het gevoel dat het onnodig gerekt is. Althans niet in de mate als bij GoT, dat werd gewoon gênant op een bepaald moment. Om het vervolgens af te raffelen.
Stranger Things heeft een prima kop-staart alleen het lijf maakte hier en daar misschien een onnatuurlijk krul. neemt niet weg dat ik het een top serie vond. Ik zei hierboven top 5 fantasy, maar dat is eigenlijk nog best behoudend. Als ik naar fantasy en SF kijk vind ik het lastig om drie series te noemen die ik echt beter vind als ik het van begin tot eind neem.
De eerste seizoenen van Lost waren geweldig, maar dat zakte echt weg tot een niveau verder onder de slechtste afleveringen van ST. Dat geldt eigenlijk ook wel voor GoT.
Twin Peaks? X-files? Waren die van begin tot einde super?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:34 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf met te veel vragen zittenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Verhaal met demo's is uitgelegd door de Duff Brothers. Was een verassings aanval in de Abyss en de demo's zitten in the upside down. Dus niet op de plek waar Vecna is.quote:
Maar ja, dan noem je met Dept Q en Pluribus twee series die in hun eerste seizoen zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pluribus momenteel
Eigenlijk alles waar wél karakterontwikkeling inzit. Dept Q vond ik ook wel sterk.
Dit is meer 'popcornentertainment', niet denigrerend bedoeld daar kan ik ook hartstikke van genieten als ik m'n verstand op 0 zet, maar om bij de beste series ooit te horen heb ik wel iets meer diepgang nodig.
De Mind Flayer heeft aanvankelijk geen vaste vorm in de Abyss. In seizoen drie creëert hij een lichaam uit de biomassa van eerst ratten en daarna mensen. Het zou kunnen dat hij in de Abyss hetzelfde heeft gedaan en daarvoor alle Demogorgons heeft opgeofferd.quote:
Is al ontkracht door de Duffer Brothers.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De Mind Flayer heeft aanvankelijk geen vaste vorm in de Abyss. In seizoen drie creëert hij een lichaam uit de biomassa van eerst ratten en daarna mensen. Het zou kunnen dat hij in de Abyss hetzelfde heeft gedaan en daarvoor alle Demogorgons heeft opgeofferd.
Ohwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is al ontkracht door de Duffer Brothers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |