Ja, dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, tot ik vijftien seconden bezig ben met de eerste nieuwe aflevering als het eindelijk zo ver is
26 november, kerst en oudjaarsavond dus.quote:
Zal wel vooral de postproductie zijn die zo lang duurt, met alle special effects.quote:
Het heeft te lang geduurd, maar daardoor zijn wij wel van plan seizoenen 1 t/m 4 te bingen voordat we aan S5 beginnen, erg veel zin in. Seizoen 5 lijkt inderdaad de trend van seizoen 4 te volgen met afleveringen van 100 - 180 minuten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Moet wel eerder bekennen dat mijn interesse een beetje is weg gezakt na zolang wachten maar goed alsnog ga ik het laatste seizoen wel kijken want vorige seizoenen waren ook leuk.
Vecna als main antagonist is fucking boring. Ik hoop echt dat hij niet hij de topdog is, maar de entiteit waar de mind flayer uit gemaakt is.quote:
Het zou cool zijn als daar nog een zijpad in gemaakt kan worden ja, met een DnD metafoortje erbij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vecna als main antagonist is fucking boring. Ik hoop echt dat hij niet hij de topdog is, maar de entiteit waar de mind flayer uit gemaakt is.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Elan het volgende:
Het is echt te lang geleden ik ben zowat vergeten waar seizoen 4 over ging en hoe het precies eindigde.
Zo zal het wel geëindigd zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat ik hoop, is dat het niet weer eindigt met Eleven die haar handen uitsteekt en met haar matige acteerkwaliteiten "Aaaaaahhhjjjjj!" schreeuwt.
Iets met Vecnaquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Elan het volgende:
Het is echt te lang geleden ik ben zowat vergeten waar seizoen 4 over ging en hoe het precies eindigde.
Een vreemd monster leek lange tijd een dreiging te zijn maar dit werd op het laatste moment afgewendquote:
Allemaal dood, dan schrikt Will ineens wakker omdat hij naar school moet. Hij is weer een jong ventje en vergeet de droom al heel gauw. Einde.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:00 schreef Rnie het volgende:
Het enige zwakke punt aan deze serie is de terughoudendheid om hoofdpersonages om te brengen. Ik had echt gehoopt dat er in seizoen 4 minstens twee belangrijke personages het loodje zouden leggen, maar helaas.
Laten we hopen dat seizoen 5 wél wat vuurwerk brengt op dat vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |