SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nope, wordt telkens weer verder verschovenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen en dinsdag is die regen er nog niet
Tot het te laat is en elk grassprietje, konijntje, eikenboompje en musje kapot is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, wordt telkens weer verder verschoven
quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen en dinsdag is die regen er nog niet
Omdat Hugo niks kanquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bouwt Hugo dit niet in Nederland?
Rügen 2.0?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat is echt zo'n locatie voor een dystopische actiefilm a la Dredd ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ze zullen wel weer een roedel Oeigoeren opkopen waarschijnlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Hoop laaggeschoolde glazenwassers nodig wel.
Die komt pas als het weekend is zodat mensen er echt goed van kunnen genietenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, wordt telkens weer verder verschoven
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Wordt je om 07:00 afgeschoten naar je werk en ben je binnen 10 seconden 170 kilometer verderop met je bammetjes en je fruithapje.
Of ze net voor het weekend en dan overal schade en overlast veroorzaakt zodat iedereen de tijd heeft in het weekend om alle zooi op te ruimenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt pas als het weekend is zodat mensen er echt goed van kunnen genieten
Waarom zit Rutte er dan nog??quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.
De hooggeschoolde zijn voor de bovenste verdieping?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Hoop laaggeschoolde glazenwassers nodig wel.
Omdat die het erg goed doet misschien?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zit Rutte er dan nog??
Als je een man over zijn arm aait ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.
Dat kan ook nogquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze net voor het weekend en dan overal schade en overlast veroorzaakt zodat iedereen de tijd heeft in het weekend om alle zooi op te ruimen
Nee doeiquote:
heb je dat ding nou niet opgehangen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Aan de onderkant van mijn grote teen door een mug geprikt, hoe dan
Waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar slecht geslapen, gelukkig heb ik daar humeurtechnisch en fysiek gezien geen last van
Jawel allang joh, is wel waardeloos spul want de plakrand komt de hele tijd los waardoor ik dat ding elke dag weer soort van op zijn plek moet duwenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat ding nou niet opgehangen?
ohquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel allang joh, is wel waardeloos spul want de plakrand komt de hele tijd los waardoor ik dat ding elke dag weer soort van op zijn plek moet duwen
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Het was niet echt een plaknacht of zo toch ?
Praxis huismerk ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
das wel balen. welk merk had je ook alweer?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.
Vannacht wordt wel een plaknachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag losmaken om het raam open en dicht te doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja k heb die van Tesa. zit er al een jaar
In de volle zonquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelen
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelen
Oeh la laquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vannacht wordt wel een plaknacht
Kan je dat niet via een hoekje? dat doe ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag losmaken om het raam open en dicht te doen
Met los?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.
Daar is het toch geen weer voor joh 🥵quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds wachten op hem.
Vind dat wel lekker onder extreme omstandigheden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is het toch geen weer voor joh 🥵
Voor de kringverjaardag met plakjes leverworstquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanmiddag met mijn pootje op reis naar den haag
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker onder extreme omstandigheden.
Ja doe ik ook, maar het is gewoon matig spulquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je dat niet via een hoekje? dat doe ik ook
Heimwee zeg ik je, Heimwee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanmiddag met mijn pootje op reis naar den haag
tatta's be likequote:Op zondag 14 augustus 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kringverjaardag met plakjes leverworst
Hopen dat die niet weer stil komt te staan net als gisteren danquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik ga met de trein naar mijn vader en dan ook maar wandelen vanaf het station.
ah probeer die van tesa dan? ik heb echt vrijwel nooit meer muggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar het is gewoon matig spul
Eh wacht, wat was er gisteren?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat die niet weer stil komt te staan net als gisteren dan
Zou gewoon een inzethor moeten maken, is niet zo ingewikkeld, maar moet ik er eerst zin in hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah probeer die van tesa dan? ik heb echt vrijwel nooit meer muggen
https://www.bndestem.nl/m(...)schen-hoek~a41aabdd/quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh wacht, wat was er gisteren?
Oooh de IC Direct weerquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/m(...)schen-hoek~a41aabdd/
Gestrand op een plek zonder voorzieningen en schaduw
Wat voor taart is er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Denk het niet, dat heeft ze nooit
Met gekookte slagroomquote:
Mehquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:18 schreef Ama het volgende:
28 graden in de slaapkamer en mijn vriend slaapt gewoon door.
Straks is het winter, hoeft het niet meer :pquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een inzethor moeten maken, is niet zo ingewikkeld, maar moet ik er eerst zin in hebben
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort warme dikke karnemelk over een spons dus?
https://9gag.com/gag/aegLLRvquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is ook niet feestelijk.
Daarom, komt volgens jaar wel een keer ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks is het winter, hoeft het niet meer :p
Ja de NS heeft elk seizoen wel weer een excuus voor vertragingen, nu zal het spoor wel op smelten staan ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh de IC Direct weer![]()
Ik neem sowieso wel een flesje water mee.
Aircogod @Haags @Nattekatquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:18 schreef Ama het volgende:
28 graden in de slaapkamer en mijn vriend slaapt gewoon door.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:28 schreef mschol het volgende:
zo weer thuis na 32km fietsen..
kan ik rest van de dag bar weinig gaan doen
ja is het leuk?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb het ontbijt er in zitten. Vrienden om mij heen zijn hun caravan en camper aan het inpakken, die gaan zo naar huis. Ik blijf tot morgen want dan gaat de bus pas weerOverijssel anno 2022
Wel heerlijk rustig hier
zo vroeg is het nog goed te doen, nu zou ik het niet meer overwegenquote:
Goed om te horen, kan ik zo mijn schoenen aan gaan trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zo vroeg is het nog goed te doen, nu zou ik het niet meer overwegen
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort warme dikke karnemelk over een spons dus?
quote:
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven danquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed om te horen, kan ik zo mijn schoenen aan gaan trekken
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Dames in de SC doen jullie al aan vabben?
wat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
hoop toch niet dat grmbl zo ver looptquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven dan
en niet naar delft, daar stikte het van de wespen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ja zal wel een beetje een schaduwrijke route uitzoekenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven dan
en niet naar delft, daar stikte het van de wespen
Nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch niet dat grmbl zo ver loopt
kippestukkie toch voor de wandelgoeroe van dit topic?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch niet dat grmbl zo ver loopt
Eh??quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
quote:Vabbing is when a woman applies her vaginal fluids to her wrists, neck and other areas like perfume, in order to attract men with pheromones.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:47 schreef mschol het volgende:
welke tiktok gek heeft dit weer bedacht?
quote:For the uninitiated, 'vabbing' is the portmanteau of 'vagina' and 'dabbing', and refers to people using vaginal fluid as perfume. The idea came from TikToker Mandy Lee, who insisted it increased her success in attracting men. She's since deleted the original post, but others have followed in her stead.
Watquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Die hagelslag is nu wel gesmoltenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
*kijkt naar bord met crackers met hagelslag
moet dat niet een bord hagelslag met crackers zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
*kijkt naar bord met crackers met hagelslag
Ik heb al een kerel, dus nee dank je.quote:
Misschien wordt die er wel helemaal wild vanquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al een kerel, dus nee dank je.
Eh, wild genoeg zonder extra 'parfum'.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wordt die er wel helemaal wild van
Dit werd 5000 jaar geleden al gedaan door Egyptische vrouwen, die vermengden het zelfs met krokodillenpoep, schattig hoe iedere generatie weer in rep en roer is door hetzelfde natuurlijke gedrag van vrouwen.quote:
goed plan, ook maar even doen voordat zon op woonkamer staatquote:
Natuurlijk gedrag van vrouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werd 5000 jaar geleden al gedaan door Egyptische vrouwen, die vermengden het zelfs met krokodillenpoep, schattig hoe iedere generatie weer in rep en roer is door hetzelfde natuurlijke gedrag van vrouwen.
Nou ja boven de receptie van de camping zijn ook wat hotelkamers ja. Zo moet je het zienquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is het leuk?Je zit in ee hotel toch?
Supertof! Uiteindelijk weinig gezien van de andere acts, maar EC is echt fantastisch live.quote:
Omg ben zo jaloers. Maar fijn dat het zo leuk was. 🥰quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supertof! Uiteindelijk weinig gezien van de andere acts, maar EC is echt fantastisch live.
of slaap jij inje pasgekochte tentje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja boven de receptie van de camping zijn ook wat hotelkamers ja. Zo moet je het zien
Niet vergeten om te drinken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:09 schreef LTVDK het volgende:
Nou de schoenen zijn aan, maar eens even door de oven wandelen
TMIquote:
Hou eens op met dat vervelende gestook steeds joh.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:26 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje ben ik nou de enige die vraagt of je een leuke avond hebt gehad?
het is toch veel te warm om te stoken..quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou eens op met dat vervelende gestook steeds joh.
Oh lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Na de lunch maar 'ns een duik nemen in de jachthaven hier in de buurt.
Ik stel alleen een vraag? 😅quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou eens op met dat vervelende gestook steeds joh.
Oke oke.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee Ama, je stelt niet alleen een vraag en dat weet je dondersgoed.
Bij de Willemsbrug zit toch een strandje tegenwoordig?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in rotterdam bij de coolhaven mooi parkje gemaakt met grasvelde je om te liggen. de website indebuurt heeft het nog gepromoot als plek om te zwemmen ook maar dat mag daar helemaal niet. Dus al die mensen worden nu elke dag het water uitgevist door handhaving
oh dat weet ik niet? Maar daar mag je ook niet zwemmenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij de Willemsbrug zit toch ook zit toch een strandje tegenwoordig?
Mag je toch ook niet zwemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij de Willemsbrug zit toch ook zit toch een strandje tegenwoordig?
Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je toch ook niet zwemmen?
Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rondquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in rotterdam bij de coolhaven mooi parkje gemaakt met grasvelde je om te liggen. de website indebuurt heeft het nog gepromoot als plek om te zwemmen ook maar dat mag daar helemaal niet. Dus al die mensen worden nu elke dag het water uitgevist door handhaving
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rond
Langs de Lek en Merwede zitten ook van die strandjes. Daar wordt het oogluikend toegestaan, maar daar verzuipen ook regelmatig mensen. De stroming is best sterk.quote:
Wat als er geen badmeester is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rond
Frikandellen drijven beter.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moeten we op zoek naar een nieuwe snack
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn Belgische koekjes opgegeten die niet lekker waren. En nu ben ik misselijk.
Joh, holmaatjes dit dat.quote:
Dat herken ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doet mij denken aan een dochter van de vriendin van mijn moeder
Die at een bak olijven op toen ze klein was, ook al vond ze ze enorm vies, ze bleef het eten
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn Belgische koekjes opgegeten die niet lekker waren. En nu ben ik misselijk.
Ik zou echt nooit in zulk water duikenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier
[ afbeelding ].
en dan aan de kant van mijn werk zwemmen mensen ook
Als ik een bakje met spinnenkoppen krijg, dan ga ik dat niet opetenquote:
Mja….quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.
Nee, het moet wel iets zijn waarvan ik in eerste instantie dacht dat het lekker zou zijn, zoals die koekjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een bakje met spinnenkoppen krijg, dan ga ik dat niet opeten
Bang dat water vies is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit in zulk water duiken![]()
pootje baden oke, maar echt zwemmen, nee.
Wat voor koekjes waren het eigenlijk? Behalve dat ze een Belgische afkomst hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het moet wel iets zijn waarvan ik in eerste instantie dacht dat het lekker zou zijn, zoals die koekjes.
Onze almanak.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hang ik dan weer de betweter uit?
Ja en ik weet niet of er stroming is?quote:
Heb je dadelijk ook een drijfnatte onderbroek.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik overweeg om zo even te stofzuigen
Orakel uit het Noorden (vanuit mij gezien dan)quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hang ik dan weer de betweter uit?
Kriekenkoekjes. Die heb ik heel lang geleden eens gekocht bij de Delhaize in Brussel. Vond ik toen lekker, maar nu veel te zoet en zoquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor koekjes waren het eigenlijk? Behalve dat ze een Belgische afkomst hebben.
altijd uitkijken of je niet bovenop een verdronken fiets duiktquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet of er stroming is?
Bovendien kan ik de bodem niet zien en dat vind ik smerig.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dadelijk ook een drijfnatte onderbroek.
Ja daar kan stroming zijn vanwege de scheepsvaart, daarom mag je er ook niet zwemmen. Die binnenvaartschepen varen daarquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet of er stroming is?
Bovendien kan ik de bodem niet zien en dat vind ik smerig.
Op dit moment nog oosten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orakel uit het Noorden (vanuit mij gezien dan)
Hmmm de afbeeldingen zien er wel smakelijk uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kriekenkoekjes. Die heb ik heel lang geleden eens gekocht bij de Delhaize in Brussel. Vond ik toen lekker, maar nu veel te zoet en zo
Whehe, ja of een winkelwagentje/ scooter/ vuurwapenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd uitkijken of je niet bovenop een verdronken fiets duikt
Zeg Makreel, je heet ineens andersquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Na de lunch maar 'ns een duik nemen in de jachthaven hier in de buurt.
Alles is vies in Rotterdam, op jou na dan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar kan stroming zijn vanwege de scheepsvaart, daarom mag je er ook niet zwemmen. Die binnenvaartschepen varen daar
maar denk dat het niet heel vies water is eigenlijk?
Rivieren zijn niet schoon hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar kan stroming zijn vanwege de scheepsvaart, daarom mag je er ook niet zwemmen. Die binnenvaartschepen varen daar
nouik zou er wel durven zwemmen maar je komt er niet zo makkelijk weer uit geloof ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles is vies in Rotterdam, op jou na dan.
Nee, denk dat het wel mee valt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, ja of een winkelwagentje/ scooter/ vuurwapen
Echt niet, je kunt daar extreem lekker etenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn het nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm de afbeeldingen zien er wel smakelijk uit
Ben nu ook onderweg, ga niet voor de snelste tijd. Wel voor de mooiste plekjes van nederland, Springendal en Ootmarsumquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker onder extreme omstandigheden.
Wel zachter dan een winkelwagentjequote:
zou me wel douchen na het zwemmen jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rivieren zijn niet schoon hoor.
Klinkt wel echt mierzoet jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn het niet![]()
Soort zachte koekjes omhuld met witte chocolade en een kersenvulling.
Squishy!quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zachter dan een winkelwagentje
Ze heeft haar been al een week niet gewassen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat echt stinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft haar been al een week niet gewassen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet, je kunt daar extreem lekker eten
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.quote:
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouik zou er wel durven zwemmen maar je komt er niet zo makkelijk weer uit geloof ik
Nou ja en ik zag ooit een keer een dode vis in de Maas drijven en toen hoefde ik helemaal niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rivieren zijn niet schoon hoor.
nee klappen doen ze nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.
Ik heb Buda's post daarom geliket en ik ben niemands holmaatje.
Eh... het is Flipper nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.
Kun je gelijk door naar het ziekenhuisquote:
Natuurlijke selectiequote:Op zondag 14 augustus 2022 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Langs de Lek en Merwede zitten ook van die strandjes. Daar wordt het oogluikend toegestaan, maar daar verzuipen ook regelmatig mensen. De stroming is best sterk.
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.
aah, toe..quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik houd maar wijselijk mijn mond
Wat jammerquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik houd maar wijselijk mijn mond
Nee hoorquote:
Ja, echt heel jammerquote:
Ja, de verhouding oppervlakte en hoeveelheid dooien is een interessante.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja en ik zag ooit een keer een dode vis in de Maas drijven en toen hoefde ik helemaal niet meer
Maar bijv. de kristalheldere wateren van Menorca en Griekenland, daar spring ik zo in
Terwijl daar ook een miljoen dode vissen in drijven
"Jantje, jij bent echt niet de slimste, kom eens hier"quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake Meadquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de verhouding oppervlakte en hoeveelheid dooien is een interessante.
Oh, het interesseert me werkelijk geen bal wie welke post liket.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.
Ik heb Buda's post daarom geliket .
Ik zat nog aan m'n ontbijt jonge.quote:
de droogte zorgt overal voor grote problemenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake MeadOepsie, denkt de maffia
Lake Meat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake MeadOepsie, denkt de maffia
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslagquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag je bammetje gaan eten.
Komt dat door de covips? Hoe staat het daar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslag
De hel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslag
Ben gewoon grieperig. Heb flinke keelpijn en nog een smerige hoest waardoor ik soms moet kotsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt dat door de covips? Hoe staat het daar mee?
Met zo’n irritante kriebel diep in je keel? Heb me een aantal nachten te pletter gehoestquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben gewoon grieperig. Heb flinke keelpijn en nog een smerige hoest waardoor ik soms moet kotsenmaar het gaat wel beter. Maar het is te warm.
Brabantquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar met de auto naar Brabant. Ik raak al oververhit van zitten op de bank
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel. Dan is het een paar uur weg en dan sta je weer bijna je eten weg te boeren omdat dat omhoog is gekomen van het hoesten. Volgens mij heb ik nu keelontsteking, is ook helemaal rood. Had ik bij m'n laatste griep ook, toen lag ik ook zo te blaffen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n irritante kriebel diep in je keel? Heb me een aantal nachten te pletter gehoest
in de auto is het ook warm denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar met de auto naar Brabant. Ik raak al oververhit van zitten op de bank
Klinkt niet fijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel. Dan is het een paar uur weg en dan sta je weer bijna je eten weg te boeren omdat dat omhoog is gekomen van het hoesten. Volgens mij heb ik nu keelontsteking, is ook helemaal rood. Had ik bij m'n laatste griep ook, toen lag ik ook zo te blaffen.
Daar heb ik airco.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de auto is het ook warm denk ik.
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het interesseert me werkelijk geen bal wie welke post liket.![]()
Maar er zijn duidelijk kliekjes hier en dat merk je aan postgedrag.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondjes blijven rijden dan.
Hehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.
Nee joh die is veel te klein om in te slapen. Daar pas een strandbal en 2 blikken bier in en dan is hij volquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of slaap jij inje pasgekochte tentje?
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh die is veel te klein om in te slapen. Daar pas een strandbal en 2 blikken bier in en dan is hij vol
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel.
Lol zeg dan stroop of honing.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?
Mja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Rondjes lopen met xtacy op schijnt ook te helpen.
Ik skip de auto en pak zo de fietsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel een beetje op tegen in de auto stappen. Die airco doet z'n werk, maar dat heeft wel een béétje tijd nodig.
is met deze temperaturen ook niet aan te radenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Rondjes lopen met xtacy op schijnt ook te helpen.
Gewoon alvast stationair laten lopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel een beetje op tegen in de auto stappen. Die airco doet z'n werk, maar dat heeft wel een béétje tijd nodig.
Zo’n labrador die in de auto in je nek zit te druipen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik skip de auto en pak zo de fiets
Maar dat is makkelijk praten, want het is maar een klein eindje waar ik heen moet![]()
Schoonloe zat al te hijgen dat we langs moesten komen
Ik weet niet wie 'we' is, maar ik voel me ook zeker niet bij een populair clubje horen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alvast stationair laten lopen
"Komen jullie ook bij ons langs, komen jullie ook bij ons langs, ahhhh toeeeee, kom langs... "quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n labrador die in de auto in je nek zit te druipen?
Ik vind jou een heel fijne user.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'we' is, maar ik voel me ook zeker niet bij een populair clubje horen.
Ja, das waar, maar vind het wel veel voor alleen ontbijt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk lichaam werkt weer anders dus dat zegt niet zoveel
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel onze setter dat vroeger ook deed. Was je drijfnat na een half uurtje rijden
Links of rechtsom gaat het toch over de calorieën die je binnenkrijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk lichaam werkt weer anders dus dat zegt niet zoveel
Ja, Oberhausen-Alkmaar is me een beetje ver fietsen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik skip de auto en pak zo de fiets
Maar dat is makkelijk praten, want het is maar een klein eindje waar ik heen moet![]()
Schoonloe zat al te hijgen dat we langs moesten komen
Ja en wat je aan activiteit doetquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat het toch over de calorieën die je binnenkrijgt.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Oberhausen-Alkmaar is me een beetje ver fietsen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Komen jullie ook bij ons langs, komen jullie ook bij ons langs, ahhhh toeeeee, kom langs... "
* kwispel hijg
Maar lunch je vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar vind het wel veel voor alleen ontbijt.
Ik heb ook zondagquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Doe dat mens even een plezier dan
En je formaat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat je aan activiteit doet
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagquote:
Net met het blote oog zichtbaarquote:
Olijven met knoflookquote:
Slimquote:
Klinkt niet als bijzonder veel, dus prima toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagZonder brood.
En dan avond eten, alleen vlees en groenten.
Nee precies, maar dacht dat voor alleen ontbijt best veel kcal wasquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als bijzonder veel, dus prima toch?
Ik heb net gehoord dat jullie ook kunnen BBQen bij schoonloe.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagZonder brood.
En dan avond eten, alleen vlees en groenten.
Veel volkorenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Karzai het volgende:
Brood, pasta, rijst en aardappelen ook niet teveel
Naja, dus net hoe je dag er verder uitziet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, maar dacht dat voor alleen ontbijt best veel kcal was
En blijven slapenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat jullie ook kunnen BBQen bij schoonloe.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog zichtbaar
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik het weekend kan ik een goede eetweek zo weer verpesten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dus net hoe je dag er verder uitziet.Ik kijk zelf meestal naar m'n weekgemiddelde, dan kan ik ook gewoon wat bende eten in het weekend
Ja, dat is eigenlijk beterquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dus net hoe je dag er verder uitziet.Ik kijk zelf meestal naar m'n weekgemiddelde, dan kan ik ook gewoon wat bende eten in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |