Oh, het interesseert me werkelijk geen bal wie welke post liket.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.
Ik heb Buda's post daarom geliket .
Ik zat nog aan m'n ontbijt jonge.quote:
de droogte zorgt overal voor grote problemenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake MeadOepsie, denkt de maffia
Lake Meat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake MeadOepsie, denkt de maffia
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslagquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag je bammetje gaan eten.
Komt dat door de covips? Hoe staat het daar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslag
De hel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tanden zijn te gevoelig voor hagelslag
Ben gewoon grieperig. Heb flinke keelpijn en nog een smerige hoest waardoor ik soms moet kotsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt dat door de covips? Hoe staat het daar mee?
Met zo’n irritante kriebel diep in je keel? Heb me een aantal nachten te pletter gehoestquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben gewoon grieperig. Heb flinke keelpijn en nog een smerige hoest waardoor ik soms moet kotsenmaar het gaat wel beter. Maar het is te warm.
Brabantquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar met de auto naar Brabant. Ik raak al oververhit van zitten op de bank
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel. Dan is het een paar uur weg en dan sta je weer bijna je eten weg te boeren omdat dat omhoog is gekomen van het hoesten. Volgens mij heb ik nu keelontsteking, is ook helemaal rood. Had ik bij m'n laatste griep ook, toen lag ik ook zo te blaffen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n irritante kriebel diep in je keel? Heb me een aantal nachten te pletter gehoest
in de auto is het ook warm denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar met de auto naar Brabant. Ik raak al oververhit van zitten op de bank
Klinkt niet fijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel. Dan is het een paar uur weg en dan sta je weer bijna je eten weg te boeren omdat dat omhoog is gekomen van het hoesten. Volgens mij heb ik nu keelontsteking, is ook helemaal rood. Had ik bij m'n laatste griep ook, toen lag ik ook zo te blaffen.
Daar heb ik airco.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de auto is het ook warm denk ik.
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het interesseert me werkelijk geen bal wie welke post liket.![]()
Maar er zijn duidelijk kliekjes hier en dat merk je aan postgedrag.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondjes blijven rijden dan.
Hehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.
Nee joh die is veel te klein om in te slapen. Daar pas een strandbal en 2 blikken bier in en dan is hij volquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of slaap jij inje pasgekochte tentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |