zou me wel douchen na het zwemmen jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rivieren zijn niet schoon hoor.
Klinkt wel echt mierzoet jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn het niet![]()
Soort zachte koekjes omhuld met witte chocolade en een kersenvulling.
Squishy!quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zachter dan een winkelwagentje
Ze heeft haar been al een week niet gewassen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles is vies in Rotterdam, op jou na dan.
Volgens mij gaat dat echt stinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft haar been al een week niet gewassen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet, je kunt daar extreem lekker eten
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.quote:
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouik zou er wel durven zwemmen maar je komt er niet zo makkelijk weer uit geloof ik
Nou ja en ik zag ooit een keer een dode vis in de Maas drijven en toen hoefde ik helemaal niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rivieren zijn niet schoon hoor.
nee klappen doen ze nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou vond de vraag ook wel heel erg kinderachtig. Ik lees niet dagelijks alle posts en zeker de laatste tijd niet, dus als ik dan niet vraag aan jou of je een leuke avond hebt gehad, dan voel ik me wel aangesproken door zo'n post.
Ik heb Buda's post daarom geliket en ik ben niemands holmaatje.
Eh... het is Flipper nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo kijken naar je kont als je eruit klimt en gaan klappen.
Kun je gelijk door naar het ziekenhuisquote:
Natuurlijke selectiequote:Op zondag 14 augustus 2022 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Langs de Lek en Merwede zitten ook van die strandjes. Daar wordt het oogluikend toegestaan, maar daar verzuipen ook regelmatig mensen. De stroming is best sterk.
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.
aah, toe..quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik houd maar wijselijk mijn mond
Wat jammerquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik houd maar wijselijk mijn mond
Nee hoorquote:
Ja, echt heel jammerquote:
Ja, de verhouding oppervlakte en hoeveelheid dooien is een interessante.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja en ik zag ooit een keer een dode vis in de Maas drijven en toen hoefde ik helemaal niet meer
Maar bijv. de kristalheldere wateren van Menorca en Griekenland, daar spring ik zo in
Terwijl daar ook een miljoen dode vissen in drijven
"Jantje, jij bent echt niet de slimste, kom eens hier"quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze fokken genoeg koters daar dus de meest debiele mag verzuipen.
Of wat dacht je van alle lijken die ineens 'boven komen drijven' in lake Meadquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de verhouding oppervlakte en hoeveelheid dooien is een interessante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |