Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rondquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in rotterdam bij de coolhaven mooi parkje gemaakt met grasvelde je om te liggen. de website indebuurt heeft het nog gepromoot als plek om te zwemmen ook maar dat mag daar helemaal niet. Dus al die mensen worden nu elke dag het water uitgevist door handhaving
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rond
Langs de Lek en Merwede zitten ook van die strandjes. Daar wordt het oogluikend toegestaan, maar daar verzuipen ook regelmatig mensen. De stroming is best sterk.quote:
Wat als er geen badmeester is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon erin springen in een net iets te kleine bikini, misschien hangt er wel een strakke badmeester met olijke krullen rond
Frikandellen drijven beter.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moeten we op zoek naar een nieuwe snack
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn Belgische koekjes opgegeten die niet lekker waren. En nu ben ik misselijk.
Joh, holmaatjes dit dat.quote:
Dat herken ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doet mij denken aan een dochter van de vriendin van mijn moeder
Die at een bak olijven op toen ze klein was, ook al vond ze ze enorm vies, ze bleef het eten
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn Belgische koekjes opgegeten die niet lekker waren. En nu ben ik misselijk.
Ik zou echt nooit in zulk water duikenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier
[ afbeelding ].
en dan aan de kant van mijn werk zwemmen mensen ook
Als ik een bakje met spinnenkoppen krijg, dan ga ik dat niet opetenquote:
Mja….quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat niet lekkere dingen de kcal niet waard zijn dus ik gooi het nu weg.
Nee, het moet wel iets zijn waarvan ik in eerste instantie dacht dat het lekker zou zijn, zoals die koekjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een bakje met spinnenkoppen krijg, dan ga ik dat niet opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |