Goed om te horen, kan ik zo mijn schoenen aan gaan trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zo vroeg is het nog goed te doen, nu zou ik het niet meer overwegen
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort warme dikke karnemelk over een spons dus?
quote:
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven danquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed om te horen, kan ik zo mijn schoenen aan gaan trekken
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Dames in de SC doen jullie al aan vabben?
wat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
hoop toch niet dat grmbl zo ver looptquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven dan
en niet naar delft, daar stikte het van de wespen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ja zal wel een beetje een schaduwrijke route uitzoekenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wandelen kan wel maar zou uit de zon blijven dan
en niet naar delft, daar stikte het van de wespen
Nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch niet dat grmbl zo ver loopt
kippestukkie toch voor de wandelgoeroe van dit topic?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch niet dat grmbl zo ver loopt
Eh??quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
quote:Vabbing is when a woman applies her vaginal fluids to her wrists, neck and other areas like perfume, in order to attract men with pheromones.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:47 schreef mschol het volgende:
welke tiktok gek heeft dit weer bedacht?
quote:For the uninitiated, 'vabbing' is the portmanteau of 'vagina' and 'dabbing', and refers to people using vaginal fluid as perfume. The idea came from TikToker Mandy Lee, who insisted it increased her success in attracting men. She's since deleted the original post, but others have followed in her stead.
Watquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Die hagelslag is nu wel gesmoltenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
*kijkt naar bord met crackers met hagelslag
moet dat niet een bord hagelslag met crackers zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
*kijkt naar bord met crackers met hagelslag
Ik heb al een kerel, dus nee dank je.quote:
Misschien wordt die er wel helemaal wild vanquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al een kerel, dus nee dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |