SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nope, wordt telkens weer verder verschovenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen en dinsdag is die regen er nog niet
Tot het te laat is en elk grassprietje, konijntje, eikenboompje en musje kapot is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, wordt telkens weer verder verschoven
quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen en dinsdag is die regen er nog niet
Omdat Hugo niks kanquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bouwt Hugo dit niet in Nederland?
Rügen 2.0?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat is echt zo'n locatie voor een dystopische actiefilm a la Dredd ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ze zullen wel weer een roedel Oeigoeren opkopen waarschijnlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Hoop laaggeschoolde glazenwassers nodig wel.
Die komt pas als het weekend is zodat mensen er echt goed van kunnen genietenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, wordt telkens weer verder verschoven
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Wordt je om 07:00 afgeschoten naar je werk en ben je binnen 10 seconden 170 kilometer verderop met je bammetjes en je fruithapje.
Of ze net voor het weekend en dan overal schade en overlast veroorzaakt zodat iedereen de tijd heeft in het weekend om alle zooi op te ruimenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt pas als het weekend is zodat mensen er echt goed van kunnen genieten
Waarom zit Rutte er dan nog??quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.
De hooggeschoolde zijn voor de bovenste verdieping?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Hoop laaggeschoolde glazenwassers nodig wel.
Omdat die het erg goed doet misschien?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zit Rutte er dan nog??
Als je een man over zijn arm aait ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je werk niet goed doet, word je ook afgeschoten, vrees ik.
Dat kan ook nogquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze net voor het weekend en dan overal schade en overlast veroorzaakt zodat iedereen de tijd heeft in het weekend om alle zooi op te ruimen
Nee doeiquote:
heb je dat ding nou niet opgehangen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Aan de onderkant van mijn grote teen door een mug geprikt, hoe dan
Waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar slecht geslapen, gelukkig heb ik daar humeurtechnisch en fysiek gezien geen last van
Jawel allang joh, is wel waardeloos spul want de plakrand komt de hele tijd los waardoor ik dat ding elke dag weer soort van op zijn plek moet duwenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat ding nou niet opgehangen?
ohquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel allang joh, is wel waardeloos spul want de plakrand komt de hele tijd los waardoor ik dat ding elke dag weer soort van op zijn plek moet duwen
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Het was niet echt een plaknacht of zo toch ?
Praxis huismerk ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
das wel balen. welk merk had je ook alweer?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het redelijk plakkerig toch nog en gisteren gewoon te weinig gedaan, meestal werk ik zo hard dat ik Doornroosje opzij kan schuiven in haar glazen slaapkist en dan slaap ik als een marmot.
Vannacht wordt wel een plaknachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag losmaken om het raam open en dicht te doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja k heb die van Tesa. zit er al een jaar
In de volle zonquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelen
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders straks gewoon even een uurtje of 3 gaan wandelen
Oeh la laquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vannacht wordt wel een plaknacht
Kan je dat niet via een hoekje? dat doe ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag losmaken om het raam open en dicht te doen
Met los?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.
Daar is het toch geen weer voor joh 🥵quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb afgesproken om te gaan mountainbiken vanmiddag dus daarna slaap ik wel tot vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |