Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh die is veel te klein om in te slapen. Daar pas een strandbal en 2 blikken bier in en dan is hij vol
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele smerige droge pijnlijke kriebel.
Lol zeg dan stroop of honing.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?
Mja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Rondjes lopen met xtacy op schijnt ook te helpen.
Ik skip de auto en pak zo de fietsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel een beetje op tegen in de auto stappen. Die airco doet z'n werk, maar dat heeft wel een béétje tijd nodig.
is met deze temperaturen ook niet aan te radenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Rondjes lopen met xtacy op schijnt ook te helpen.
Gewoon alvast stationair laten lopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel een beetje op tegen in de auto stappen. Die airco doet z'n werk, maar dat heeft wel een béétje tijd nodig.
Zo’n labrador die in de auto in je nek zit te druipen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik skip de auto en pak zo de fiets
Maar dat is makkelijk praten, want het is maar een klein eindje waar ik heen moet![]()
Schoonloe zat al te hijgen dat we langs moesten komen
Ik weet niet wie 'we' is, maar ik voel me ook zeker niet bij een populair clubje horen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We horen niet bij het populaire clubje op het schoolplein. Maar dat zou ik ook niet willen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alvast stationair laten lopen
"Komen jullie ook bij ons langs, komen jullie ook bij ons langs, ahhhh toeeeee, kom langs... "quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n labrador die in de auto in je nek zit te druipen?
Ik vind jou een heel fijne user.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'we' is, maar ik voel me ook zeker niet bij een populair clubje horen.
Ja, das waar, maar vind het wel veel voor alleen ontbijt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk lichaam werkt weer anders dus dat zegt niet zoveel
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel onze setter dat vroeger ook deed. Was je drijfnat na een half uurtje rijden
Links of rechtsom gaat het toch over de calorieën die je binnenkrijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk lichaam werkt weer anders dus dat zegt niet zoveel
Ja, Oberhausen-Alkmaar is me een beetje ver fietsen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik skip de auto en pak zo de fiets
Maar dat is makkelijk praten, want het is maar een klein eindje waar ik heen moet![]()
Schoonloe zat al te hijgen dat we langs moesten komen
Ja en wat je aan activiteit doetquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat het toch over de calorieën die je binnenkrijgt.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Oberhausen-Alkmaar is me een beetje ver fietsen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Komen jullie ook bij ons langs, komen jullie ook bij ons langs, ahhhh toeeeee, kom langs... "
* kwispel hijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |