Maar lunch je vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar vind het wel veel voor alleen ontbijt.
Ik heb ook zondagquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Doe dat mens even een plezier dan
En je formaat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat je aan activiteit doet
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagquote:
Net met het blote oog zichtbaarquote:
Olijven met knoflookquote:
Slimquote:
Klinkt niet als bijzonder veel, dus prima toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagZonder brood.
En dan avond eten, alleen vlees en groenten.
Nee precies, maar dacht dat voor alleen ontbijt best veel kcal wasquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als bijzonder veel, dus prima toch?
Ik heb net gehoord dat jullie ook kunnen BBQen bij schoonloe.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog een gebakken eitje, later op de middagZonder brood.
En dan avond eten, alleen vlees en groenten.
Veel volkorenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Karzai het volgende:
Brood, pasta, rijst en aardappelen ook niet teveel
Naja, dus net hoe je dag er verder uitziet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, maar dacht dat voor alleen ontbijt best veel kcal was
En blijven slapenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat jullie ook kunnen BBQen bij schoonloe.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog zichtbaar
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik het weekend kan ik een goede eetweek zo weer verpesten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dus net hoe je dag er verder uitziet.Ik kijk zelf meestal naar m'n weekgemiddelde, dan kan ik ook gewoon wat bende eten in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |