SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mr dickpic staat er ook nog inquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten werken bij mij beter dan honden.![]()
![]()
Oei wat een drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?
Timber, Antony en Tadic!![]()
Magallan, Pieriequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?![]()
Ihattarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij debuteerde echt bizar jong bij Heerenveen. Op zich wel begrijpelijk dat Ajax die gok nam toentertijd. Zelfde verhaal als met Schuurs eigenlijk.![]()
stukje Karadzicquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tadic is een echte vechter hoor.
Even pakkie geven aan zijn overvallersIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallers![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)![]()
Conceicao, Berghuis, Timber en Taylor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Ik ken ook geen Heerenveen fan (en ik ken er vrij veel) die toen echt positief over hem was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.![]()
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk, voor de overvallers misschien 10.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk![]()
![]()
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Slimme boy. Ik zie net ook dat HvN z'n adres 3 jaar geleden al had gesnitcht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.![]()
![]()
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallersOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.![]()
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Sterke comeback zeg. Rot nu maar weer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.![]()
Dat hoeft niet zo nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.
Die kunnen ze ook halen in de EL of ECL, en des te verder je komt des te meer.
Bij winst van de CL krijg je er maar 4 meer dan bij winst van de EL.stupidity has become as common as common sense was before![]()
ik vind het sowieso een beetje zielig om daar mee bezig te zijn, uiteindelijk heb je meer aan sterke concurrenten dan de eredivisie jaarlijks met 2 vingers in de neus te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.![]()
De drie giganten; Mallejan, Bande en Kip Piri piri (hoop in bange dagen).quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?Hallo![]()
Enige voordeeltje is dat de bepaalde uitkeringen nu alleen naar Ajax gaan en bij een 2e Nederlandse club in de CL moeten we die delen. Weet niet zeker of dat nog zo is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je begint alleen al gelijk met 8 bonuspunten als je met 2 teams in de groepsfase staat. Dat is al een flinke sprongquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo nodig.
Die kunnen ze ook halen in de EL of ECL, en des te verder je komt des te meer.
Bij winst van de CL krijg je er maar 4 meer dan bij winst van de EL.![]()
maar dat is in verhouding een klein potje tegenwoordigquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:11 schreef manny het volgende:
[..]
Enige voordeeltje is dat de bepaalde uitkeringen nu alleen naar Ajax gaan en bij een 2e Nederlandse club in de CL moeten we die delen. Weet niet zeker of dat nog zo is.![]()
Ah. Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is in verhouding een klein potje tegenwoordig
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.proberen is de eerste stap naar falen
ik meen dat het alleen over het NL tv geld gaat wat je dan verdelen moet, ik weet ook niet of dat 50-50 is maar Ajax kreeg in 2020 hier maar 2 miljoen of zo uitquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Check.
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.![]()
Klopt, maar in principe moet je dat in de poulefase van de EL wel kunnen compenseren met de punten die je daar haalt. Zeker omdat PSV normaal gesproken 2 topclubs loot in de CL.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je begint alleen al gelijk met 8 bonuspunten als je met 2 teams in de groepsfase staat. Dat is al een flinke sprong![]()
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar in principe moet je dat in de poulefase van de EL wel kunnen compenseren met de punten die je daar haalt. Zeker omdat PSV normaal gesproken 2 topclubs loot in de CL.![]()
Dat is ook waar inderdaad, als ze gisteren hadden verloren, waren er geen 2 extra wedstrijden voor punten geweest, dan was het rechtstreeks de EL-poulefase in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.
Maar 2 Nederlandse clubs in de poulefase zou ook wel leuk zijn, de laatste keer dat dat gebeurde, kwam Ajax uiteindelijk best ver![]()
![]()
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.No bitch to me![]()
Overwinningquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?![]()
Ahmetcan Kaplan is zeker nog geen eindproduct, maar hij zou weleens een schot in de roos kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers halen namelijk één van de grootste talenten van Turkije in huis, zo vertelt de Turkse sportverslaggever Mehmet Batuhan Ağır in gesprek met VoetbalPrimeur.
Ajax staat op het punt om Perr Schuurs te verkopen aan Torino. Van dat geld gaat de landskampioen weer de markt op: Kaplan moet de verdediging van Ajax compleet gaan maken. Volgens De Telegraaf maakt Ajax – met bonussen - zo'n tien miljoen euro over naar Trabzonspor, mocht het rondkomen.
Hoewel Kaplan pas afgelopen seizoen doorbrak bij de Turkse kampioen, kijkt Batuhan niet gek op van die transfersom. "Ahmetcan Kaplan is absoluut de meest getalenteerde verdediger van Turkije. Ik weet zeker dat Ajax hem in de toekomst voor veertig tot vijftig miljoen euro kan verkopen", zegt de verslaggever van TV100, één van de grootste televisiezenders in het land.
"De grote clubs proberen talenten tegenwoordig zo snel mogelijk op te pikken", vervolgt Batuhan. "Bayern München betaalde twintig miljoen euro voor Mathys Tel, die pas zeven duels in de Ligue 1 had gespeeld. En Kaplan is één van de grootste talenten in de Turkse Süper Lig. Niet voor niets kwam hij al 29 keer uit voor de verschillende nationale jeugdteams."
Bij Trabzonspor zien ze Kaplan dan ook met lede ogen vertrekken. "Ik ben wel teleurgesteld, want ik denk dat hij voor meer geld verkocht hadden kunnen worden als hij zich in de Europese toernooien had kunnen laten zien." Karadeniz Firtinasi (De Storm van de Zwarte Zee, red.) neemt het in de play-offs van de Champions League op tegen FC Kopenhagen. "Iedereen hier houdt van Kaplan. Hij is eerlijk en heeft een betrouwbare persoonlijkheid. Ajax koopt niet alleen een goede speler, maar voegt ook een belangrijk karakter toe aan zijn selectie."
Dat is namelijk één van zijn grootste kwaliteiten. "Kaplan, boven alles, is vol zelfvertrouwen", stelt Batuhan, die Trabzonspor op de voet volgt en de jonge verdediger daarmee goed kan beoordelen. "Hij is technisch goed en je kunt op hem rekenen in de opbouw. Het zal aanvankelijk een spannende uitdaging zijn voor hem, maar met tijd zal hij een rots in de branding worden. Kaplan is niet erg snel, maar dat lost hij op met zijn voetbalintelligentie. Hij is heel goed in het kiezen van de juiste positie. Ook kan hij scoren met het hoofd." Dat hij 1.89 meter lang is, helpt daar een handje bij.
Kaplan voldoet ogenschijnlijk aan het profiel dat Ajax zoekt in een verdediger. Batuhan benadrukt wel dat de Turkse jeugdinternational nog voldoende verbeterpunten heeft. Dat is niet zo verwonderlijk. De linkspoot, die vorig seizoen door personele problemen aan de rechterkant van het centrum stond, speelde pas dertien competitieduels op het hoogste niveau. "Hij moet sneller worden, dat is vooral op Champions League-niveau belangrijk. Ook maakt hij soms nog wat simpele fouten. Dat komt mede doordat hij doorslaat in zijn zelfvertrouwen. Hij moet voorzichtiger worden, geconcentreerder zijn. Verder moet hij fysiek sterker worden, meer spierkracht kweken."
Bij Ajax krijgt Kaplan vermoedelijk de tijd om zich te ontwikkelen, achter spelers als Jurriën Timber, Calvin Bassey en Daley Blind. Een mogelijke overstap naar de Johan Cruijff Arena, lijkt de reden dat hij in de eerste twee duels van dit seizoen op de bank bleef. "Ik vermoed dat ze geen risico wilden nemen met het oog op een blessure. Anders had hij wel gespeeld, want trainer Abdullah Avcı heeft veel vertrouwen in hem."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nee, een PSV dat ook CL speelt levert Ajax op termijn veel en veel meer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Check.
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ahmetcan Kaplan is zeker nog geen eindproduct, maar hij zou weleens een schot in de roos kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers halen namelijk één van de grootste talenten van Turkije in huisstupidity has become as common as common sense was before![]()
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik geloof er ook totaal niet in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.![]()
In het Turkse elftal deed hij het best goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Kan me geen groot toernooi herinneren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het Turkse elftal deed hij het best goed.
2002 werden ze derde op het WK door het Zuid-Korea van Guus te verslaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen groot toernooi herinneren.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Klopt. Touchéquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2002 werden ze derde op het WK door het Zuid-Korea van Guus te verslaan.
Japan, Senegal en Korea verslaan behoort nou ook weer niet tot de meest aansprekende resultaten ooit.quote:Tering wat een mazzelige loting heb je dan.
![]()
![]()
De houthakker is binnen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Schopt hopelijk op alles dat beweegt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Schopt hopelijk op alles dat beweegt.![]()
![]()
Heeft wel geleid tot dit spektakel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Japan, Senegal en Korea verslaan behoort nou ook weer niet tot de meest aansprekende resultaten ooit.Tering wat een mazzelige loting heb je dan.
![]()
Tijd dat er afscheid genomen wordt van Tadic. Bergwijn is hem voorbij gestreefd, Brobbey in de spits ook en hij is geen nummer 10. Om het gezeur in de kleedkamer voor te zijn had ik zijn contract afgekocht met een gouden handdruk en hem uitgezwaaid. Dat is voor iedereen beter.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik zou het gewoon bij schijtlollige berichtjes houden daar ben je veel beter inquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd dat er afscheid genomen wordt van Tadic. Bergwijn is hem voorbij gestreefd, Brobbey in de spits ook en hij is geen nummer 10. Om het gezeur in de kleedkamer voor te zijn had ik zijn contract afgekocht met een gouden handdruk en hem uitgezwaaid. Dat is voor iedereen beter.![]()
Bedankt voor je compliment, maar graag alleen serieuze reacties.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij schijtlollige berichtjes houden daar ben je veel beter inJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Op basis van een aantal stompzinnige aannames je aanvoerder wegsturen is één van meest vreemde dingen die je kan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, maar graag alleen serieuze reacties.![]()
Onzin, Tadic gaat Ajax nog genoeg punten opleveren als de rest het de eerste 70 minuten compleet aan het verneuken is. Bovendien tikt Tadic goed met Brobbey doorgaans.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd dat er afscheid genomen wordt van Tadic. Bergwijn is hem voorbij gestreefd, Brobbey in de spits ook en hij is geen nummer 10. Om het gezeur in de kleedkamer voor te zijn had ik zijn contract afgekocht met een gouden handdruk en hem uitgezwaaid. Dat is voor iedereen beter.![]()
heb je je account aan Pietje geleend?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tadic gaat de rol van invaller niet accepteren, als je dat bedoelt tenminste.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Onzin, Tadic gaat Ajax nog genoeg punten opleveren als de rest het de eerste 70 minuten compleet aan het verneuken is. Bovendien tikt Tadic goed met Brobbey doorgaans.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
is toch ook helemaal niet nog aan de orde, Brobbey kan nog geen hele wedstrijden spelen, daar willen ze echt rustig aan mee doen en Tadic kan op 3 positiesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tadic gaat de rol van invaller niet accepteren, als je dat bedoelt tenminste.![]()
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je je account aan Pietje geleend?
Bergwijn - Brobbey - Anthony![]()
Dan zou ik hem op 10 zetten mocht dit de voorhoede zijn. Stuk beter dan Berghuis of Klaassen. Kudus en Taylor lopen er ook nog maar één van hun kan dan Naast alvarez.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.
Ik begrijp ook wel dat Tadic het eeuwige leven niet heeft maar ik heb af en toe het idee hier dat spelers veel te snel afgeschreven worden, als ze hem uit de basis spelen is dat een goed teken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.
Bergwijn - Brobbey - Anthony
Zelfde geldt voor Blind, kan je zijn specifieke kwaliteiten missen of wordt hij daarin dermate minder dat je hem niet meer op kan stellen is het vroeg genoeg maar niet op basis van dat hij er een keertje uitgelopen wordt of een kopduel verliest want gebeurt al sinds hij betaald voetbal speelt.![]()
Is Antony typen nou echt zo moeilijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht. Taylor en Klaassen vind ik beide niks. Kudus en Berghuis ben ik wel fan van.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op 10 zetten mocht dit de voorhoede zijn. Stuk beter dan Berghuis of Klaassen. Kudus en Taylor lopen er ook nog maar één van hun kan dan Naast alvarez.![]()
Ik vind Taylor best wel goed, moet alleen scherper worden in het kansen benutten, Klaassen kom je niet voor naar het stadion maar wel een nuttige speler om erbij te hebben, Kudus en Berghuis vind ik ook goed al zijn ze andere types maar ze missen beiden alleen een beetje dat denken in de omschakeling bij balverlies.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht. Taylor en Klaassen vind ik beide niks. Kudus en Berghuis ben ik wel fan van.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je je account aan Pietje geleend?Hij heeft toch gewoon gelijk.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hij heeft toch gewoon gelijk.
![]()
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.Hallo![]()
Oké Pietjequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.![]()
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
13 goals en 19 assists afgelopen seizoen. In 2021 14 goals en 18 assists.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hij heeft toch gewoon gelijk.
.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
God, toch weer Pietjepukked.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kijk ook even wat hij in de toppers heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
13 goals en 19 assists afgelopen seizoen. In 2021 14 goals en 18 assists..
En tegen Fortuna ook weer de 1-3 panklaar gelegd voor Brobbey.![]()
Bij Pietje zijn statistieken alleen een argument als het hem uitkomt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
![]()
Heb jij ooit een constructieve bijdrage aan een topic gegeven Boussaad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Bij Pietje zijn statistieken alleen een argument als het hem uitkomt.![]()
Wel echt geweldige cijfers moet ik zeggen ja, maar toch heb ik wel het idee dat hij steeds minder in het spel betrokken wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij andere 'oude' spelers als Blind en Berghuis is het nog zorgwekkender.![]()
Ik zou voor de vorm de pingels er nog even vanaf trekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:22 schreef fetX het volgende:
13 goals en 19 assists, en dan zeggen dat je naar de bank moet![]()
Zelfs Jaap Stam zou dat niet doen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Normaal doen of anders blokkeer je mij maar gewoon weer. Dat was een stuk prettiger.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Hele seizoen heb je ook maar 11 spelers nodig. Zo'n reservebank is eigenlijk ook maar verspilde ruimte langs het veld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.![]()
Kun je ook lekker met een kleiner busje naar de uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hele seizoen heb je ook maar 11 spelers nodig. Zo'n reservebank is eigenlijk ook maar verspilde ruimte langs het veld.![]()
wat is normaal doen in jouw ogen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Normaal doen of anders blokkeer je mij maar gewoon weer. Dat was een stuk prettiger.![]()
Dit doe je maar via dm. Hier graag weer verder over Ajax en het Tadic vraagstuk.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Tadic is wat mij betreft geen vraagstuk en jij hebt vooralsnog geen enkel argument ingebracht waarom dat wel zo zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit doe je maar via dm. Hier graag weer verder over Ajax en het Tadic vraagstuk.![]()
Gelukkig is het spel van Ajax niet zo statisch dat iedereen de gehele wedstrijd op zijn positie blijft plakken. Bij de assist op Brobbey afgelopen weekend stond Bergwijn op 10 en Tadic linksbuiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.![]()
En dit geeft Ajax gewoon veel mogelijkheden om dode wedstrijden open te breken. Vorig jaar wist je 9 van de 10 keer: als het na 45 minuten bagger ging, zouden de volgende 45 minuten ook dramatisch verlopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gelukkig is het spel van Ajax niet zo statisch dat iedereen de gehele wedstrijd op zijn positie blijft plakken. Bij de assist op Brobbey afgelopen weekend stond Bergwijn op 10 en Tadic linksbuiten.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja dat was niet slimquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/ESPNNL/videos/402170465350610/
Het is natuurlijk vrij bezopen ditCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hij mist zijn maatje Mallejan, was met beast Mallejan aka 'bad modderfokker' niet gebeurd.quote:Hallo![]()
Kik Pierie kijk eens dom
Ja Ho maar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vermoeden van matchfixing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
Het is natuurlijk vrij bezopen dit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Is dit ergens anders dan op Facebook te zien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is dit ergens anders dan op Facebook te zien?![]()
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Ga gewoon weg johquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:43 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hij mist zijn maatje Mallejan, was met beast Mallejan aka 'bad modderfokker' niet gebeurd.![]()
![]()
Go Ahead mocht dat gewoon vorig seizoen tegen Ajax in een soortgelijk geval al doet deze scheids gewoon wat hij moet doen en dat is een penalty geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.![]()
Als je daar al bang van wordt ben je volledig ongeschikt om in Ajax 1 te gaan spelen. Het wordt nooit meer wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.![]()
Dit is echt geweldigquote:![]()
Dit is briljantquote:![]()
![]()
Nee maar we zijn hier allemaal oud en wijs genoeg om gewoon een naam te typen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je zit in de ontkenningsfase, stiekem ben je gewoon de grootste fan.![]()
Ajax media goden.quote:![]()
![]()
Dat kansloze gegame van “volwassenen”quote:![]()
Ja, dit is leuk.quote:![]()
Het besef daalt in dat de laatste Schuurs-herinnering een verloren sprintduel met Paul fucking Gladon is.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Krijgen jullie hier geen plaatsvervangende schaamte bij?quote:![]()
Ben jij Jan Driessen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijgen jullie hier geen plaatsvervangende schaamte bij?
Volgens mij zijn alle mensen die Driessen als achternaam hebben zuur![]()
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij Jan Driessen?
Volgens mij zijn alle mensen die Driessen als achternaam hebben zuur
[ twitter ]![]()
Het is ook nog eens waarheidsgetrouw dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.overdrijven is ook een vak he.
![]()
Arme Erikwaar is die toch ingestapt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Hij is zelf ook destructief bezig door louter Eredivisievolk binnen te halenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Stukje method-acting waar hij zich al jaren op voorbereid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.![]()
Ook in deze reclame is Davy muurligger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Welk bedrag wordt genoemd ?proberen is de eerste stap naar falen
Strik erom.
En dan wordt het nog warm ookquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat een zure debielquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij Jan Driessen?
Volgens mij zijn alle mensen die Driessen als achternaam hebben zuur
[ twitter ]![]()
![]()
Mooi dat Schuurs verkocht is. Zelden een speler gezien die met zijn pluspunten zo weinig deed. Elke keer weggezet worden door kleinere spelers en gewoon op slimheid duels verliezen.![]()
Die kijken anders naar verdedigers dan Ajax. Schuurs zonder ruimte in de rug kan er heel anders uitzien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best vreemd dat een Italiaanse club daarin trapt. Een verdediger halen die niet kan verdedigen...![]()
Waarom denk je dat hij niet kan verdedigen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best vreemd dat een Italiaanse club daarin trapt. Een verdediger halen die niet kan verdedigen...stupidity has become as common as common sense was before![]()
Amen. Daarnaast is de serie A ook niet meer wat het geweest is. Zou prima kunnen passen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die kijken anders naar verdedigers dan Ajax. Schuurs zonder ruimte in de rug kan er heel anders uitzien.proberen is de eerste stap naar falen
Ik breng hem hoogstpersoonlijk weg voor dat bedrag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
9.5 miljoen vast, 3.5 eventuele bonussen en 15% van de winst bij doorverkoop![]()
Schuurs wordt gewoon omgetoverd tot een bal-wegrosser en kopper. Die hoeft echt niet na te gaan denken ofzo.![]()
Eens. Was blij dat Ajax hem aantrok, leek een topper te gaan worden. Maar uiteindelijk veel te onzeker geweest om te presteren en daardoor zijn de pluspunten die hij zeker heeft ondergesneeuwd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi dat Schuurs verkocht is. Zelden een speler gezien die met zijn pluspunten zo weinig deed. Elke keer weggezet worden door kleinere spelers en gewoon op slimheid duels verliezen.
Hoop voor hem dat het hij bij Torino wel zijn zelfvertrouwen vindt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had qua koppen ook veel meer verwacht van Schuurs. Uiteindelijk is Schuurs gewoon slechter gaan spelen dan toen wanneer hij arriveerde. Zonde wel, zag in hem wel echt potentieel een topper.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:01 schreef Scorpie het volgende:
Schuurs wordt gewoon omgetoverd tot een bal-wegrosser en kopper. Die hoeft echt niet na te gaan denken ofzo.![]()
Schuurs had meer moeten spelen en kansen krijgen. Denk echt dat hij dan een stap of 2 verder was geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Had qua koppen ook veel meer verwacht van Schuurs. Uiteindelijk is Schuurs gewoon slechter gaan spelen dan toen wanneer hij arriveerde. Zonde wel, zag in hem wel echt potentieel een topper.
De laatste tijd zie je dit meer terug bij Ajax. Binnenkomen als talent, weinig kansen krijgen en het dan niet halen. Blijft zonde en kan een probleem gaan worden dat spelers op de duur niet meer komen in die fase.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Met Timber voor je is dat moeilijk uiteraard maar vond hem altijd wat te houterig, daardoor vaak te laat in de reactie en ook in het positie kiezen niet geweldig, aan de bal niet slecht naar dat is dan net te weinig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuurs had meer moeten spelen en kansen krijgen. Denk echt dat hij dan een stap of 2 verder was geweest.
De laatste tijd zie je dit meer terug bij Ajax. Binnenkomen als talent, weinig kansen krijgen en het dan niet halen. Blijft zonde en kan een probleem gaan worden dat spelers op de duur niet meer komen in die fase.
Maar zoals hier al eerder gemeld kan best dat hij het in Italie goed gaat doen zonder grote ruimte in de rug.![]()
Als Schuurs het goed wil gaan doen in Italië zal hij zijn directe tegenstanders niet op een meter afstand moeten dekken. Dat is zijn grootste flaw, in combinatie met zijn draaicirkel/wendbaarheid, in combinatie met slap de duels ingaan.
Botman was wel enigszins duidelijk dat hij bepaalde kwaliteiten had (al had denk ik bijna niemand déze ontwikkeling verwacht). Schuurs heeft eigenlijk niets van een verdediger, of hij moet daar als vrije man in een driemansverdediging/zonder directe tegenstander een openbaring blijken.
Nee, niet jammer dat Schuurs vertrekt. Maar 10 miljoen voor die Turk die net een paar wedstrijdjes de concurrentiestrijd van Denswil had gewonnen? Ik heb hem nooit zien spelen, maar ik vind het erg veel.![]()
1quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:28 schreef PLY het volgende:
Middag, op welke espn word het uitgezonden?![]()
Kudus sowieso, haal Taylor er maar uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef Heeinz het volgende:
Brobbey in de basis
Had alleen Kudus of anders Klaassen ipv Alvarez willen zien in deze pot![]()
Ik begin wel een beetje Taylor fan te worden moet ik zeggen. Maar in zo'n potje kan je hoe dan ook ook wel zonder Alvarezquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kudus sowieso, haal Taylor er maar uit![]()
Met deze opstelling wordt het 6-3Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wanneer gaan mensen beseffen dat Alvarez zo ontzettend belangrijk is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin wel een beetje Taylor fan te worden moet ik zeggen. Maar in zo'n potje kan je hoe dan ook ook wel zonder Alvarez![]()
En dat Taylor er niks van kan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen beseffen dat Alvarez zo ontzettend belangrijk is.![]()
En dat Tadic geen nr 10 is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat Taylor er niks van kan.
Je hebt 3 spelers op de bank voor de nr 10 positie![]()
Dat was primaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Toch weer een assist voor Rensch. Denk dat Ajax uiteindelijk toch meer heeft aan een aanvallend goede back. Tegen een hele sterke linksbuiten misschien die Mexicaan opstellen.![]()
Ik ga er met 6-3 niet ver vanaf zittenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lekker in de omschakeling weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Haha nee met zo’n verdediging en een keeper die niet duikt maar omvalt is 6-3 een normale uitslag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef franklop het volgende:
Ik ga er met 6-3 niet ver vanaf zitten![]()
Blind heeft alle duels nog verloren vandaag
Blind op links of de bank en dan in de winterstop mss maar naar Overmars.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Bij Lucky Ajax? Want dat tempo heeft diequote:Op zondag 14 augustus 2022 14:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Blind op links of de bank en dan in de winterstop mss maar naar Overmars.RED ONS HENNIEGOD![]()
+20 miljoenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Linksback kan niet als je Bergwijn ervoor hebt. Die trekt teveel naar binnen dan moet hij teveel meters maken, dat lukt 'm niet meer. Het is of centrale verdediger of bank. Tenzij je de formatie aanpast naar een 5 mans verdediging. Blind heeft uitmuntende opbouwende kwaliteiten alleen in een tweemans centrum mist hij steeds meer de snelheid. Maar goed zet je 'm op de bank lever je wel veel opbouwende kwaliteiten in want daar lopen Timber en Bassey nou ook weer niet van over.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Blind op links of de bank en dan in de winterstop mss maar naar Overmars.![]()
HoeraDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
We gaan veel plezier van Bergwijn hebbenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als Antony en Bergwijn draaien heb je echt een ge-wel-dige aanval.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef franklop het volgende:
We gaan veel plezier van Bergwijn hebben![]()
![]()
Dan kan je er elke wedstrijd 3 tegen krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Antony en Bergwijn draaien heb je echt een ge-wel-dige aanval.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat Taylor er niks van kan.
Is wel weer grof overdreven.![]()
Alvarez veruit de beste middenvelder deze wedstrijd. Lost zoveel problemen op.
En Kudus er in voor taylor svp![]()
Taylor speelt meer dan primaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Man man man
We gaan er 200 maken dit jaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sowieso voetballend enorme stappen gezet. Ik zie 'm zowaar crosspasses geven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:40 schreef Ramboetan het volgende:
Kwakje en joost zijn het met me eens![]()
Brob kon toch maar 60 minuten spelen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tadic weigert gewisseld te wordenIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Geintje natuurlijk. Al leek het er wel even op.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat er nu gebeurde maar okeIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Een echte Ajacied scoort bij zijn debuut Lucca..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Var godDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had 7-1 gepouled.
En Antonyquote:mensen die nu nog beweren dat gakpo beter is kunnen we niet meer serieus nemen. Die zou bij Ajax gewoon op het bankje zitten.
No bitch to me![]()
Genottelijke pot
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die is wel best goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bij die goal van Antony had ik mijn broek ook op mijn knieën niet normaal.
Als die maar blijft in deze vorm![]()
We staan in ieder geval al na 2 wedstrijden bovenaan...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.![]()
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.![]()
Eens, zou ook niet snappen waarom hij naar Man U wilt. Gewoon wachten op Real volgende zomer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.![]()
ManU lijkt sowieso momenteel een beetje een spelerskerkhof te zijn, als het niet hoeft zou ik daar niet heen gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Lekker wedstrijdje hoor. Na de matige start vorige week, deze week helemaal goed gemaakt. En dan moeten er nog een aantal mensen komen...Allemaal cabaretteketet!![]()
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.![]()
125 miljoen gaat het worden. Zonder twijfel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken jaJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Lekker naar Real met Vinicius god spelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Aan de ketting leggen die Antony, tot op zijn vroegst einde van het seizoen.Allemaal cabaretteketet!![]()
En nu maar eens kijken of vriend Bassey echt een goede aankoop is.
Achterin nog steeds werk aan de winkel.proberen is de eerste stap naar falen
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:18 schreef manny het volgende:
En nu maar eens kijken of vriend Bassey echt een goede aankoop is.
Achterin nog steeds werk aan de winkel.![]()
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.proberen is de eerste stap naar falen
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.
Denk dat voor de CL Bassey LCV komt te staan en Blind LB, tenminste dat zou ik doen.![]()
Daarom wel benieuwd naar Bassey de komende drie wedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.
Denk dat voor de CL Bassey LCV komt te staan en Blind LB, tenminste dat zou ik doen.proberen is de eerste stap naar falen
Ik heb genoten gisteren zoals ik ook vorig jaar van de eerste paar wedstrijden heb genoten. Had verwacht dat het wat langer zou duren alvorens Schreuder zo'n samenstelling zou laten spelen dus dat was prima. De tegengoal was een gevolg van de snelheid van Blind (of het gebrek hieraan) maar daar kan hij zelf niks aan doen, het makkelijk laten uitkappen van Wijndal en het keeperswerk van Pasveer. Al met al is een tegengoal geen ramp maar het was een makkelijke goal voor Groningen.
Kudus viel overigens erg matig in. Veel balletjes terug met een aantal aardige acties. Mist toch wel vuur al lijkt dat in zijn karakter te zitten.![]()
Ik denk dat het uiteindelijk Blind - Bassie- Timber - Rensch/slagert wordt in veel wedstrijden. Blind was toch wel weer genieten met zijn inspeelpass.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.
En Antony was ge-wel-dig, wat een heerlijke speler om naar te kijken.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis lijkt eindelijk naar de bank te verdwijnen. Werd wel tijd ook.![]()
Gooi jezelf weg![]()
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?![]()
ik zet hem ook niet mijn start elf maar de verschillen zijn ook weer niet dermate groot dat je er enorm op achteruit gaat met hem in de basis en dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?![]()
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.![]()
Omdat meneer dit elke dag komt posten en het stront irritant is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?![]()
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verderquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?![]()
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verder![]()
nee hoor nooit last van, sta altijd minimaal met een glimlach op maar jouw posts voegen helemaal niets toequote:Op maandag 15 augustus 2022 12:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?![]()
Ik kan niet wachten tot Schuurs op het vliegtuig zit.
Verder niets te klagen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh ja, geen fan van Wijndal.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Viel me in de JCS ook al op hoe weinig intellect hij heeft om positie te kiezen voor defensieve omschakelingen. Misschien is dat iets wat hij nog moet leren, maar het overkomt hem te vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor een verdediger denkt hij wat te weinig verdedigend♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wijndal is een miskoop. Tagliafico > Wijndal.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wat een kansloze post voor een prima user als jou. Echt, spelen op de man siert je niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verder
Maxi-mus heeft zijn ban inmiddels ook al te pakken, laat je toch niet verleiden tot dit soort lage teksten.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2022 17:02:23 ]![]()
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Perez zei dat wel goed over Nederlandse spelers in het algemeen, denken altijd teveel in balbezit en te weinig in balverlies.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.![]()
Vorig jaar had die ook een aardige concurrent.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.No bitch to me![]()
Toen speelde ie dan ook bijna niksquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Vorig jaar had die ook een aardige concurrent.
Maar als die speelde was het niet best. Talent heeft die zeker wel het moet er nu wel uitkomenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen speelde ie dan ook bijna niksNo bitch to me![]()
Echt zo'n cliché dit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez zei dat wel goed over Nederlandse spelers in het algemeen, denken altijd teveel in balbezit en te weinig in balverlies.
'in Italië rossen ze zo'n bal de tribune in l en klappen ze ook nog'![]()
Aanvallend vind ik hem ook niet zo bijzonder tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komen jullie er nu pas achter dat Wijndal verdedigend kwetsbaar kan zijn?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
trok wel veel gaten en dat is ook belangrijkquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik hem ook niet zo bijzonder tot nu toe.![]()
dus dan is het niet waar, bij de 1-1 zag je gewoon dat Wijndal aan het slapen was en daardoor te laatquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:08 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Echt zo'n cliché dit.
'in Italië rossen ze zo'n bal de tribune in l en klappen ze ook nog'![]()
Niet voor niets al vrij snel voorbijgestreefd door Malaciaquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus dan is het niet waar, bij de 1-1 zag je gewoon dat Wijndal aan het slapen was en daardoor te laatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
die vind ik aanvallend dan weer blind, nee niet Daleyquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet voor niets al vrij snel voorbijgestreefd door Malacia![]()
Danny?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik aanvallend dan weer blind, nee niet Daley
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ja, verder wel onzichtbaar. Als Rensch zich al meer laat gelden, moet je je wel achter de oren krabben.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
trok wel veel gaten en dat is ook belangrijk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCVquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, verder wel onzichtbaar. Als Rensch zich al meer laat gelden, moet je je wel achter de oren krabben.![]()
Anthony en Bergwijn maar niet meer samen laten spelen aub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nou ja, bij AZ heeft hij toch ook wel in een vrij opbouwobsessief elftal gespeeld dat dol was op overlapping?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCV♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ik heb te weinig AZ gezien om dat te kunnen beoordelen maar voor zover ik kan zien wil hij altijd buitenom, daar moet gewoon meer variatie inquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, bij AZ heeft hij toch ook wel in een vrij opbouwobsessief elftal gespeeld dat dol was op overlapping?![]()
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
Anthony en Bergwijn maar niet meer samen laten spelen aub.![]()
![]()
hoe kan je dit uitleggen aan de tegenstander? Is toch niet eerlijk joh.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wel fijn aan Wijndal is dat hij vaak de achterlijn haalt en met een lage strakke voorzet komt. Blind zou dat niet zo snel doen. Ik hoop gewoon dat Bassey gaat slagen op de lcv positie en dat blind en wijndal het maar uit moeten zoeken wie de linksback wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCV![]()
Antonyquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
Anthony en Bergwijn maar niet meer samen laten spelen aub.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: