Dat is ook waar inderdaad, als ze gisteren hadden verloren, waren er geen 2 extra wedstrijden voor punten geweest, dan was het rechtstreeks de EL-poulefase in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.
Overwinningquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?
Nee, een PSV dat ook CL speelt levert Ajax op termijn veel en veel meer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Check.
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ahmetcan Kaplan is zeker nog geen eindproduct, maar hij zou weleens een schot in de roos kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers halen namelijk één van de grootste talenten van Turkije in huis
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.
Ik geloof er ook totaal niet in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.
In het Turkse elftal deed hij het best goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.
Kan me geen groot toernooi herinneren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het Turkse elftal deed hij het best goed.
2002 werden ze derde op het WK door het Zuid-Korea van Guus te verslaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen groot toernooi herinneren.
Klopt. Touchéquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2002 werden ze derde op het WK door het Zuid-Korea van Guus te verslaan.
Japan, Senegal en Korea verslaan behoort nou ook weer niet tot de meest aansprekende resultaten ooit.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Schopt hopelijk op alles dat beweegt.
Heeft wel geleid tot dit spektakel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Japan, Senegal en Korea verslaan behoort nou ook weer niet tot de meest aansprekende resultaten ooit.Tering wat een mazzelige loting heb je dan.
Ik zou het gewoon bij schijtlollige berichtjes houden daar ben je veel beter inquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd dat er afscheid genomen wordt van Tadic. Bergwijn is hem voorbij gestreefd, Brobbey in de spits ook en hij is geen nummer 10. Om het gezeur in de kleedkamer voor te zijn had ik zijn contract afgekocht met een gouden handdruk en hem uitgezwaaid. Dat is voor iedereen beter.
Bedankt voor je compliment, maar graag alleen serieuze reacties.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij schijtlollige berichtjes houden daar ben je veel beter in
Op basis van een aantal stompzinnige aannames je aanvoerder wegsturen is één van meest vreemde dingen die je kan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, maar graag alleen serieuze reacties.
Onzin, Tadic gaat Ajax nog genoeg punten opleveren als de rest het de eerste 70 minuten compleet aan het verneuken is. Bovendien tikt Tadic goed met Brobbey doorgaans.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd dat er afscheid genomen wordt van Tadic. Bergwijn is hem voorbij gestreefd, Brobbey in de spits ook en hij is geen nummer 10. Om het gezeur in de kleedkamer voor te zijn had ik zijn contract afgekocht met een gouden handdruk en hem uitgezwaaid. Dat is voor iedereen beter.
heb je je account aan Pietje geleend?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tadic gaat de rol van invaller niet accepteren, als je dat bedoelt tenminste.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Onzin, Tadic gaat Ajax nog genoeg punten opleveren als de rest het de eerste 70 minuten compleet aan het verneuken is. Bovendien tikt Tadic goed met Brobbey doorgaans.
is toch ook helemaal niet nog aan de orde, Brobbey kan nog geen hele wedstrijden spelen, daar willen ze echt rustig aan mee doen en Tadic kan op 3 positiesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tadic gaat de rol van invaller niet accepteren, als je dat bedoelt tenminste.
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je je account aan Pietje geleend?
Dan zou ik hem op 10 zetten mocht dit de voorhoede zijn. Stuk beter dan Berghuis of Klaassen. Kudus en Taylor lopen er ook nog maar één van hun kan dan Naast alvarez.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.
Bergwijn - Brobbey - Anthony
Ik begrijp ook wel dat Tadic het eeuwige leven niet heeft maar ik heb af en toe het idee hier dat spelers veel te snel afgeschreven worden, als ze hem uit de basis spelen is dat een goed teken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien wat extreem. Echter denk ik dat in de loop van het seizoen hij wel een punt heeft. Dan moet hij wel genoegen nemen met niet altijd een basisplaats.
Is Antony typen nou echt zo moeilijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht. Taylor en Klaassen vind ik beide niks. Kudus en Berghuis ben ik wel fan van.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op 10 zetten mocht dit de voorhoede zijn. Stuk beter dan Berghuis of Klaassen. Kudus en Taylor lopen er ook nog maar één van hun kan dan Naast alvarez.
Ik vind Taylor best wel goed, moet alleen scherper worden in het kansen benutten, Klaassen kom je niet voor naar het stadion maar wel een nuttige speler om erbij te hebben, Kudus en Berghuis vind ik ook goed al zijn ze andere types maar ze missen beiden alleen een beetje dat denken in de omschakeling bij balverlies.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht. Taylor en Klaassen vind ik beide niks. Kudus en Berghuis ben ik wel fan van.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je je account aan Pietje geleend?
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hij heeft toch gewoon gelijk.
Oké Pietjequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Eensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
13 goals en 19 assists afgelopen seizoen. In 2021 14 goals en 18 assists.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hij heeft toch gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |