SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mr dickpic staat er ook nog inquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten werken bij mij beter dan honden.![]()
![]()
Oei wat een drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?
Timber, Antony en Tadic!![]()
Magallan, Pieriequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?![]()
Ihattarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij debuteerde echt bizar jong bij Heerenveen. Op zich wel begrijpelijk dat Ajax die gok nam toentertijd. Zelfde verhaal als met Schuurs eigenlijk.![]()
stukje Karadzicquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tadic is een echte vechter hoor.
Even pakkie geven aan zijn overvallersIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallers![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)![]()
Conceicao, Berghuis, Timber en Taylor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Ik ken ook geen Heerenveen fan (en ik ken er vrij veel) die toen echt positief over hem was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.![]()
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk, voor de overvallers misschien 10.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk![]()
![]()
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Slimme boy. Ik zie net ook dat HvN z'n adres 3 jaar geleden al had gesnitcht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.![]()
![]()
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallersOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.![]()
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Sterke comeback zeg. Rot nu maar weer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.![]()
Dat hoeft niet zo nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.
Die kunnen ze ook halen in de EL of ECL, en des te verder je komt des te meer.
Bij winst van de CL krijg je er maar 4 meer dan bij winst van de EL.stupidity has become as common as common sense was before![]()
ik vind het sowieso een beetje zielig om daar mee bezig te zijn, uiteindelijk heb je meer aan sterke concurrenten dan de eredivisie jaarlijks met 2 vingers in de neus te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.![]()
De drie giganten; Mallejan, Bande en Kip Piri piri (hoop in bange dagen).quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?Hallo![]()
Enige voordeeltje is dat de bepaalde uitkeringen nu alleen naar Ajax gaan en bij een 2e Nederlandse club in de CL moeten we die delen. Weet niet zeker of dat nog zo is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Alleen maar slecht voor de coëfficiënten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je begint alleen al gelijk met 8 bonuspunten als je met 2 teams in de groepsfase staat. Dat is al een flinke sprongquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo nodig.
Die kunnen ze ook halen in de EL of ECL, en des te verder je komt des te meer.
Bij winst van de CL krijg je er maar 4 meer dan bij winst van de EL.![]()
maar dat is in verhouding een klein potje tegenwoordigquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:11 schreef manny het volgende:
[..]
Enige voordeeltje is dat de bepaalde uitkeringen nu alleen naar Ajax gaan en bij een 2e Nederlandse club in de CL moeten we die delen. Weet niet zeker of dat nog zo is.![]()
Ah. Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is in verhouding een klein potje tegenwoordig
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
ik meen dat het alleen over het NL tv geld gaat wat je dan verdelen moet, ik weet ook niet of dat 50-50 is maar Ajax kreeg in 2020 hier maar 2 miljoen of zo uitquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Check.
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.![]()
Klopt, maar in principe moet je dat in de poulefase van de EL wel kunnen compenseren met de punten die je daar haalt. Zeker omdat PSV normaal gesproken 2 topclubs loot in de CL.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je begint alleen al gelijk met 8 bonuspunten als je met 2 teams in de groepsfase staat. Dat is al een flinke sprong![]()
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar in principe moet je dat in de poulefase van de EL wel kunnen compenseren met de punten die je daar haalt. Zeker omdat PSV normaal gesproken 2 topclubs loot in de CL.![]()
Dat is ook waar inderdaad, als ze gisteren hadden verloren, waren er geen 2 extra wedstrijden voor punten geweest, dan was het rechtstreeks de EL-poulefase in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.
Maar 2 Nederlandse clubs in de poulefase zou ook wel leuk zijn, de laatste keer dat dat gebeurde, kwam Ajax uiteindelijk best ver![]()
![]()
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je moet ook de kwalificatie meerekenen. Stel dat PSV twee keer wint van Rangers. Dat plus de overwinning van gisteren op Monaco scheelt ook weer drie punten.No bitch to me![]()
Overwinningquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Telt gisteren wel als overwinning? Of gelijkspel?![]()
Ahmetcan Kaplan is zeker nog geen eindproduct, maar hij zou weleens een schot in de roos kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers halen namelijk één van de grootste talenten van Turkije in huis, zo vertelt de Turkse sportverslaggever Mehmet Batuhan Ağır in gesprek met VoetbalPrimeur.
Ajax staat op het punt om Perr Schuurs te verkopen aan Torino. Van dat geld gaat de landskampioen weer de markt op: Kaplan moet de verdediging van Ajax compleet gaan maken. Volgens De Telegraaf maakt Ajax – met bonussen - zo'n tien miljoen euro over naar Trabzonspor, mocht het rondkomen.
Hoewel Kaplan pas afgelopen seizoen doorbrak bij de Turkse kampioen, kijkt Batuhan niet gek op van die transfersom. "Ahmetcan Kaplan is absoluut de meest getalenteerde verdediger van Turkije. Ik weet zeker dat Ajax hem in de toekomst voor veertig tot vijftig miljoen euro kan verkopen", zegt de verslaggever van TV100, één van de grootste televisiezenders in het land.
"De grote clubs proberen talenten tegenwoordig zo snel mogelijk op te pikken", vervolgt Batuhan. "Bayern München betaalde twintig miljoen euro voor Mathys Tel, die pas zeven duels in de Ligue 1 had gespeeld. En Kaplan is één van de grootste talenten in de Turkse Süper Lig. Niet voor niets kwam hij al 29 keer uit voor de verschillende nationale jeugdteams."
Bij Trabzonspor zien ze Kaplan dan ook met lede ogen vertrekken. "Ik ben wel teleurgesteld, want ik denk dat hij voor meer geld verkocht hadden kunnen worden als hij zich in de Europese toernooien had kunnen laten zien." Karadeniz Firtinasi (De Storm van de Zwarte Zee, red.) neemt het in de play-offs van de Champions League op tegen FC Kopenhagen. "Iedereen hier houdt van Kaplan. Hij is eerlijk en heeft een betrouwbare persoonlijkheid. Ajax koopt niet alleen een goede speler, maar voegt ook een belangrijk karakter toe aan zijn selectie."
Dat is namelijk één van zijn grootste kwaliteiten. "Kaplan, boven alles, is vol zelfvertrouwen", stelt Batuhan, die Trabzonspor op de voet volgt en de jonge verdediger daarmee goed kan beoordelen. "Hij is technisch goed en je kunt op hem rekenen in de opbouw. Het zal aanvankelijk een spannende uitdaging zijn voor hem, maar met tijd zal hij een rots in de branding worden. Kaplan is niet erg snel, maar dat lost hij op met zijn voetbalintelligentie. Hij is heel goed in het kiezen van de juiste positie. Ook kan hij scoren met het hoofd." Dat hij 1.89 meter lang is, helpt daar een handje bij.
Kaplan voldoet ogenschijnlijk aan het profiel dat Ajax zoekt in een verdediger. Batuhan benadrukt wel dat de Turkse jeugdinternational nog voldoende verbeterpunten heeft. Dat is niet zo verwonderlijk. De linkspoot, die vorig seizoen door personele problemen aan de rechterkant van het centrum stond, speelde pas dertien competitieduels op het hoogste niveau. "Hij moet sneller worden, dat is vooral op Champions League-niveau belangrijk. Ook maakt hij soms nog wat simpele fouten. Dat komt mede doordat hij doorslaat in zijn zelfvertrouwen. Hij moet voorzichtiger worden, geconcentreerder zijn. Verder moet hij fysiek sterker worden, meer spierkracht kweken."
Bij Ajax krijgt Kaplan vermoedelijk de tijd om zich te ontwikkelen, achter spelers als Jurriën Timber, Calvin Bassey en Daley Blind. Een mogelijke overstap naar de Johan Cruijff Arena, lijkt de reden dat hij in de eerste twee duels van dit seizoen op de bank bleef. "Ik vermoed dat ze geen risico wilden nemen met het oog op een blessure. Anders had hij wel gespeeld, want trainer Abdullah Avcı heeft veel vertrouwen in hem."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nee, een PSV dat ook CL speelt levert Ajax op termijn veel en veel meer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Check.
Maar goed. Dat geld is eigenlijk van ons, dus zelfs dat kleine beetje zou jammer zijn dan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ahmetcan Kaplan is zeker nog geen eindproduct, maar hij zou weleens een schot in de roos kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers halen namelijk één van de grootste talenten van Turkije in huisstupidity has become as common as common sense was before![]()
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik geloof er ook totaal niet in.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, 1 van de grootste talenten. Alleen hoeveel echt goede voetballers komen er uit Turkije? En hoeveel grote namen zijn er uit het verleden? Ik kom niet verder dan Hakan Sukur.![]()
In het Turkse elftal deed hij het best goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl dat niet eens een groot succes was bij Torino.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Kan me geen groot toernooi herinneren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het Turkse elftal deed hij het best goed.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: