Ja het is geen fijne jongen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus. Wat een ontzettende natte twat
Het is uiteindelijk allemaal de schuld van Schmidt. Die kon die jongen niet managen waardoor het gans uit de hand gelopen is. En het ligt aan Mino. Die kon die jongen ook niet managen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel erg gelachen om Schreuder zijn peoplemanagement pogingen. Dat hij zo blij was dat hij de moeder en vriendin van Mo had ontmoet omdat zo'n connectie belangrijk is bij dat soort jongens.
Een week later wordt de Ajaxmobiel uitgeleend aan de Mocro-mafia en in de fik gestoken en vlucht Mo naar Malaga.
SchreuderGod
Wat een opluchting hè, wel jammer van het talentquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal de schuld van Schmidt. Die kon die jongen niet managen waardoor het gans uit de hand gelopen is. En het ligt aan Mino. Die kon die jongen ook niet managen.
Ja hij kan moeilijk zeggen voor de camera ik denk dat het niks wordt met die jongen. Tuurlijk gaat hij van het meest positieve uit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel erg gelachen om Schreuder zijn peoplemanagement pogingen. Dat hij zo blij was dat hij de moeder en vriendin van Mo had ontmoet omdat zo'n connectie belangrijk is bij dat soort jongens.
Een week later wordt de Ajaxmobiel uitgeleend aan de Mocro-mafia en in de fik gestoken en vlucht Mo naar Malaga.
SchreuderGod
Heeft nog een contract voor 2(!) jaar.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is vooral een mooiboy met praatjes gebleken. In interviews ook altijd arrogant.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heeft nog een contract voor 2(!) jaar.
Komt dit niet van de man die ook ten Hag de mol vond ofzo en opeens verdween toen hij wel succesvol bleek?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij kan moeilijk zeggen voor de camera ik denk dat het niks wordt met die jongen. Tuurlijk gaat hij van het meest positieve uit.
Ik snap dit soort reacties nooit zo
Dat zou zomaar kunnen, deze man maakt om de 3 maanden een nieuw account aan wanneer hij weer iets doms gezegd heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dit niet van de man die ook ten Hag de mol vond ofzo en opeens verdween toen hij wel succesvol bleek?
#neverforgetquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
. Eriksen loopt sterk het risico een eeuwig talent te blijven, terwijl de stijgende lijn bij Hiljemark (wat ik van mijn Zweedse vrienden heb gehoord) veel constanter is.
Er is weleens beter gescoutquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kap eens met deze act of kom er gewoon voor uit dat je helemaal geen ajacied bent. Dat gegeil de hele tijd op PSV en Feyenoord zegt genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah weer zo een post
Wees nou eens realistisch man, PSV en Feyenoord doen niet onder voor Ajax dit seizoen.
Daar is hij al 10 jaar mee bezig. Het zou vooral eens fijn zijn als mensen er niet op in gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kap eens met deze act of kom er gewoon voor uit dat je helemaal geen ajacied bent.
Vond het wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen eigenlijk.
Is hij trouwens homo?
Ik heb 100 maal gelezen dat het allemaal de schuld van Schmidt en PSV was. Hoewel is Schmidt niet heel hoog heb zitten was volgens mij wel snel duidelijk dat Mo er vaak met de pet naar gooide.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een opluchting hè, wel jammer van het talent
Hij heeft een (mooie) vriendin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook een beetje.
Niet dat dat uitmaakt, ik ben ook tegen homofobie
Jouw opa is homo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste homo's
-Mijn opa in 1980
Voor mijn gevoel zit hij echt al 5 jaar bij Ajax ofzo dus ik vond het best verrassend toen ik las dat hij nu nog 2 jaar vast ligt. Ter vergelijk; Bande en Magallan nog maar 1 jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen eigenlijk.
en ook jonger dan ik dacht, Overmars heeft natuurlijk ook aardig wat missers gemaakt maar dat hoort erbij blijkbaar, benieuwd of Hamstra/Huntelaar dat beter gaan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit hij echt al 5 jaar bij Ajax ofzo dus ik vond het best verrassend toen ik las dat hij nu nog 2 jaar vast ligt. Ter vergelijk; Bande en Magallan nog maar 1 jaar.
Hij debuteerde echt bizar jong bij Heerenveen. Op zich wel begrijpelijk dat Ajax die gok nam toentertijd. Zelfde verhaal als met Schuurs eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ook jonger dan ik dacht, Overmars heeft natuurlijk ook aardig wat missers gemaakt maar dat hoort erbij blijkbaar, benieuwd of Hamstra/Huntelaar dat beter gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |