Sfeermaker ben jijquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat lul jij toch tering domme zooi altijd
Je moet Ajax Resale ff bekijkenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil graag tickets kopen voor een willekeurige Eredivisie-wedstrijd tegen een niet al te grote naam, maar geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg in de Ajax ticketshop. Ik zie alleen Utrecht uit? Lijkt mij geen wedstrijd waar je zomaar tickets voor kan krijgen.
Hoe kan ik tickets krijgen voor bijvoorbeeld Excelsior thuis of GA thuis in oktober? Zal toch niet al uitverkocht zijn?
Bedankt alvast en sorry voor de stomme vraag, maar helaas wordt het me niet duidelijk van de Ajax-site.
Hij zit zich wel wild te ergeren aan medespelers. Soms wel terecht als ze zoveel aan het dribbelen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Meteen een goal van Conceicao, jawel. Speelt prima trouwens, al blijft het tegen Telstar.
Een prima vervanger van Antony dus.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zit zich wel wild te ergeren aan medespelers. Soms wel terecht als ze zoveel aan het dribbelen zijn
Och och och... heel het internet staat vol met allerhande links tussen Mo’tje en de georganiseerde misdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, De_Pel is wederom de Yvonne Coldeweijer van fok
Ah weer zo een postquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:46 schreef Tjacka het volgende:
wel grappig dat de concurrentie zo bezig is met ons b garnituur
gewoon weer poulefase overleven en kampioen
ze konden er even aan ruiken maar ik zie records verbroken worden in de komende decennia
Volgens mij is hijzelf de grootste dribbelaar. Op zich prima, hij mist alleen het overzicht wel eens in de eindfase.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zit zich wel wild te ergeren aan medespelers. Soms wel terecht als ze zoveel aan het dribbelen zijn
En hij mag nog even werken aan zijn voorzet. Hij is wel op de brommer.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij is hijzelf de grootste dribbelaar. Op zich prima, hij mist alleen het overzicht wel eens in de eindfase.
Ga gewoon weg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah weer zo een post
Wees nou eens realistisch man, PSV en Feyenoord doen niet onder voor Ajax dit seizoen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij is hijzelf de grootste dribbelaar. Op zich prima, hij mist alleen het overzicht wel eens in de eindfase.
Echte linkspoot, kan niks met rechts. Slap balletjequote:Op maandag 8 augustus 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij mag nog even werken aan zijn voorzet. Hij is wel op de brommer.
Verdedigend is het gewoon niet goed genoeg, dit Ajax gaat veel goals tegen krijgen. Dan moet je maar hopen dat je voorhoede meer goals maakt dan de tegenstander, maar dat zal lastig zijn omdat veel ploegen in de eredivisie met 10 man voor de goal hangen als ze tegen Ajax spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:12 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is op dit moment voornamelijk gewoon nog niet klaar. Er zijn heel recent nog een paar dure aankopen bijgekomen voor posities die nu zwak bezet zijn *kuch* Rensch *kuch* .
En of het met al die aankopen in de basis allemaal soepel gaat lopen moeten we afwachten. En hangt ook deels van de trainer af. Die is nou letterlijk niet zo sterk aan het seizoen begonnen volgens eigen woorden.
Zou ie de hele zomer gezopen hebben?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Pierie heeft het lastig tegen Telstar.
Wel meer dan dat. Wat een intens slechte verdediger. Gewoon lekker dumpen bij de amateurs.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ie de hele zomer gezopen hebben?
Ik vond het bij Heerenveen destijds al niet veel soeps.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie losse tickets voor komende wedstrijd, maar zal wel een uitdaging zijn om 2 plekken naast elkaar te verkrijgen. Ik zal het in de gaten houden.quote:
Is vooral een mooiboy met praatjes gebleken. In interviews ook altijd arrogant.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pierie is een wijf net als Schuurs . Trekken altijd hun poot terugquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is vooral een mooiboy met praatjes gebleken. In interviews ook altijd arrogant.
Jezus. Wat een ontzettende natte twatquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is vooral een mooiboy met praatjes gebleken. In interviews ook altijd arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |