Om je kapot te schamen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Direct twee goals tegen, je verwacht het niet.
De verdediging van PSV is inderdaad fenomenaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Met deze verdediging mee doen om het kampioenschap kan echt niet.
Een stuk beter dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:32 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De verdediging van PSV is inderdaad fenomenaal.
Die komt eraanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Er moet nog wel ff een RB komen.
En Blind … ouch
De spelers zijn alles kwijt wat Ten Hag opgebouwd heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:50 schreef DeeBee het volgende:
WIJ kunnen er niks meer van
Lachwekkende achterhoede
wat een onzin. Als psv zo doorgaat als de eerste 15 min moet je straks eens in het psv topic kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi hoe Ajacieden na een heerlijke nipte overwinning altijd de enige supporters zijn die nog eindeloos kunnen doorzeiken over het slechte spel. Ergens ook wel weer te prijzen maar andere fans zouden gewoon dolblij zijn.
Pasveerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
Pasveer
Sanchez - Timber - Bassey - Wijndal
Alvarez - Bergwijn - Klaassen/Taylor
Antony - Brobbey - Tadic
Doe voorlopig maar dit.
We weten niks van Sanchez of Bassey. Laten we beginnen met het proberen van Bassey en als tegen die tijd Rensch verdedigd als een natte krant kan hij het uitvechten met Sanchez.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pasveer
Sanchez - Timber - Bassey - Wijndal
Alvarez - Kudus - Klaassen/Taylor
Antony - Brobbey - Bergwijn/Tadic
Liever zo eigenlijk
Rensch moet je zo snel mogelijk vervangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
We weten niks van Sanchez of Bassey. Laten we beginnen met het proberen van Bassey en als tegen die tijd Rensch verdedigd als een natte krant kan hij het uitvechten met Sanchez.
Een opkomende back die graag door de as gaat en iets kan met de bal is moeilijk te verdedigen. Zag je vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Rensch moet je zo snel mogelijk vervangen.
En al meer punten dan vorig jaar na 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Al even veel doelpunten tegen als vorig jaar na 15 wedstrijden
vorig jaar eerste wedstrijd was toch 5-0 tegen necquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En al meer punten dan vorig jaar na 1 wedstrijd
2 jaar geleden danquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
vorig jaar eerste wedstrijd was toch 5-0 tegen nec
DIT IS EEN GOED STEL, HOOR!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
BERGWIJN_____BROBBEY_______ANTONY
________________TADIC
________TAYLOR________KUDUS
WIJNDAL___BASSEY___TIMBER___SANCHEZ
_______________PASVEER
Aan de andere kant geeft ie wel meteen z'n fout toe, die tactische aanpassing met Blind op het middenveld. Dat zou Drank de Boer nog niet na twintig wedstrijden doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schreuder heeft wel meteen al veel tegen zich. Maakt een matige en wat geirriteerde indruk voor de camera en vandaag was geen beste opstelling.
Ten Hag was ook wel een wat rare vent maar toch wat opvallender en uitgesproken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En al meer punten dan vorig jaar na 1 wedstrijd
2 LCV's, gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:10 schreef Wotte het volgende:
De oplossing voor die verdediging is simpel. Je schuift timber door naar rechtsback. Bassey centraal met Blind. Dan heb je je rechtsback probleem opgelost. Je gebrek aan kopkracht en behoud je de superieure opbouwende kwaliteiten van Blind. Alsmede een linksback die over een dure naar binnenkruipende linksbuiten heen dendert.
Daarbij ten alle tijden Alvarez opstellen.
Daarnaast vond ik het ook wel fijn dat hij meteen in de rust durfde te wisselen. Ten Hag wilde toch vaak nog wachten tot minuut 60-65 voordat hij eindelijk ingreep.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Aan de andere kant geeft ie wel meteen z'n fout toe, die tactische aanpassing met Blind op het middenveld. Dat zou Drank de Boer nog niet na twintig wedstrijden doen.
daarom, ik vind het nog te vroeg om te zeggen of hij een goeie trainer is maar vooralsnog is hij wel prettig relaxedquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik het ook wel fijn dat hij meteen in de rust durfde te wisselen. Ten Hag wilde toch vaak nog wachten tot minuut 60-65 voordat hij eindelijk ingreep.
Dat kloptquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Aan de andere kant geeft ie wel meteen z'n fout toe, die tactische aanpassing met Blind op het middenveld. Dat zou Drank de Boer nog niet na twintig wedstrijden doen.
Nee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die idioot kwam met Wielaert op cv.
Klaassen of Blind in plaats van Taylor natuurlijk. voor de rest prima.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
________________TADIC
_______________PASVEER
Taylor en Kudus daar neerzetten is leuk tegen het rechterrijtje van de eredivisie maar in de CL kost je dat 2-3 doelpunten per wedstrijd. Dan heb je echt Alvarez en misschien zelfs Blind nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
________________TADIC
_______________PASVEER
alvarez op die 6 is gewoon de beste optie, zeker in de topwedstrijden. Thuis tegen de volendams vd wereld kan ie wat rustenquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor en Kudus daar neerzetten is leuk tegen het rechterrijtje van de eredivisie maar in de CL kost je dat 2-3 doelpunten per wedstrijd. Dan heb je echt Alvarez en misschien zelfs Blind nodig.
Blind is niet meer dan een pylon maar hij zal hem moeten blijven opstellen want anders wordt die net als papa een gezwel binnen de club.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor en Kudus daar neerzetten is leuk tegen het rechterrijtje van de eredivisie maar in de CL kost je dat 2-3 doelpunten per wedstrijd. Dan heb je echt Alvarez en misschien zelfs Blind nodig.
Wat lul jij toch tering domme zooi altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schreuder heeft wel meteen al veel tegen zich. Maakt een matige en wat geirriteerde indruk voor de camera en vandaag was geen beste opstelling.
Ten Hag was ook wel een wat rare vent maar toch wat opvallender en uitgesproken.
Ja waarom is dat eigenlijk zo? Dat je perse een linksbenige en rechtsbenige verdediger op die plek moet hebben. Dat is schijnbaar gebeiteld in steen. Enige wat ik kan bedenken is dat je natuurlijker met je juiste been een pass naar de rechter of linkerkant van het veld kan geven. Maar verder?quote:
Het is iets van de laatste jaren. Twee rechtsbenige centrale verdedigers zag je daarvoor heel vaak. Waaronder veel iconische duo's. Linksbenige CV's zijn nu ook duurder geworden op de transfermarkt. Was laatst een artikel over op VIpro.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja waarom is dat eigenlijk zo? Dat je perse een linksbenige en rechtsbenige verdediger op die plek moet hebben. Dat is schijnbaar gebeiteld in steen. Enige wat ik kan bedenken is dat je natuurlijker met je juiste been een pass naar de rechter of linkerkant van het veld kan geven. Maar verder?
Als ik de achterliggende gedachte lees is het jammer dat Ajax geen 532 wil spelen. Dan heb je timber als rechtspoot, bassey in het midden voor het fysieke gedeelte, blind links voor de opbouwende kwaliteiten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:59 schreef papert het volgende:
[..]
Het is iets van de laatste jaren. Twee rechtsbenige centrale verdedigers zag je daarvoor heel vaak. Waaronder veel iconische duo's. Linksbenige CV's zijn nu ook duurder geworden op de transfermarkt. Was laatst een artikel over op VIpro.
Ja, dat is zeker jammer. Onder Ten Hag stond er in praktijk aanvallend wel regelmatig een soort 3-4-3. Blind en Mazraoui speelde heel hoog, en Alvarez zakte terug tussen de centrale verdedigers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik de achterliggende gedachte lees is het jammer dat Ajax geen 532 wil spelen. Dan heb je timber als rechtspoot, bassey in het midden voor het fysieke gedeelte, blind links voor de opbouwende kwaliteiten.
Twee opkomende backs die niet kunnen verdedigen hebben we al. Alvarez als controleur. Tadic op 10 en de 8 positie is inwisselbaar tussen klaassen, taylor en berghuis. Met Bergwijn en antony veel snelheid voorin.
Waar kunnen we deze juice teruglezen Yvonne?quote:Op maandag 8 augustus 2022 02:06 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel het natuurlijk wel een erg makkelijk onderwerp van spot was, begreep ik het aantrekken van Mo’tje nog best. Zou voor Ajax (of welke club dan ook) natuurlijk heel interessant zijn als je zo’n talent vrijwel gratis weer aan het ballen krijgt.
Als er ook maar iets waar is van de verhalen van vd Heuvel mag ik echter hopen dat elke zelfrespecterende club hem op straat zet. Beste matties met de mocromaffia is wel wat anders dan nog eens omgaan met wat foute jeugdvriendjes.
Zou me daar als sponsor ook niet mee willen associëren.
https://www.telegraaf.nl/(...)entieel-werkkapitaalquote:Op maandag 8 augustus 2022 06:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kunnen we deze juice teruglezen Yvonne?
Blind zou bij Ome Marc in Antwerpen kunnen tekenen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is niet meer dan een pylon maar hij zal hem moeten blijven opstellen want anders wordt die net als papa een gezwel binnen de club.
prima toch, hij heeft z'n kans gehad, niet gegrepenquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Telegraaf verwacht ook dat Mo teruggaat naar Juve
Gegokt en verloren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou er blij mee zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Dit ja. Maar het is voor Ajax ondanks de vrij geringe financiële kosten wel een publieke nederlaag natuurlijk dus ik denk dat ze het toch nog even willen uitstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er blij mee zijn.
Al die onrust, en nog los van wat er echt van klopt allemaal, moet je toch niet willen.
Ik weet niet wat er van waar is maar feit is wel dat hij cruciale weken in de voorbereiding heeft gemist en juist voor een speler die aan een comeback bezig is, is dat nog belangrijker dan voor de anderen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er blij mee zijn.
Al die onrust, en nog los van wat er echt van klopt allemaal, moet je toch niet willen.
Niet te lezen zonder premiumquote:Op maandag 8 augustus 2022 07:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)entieel-werkkapitaal
Dit staat toch volledig los van het sportieve inmiddels. Deze jongen is gewoon een probleemgeval.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er van waar is maar feit is wel dat hij cruciale weken in de voorbereiding heeft gemist en juist voor een speler die aan een comeback bezig is, is dat nog belangrijker dan voor de anderen.
Als je dan kijkt wat er voor keuze is op zijn posities was het zelfs met een goeie voorbereiding moeilijk geweest.
Tegenwoordig is afgeschermd ook echt afgeschermdquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet te lezen zonder premium
Die websites om de paywalls te omzeilen werken trouwens 9 van de 10 keer ook niet toch?
Vroeger kon je de digitale Telegraaf lezen door de url '+1' te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegenwoordig is afgeschermd ook echt afgeschermd
Nee klopt, ik las stukjes uit dit artikel op een andere website.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet te lezen zonder premium
Die websites om de paywalls te omzeilen werken trouwens 9 van de 10 keer ook niet toch?
Ik ben er ook klaar mee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het vooral opvallend dat de Ajacieden nog zo mild zijn eigenlijk. Benieuwd hoe de sfeer hier is als hij straks weer in Turijn zit. Op Ajax showtime zijn ze er al helemaal klaar mee.
Was ook in samenspraak met zijn zaakwaarnemer waar Ajax een goeie relatie mee heeft, die heeft hem dus ook niet op het juiste spoor kunnen houden, zonde van het talent maar shit happens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja. Je kon het proberen, het was toch een van de meest talentvolle spelers een paar jaar geleden. Het heeft Ajax niet echt iets gekost.
Als het allemaal waar is wat Van den Heuvel zegt zien we hem in de komende jaren nog wel eens in het nieuws verschijnen.
Snel terugsturen naar Juventus.
Gefeliciteerd weer een domme postquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is voor Ajax ondanks de vrij geringe financiële kosten wel een publieke nederlaag natuurlijk dus ik denk dat ze het toch nog even willen uitstellen.
Absoluut geen domme post.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd weer een domme post
Niet echt hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Tja beetje lastig een ordeel te vellen op basis van een artikel wat ik niet kan lezen
Waarom zou het in godsnaam voor Ajax een publieke nederlaag zijn probeer het eens uit te leggen. Ik begrijp dat je dit heel moeilijk vind maar uiteindelijk staat alleen Mo weer voor lul.quote:
Ik doel vooral op die Insta-posts en het gênante inbrengen van Mo in de bekerfinale vorig seizoen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het in godsnaam voor Ajax een publieke nederlaag zijn probeer het eens uit te leggen. Ik begrijp dat je dit heel moeilijk vind maar uiteindelijk staat alleen Mo weer voor lul.
Ah ja slaat nergens op dus.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel vooral op die Insta-posts en het gênante inbrengen van Mo in de bekerfinale vorig seizoen.
Erg zielig voor Mo als ik Mike mag geloven.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, je zou voor zulke shit moeten betalen, wat een nietszeggend stukje
Ik zat ook te wachten op de spectaculaire onthullingen en het enige concrete dat ik lees dat er vermoedens zijn dat hij in beeld zou zijn bij justitie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit De Telegraaf serieus nemen / denken dat er een relatie is tussen kop en artikel...quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:58 schreef Mansjester het volgende:
Wat een lachwekkend stuk. Ze zitten volle bak in het kamp Ihatarren, wat een clowns
Heeft @De_Pel ook spionnen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, De_Pel is wederom de Yvonne Coldeweijer van fok
Ik heb vooral heel erg gelachen om Schreuder zijn peoplemanagement pogingen. Dat hij zo blij was dat hij de moeder en vriendin van Mo had ontmoet omdat zo'n connectie belangrijk is bij dat soort jongens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel vooral op die Insta-posts en het gênante inbrengen van Mo in de bekerfinale vorig seizoen.
Ik durf niets meer te zeggen over Mo want dan gaat GGMM weer aanslaan in de SC. Maar uiteraard volledig met je eens. Schreuder maakt geen beste indruk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel erg gelachen om Schreuder zijn peoplemanagement pogingen. Dat hij zo blij was dat hij de moeder en vriendin van Mo had ontmoet omdat zo'n connectie belangrijk is bij dat soort jongens.
Een week later wordt de Ajaxmobiel uitgeleend aan de Mocro-mafia en in de fik gestoken en vlucht Mo naar Malaga.
SchreuderGod
dat verhaal over Brobbey ook wel grappig, die jongen geeft zelf aan dat hij nog niet fit genoeg is voor hele wedstrijden omdat hij bij Leipzig individueel trainde en Mike gooit er meteen een polletje tegenaan dat hij basis moet staanquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:56 schreef manny het volgende:
[..]
Nooit De Telegraaf serieus nemen / denken dat er een relatie is tussen kop en artikel...
Wat een bende.
Nou ja, Schreuder treft natuurlijk geen blaam dat Mo weer ontspoort. Dat zit in Mo en daar heeft Ajax geen aandeel in.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen over Mo want dan gaat GGMM weer aanslaan in de SC. Maar uiteraard volledig met je eens. Schreuder maakt geen beste indruk.
Is dit het motopicquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, Schreuder treft natuurlijk geen blaam dat Mo weer ontspoort. Dat zit in Mo en daar heeft Ajax geen aandeel in.
Maar de kneuterige naïviteit waarmee Schreuder dacht de connectie te maken is wel hilarisch.
Wat zou Schreuder beter kunnen doen voor jouw gevoel?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen over Mo want dan gaat GGMM weer aanslaan in de SC. Maar uiteraard volledig met je eens. Schreuder maakt geen beste indruk.
ja vraag het even aan onze expertquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou Schreuder beter kunnen doen voor jouw gevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |