alvarez op die 6 is gewoon de beste optie, zeker in de topwedstrijden. Thuis tegen de volendams vd wereld kan ie wat rustenquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor en Kudus daar neerzetten is leuk tegen het rechterrijtje van de eredivisie maar in de CL kost je dat 2-3 doelpunten per wedstrijd. Dan heb je echt Alvarez en misschien zelfs Blind nodig.
Blind is niet meer dan een pylon maar hij zal hem moeten blijven opstellen want anders wordt die net als papa een gezwel binnen de club.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor en Kudus daar neerzetten is leuk tegen het rechterrijtje van de eredivisie maar in de CL kost je dat 2-3 doelpunten per wedstrijd. Dan heb je echt Alvarez en misschien zelfs Blind nodig.
Wat lul jij toch tering domme zooi altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schreuder heeft wel meteen al veel tegen zich. Maakt een matige en wat geirriteerde indruk voor de camera en vandaag was geen beste opstelling.
Ten Hag was ook wel een wat rare vent maar toch wat opvallender en uitgesproken.
Ja waarom is dat eigenlijk zo? Dat je perse een linksbenige en rechtsbenige verdediger op die plek moet hebben. Dat is schijnbaar gebeiteld in steen. Enige wat ik kan bedenken is dat je natuurlijker met je juiste been een pass naar de rechter of linkerkant van het veld kan geven. Maar verder?quote:
Het is iets van de laatste jaren. Twee rechtsbenige centrale verdedigers zag je daarvoor heel vaak. Waaronder veel iconische duo's. Linksbenige CV's zijn nu ook duurder geworden op de transfermarkt. Was laatst een artikel over op VIpro.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja waarom is dat eigenlijk zo? Dat je perse een linksbenige en rechtsbenige verdediger op die plek moet hebben. Dat is schijnbaar gebeiteld in steen. Enige wat ik kan bedenken is dat je natuurlijker met je juiste been een pass naar de rechter of linkerkant van het veld kan geven. Maar verder?
Als ik de achterliggende gedachte lees is het jammer dat Ajax geen 532 wil spelen. Dan heb je timber als rechtspoot, bassey in het midden voor het fysieke gedeelte, blind links voor de opbouwende kwaliteiten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:59 schreef papert het volgende:
[..]
Het is iets van de laatste jaren. Twee rechtsbenige centrale verdedigers zag je daarvoor heel vaak. Waaronder veel iconische duo's. Linksbenige CV's zijn nu ook duurder geworden op de transfermarkt. Was laatst een artikel over op VIpro.
Ja, dat is zeker jammer. Onder Ten Hag stond er in praktijk aanvallend wel regelmatig een soort 3-4-3. Blind en Mazraoui speelde heel hoog, en Alvarez zakte terug tussen de centrale verdedigers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik de achterliggende gedachte lees is het jammer dat Ajax geen 532 wil spelen. Dan heb je timber als rechtspoot, bassey in het midden voor het fysieke gedeelte, blind links voor de opbouwende kwaliteiten.
Twee opkomende backs die niet kunnen verdedigen hebben we al. Alvarez als controleur. Tadic op 10 en de 8 positie is inwisselbaar tussen klaassen, taylor en berghuis. Met Bergwijn en antony veel snelheid voorin.
Waar kunnen we deze juice teruglezen Yvonne?quote:Op maandag 8 augustus 2022 02:06 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel het natuurlijk wel een erg makkelijk onderwerp van spot was, begreep ik het aantrekken van Mo’tje nog best. Zou voor Ajax (of welke club dan ook) natuurlijk heel interessant zijn als je zo’n talent vrijwel gratis weer aan het ballen krijgt.
Als er ook maar iets waar is van de verhalen van vd Heuvel mag ik echter hopen dat elke zelfrespecterende club hem op straat zet. Beste matties met de mocromaffia is wel wat anders dan nog eens omgaan met wat foute jeugdvriendjes.
Zou me daar als sponsor ook niet mee willen associėren.
https://www.telegraaf.nl/(...)entieel-werkkapitaalquote:Op maandag 8 augustus 2022 06:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kunnen we deze juice teruglezen Yvonne?
Blind zou bij Ome Marc in Antwerpen kunnen tekenen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is niet meer dan een pylon maar hij zal hem moeten blijven opstellen want anders wordt die net als papa een gezwel binnen de club.
prima toch, hij heeft z'n kans gehad, niet gegrepenquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Telegraaf verwacht ook dat Mo teruggaat naar Juve
Gegokt en verloren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou er blij mee zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef Heeinz het volgende:
Dit ja. Maar het is voor Ajax ondanks de vrij geringe financiėle kosten wel een publieke nederlaag natuurlijk dus ik denk dat ze het toch nog even willen uitstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er blij mee zijn.
Al die onrust, en nog los van wat er echt van klopt allemaal, moet je toch niet willen.
Ik weet niet wat er van waar is maar feit is wel dat hij cruciale weken in de voorbereiding heeft gemist en juist voor een speler die aan een comeback bezig is, is dat nog belangrijker dan voor de anderen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er blij mee zijn.
Al die onrust, en nog los van wat er echt van klopt allemaal, moet je toch niet willen.
Niet te lezen zonder premiumquote:Op maandag 8 augustus 2022 07:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)entieel-werkkapitaal
Dit staat toch volledig los van het sportieve inmiddels. Deze jongen is gewoon een probleemgeval.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er van waar is maar feit is wel dat hij cruciale weken in de voorbereiding heeft gemist en juist voor een speler die aan een comeback bezig is, is dat nog belangrijker dan voor de anderen.
Als je dan kijkt wat er voor keuze is op zijn posities was het zelfs met een goeie voorbereiding moeilijk geweest.
Tegenwoordig is afgeschermd ook echt afgeschermdquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet te lezen zonder premium
Die websites om de paywalls te omzeilen werken trouwens 9 van de 10 keer ook niet toch?
Vroeger kon je de digitale Telegraaf lezen door de url '+1' te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegenwoordig is afgeschermd ook echt afgeschermd
Nee klopt, ik las stukjes uit dit artikel op een andere website.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet te lezen zonder premium
Die websites om de paywalls te omzeilen werken trouwens 9 van de 10 keer ook niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |