Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:18 schreef manny het volgende:
En nu maar eens kijken of vriend Bassey echt een goede aankoop is.
Achterin nog steeds werk aan de winkel.
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.
Daarom wel benieuwd naar Bassey de komende drie wedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.
Denk dat voor de CL Bassey LCV komt te staan en Blind LB, tenminste dat zou ik doen.
Ik denk dat het uiteindelijk Blind - Bassie- Timber - Rensch/slagert wordt in veel wedstrijden. Blind was toch wel weer genieten met zijn inspeelpass.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis lijkt eindelijk naar de bank te verdwijnen. Werd wel tijd ook.
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?
ik zet hem ook niet mijn start elf maar de verschillen zijn ook weer niet dermate groot dat je er enorm op achteruit gaat met hem in de basis en dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.
Omdat meneer dit elke dag komt posten en het stront irritant is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verderquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verder
nee hoor nooit last van, sta altijd minimaal met een glimlach op maar jouw posts voegen helemaal niets toequote:Op maandag 15 augustus 2022 12:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?
Viel me in de JCS ook al op hoe weinig intellect hij heeft om positie te kiezen voor defensieve omschakelingen. Misschien is dat iets wat hij nog moet leren, maar het overkomt hem te vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor een verdediger denkt hij wat te weinig verdedigend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |