En Antonyquote:
Die is wel best goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bij die goal van Antony had ik mijn broek ook op mijn knieën niet normaal.
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.
Eens, zou ook niet snappen waarom hij naar Man U wilt. Gewoon wachten op Real volgende zomer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.
ManU lijkt sowieso momenteel een beetje een spelerskerkhof te zijn, als het niet hoeft zou ik daar niet heen gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.
125 miljoen gaat het worden. Zonder twijfel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken ja
Lekker naar Real met Vinicius god spelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |