Kan mij voorstellen dat Juve zijn contract verscheurt als hij niet komt opdagen. Een slepende rechtszaak lijkt me echt iets wat Mo er nog wel bij kan gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Contract bij Juve, dan kunnen ze 'm nog wel verhuren aan een of andere kansloze club.
Als 'ie niet komt opdagen wel. Maar dikke Mo zal wel op komen draven. Mooi contract, dus zonde om die centjes te laten schieten.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat Juve zijn contract verscheurt als hij niet komt opdagen. Een slepende rechtszaak lijkt me echt iets wat Mo er nog wel bij kan gebruiken.
Denk je? Mo lijkt niet bepaalt een man van principes en afspraken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie niet komt opdagen wel. Maar dikke Mo zal wel op komen draven. Mooi contract, dus zonde om die centjes te laten schieten.
Dat niet inderdaad, maar ook 'n man die dat geld niet gaat laten schieten. Al moet 'ie bij de F-jes mee trainen en of iemand als Fonsje Spooren beetje helpen op kantoor...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Denk je? Mo lijkt niet bepaalt een man van principes en afspraken.
Vorige keer bleef die ook in z’n hotel kamer zitten en kwam die niet meer naar de club daar. ‘Want ze hielpen hem niet’.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat niet inderdaad, maar ook 'n man die dat geld niet gaat laten schieten. Al moet 'ie bij de F-jes mee trainen en of iemand als Fonsje Spooren beetje helpen op kantoor...
Als het alternatief is niks meer vangen, dan zal 'ie wel op komen draven. Veel andere opties zal 'ie ook niet meer hebben. In elk geval niet voor het salaris dat 'ie bij Juve heeft.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vorige keer bleef die ook in z’n hotel kamer zitten en kwam die niet meer naar de club daar. ‘Want ze hielpen hem niet’.
Wel classic om daar of bij Vitesse op te duiken. Maar die jongen zit mentaal gewoon niet goed en weigert ook nog eens geholpen te worden. Dit is al gaande vanaf de jeugd van PSV. Dus ook dan is het gewoon weer een kwestie van tijd voordat ie verdwijnt. Dus mij een vraagteken waarom je hem écht bij Utrecht wil zien en denkt dat het daar wel goed zal gaan.quote:
Het zou me gezien zijn voorgeschiedenis echt niet verbazen als hij daar ook weer binnen de kortste keren 'kwijt' is.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie niet komt opdagen wel. Maar dikke Mo zal wel op komen draven. Mooi contract, dus zonde om die centjes te laten schieten.
Frans van Seumeren krijgt hem wel op de rit.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel classic om daar of bij Vitesse op te duiken. Maar die jongen zit mentaal gewoon niet goed en weigert ook nog eens geholpen te worden. Dit is al gaande vanaf de jeugd van PSV. Dus ook dan is het gewoon weer een kwestie van tijd voordat ie verdwijnt. Dus mij een vraagteken waarom je hem écht bij Utrecht wil zien en denkt dat het daar wel goed zal gaan.
Als je m aan de praat krijgt heb je een goudhaantje. Wel een erg groot risico gezien zijn voorgeschiedenis maar er zal uiteindelijk vast een club zijn die hem weer een kans geeft.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Frans van Seumeren krijgt hem wel op de rit.
Maar serieus ik zou niet weten waarom je als supporter hem nu bij je eigen club zou willen zien.
Als je Willy Dullens aan de praat had gekregen had je ook een goudhaantje. Sommige wensen zijn gewoon niet realistisch.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je m aan de praat krijgt heb je een goudhaantje. Wel een erg groot risico gezien zijn voorgeschiedenis maar er zal uiteindelijk vast een club zijn die hem weer een kans geeft.
Je hebt het tegen @Paul, hè?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dus mij een vraagteken waarom je hem écht bij Utrecht wil zien en denkt dat het daar wel goed zal gaan.
Denk dat de kans dat dat lukt groter is, als hij op een plek zit met wat minder afleiding. Dus niet Utrecht. Hoewel Utrecht of Vitesse wel van die typische bestemmingen voor 'm zouden zijn. Antwerp ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je m aan de praat krijgt heb je een goudhaantje. Wel een erg groot risico gezien zijn voorgeschiedenis maar er zal uiteindelijk vast een club zijn die hem weer een kans geeft.
Er zijn op die leeftijd zoveel van die talenten geweest die het om een of meerdere redenen nooit echt gered hebben. Of dat nou gaat om motivatie, blessures, verkeerde keuzes of andere randverschijnselen.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of hij zich gaat melden bij Juve.
[..]
Als je Willy Dullens aan de praat had gekregen had je ook een goudhaantje. Sommige wensen zijn gewoon niet realistisch.
Ik lees dit nergens. Ik lees enkel alleen dat Ajax perse Mo in de bekerfinale wilde laten invallen, dat vindt men sneu. Wat ook zo is.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Nu Ihattaren weer terug gaat naar Juventus komen er vanuit allerlei hoeken en gaten van het forum PSV-ers aangestormd dat Ajax die jongen geprobeerd heeft te helpen om PSV dwars te zitten ofzo.
Alsof de directie van Ajax elke ochtend wakker wordt het met idee van hoe kunnen we nou PSV weer eens gaan pesten.
Erg raar hoe dat minderwaardigheidscomplex echt tot op de ziel van sommige supporters zit ingebakken.
IK BEN NIET GEPRIKKELDquote:Op woensdag 2 november 2022 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik lees dit nergens. Ik lees enkel alleen dat Ajax perse Mo in de bekerfinale wilde laten invallen, dat vindt men sneu. Wat ook zo is.
Ik snap je geprikkelde reactie niet echt.
danny wil dat je fokpolls gebruiktquote:Op woensdag 2 november 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Poll werkt niet
Wat gaat hier fout?
Je loopt weer ontzettend met je domheid te koop, René. Het ging om die uiterst zielige wissel in de bekerfinale. Verder boeide het niemand in Eindhoven wat Mo de Show in Amsterdam deed.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Nu Ihattaren weer terug gaat naar Juventus komen er vanuit allerlei hoeken en gaten van het forum PSV-ers aangestormd dat Ajax die jongen geprobeerd heeft te helpen om PSV dwars te zitten ofzo.
Alsof de directie van Ajax elke ochtend wakker wordt het met idee van hoe kunnen we nou PSV weer eens gaan pesten.
Erg raar hoe dat minderwaardigheidscomplex echt tot op de ziel van sommige supporters zit ingebakken.
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat dat lukt groter is, als hij op een plek zit met wat minder afleiding. Dus niet Utrecht. Hoewel Utrecht of Vitesse wel van die typische bestemmingen voor 'm zouden zijn. Antwerp ook.
Denk beetje een wisselwerking. Eenmaal in zo'n milieu kom je er lastig uit. En als je zelf weinig moeite doet, dan gewoon niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.
Ergens een eind ver weg in eoa provinciestadje bij een club uit de Championship zou misschien wel wat voor 'm zijn.
Ik vind AFC Richmond met Ted Lasso wel een geschikte team voor Mo de Show.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.
Ergens een eind ver weg in eoa provinciestadje bij een club uit de Championship zou misschien wel wat voor 'm zijn.
Dat dus, en dan lijkt een club in een gaar achterafstadje op de Britse eilanden me wel wat.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk beetje een wisselwerking. Eenmaal in zo'n milieu kom je er lastig uit. En als je zelf weinig moeite doet, dan gewoon niet.
Hij kan wel het beste een beetje uit de buurt gaan voetballen, ja. Dus niet Utrecht, Arnhem of Antwerpen.
Granaat bij de ingang van de Galgenwaard.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:30 schreef Paul het volgende:
Ihattarenbeast laat van zich zien vanuit Utrecht
Deze baas hoort gewoon bij de FC Utrecht
Niet te missen
Ihattarenbeast
Detop3methemaanvallen
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Granaat bij de ingang van de Galgenwaard.
gr gr.
Mocromafia
Deze mannenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Dikke Wes gaat Mo uitleggen hoe hij weer fit moet worden.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Utrecht deze jongen binnenhaalt zijn ze daar nog dommer dan ik al dacht.
Die foto doet mij denken aan dat topic over bitterballen en krokettenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Dikke Wes gaat Mo uitleggen hoe hij weer fit moet worden.
Samen betten op Utrecht.quote:Op maandag 7 november 2022 22:24 schreef Paul het volgende:
Sneijder
https://www.nu.nl/voetbal(...)et-licht-gezien.html
Mohammed Ihattaren is ingegaan op het aanbod van Wesley Sneijder om hem te helpen zijn loopbaan succesvol voort te zetten. Sneijder begeleidt het gevallen talent, dat volgens de recordinternational van Oranje "het licht heeft gezien".
Wesley Sneijder gaat met Mohamed Ihattaren mee naar Juventus: 'Hij zegt dat hij fout is geweest'
https://www.ad.nl/nederla(...)is-geweest~aa79e453/
Mohammed Ihattaren weer vrijgezel, Wesley Sneijder met hem mee naar Juventus
https://www.ad.nl/nederla(...)r-juventus~adc2c8ae/
Sneijder gaat gewoon samen met Mootje naar Juventusquote:
Zijn er ook mensen die Becker en Summerville belachelijk hebben gemaakt?quote:Op maandag 7 november 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
mocht hij uiteindelijk wel terugkomen op zijn oude niveau toen hij nog in topvorm was, dan ga ik hier een hoop mensen quoten en uitlachen
quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bisewar, Cabral ook van die succesnummers..
Die Summerville zien we over een jaartje of drie een plaatje opnemen met Broerderliefde en Roya2Faces, dan hebben we het wel gehad.
Bij Soldaat Mo is de zon altijd onder. Lekker vreten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Het is twee voor twaalf, nee het is één voor twaalf.
Kan zeggen wat je wil, en het is natuurlijk een beetje voor meerdere eer en glorie van zichzelf, maar ik Sneijdertje doet het toch maar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Wordt nog steeds helemaal niets joh.quote:Op maandag 7 november 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die Becker en Summerville belachelijk hebben gemaakt?
[..]
Een wekelijkse update in het programma lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, en het is natuurlijk een beetje voor meerdere eer en glorie van zichzelf, maar ik Sneijdertje doet het toch maar.
Die zitten binnen 3 maanden gezamenlijk vast.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Moet jij weten.quote:Op maandag 7 november 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
mocht hij uiteindelijk wel terugkomen op zijn oude niveau toen hij nog in topvorm was, dan ga ik hier een hoop mensen quoten en uitlachen
Ok, en wie raapt dan de zeep op?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die zitten binnen 3 maanden gezamenlijk vast.
En 's-ochtends, en 's-middags, en nog een paar keer tussendoor. Dönertje, beetje gyros, pizzaatje op z'n tijd. Lekkere lasagne en als afsluiter een lekker stukje Tiramisu of tweequote:
Wesley krijgt zelf ook een steeds dikkere kop anders. Zit ook te veel aan de bittergarnituur in al die tv-shows.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon eerst ff lekker naar Turijn met Wesley om daar fit te worden, gaan kijken naar een luw achterafcluppie voor 'm.
nee, die gast woont in Utrecht toch, dat scheelt met reiskostenquote:
Geloof niet dat de familie Nourie het geld nodig heeft met wat ze van Ajax krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:37 schreef RamboDirk het volgende:
Ah de familie Nouri ruikt weer geld. Mo wordt nu al misbruikt voor wat betaalde persmomentjes
Heeft hij niet al jaren een lekker rond koppie?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wesley krijgt zelf ook een steeds dikkere kop anders. Zit ook te veel aan de bittergarnituur in al die tv-shows.
Goed voetballen is leuk maar je moet ook de juiste mentaliteit hebben.quote:
Met top begleiding.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor wie nog een reisbureau zoekt.
Is dit echt…?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk broeder inshallah lieve broeder
Wat een amateursquote:
Dit gaat te snel voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik trok het na 2 minuten niet meer. Kappen nou zeg.
Familie Nouri heeft de Ajax centjes succesvol geinvesteerd in een goedlopend reisbureau en youtube kanaal, zo te zien. Keurig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De reclames zijn beter te kijken dan het interview. Ik snap dat ik niet de doelgroep ben, maar fuck wat een onverstaanbaar mocronederlands kutgebrabbel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb het wel af gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik trok het na 2 minuten niet meer. Kappen nou zeg.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb het wel af gekeken.
Vind het wel echt zielig voor die gast.
Zo voeren dat soort gasten de hele dag een gesprek. 0 kritiek op elkaar, alles ja broer, inshallah blabla. Logisch dat ze nooit tegen kritiek kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De reclames zijn beter te kijken dan het interview. Ik snap dat ik niet de doelgroep ben, maar fuck wat een onverstaanbaar mocronederlands kutgebrabbel.
Goed punt. Als iemand destijds gewoon tegen de profeet had durven zeggen:"Mo, zou je dat nou wel doen met je nichtje?"quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo voeren dat soort gasten de hele dag een gesprek. 0 kritiek op elkaar, alles ja broer, inshallah blabla. Logisch dat ze nooit tegen kritiek kunnen.
Inshallahquote:Op zaterdag 12 november 2022 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed punt. Als iemand destijds gewoon tegen de profeet had durven zeggen:"Mo, zou je dat nou wel doen met je nichtje?"
Dan hadden we nu een hele andere wereld gehad.
Lief van je @Scrummiequote:Op zaterdag 12 november 2022 08:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb het wel af gekeken.
Vind het wel echt zielig voor die gast.
Als je ze hoort praten zou je denken dat ie net de winnende in de CL finale heeft gemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop nergens op, ik acht die kans wel vrij klein. Deze jongen lijkt me te naïef en mist intelligentie lijkt het.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief van je @:Scrummie
Hoop jij ook dat hij nog mondjes gaat snoeren?
Hij lijkt er trots op dat ie geen broodje kan smeren, nou dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, ik acht die kans wel vrij klein. Deze jongen lijkt me te naïef en mist intelligentie lijkt het.
Zelfs de gemiddelde voetballer kan net wat meer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij lijkt er trots op dat ie geen broodje kan smeren, nou dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |