Die foto doet mij denken aan dat topic over bitterballen en krokettenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Dikke Wes gaat Mo uitleggen hoe hij weer fit moet worden.
Samen betten op Utrecht.quote:Op maandag 7 november 2022 22:24 schreef Paul het volgende:
Sneijder
https://www.nu.nl/voetbal(...)et-licht-gezien.html
Mohammed Ihattaren is ingegaan op het aanbod van Wesley Sneijder om hem te helpen zijn loopbaan succesvol voort te zetten. Sneijder begeleidt het gevallen talent, dat volgens de recordinternational van Oranje "het licht heeft gezien".
Wesley Sneijder gaat met Mohamed Ihattaren mee naar Juventus: 'Hij zegt dat hij fout is geweest'
https://www.ad.nl/nederla(...)is-geweest~aa79e453/
Mohammed Ihattaren weer vrijgezel, Wesley Sneijder met hem mee naar Juventus
https://www.ad.nl/nederla(...)r-juventus~adc2c8ae/
Sneijder gaat gewoon samen met Mootje naar Juventusquote:
Zijn er ook mensen die Becker en Summerville belachelijk hebben gemaakt?quote:Op maandag 7 november 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
mocht hij uiteindelijk wel terugkomen op zijn oude niveau toen hij nog in topvorm was, dan ga ik hier een hoop mensen quoten en uitlachen
quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bisewar, Cabral ook van die succesnummers..
Die Summerville zien we over een jaartje of drie een plaatje opnemen met Broerderliefde en Roya2Faces, dan hebben we het wel gehad.
Bij Soldaat Mo is de zon altijd onder. Lekker vreten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Het is twee voor twaalf, nee het is één voor twaalf.
Kan zeggen wat je wil, en het is natuurlijk een beetje voor meerdere eer en glorie van zichzelf, maar ik Sneijdertje doet het toch maar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Wordt nog steeds helemaal niets joh.quote:Op maandag 7 november 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die Becker en Summerville belachelijk hebben gemaakt?
[..]
Een wekelijkse update in het programma lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, en het is natuurlijk een beetje voor meerdere eer en glorie van zichzelf, maar ik Sneijdertje doet het toch maar.
Die zitten binnen 3 maanden gezamenlijk vast.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Moet jij weten.quote:Op maandag 7 november 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
mocht hij uiteindelijk wel terugkomen op zijn oude niveau toen hij nog in topvorm was, dan ga ik hier een hoop mensen quoten en uitlachen
Ok, en wie raapt dan de zeep op?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die zitten binnen 3 maanden gezamenlijk vast.
En 's-ochtends, en 's-middags, en nog een paar keer tussendoor. Dönertje, beetje gyros, pizzaatje op z'n tijd. Lekkere lasagne en als afsluiter een lekker stukje Tiramisu of tweequote:
Wesley krijgt zelf ook een steeds dikkere kop anders. Zit ook te veel aan de bittergarnituur in al die tv-shows.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon eerst ff lekker naar Turijn met Wesley om daar fit te worden, gaan kijken naar een luw achterafcluppie voor 'm.
nee, die gast woont in Utrecht toch, dat scheelt met reiskostenquote:
Geloof niet dat de familie Nourie het geld nodig heeft met wat ze van Ajax krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:37 schreef RamboDirk het volgende:
Ah de familie Nouri ruikt weer geld. Mo wordt nu al misbruikt voor wat betaalde persmomentjes
Heeft hij niet al jaren een lekker rond koppie?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wesley krijgt zelf ook een steeds dikkere kop anders. Zit ook te veel aan de bittergarnituur in al die tv-shows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |