danny wil dat je fokpolls gebruiktquote:Op woensdag 2 november 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Poll werkt niet
Wat gaat hier fout?
Je loopt weer ontzettend met je domheid te koop, René. Het ging om die uiterst zielige wissel in de bekerfinale. Verder boeide het niemand in Eindhoven wat Mo de Show in Amsterdam deed.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Nu Ihattaren weer terug gaat naar Juventus komen er vanuit allerlei hoeken en gaten van het forum PSV-ers aangestormd dat Ajax die jongen geprobeerd heeft te helpen om PSV dwars te zitten ofzo.
Alsof de directie van Ajax elke ochtend wakker wordt het met idee van hoe kunnen we nou PSV weer eens gaan pesten.
Erg raar hoe dat minderwaardigheidscomplex echt tot op de ziel van sommige supporters zit ingebakken.
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat dat lukt groter is, als hij op een plek zit met wat minder afleiding. Dus niet Utrecht. Hoewel Utrecht of Vitesse wel van die typische bestemmingen voor 'm zouden zijn. Antwerp ook.
Denk beetje een wisselwerking. Eenmaal in zo'n milieu kom je er lastig uit. En als je zelf weinig moeite doet, dan gewoon niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.
Ergens een eind ver weg in eoa provinciestadje bij een club uit de Championship zou misschien wel wat voor 'm zijn.
Ik vind AFC Richmond met Ted Lasso wel een geschikte team voor Mo de Show.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met Mo wel de indruk dat hij die afleiding nogal zelf opzoekt.
Ergens een eind ver weg in eoa provinciestadje bij een club uit de Championship zou misschien wel wat voor 'm zijn.
Dat dus, en dan lijkt een club in een gaar achterafstadje op de Britse eilanden me wel wat.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk beetje een wisselwerking. Eenmaal in zo'n milieu kom je er lastig uit. En als je zelf weinig moeite doet, dan gewoon niet.
Hij kan wel het beste een beetje uit de buurt gaan voetballen, ja. Dus niet Utrecht, Arnhem of Antwerpen.
Granaat bij de ingang van de Galgenwaard.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:30 schreef Paul het volgende:
Ihattarenbeast laat van zich zien vanuit Utrecht
Deze baas hoort gewoon bij de FC Utrecht
Niet te missen
Ihattarenbeast
Detop3methemaanvallen
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Granaat bij de ingang van de Galgenwaard.
gr gr.
Mocromafia
Deze mannenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Dikke Wes gaat Mo uitleggen hoe hij weer fit moet worden.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Utrecht deze jongen binnenhaalt zijn ze daar nog dommer dan ik al dacht.
Die foto doet mij denken aan dat topic over bitterballen en krokettenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Dikke Wes gaat Mo uitleggen hoe hij weer fit moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |