Heeft hij niet al jaren een lekker rond koppie?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wesley krijgt zelf ook een steeds dikkere kop anders. Zit ook te veel aan de bittergarnituur in al die tv-shows.
Goed voetballen is leuk maar je moet ook de juiste mentaliteit hebben.quote:
Met top begleiding.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor wie nog een reisbureau zoekt.
Is dit echt…?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk broeder inshallah lieve broeder
Wat een amateursquote:
Dit gaat te snel voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik trok het na 2 minuten niet meer. Kappen nou zeg.
Familie Nouri heeft de Ajax centjes succesvol geinvesteerd in een goedlopend reisbureau en youtube kanaal, zo te zien. Keurig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De reclames zijn beter te kijken dan het interview. Ik snap dat ik niet de doelgroep ben, maar fuck wat een onverstaanbaar mocronederlands kutgebrabbel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb het wel af gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik trok het na 2 minuten niet meer. Kappen nou zeg.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb het wel af gekeken.
Vind het wel echt zielig voor die gast.
Zo voeren dat soort gasten de hele dag een gesprek. 0 kritiek op elkaar, alles ja broer, inshallah blabla. Logisch dat ze nooit tegen kritiek kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De reclames zijn beter te kijken dan het interview. Ik snap dat ik niet de doelgroep ben, maar fuck wat een onverstaanbaar mocronederlands kutgebrabbel.
Goed punt. Als iemand destijds gewoon tegen de profeet had durven zeggen:"Mo, zou je dat nou wel doen met je nichtje?"quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo voeren dat soort gasten de hele dag een gesprek. 0 kritiek op elkaar, alles ja broer, inshallah blabla. Logisch dat ze nooit tegen kritiek kunnen.
Inshallahquote:Op zaterdag 12 november 2022 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed punt. Als iemand destijds gewoon tegen de profeet had durven zeggen:"Mo, zou je dat nou wel doen met je nichtje?"
Dan hadden we nu een hele andere wereld gehad.
Lief van je @Scrummiequote:Op zaterdag 12 november 2022 08:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb het wel af gekeken.
Vind het wel echt zielig voor die gast.
Als je ze hoort praten zou je denken dat ie net de winnende in de CL finale heeft gemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop nergens op, ik acht die kans wel vrij klein. Deze jongen lijkt me te naïef en mist intelligentie lijkt het.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief van je @:Scrummie
Hoop jij ook dat hij nog mondjes gaat snoeren?
Hij lijkt er trots op dat ie geen broodje kan smeren, nou dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, ik acht die kans wel vrij klein. Deze jongen lijkt me te naïef en mist intelligentie lijkt het.
Zelfs de gemiddelde voetballer kan net wat meer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij lijkt er trots op dat ie geen broodje kan smeren, nou dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |