Punt is meer dat het niet meer verbazingwekkend zou zijn, in lijn in met alle andere domme keuzes en teleurstellingen van de afgelopen jaren. Echt doodzonde.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat valt allemaal behoorlijk mee hoor.
[..]
Mochten ze ergens anders getrouwd zijn zal het ook wel meevallen. Marokko bijvoorbeeld heeft niet eens partnerallimentatie.
Kan ie misschien eindelijk wat loskomen van alle die foute figuren in zijn omgeving. Al heb ik er weinig hoop opquote:
Zou mooi voor hem zijn maar aannemelijker lijkt het mij dat hij met Juventus in gesprek gaat en tot beëindiging van zijn contract over gaat. Heeft ie een flinke som geld en dan maar wachten wat er verder van hem terecht komt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ie misschien eindelijk wat loskomen van alle die foute figuren in zijn omgeving. Al heb ik er weinig hoop op
Stoppen met voetballen lijkt me voor hem persoonlijk het slechtste wat hij kan doen, dus dikke kans dat hij dat wél doet jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou mooi voor hem zijn maar aannemelijker lijkt het mij dat hij met Juventus in gesprek gaat en tot beëindiging van zijn contract over gaat. Heeft ie een flinke som geld en dan maar wachten wat er verder van hem terecht komt.
Het zou me niks verbazen als Schmidt ook zijn auto in de fik heeft gestoken.quote:
Dat zou niet meer dan terecht zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Schmidt ook zijn auto in de fik heeft gestoken.
Benficaquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd welke club er nu in gaat trappen. Feyenoord?
Antwerpquote:
RKC Woalwijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel geld hebben die ook weer niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk eerder aan zo'n criminele club in de tweede divisie
Mijn opties:quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg zelf FC Astana.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als ie bij juve ineens zijn best gaat doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Een klein dipje kan iedereen overkomen, volgend jaar wint hij gewoon de CL met Juventus.
Zo sneu en kansloos, z'n enige optreden in Ajax 1 ook echtquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel weer even de oude Mo worden. Ach toch nog even PSV kunnen pesten en hem erin brengen in de bekerfinale.
Maar het was geen, ik herhaal géén, provocatie of symboolpolitiek hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel weer even de oude Mo worden. Ach toch nog even PSV kunnen pesten en hem erin brengen in de bekerfinale.
Inderdaad, waar een grote club heel klein kan zijn. Hij moest die wedstrijd minuten maken zodat ze een lange neus naar Eindhoven konden maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het was geen, ik herhaal géén, provocatie of symboolpolitiek hoor.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn opties:
Antwerp
Utrecht
Girona
Hij zit eerst zijn contract uit bij Juventus, even centjes tanken.....quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was echt heel erg zielig toen ja. Nu achteraf nog drie keer zo kneuzig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het was geen, ik herhaal géén, provocatie of symboolpolitiek hoor.
Vooral ook wel gewoon heel grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was echt heel erg zielig toen ja. Nu achteraf nog drie keer zo kneuzig.
Komt goedquote:
Critici hebben gelijk gekregen maar dat hij een relatie zou aangaan met een meisje wat familie is van Mocro-mafia waardoor hij moest onderduiken wisten we toen nog niet. Je kan het de optimisten niet kwalijk nemen dat ze dat niet zagen aankomen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Paar maandjes geleden werd ik toch nog totaal afgemaakt door de Ajacieden hier.Want Mo zou het gaan maken hoor, lag allemaal aan Schmidt en PSV.
Zo zijn ajacieden nou eenmaal, het is een soort troepje met bavianenquote:Op dinsdag 1 november 2022 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Paar maandjes geleden werd ik toch nog totaal afgemaakt door de Ajacieden hier.Want Mo zou het gaan maken hoor, lag allemaal aan Schmidt en PSV.
Hij was toch al een probleemgeval voor hij wegging bij PSV man. Was het niet de mocromaffia geweest dan had meneer zijn carriere wel op een andere manier verpestquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Critici hebben gelijk gekregen maar dat hij een relatie zou aangaan met een meisje wat familie is van Mocro-mafia waardoor hij moest onderduiken wisten we toen nog niet. Je kan het de optimisten niet kwalijk nemen dat ze dat niet zagen aankomen.
Probleemgeval qua instelling en houding idd, dingen waar je overheen kan komen. Dat hij letterlijk z'n club en medespelers in gevaar bracht door de Mocromafia op z'n hals te halen was nieuw.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij was toch al een probleemgeval voor hij wegging bij PSV man. Was het niet de mocromaffia geweest dan had meneer zijn carriere wel op een andere manier verpest
Maar uiteindelijk geen verrassingquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Probleemgeval qua instelling en houding idd, dingen waar je overheen kan komen. Dat hij letterlijk z'n club en medespelers in gevaar bracht door de Mocromafia op z'n hals te halen was nieuw.
Echt jouw haat naar Ajacieden is niet goed hoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo zijn ajacieden nou eenmaal, het is een soort troepje met bavianen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo zijn ajacieden nou eenmaal, het is een soort troepje met bavianen
Hij is z'n wijf verloren. En heeft 3000 euro schuld.quote:
Vind wel dat je alle onderliggende problemen bij PSV en Juve wat makkelijk wegschuift. Deze jongen was al jaren een probleemgeval. Mocromaffia of niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Critici hebben gelijk gekregen maar dat hij een relatie zou aangaan met een meisje wat familie is van Mocro-mafia waardoor hij moest onderduiken wisten we toen nog niet. Je kan het de optimisten niet kwalijk nemen dat ze dat niet zagen aankomen.
Contract bij Juve, dan kunnen ze 'm nog wel verhuren aan een of andere kansloze club volgend seizoen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij zit eerst zijn contract uit bij Juventus, even centjes tanken.....
Met een jaar of 2 a 3, zie je hem wel opduiken in het amateur voetbal bij zo'n dubieuze club waar de hoofdsponsor de plaatselijke gokbaas of een of andere kamper is.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |