"Euforie" slaat natuurlijk helemaal nergens op... Ik zie het liefst dat er helemaal geen oorlogsmisdaden gepleegd worden en er uberhaupt geen oorlog meer is...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:20 schreef 2dope het volgende:
Het is alleen wel kenmerkend om te zien dat zodra zo'n rapport van Amnesty naar buiten komt waaruit blijkt dat ook Oekraïne bedenkelijke tactieken inzet, bepaalde mensen daardoor in een soort staat van euforie lijken te belanden. Zie je wel dat die Oekraïners niet deugen!!11
Dat is wat de Russen zeggen toch?quote:
[/quote]quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
doet er in het oorlogsrecht ook niet toe he
[..]
https://www.ohchr.org/en/(...)present%20Convention.
Waar hij op doelt (en ook herken) is dat een aantal users heel eenkennig zijn in hun informatieverstrekking en opname.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Euforie" slaat natuurlijk helemaal nergens op... Ik zie het liefst dat er helemaal geen oorlogsmisdaden gepleegd worden en er uberhaupt geen oorlog meer is...
Die heb ik niet gezien, btw.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
van iemand die oorlog kent van Shaving Ryan's Privates neem ik dat voor lief tbh
Wat ik zeg. Volgens de Russen is er geen sprake van een conflict.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wat de Russen zeggen toch?
[..]
Ik heb van Putin geleerd dat dat een kwestie is van massaal plat bombarderen. Ik stel voor dat we onze voormalige koloniën gaan heroveren. Nadat we Rusland hebben ingenomen, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je op doelt met "Europa"
doet er niet toequote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Volgens de Russen is er geen sprake van een conflict.
hehehehehehehehehehequote:
ze mogen prima de steden in, ze moeten alleen (hun uiterste best doen om) de burgerbevolking evacuerenquote:Maar; ja, regeltjes als dat oekraine bv effectief geen materiel in steden op kan slaan, omdat het anders een valide doel is en fall out richting burgers kan veroorzaken, zijn weliswaar volgens de regels correct, maar zadelen oekraine op met dermate grote handicap op het slagveld, dat het wereldvreemd is om te verwachten dat ze zich daar ook aan houden
Het is niet realistisch. Betekent wmb niet dat het geen goed streven is, en ikzelf heb er weinig problemen mee dat AI dit opmerkt.
Natuurlijk is het een proxy oorlog. Zowel voor de VS als voor China. Maar dat betekent niet automatisch dat de VS de aanstichter is.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha "eigenbelang"! Het nieuwe toverwoord om net te doen alsof westerse wapen leveringen bewijs van een proxy oorlog zijn of erger nog, eigenlijk is de VS de schuldige!
Dat doen ze ook. Ze zijn ook niet lang geleden begonnen met het evacueren van de Donbas.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
hehehehehehehehehehe
[..]
ze mogen prima de steden in, ze moeten alleen (hun uiterste best doen om) de burgerbevolking evacueren
Het betekent vooral dat de VS belang heeft dit conflict zolang mogelijk te laten duren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een proxy oorlog. Zowel voor de VS als voor China. Maar dat betekent niet automatisch dat de VS de aanstichter is.
Amnesty is hier al ff mee bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Ze zijn ook niet lang geleden begonnen met het evacueren van de Donbas.
Heeft Rusland er belang bij om het conflict zo lang mogelijk te laten duren?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat de VS belang heeft dit conflict zolang mogelijk te laten duren.
Wat is de rol van China?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een proxy oorlog. Zowel voor de VS als voor China. Maar dat betekent niet automatisch dat de VS de aanstichter is.
Een zwak Rusland is gunstig voor China.quote:
Als je bedoeld dat de VS er belang bij heeft dat oekraine maximaal aantal rus en rus materiel over de kling jaagt, klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat de VS belang heeft dit conflict zolang mogelijk te laten duren.
Ja maar dat heeft niks met een proxy oorlog te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een zwak Rusland is gunstig voor China.
Ten eerste omdat het een aangrenzend buurland is.
Ten tweede omdat ze goedkoper grondstoffen kunnen kopen en Rusland meer afhankelijk raakt van China.
Chinese multinationals zijn als de dood voor sancties en werken braaf mee met het boycotten van Rusland.quote:
Waarschijnlijk ook. Zelenski ook trouwens (daarna kan hij naar Hollywood) De chinezen ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft Rusland er belang bij om het conflict zo lang mogelijk te laten duren?
Dat is gewoon neo-liberaal beleid.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:04 schreef riazop het volgende:
De beneden modaal bevolkingen van Europese landen dan weer niet. Die mogen straks max 1 keer per week douchen en zitten met een jas in de woonkamer..
Chinezen willen naar hollywood?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:04 schreef riazop het volgende:
Zelenski ook trouwens (daarna kan hij naar Hollywood) De chinezen ook.
Ik denk dat Klaus Schwab juist de Europese regeringen heeft aangezet om de socials (Twitter, Facebook, Fok! etc.) te scrubben om eerst de tegenstanders van de oorlog in de kou te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook. Zelenski ook trouwens (daarna kan hij naar Hollywood) De chinezen ook.
De beneden modaal bevolkingen van Europese landen dan weer niet. Die mogen straks max 1 keer per week douchen en zitten met een jas in de woonkamer..
Ik moet googlen wie dat was, maar het is de vermaledijde:quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaus Schwab juist de Europese regeringen heeft aangezet om de socials (Twitter, Facebook, Fok! etc.) te scrubben om eerst de tegenstanders van de oorlog in de kou te zetten.
Ik zie weinig tot geen Navo soldaten daar rondlopen, jij wel?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Miljarden aan wapenleveringen, politieke steun en directe reconnaissance zijn voor jou niet voldoende bewijs?
Ik geef de yanks trouwens geen ongelijk. Tot nog toe lijken zij de grote winnaar in dit conflict terwijl het ze 0 doden kost.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
Dat is wat de Russen zeggen toch?
Doet er niet toe.quote:Wat ik zeg. Volgens de Russen is er geen sprake van een conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |