Kut-Russen. Leer richten!quote:
Fair enough maar dan nog zie ik de "euforie" niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar hij op doelt (en ook herken) is dat een aantal users heel eenkennig zijn in hun informatieverstrekking en opname.
Oh en dat werkt beide kanten op..
Tja het ligt op het Europese continent maar is op alle vlakken onze vijand.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je Rusland eigenlijk een Europees land?
Wat Rusland daar zelf van vindt is eigenlijk wel een interessant filosofisch vraagstuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je Rusland eigenlijk een Europees land?
Zag ze wel vliegen net, want ik zit hier niet al te ver van Gilze-Rijen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie weinig tot geen Navo soldaten daar rondlopen, jij wel?
Ik ook en het is al sinds die invasie ene komen en gaan van heli's.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zag ze wel vliegen net, want ik zit hier niet al te ver van Gilze-Rijen.
Laat me raden: daar lag 152mm artillerie munitie, overgebleven van de DDR.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kut-Russen. Leer richten!
Maar geen onzijdig persoon?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Zet daar nou eens stevige geopolitiek opgeleide personen neer (m/v)
Nogal een rare opmerking. Europa cq de EU lidstaten willen dat namelijk helemaal niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa moet eerst dealen met totaalmongolen die in Brussel roeptoeteren.
Zoals een van der Leyen en Timmerfrans.
Zet daar nou eens stevige geopolitiek opgeleide personen neer (m/v) en werk aan een idioot krachtig EU leger. Dat scheelt al de helft.
Ik zie Rutte de taak van van der Leyen wel op zich nemen.
Nee geen gestoorden aub.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar geen onzijdig persoon?![]()
We moeten je cancellen.
Het is dan ook mijn advies, niet die van de lidstaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogal een rare opmerking. Europa cq de EU lidstaten willen dat namelijk helemaal niet.
En Rutte gaat die taak helemaal niet op zich nemen omdat de rest van de EU helemaal niet zo'n fan is van Rutte.
Ik woon in een laagvlieggebied, blijft mooi om te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zag ze wel vliegen net, want ik zit hier niet al te ver van Gilze-Rijen.
Spreek voor jezelf met onze vijand. Er zijn mensen die anders kijken tegen geopolitieke spanningen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het ligt op het Europese continent maar is op alle vlakken onze vijand.
Met Europa bedoel ik uiteraard de westerlijke Europese landen.
Hoi Ther!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:44 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf met onze vijand. Er zijn mensen die anders kijken tegen geopolitieke spanningen.
Ik spreek altijd voor mezelf waarde vriend.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:44 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf met onze vijand. Er zijn mensen die anders kijken tegen geopolitieke spanningen.
Een verzwakt Rusland zou China niet kunnen stoppen als die hun historische claim op Siberie zouden willen verzilveren. Dat zou nu al moeilijk genoeg zijn aangezien het wat China vs Rusland betreft 10 tegen 1 is, maar een ernstig verzwakt Russisch leger is dan helemaal een verleidelijk makkelijke prooi. In zo'n situatie acht ik de kan dat de Chinezen de Amoer oversteken groter dan dan dat ze Taiwan zouden aanvallen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niks met een proxy oorlog te maken.
Ik ben benieuwd wat de rol van China is in de oorlog.
Serieuze interesse, niet om te zeiken ofzo.
Die 5000 kernwapens vergeten we maar ffquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een verzwakt Rusland zou China niet kunnen stoppen als die hun historische claim op Siberie zouden willen verzilveren. ....
China heeft er ook een paar honderd, dus veel zullen die kernwapens niet uitmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Die 5000 kernwapens vergeten we maar ff
Vandaar dat geen van 2 de ander gaat aanvallenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
China heeft er ook een paar honderd, dus veel zullen die kernwapens niet uitmaken.
Die maakt er een nog grotere teringzooi van.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa moet eerst dealen met totaalmongolen die in Brussel roeptoeteren.
Zoals een van der Leyen en Timmerfrans.
Zet daar nou eens stevige geopolitiek opgeleide personen neer (m/v) en werk aan een idioot krachtig EU leger. Dat scheelt al de helft.
Ik zie Rutte de taak van van der Leyen wel op zich nemen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Rusland en China ruzie krijgen in grensgebieden. En wie weet wat China in zijn hoofd haalt als het ziet Rusland niet zo heel sterk staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Vandaar dat geen van 2 de ander gaat aanvallen
De betreffende user is een troll, niet te veel aandacht aan schenken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:22 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm proxy oorlog, het westen moet onderhandelen, referenda in bezette gebieden. Poetin moet wel glunderen van zoveel "kritisch objectieve denkkracht"....
Oh ja en allemaal de schuld van de MSM natuurlijk!
Europa heeft een gezamenlijk belang met de VS; een onmachtig Rusland dat geen bedreiging meer voor de Europese vrede vormt. De Russen hun tanden stuk laten bijten op Oekraïne zorgt voor het bereiken van dat doel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha "eigenbelang"! Het nieuwe toverwoord om net te doen alsof westerse wapen leveringen bewijs van een proxy oorlog zijn of erger nog, eigenlijk is de VS de schuldige!
Tja natuurlijk is het in ons westers belang om Oekraïne te steunen! Een dictator met kernwapens en grootheidswaan het leven moeilijk maken is in ons directe belang
Als we nou ook de gezamenlijke consequenties zouden dragen..quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Europa heeft een gezamenlijk belang met de VS; een onmachtig Rusland dat geen bedreiging meer voor de Europese vrede vormt. De Russen hun tanden stuk laten bijten op Oekraïne zorgt voor het bereiken van dat doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |