abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205540846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:25 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dan ga je niet met 4 van die dingen bij elkaar staan lijkt me.

Vraag: waarom zou je vanaf 1 plek met 4 dingen op hetzelfde doel schieten ipv vanaf 4 locaties. Vanaf 4 locaties is in ieder geval veiliger, weet niet of het beter te verdedigen is.
Wat zou je moet verdedigen als het hele idee shoot and scoot is?
pi_205540873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:24 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar de kans dat je er als rekruut goed van kan sparen, of je familie er onder de streep er echt veel aan over houdt, lijkt me niet zo groot.
Nee tuurlijk niet, al zal de fam wel sommige lui pushen zoiets te doen als de geldnood echt hoog is.
Vakman pur sang
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:35:38 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205540900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Of juist wél iets van geopolitiek begrijpt; wanneer de VS nl. van een bezoek had afgezien om China niet te "provoceren" hadden ze zichzelf in een onderdanige positie t.o.v. China gemanoeuvreerd. De VS gaat terecht nooit buigen voor volkeren met regimes die de wereldvrede bedreigen als de Russen en Chinezen.
Of je had nu niet aangekondigd dat je gaat hè? :')
Vakman pur sang
pi_205540913
twitter
Vakman pur sang
pi_205540928
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gaat naar de fam.
Blijkbaar niet. Want dan schijn je vaak vlak van te voren je te hebben uitgeschreven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205540945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Blijkbaar niet. Want dan schijn je vaak vlak van te voren je te hebben uitgeschreven.
Ja whatever :{w
Vakman pur sang
pi_205540961
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja whatever :{w
Is het zo moeilijk te geloven dat een kleptocratisch regime als dat in Rusland zo'n stunts zou uithalen? Het is niet zo alsof het heel erg out of character is vergeleken met hoe ze normaal handelen.
pi_205541011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:31 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Het verdedigen doelde ik op de Russen. Nu komen de raketten vanaf 1 locatie, is dat makkelijker of moeilijker te verdedigen dan als er vanuit 4 richtingen wordt geschoten?

En voor de oekrainers, 4 van die dingen zijn misschien makkelijker op te merken door drones waarna ze gevolgd kunnen worden naar hun depot en later vernietigd worden.
pi_205541043
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is het zo moeilijk te geloven dat een kleptocratisch regime als dat in Rusland zo'n stunts zou uithalen? Het is niet zo alsof het heel erg out of character is vergeleken met hoe ze normaal handelen.
Ja gvd al die morele antwoorden. Wou alleen melden dat Rusland zo desperate is dat ze ¤6K pm betalen nu.
Thats it.
Vakman pur sang
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:56:33 #161
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205541104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:46 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het verdedigen doelde ik op de Russen. Nu komen de raketten vanaf 1 locatie, is dat makkelijker of moeilijker te verdedigen dan als er vanuit 4 richtingen wordt geschoten?

En voor de oekrainers, 4 van die dingen zijn misschien makkelijker op te merken door drones waarna ze gevolgd kunnen worden naar hun depot en later vernietigd worden.
Het levert alleen wel weer minder toffe filmpjes op als ze verspreid staan ;) .
pi_205541132
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is al geclaimd door de Wijk, het is niet te verwachten maar het zijn wel recepten voor “the perfect storm” in zijn woorden.
Dus neem ik niet terug.
Mensen met een onderdanige grondhouding als de Wijk zullen altijd angst voor agressieve regimes als die van Rusland en China hebben en volop meegaan in het provocatieriedeltje van dergelijke landen. Gelukkig zijn er genoeg mensen op hoge posities in grotemensenlanden die zich niet laten intimideren door dergelijk ongefundeerd Russisch en Chinees blufpoker.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205541148
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
Dat zei hij nooit letterlijk, hij zei dat er nieuwe febeurtenissen zullen ontvlammen in het nadeel van Oekraïne.

Vooral zijn directheid kan ik wel waarderen. Laatste interview;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIj heeft soms wel een interessante standpunt, maar vaak is het wat tegenstrijdig wat mij betreft. Hij overschat de Russen nog steeds volgens mij, want Rusland haar beroepsleger is er nog steeds niet in geslaagd om de Donbas te veroveren wat notabene pal tegen Rusland aan ligt en door wat overige factoren vrij makkelijk in te nemen zou moeten zijn. Maar innemen is ze nog steeds niet gelukt, en nu schieten ze alles maar naar de tering (wat ook maar traag gaat overigens).

Een ander punt waar ik mijn twijfels bij heb is dat Oekraine van de kaart geveegd wordt bij een algehele mobilisatie. Ahem, Oekraine telt toch maar even 40 miljoen inwoners dus zo makkelijk is dat niet. En zeker niet met normale, ongetrainde burgers waar niet eens munitie voor is. En dan kan Rusland er na ook nog de Baltische staten bezetten?

Ook moeten we volgens Rob de Wijk ontzettend oppassen, want Rusland heeft kernwapens! We mogen ons nergens mee bemoeien, want dan kunnen we zo maar vernietigd worden. Dat zou best kunnen, maar volgens mij vergeet Rob de wijk dat dit gevaar net zo goed geldt voor Rusland. Rusland zet kernwapens in, dan worden kernwapens ingezet tegen Rusland. Simpel. Een kernwapen op Oekraine kunnen ze, misschien, nog mee weg komen maar bij een aanval (nucleair of niet) tegen de Baltische staten gaat nooit gebeuren want dat betekent net zo goed het einde voor Rusland. Lijkt Rob af en toe te vergeten.
pi_205541170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
HIj heeft soms wel een interessante standpunt, maar vaak is het wat tegenstrijdig wat mij betreft. Hij overschat de Russen nog steeds volgens mij, want Rusland haar beroepsleger is er nog steeds niet in geslaagd om de Donbas te veroveren wat notabene pal tegen Rusland aan ligt en door wat overige factoren vrij makkelijk in te nemen zou moeten zijn. Maar innemen is ze nog steeds niet gelukt, en nu schieten ze alles maar naar de tering (wat ook maar traag gaat overigens).

Een ander punt waar ik mijn twijfels bij heb is dat Oekraine van de kaart geveegd wordt bij een algehele mobilisatie. Ahem, Oekraine telt toch maar even 40 miljoen inwoners dus zo makkelijk is dat niet. En zeker niet met normale, ongetrainde burgers waar niet eens munitie voor is. En dan kan Rusland er na ook nog de Baltische staten bezetten?

Ook moeten we volgens Rob de Wijk ontzettend oppassen, want Rusland heeft kernwapens! We mogen ons nergens mee bemoeien, want dan kunnen we zo maar vernietigd worden. Dat zou best kunnen, maar volgens mij vergeet Rob de wijk dat dit gevaar net zo goed geldt voor Rusland. Rusland zet kernwapens in, dan worden kernwapens ingezet tegen Rusland. Simpel. Een kernwapen op Oekraine kunnen ze, misschien, nog mee weg komen maar bij een aanval (nucleair of niet) tegen de Baltische staten gaat nooit gebeuren want dat betekent net zo goed het einde voor Rusland. Lijkt Rob af en toe te vergeten.
Wel eens met wat je zegt.
Vakman pur sang
pi_205541236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:31 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer voor de camera is gedaan. Leuke beelden ter intimidatie en vermaak. En even laten zien dat de verhalen over verkochte en vernietigde systemen misschien wat overdreven zijn geweest.
pi_205541237
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gewoon een uitwerkingsvuurtje op een doel.
Gewoon. 😳
pi_205541249
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Das Chinees toch, Huawei?
Stopt kennelijk ook in de Russische federatie. Russen hebben niets meer uit het buitenland nodig! :D
De Russen hebben nu de nieuwste ome vrazjna telefoons, die hebben helemaal geen iphones meer nodig.

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 20:13:02 #168
236264 crew  capricia
pi_205541279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Russen hebben nu de nieuwste ome vrazjna telefoons, die hebben helemaal geen iphones meer nodig.

[ afbeelding ]
Ze hebben helemaal niets meer uit het buitenland nodig. Bazenvolk is het. _O_
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_205541308
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of je had nu niet aangekondigd dat je gaat hè? :')
Juist wél; uit stiekem gaan en het achteraf bekend maken spreekt ook angst voor China. De VS heeft nu maar weer eens duidelijk gemaakt beslissingen te nemen zonder zich iets aan te trekken van eeuwig verongelijkte regimes met een huilerig pestkopsyndroom.
pi_205541344
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze hebben helemaal niets meer uit het buitenland nodig. Bazenvolk is het. _O_
Stiekem zitten er nog westerse componenten in de ome vrazjna telefoons, maar de postduiven die er na komen zijn honderd procent volbloed Russisch, echt waar!
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 20:25:20 #171
236264 crew  capricia
pi_205541392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Stiekem zitten er nog westerse componenten in de ome vrazjna telefoons, maar de postduiven die er na komen zijn honderd procent volbloed Russisch, echt waar!
Geniaal gewoon. Welkom in de Russkiy Mir. O+ :+
- Goethe, “Faust”
pi_205541813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
[ twitter ]
Oh?
Uitermate interessante grafiekjes als je de link in de link in het twitterbericht klikt.

https://yale.app.box.com/s/7f6agg5ezscj234kahx35lil04udqgeo
Rusland is fucked.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205541848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
pi_205541910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:04 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Uitermate interessante grafiekjes als je de link in de link in het twitterbericht klikt.

Rusland is fucked.
Ik krijg sterk de indruk dat Rusland nieuwe boringen doet, op zoek naar de economische bodem
  woensdag 3 augustus 2022 @ 21:57:38 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205542565
Schröder terug van zijn vriendje in Moskou. Rare snuiter.

https://m.faz.net/aktuell(...)oesung-18217814.html

quote:
Nach Schröders Darstellung ist eine politische Motivation für die gedrosselten Lieferungen nicht zu erkennen. Bei Gesprächen mit Verantwortlichen für die Energiewirtschaft in Moskau habe er erfahren: „Es gibt keine politische Ansage des Kreml, den Gasfluss zu drosseln.“
En gij geleuf da? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205542579
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gewoon. 😳
twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door sp3c op 03-08-2022 22:01:37 (FTFY) ]
pi_205542632
quote:
krijgsgevangenenkamp Olenivka

Er komt een uitgebreid onderzoek naar de dodelijke aanval op een krijgsgevangenenkamp in door Rusland bezet gebied in Oekraïne. VN-baas António Guterres heeft dat bekendgemaakt.

Moskou en Kiev stellen elkaar verantwoordelijk voor een oorlogsmisdaad vorige week in Olenivka. Wat er is gebeurd in het krijgsgevangenenkamp is nog onduidelijk, maar er zouden vijftig Oekraïense gedetineerden zijn omgekomen. Het Rode Kruis heeft de plek van het bloedbad nog altijd niet kunnen bezoeken.

Oekraïne en Rusland hebben de VN om een onderzoek gevraagd. Maar de twee partijen moeten het nog wel eens worden over de voorwaarden daarvoor, licht Guterres toe. De voorbereidende gesprekken hierover lopen nog.

Raket of explosie van binnenuit?
Bij de aanval vrijdagmorgen heeft het Oekraïense leger volgens Rusland en pro-Russische rebellen een barak met krijgsgevangen bestookt met raketten. Zo'n vijftig gedetineerden verloren hierbij het leven en tientallen raakten gewond, is de lezing van het Russische ministerie van Defensie.

Maar volgens Kiev zijn de Oekraïners juist de barak ingedreven en een dag later door een explosie van binnenuit omgekomen. Dat is volgens Oekraïne op te maken uit satellietbeelden. De gedode strijdkrachten waren grotendeels afkomstig uit het Azov-bataljon, dat door Rusland als terroristische organisatie is bestempeld.

Rusland zei vlak na de aanval dat het Rode Kruis en de VN welkom zijn om het kamp te bezoeken. Maar dat klopt niet, volgens het Rode Kruis. Het heeft nog niet eens hulp mogen verlenen aan de slachtoffers, schrijft de organisatie op zijn website, ondanks herhaaldelijk verzoeken daartoe.
pi_205542672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:04 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Rusland is fucked.
De Russen kunnen deze oorlog financieel/economisch op de lange termijn niet volhouden.

Daarbij gaat het ook echt wel doordruppelen (door de Russische propaganda heen) dat er heel veel slachtoffers vallen. Als er nu nog gewonnen werd, zou het de hoge prijs misschien nog waard zijn.

De Russen moeten hopen op een gamechanger, bijvoorbeeld dat de Amerikanen hun steun intrekken (misschien met een herverkiezing van Trump) of dat de Chinezen de Russen opeens van harte gaan steunen.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 22:20:27 #179
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205542808
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Juist wél; uit stiekem gaan en het achteraf bekend maken spreekt ook angst voor China. De VS heeft nu maar weer eens duidelijk gemaakt beslissingen te nemen zonder zich iets aan te trekken van eeuwig verongelijkte regimes met een huilerig pestkopsyndroom.
Nou... Ik las dat Biden niet wilde dat ze zou gaan. Dat straalt niet echt kracht uit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 3 augustus 2022 @ 22:25:35 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205542852
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou... Ik las dat Biden niet wilde dat ze zou gaan. Dat straalt niet echt kracht uit.
Beetje good cop, bad cop toneelstukje ongetwijfeld.

En, wat de Chinezen en de Russen misschien verbaast, heeft Biden niet zelf alle touwtjes in handen. Zo werkt een democratie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205542902
Rusland is het nieuwe ISIS. Alleen met kernwapens helaas. Psychopathisch tuig
pi_205543069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk trouwens niet dat ze wegkomen met een nuke op Oekraïne. Dan is geen enkele Rus meer veilig. Ook zal dat China te ver gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_205543110
Azerbaijan Armenië warmt ook lekker op.

Azerbaijan gelooft niet meer in dat rus leger wat terug kan doen en gaat Nagorno-Karabach terughalen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 22:50:50 #184
236264 crew  capricia
pi_205543145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik denk trouwens niet dat ze wegkomen met een nuke op Oekraïne. Dan is geen enkele Rus meer veilig. Ook zal dat China te ver gaan.
Wij (de NATO) hebben in elk geval geen verplichtingen naar Oekraïne. Dus ik weet niet of we full in zouden gaan als Rusland een 'kleine tactical nuke' ergens in Oekraïne gebruikt.

Maar het feit dat Poetin het nog niet gebruikt heeft, met zijn gigantische nederlaag op Kiev, maakt dat ik denk dat hij het ook niet in gaat zetten voor dit regionale conflict.
- Goethe, “Faust”
pi_205543183
Klinkt wat onwaarschijnlijk nu.

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205543185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daar komen ze sowieso mee weg. Enige wat je leest in de kranten zijn: "Urgent UN meeting", "US heavily condemns this act of evil", "China urges caution" blabla en meanwhile gaan ze bij ons beetje debatten voeren in de tweede kamer. Ik denk niet dat er veel gaat gebeuren buiten de NAVO grenzen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205543188
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij (de NATO) hebben in elk geval geen verplichtingen naar Oekraïne. Dus ik weet niet of we full in zouden gaan als Rusland een 'kleine tactical nuke' ergens in Oekraïne gebruikt.

Maar het feit dat Poetin het nog niet gebruikt heeft, met zijn gigantische nederlaag op Kiev, maakt dat ik denk dat hij het ook niet in gaat zetten voor dit regionale conflict.
Ik denk en hoop wel dat Poetin dan koud gemaakt wordt door deze of gene van binnen of buitenuit.
pi_205543246
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de Navo. Maar over Oekraïne zelf. Enig idee hoeveel terroristen je daar mee kweekt. Al quada en isis zijn er niets bij.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 22:59:10 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205543266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar komen ze sowieso mee weg. Enige wat je leest in de kranten zijn: "Urgent UN meeting", "US heavily condemns this act of evil", "China urges caution" blabla en meanwhile gaan ze bij ons beetje debatten voeren in de tweede kamer. Ik denk niet dat er veel gaat gebeuren buiten de NAVO grenzen.
Zie mijn vorige post.
Een volk gaat dat niet lijdzaam toe zitten kijken zonder wraak.

Tevens stikt Oekraïne van de uranium en hebben ze de kennis van het maken van kernbommen.
pi_205543301
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef Aether het volgende:
Klinkt wat onwaarschijnlijk nu.

[ twitter ]
Ik dacht dat Azerbaijan wel een goede relatie met Rusland had en tot nu toe op de achtergrond bleef daardoor?
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:03:50 #192
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205543313
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Beetje good cop, bad cop toneelstukje ongetwijfeld.

En, wat de Chinezen en de Russen misschien verbaast, heeft Biden niet zelf alle touwtjes in handen. Zo werkt een democratie.
Kan best een tactiek zijn ja, daar dacht ik ook aan. Maar kan ook uitgelegd worden als zwakte van een leider die al wat zwak overkomt, zeker bij een land als China.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205543404
twitter
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:22:16 #194
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205543498
pi_205543716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De Russen kunnen deze oorlog financieel/economisch op de lange termijn niet volhouden.

...
Want hun grondstoffen zijn bijna op?
pi_205543740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik denk en hoop wel dat Poetin dan koud gemaakt wordt door deze of gene van binnen of buitenuit.
Zo'n opmerking is tegenwoordig tamelijk strafbaar.
En al zeker als je ipv Poetin, Zelenski of Rutte zou invullen.
pi_205543744
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Een volk gaat dat niet lijdzaam toe zitten kijken zonder wraak.

Wat deden de Japanners?

Juist.
Ze zijn na bijna 70 jaar nog het schoothondje van de VS
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:20:59 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205543755
Gaat wel even duren voordat ze dit gefixed hebben...

https://www.reddit.com/r/(...)nce_ukraines_attack/
According to British intelligence, Ukraine's attack on a Russian military echelon en route from Crimea severely damaged the rail link.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:26:53 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205543783
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:11 schreef riazop het volgende:

[..]
Want hun grondstoffen zijn bijna op?
Ja, ze hebben het westen nodig om het efficiënt uit de grond te kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')