Dit is al geclaimd door de Wijk, het is niet te verwachten maar het zijn wel recepten voor “the perfect storm” in zijn woorden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Jongons echt, denk even twee seconden na voor je op ''invoeren'' drukt wil je?
Wellicht dat Duitsland dan de lasers die ze op hun geheime basis op Antarctica hebben ontwikkeld naar Oekraïne verschepen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat in het zo zeggen. Het moment welke Pelosi kiest voor het bezoek is een totale misachting naar de burgers van Oekraïne.
Want een uitgelezen kans dat China hun himars tegenhangers eens gaan testen op burgerdoelen in Oekraïne nu.
Dat moment waarop men vervolgens door krijgt dat dezelfde raket juist op je eigen apparatuur afstevent..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kan me ook wel voorstellen dat je als S-400 "schutter" liever je dure raket besteed aan een miljoenen kostende straaljager dan aan een raket van 1,5 ton. En dan moet je ook nog eens uit zien te vinden of het wel echt een raket van 1,5 ton is waar je op schiet en niet een ander goedkoper ding.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is al geclaimd door de Wijk, het is niet te verwachten maar het zijn wel recepten voor “the perfect storm” in zijn woorden.
Dus neem ik niet terug.
Deze vent? Kom op joh, die is nu al zo vaak op z'n plaat gegaan met ronduit valse informatie de wereld inslingeren.quote:Ook al kan China nu weinig, het bezoek van Pelosi aan Taiwan is redelijk onverantwoordelijk op het moment dat de VS in een diepe crisis met Rusland zit en geen twee grote conflicten aankan. Typisch geval van zelfoverschatting lijkt me.
Wordt zeker tijd om die eens te testenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wellicht dat Duitsland dan de lasers die ze op hun geheime basis op Antarctica hebben ontwikkeld naar Oekraïne verschepen.
Ik ben het zeker niet altijd eens met de Wijk, vooral zijn pro EU retoriek niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Deze vent? Kom op joh, die is nu al zo vaak op z'n plaat gegaan met ronduit valse informatie de wereld inslingeren.
Alsof China el pronto een oorlogsmisdaad in Europa gaat plegen terwijl de hele wereld meekijkt. Jezus man.
Ook dat stukje over ''De VS kan geen twee grote conflicten aan'' lieten m'n mondhoeken krullen. Die man snapt er he-le-maal niks van.
Ik kan heel slecht tegen de blinde hordes ''pro'' of ''anti'' (vul zelf maar in welke factie) en dit is er echt een van hoor.
Ik vind ''China die burgerdoelen aanvalt met HIMARS'' (knap dat ze een Amerikaans systeem hebben trouwens) een behoorlijk foute inschatting.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet altijd eens met de Wijk, vooral zijn pro EU retoriek niet.
Maar in het Oekraïne conflict heeft hij nog nooit iets fout ingeschat.
Behalve dan die voorspelling over NAVO boots on the ground, vooralsnog dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet altijd eens met de Wijk, vooral zijn pro EU retoriek niet.
Jawel. Hij beweerde immers direct dat de sancties niet zouden werken en we in onze eigen voet zouden schieten.....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
....
Ik begin me goed te ergeren aan jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Jawel. Hij beweerde immers direct dat de sancties niet zouden werken en we in onze eigen voet zouden schieten.....
Oh wacht...
Inderdaad goed voorbeeld van een foute inschatting van hemquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Jawel. Hij beweerde immers direct dat de sancties niet zouden werken en we in onze eigen voet zouden schieten.....
Oh wacht...
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wellicht dat Duitsland dan de lasers die ze op hun geheime basis op Antarctica hebben ontwikkeld naar Oekraïne verschepen.
Je weet natuurlijk niet of ze wel of geen raketten neerhalen. Ik zou zeggen omdat ze er in datfilmpje 24 schieten dat ze er van uitgaan dat er een gedeelte hun doel niet gaan bereiken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
Geen zo blijkt, hoewel de S-400 het op papier zou moeten kunnen slagen ze er in de praktijk niet in. S-300 weet ik zo even niet, maar daarvan zijn er sowieso al een paar kapotgeschoten met Himars.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Oh wacht...
Dat zei hij nooit letterlijk, hij zei dat er nieuwe febeurtenissen zullen ontvlammen in het nadeel van Oekraïne.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind ''China die burgerdoelen aanvalt met HIMARS'' (knap dat ze een Amerikaans systeem hebben trouwens) een behoorlijk foute inschatting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kronkel begrijp ik niet, omdat Pelosi naar Taiwan gaat, gaat China het vermoorden van Oekraïense burgers faciliteren?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat in het zo zeggen. Het moment welke Pelosi kiest voor het bezoek is een totale misachting naar de burgers van Oekraïne.
Want een uitgelezen kans dat China hun himars tegenhangers eens gaan testen op burgerdoelen in Oekraïne nu.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan snap je geen reet van geopolitiek.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit fout gehad hoor
Ja, dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar je kunt niet inzien dat China problemen heeft met het bezoek.
Poah.
TL;DRquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
Dat zei hij nooit letterlijk, hij zei dat er nieuwe febeurtenissen zullen ontvlammen in het nadeel van Oekraïne.
Vooral zijn directheid kan ik wel waarderen. Laatste interview;
[..]
Ik kan me nog een zeker filmpje herinneren......quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit fout gehad hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |