Nou,ik kan dat wel inzien, maar we hoeven toch geen rekening te houden met dat soort tere zieltjes?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een ander verhaal. Ging erom dat je het niet kon inzien.
Reddit topic:quote:
Ook Oekraners maakten zich vuil aan oorlogsmisdaden. Dat is ook gewoon onafhankelijk aangetoond.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan me nog een zeker filmpje herinneren......
Zet hem ff in een spoiler als je wil, als iemand het wil lezen moet dat gewoon kunnen. Hoe diep oneens ik het ook met de man ben.quote:
Lijkt me dat in de loop der tijd wanneer het hele logistieke proces goed werkt het aantal omhoog gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:53 schreef Dutch_view het volgende:
Eerste graanschip uit Oekrane genspecteerd, nu onderweg naar Libanon
https://nos.nl/artikel/24(...)nderweg-naar-libanon
[..]
Oke, dus stel er varen per dag 3 schepen uit met gezamenlijk 100.000 ton voer (ruim afgerond naar boven), dan duurt het nog 20 miljoen ton / 100.000 ton = 200 dagen voor die haven leeg is
Dat is niet betwist. Tenminste; dat is meest aannemelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook Oekraners maakten zich vuil aan oorlogsmisdaden. Dat is ook gewoon onafhankelijk aangetoond.
Nee het begon ermee dat je het niet kon inzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou,ik kan dat wel inzien, maar we hoeven toch geen rekening te houden met dat soort tere zieltjes?
Bij Rusland werd ook geroepen dat we Poetin vooral niet voor het hoofd moeten stoten.
Ondertussen heeft die maling aan alles en doet zijn eigen zin.
Nee, je legt me woorden in de mond.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het begon ermee dat je het niet kon inzien.
Dus we zijn al opgeschoten
Dat ging over oorlogsdaden tussen 2014 en 2019 in de Donbass wat natuurlijk alles te maken heeft met de oorlog.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is niet betwist. Tenminste; dat is meest aannemelijk.
Maar dat jij een tig jaar oud filmpje opgroef wat het e.e.a. moet bewijzen, afijn, je zat gewoon 100% fout
Tegen de Russische bevolking?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook Oekraners maakten zich vuil aan oorlogsmisdaden.
Hieruit lees ik dat je het niet snapt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een beetje raar dat het bezoeken van het ene land gezien wordt als een provocatie richting een ander land.
China bepaalt niet wie Taiwan mag bezoeken.
Leg het dan uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hieruit lees ik dat je het niet snapt.
Dus tegen Oekraense bevolking.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegen inwoners van de Donbas die Russisch spreken en lid waren van DNR
Heb zo’n tyfus hekel aan die klimaatpausquote:. ROB DE WIJK Dit voorjaar zei Frans Timmermans (vicevoorzitter van de Europese Commissie, red.) dat Europa de winter kan overleven met slechts n derde van de Russische gasleveringen. Dat is n van de domste dingen die ik in mijn veertig jaar als analist gehoord heb uit de mond van een politicus. In de buitenlandpolitiek is er n belangrijke regel: je moet altijd denken zoals je tegenstrever. Wat denk je dat Poetin doet als hij zo’n uitspraak hoort? Plannen beramen om Europa in het donker te zetten, natuurlijk.
Das Chinees toch, Huawei?quote:Huawei sluit online winkel Vmall in Rusland
Vanaf 1 augustus 2022 om 10:00 uur Moskou-tijd stopt Huawei met de verkoop in de officile Vmall-online winkel, evenals in de Huawei Vmall mobiele applicatie. Bestellingen die eerder in de Vmall-webwinkel zijn geplaatst, worden zoals gewoonlijk geleverd." - zegt het bericht.
https://tass.ru/ekonomika(...)ign=smm_social_share
De kans is aanwezig dat China nu Rusland meer gaat ondersteunen om de USA dwars te zitten in de oorlog in Oekraine.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die kronkel begrijp ik niet, omdat Pelosi naar Taiwan gaat, gaat China het vermoorden van Oekraense burgers faciliteren?
.. Dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat China nu Rusland meer gaat ondersteunen om de USA dwars te zitten in de oorlog in Oekraine.
Vreemd want ze zitten al onder de Amerikaanse sancties dus dat hoeven ze niet te vrezen...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Das Chinees toch, Huawei?
Stopt kennelijk ook in de Russische federatie. Russen hebben niets meer uit het buitenland nodig!![]()
Beter dan 20 miljoen ton / 0 ton = ∞ dagen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:53 schreef Dutch_view het volgende:
Eerste graanschip uit Oekrane genspecteerd, nu onderweg naar Libanon
https://nos.nl/artikel/24(...)nderweg-naar-libanon
[..]
Oke, dus stel er varen per dag 3 schepen uit met gezamenlijk 100.000 ton voer (ruim afgerond naar boven), dan duurt het nog 20 miljoen ton / 100.000 ton = 200 dagen voor die haven leeg is
Er zijn niet gek veel partijen die ook de backend van je mobiele netwerk doen. Ericsson, Nokia, en Huawei is de enige niet westerse. De impact van geen backend apparatuur kunnen vervangen is veel erger dan geen mobieltjes meer kunnen kopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Das Chinees toch, Huawei?
Stopt kennelijk ook in de Russische federatie. Russen hebben niets meer uit het buitenland nodig!![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vreemd want ze zitten al onder de Amerikaanse sancties dus dat hoeven ze niet te vrezen...
https://www.google.com/am(...)store-in-russia-amp/quote:Huawei announced the termination of sales in the official store in russia
https://euroweeklynews.co(...)-by-ukraines-forces/quote:Olga Kachura, a Russian Colonel who was one of the founders of the militia of the Donetsk People’s Republic has been killed in Ukraine.
Nope, die kans is er nietquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat China nu Rusland meer gaat ondersteunen om de USA dwars te zitten in de oorlog in Oekraine.
Vast een reactie op de provocatie van Pelosiquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vreemd want ze zitten al onder de Amerikaanse sancties dus dat hoeven ze niet te vrezen...
oh ja ook zo'n dikke hoax die (zogenaamde) oekrainse seperatisten. Grotendeels waren gewoon russische soldaten, die met 'speciaal' betaald verlof gingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:27 schreef Anton91 het volgende:
Opgeruimd staat netjes
[ twitter ]
[..]
https://euroweeklynews.co(...)-by-ukraines-forces/
Hmmm, een stad met beperkte strategische waarde veroveren puur voor de prestige, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Russen willen geboorteplaats president Zelenski veroveren
De Russen willen de geboorteplaats van de Oekraense president Zelenski veroveren, de Zuid-Oekraense stad Krivi Rih. Volgens Oekraense bronnen bereidt Rusland daar een nieuw offensief voor.
....
https://www.trouw.nl/nieu(...)-veroveren~b0b94810/
Dat moet wel het bolwerk van de nazi's zijn dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hmmm, een stad met beperkte strategische waarde veroveren puur voor de prestige, waar kennen we dat ook alweer van?
*kuch Stalingrad *kuch...
Of China gokt op een kans om wat delen terug te pakken van Rusland en helpt verzwakken?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nyet comrad, Russen hebben eigen telefoonsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zijn niet gek veel partijen die ook de backend van je mobiele netwerk doen. Ericsson, Nokia, en Huawei is de enige niet westerse. De impact van geen backend apparatuur kunnen vervangen is veel erger dan geen mobieltjes meer kunnen kopen.
Maar voor de tot op het bot racistische russen zal dat neerkomen op eerst het achterland plunderen, om koste wat het kost de service in moskou en St. Pete's in de lucht te houden.
Waar ze dus geen bal aan hebben als er geen werkend netwerk (daar zit die backend apparatuur) is.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Nyet comrad, Russen hebben eigen telefoons
Klinkt als dikke onzin. Dat zouden ze dan vanaf Kherson moeten doen...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hmmm, een stad met beperkte strategische waarde veroveren puur voor de prestige, waar kennen we dat ook alweer van?
*kuch Stalingrad *kuch...
Hoe ga je het innen als je na 6 dagen verspreid over drie straten ligt in de omgeving van Kherson?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Die nieuwe Russen die gelokt worden voor het leger uit het arme oosten krijgen nu 6000 per maand. Een best bedrag voor die lui.
Da's een kleine 4 miljoen $$$ aan vuurpijlen die je daar de lucht in ziet gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:13 schreef AnneX het volgende:
Wat gebeurt hier? Voor mij lijkt het als vuurwerk.
Een toelichting alsjeblieft van de kenners.
[ twitter ]
Gaat naar de fam.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoe ga je het innen als je na 6 dagen verspreid over drie straten ligt in de omgeving van Kherson?
Of juist wl iets van geopolitiek begrijpt; wanneer de VS nl. van een bezoek had afgezien om China niet te "provoceren" hadden ze zichzelf in een onderdanige positie t.o.v. China gemanoeuvreerd. De VS gaat terecht nooit buigen voor volkeren met regimes die de wereldvrede bedreigen als de Russen en Chinezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan snap je geen reet van geopolitiek.
Ik wens ze succes met het fabriceren van die dingen, mochten de magazijnen leegraken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Nyet comrad, Russen hebben eigen telefoons
Ongetwijfeld, maar de kans dat je er als rekruut goed van kan sparen, of je familie er onder de streep er echt veel aan over houdt, lijkt me niet zo groot.quote:
Dan ga je niet met 4 van die dingen bij elkaar staan lijkt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's een kleine 4 miljoen $$$ aan vuurpijlen die je daar de lucht in ziet gaan.![]()
Waar ze heen vliegen weet ik niet, maar ze kunnen wel elk een afzonderlijk doel aanvallen als het moet.
Ik weet het ook niet hquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:25 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dan ga je niet met 4 van die dingen bij elkaar staan lijkt me.
Vraag: waarom zou je vanaf 1 plek met 4 dingen op hetzelfde doel schieten ipv vanaf 4 locaties. Vanaf 4 locaties is in ieder geval veiliger, weet niet of het beter te verdedigen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |