Dank voor de tip!!quote:Op zondag 7 augustus 2022 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Woodstock '99 was indrukwekkend om te kijken.
Dat daar niet meer dan 3 doden zijn gevallen mag een wonder heten.
En vele aanranding en verkrachtingen. Hoe Fat Boy Slim vertelde in deel 2...je zag echt dat hij gebroken was ervan.
Over wegkijken en negeren gesproken, de organisatoren waren hier uitmuntend in. Vreselijk!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arthur Christmas - [VK] 2011 AL 1:37 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
De kerstman laat het over aan zijn zoon Arthur om in zijn supergeheime speelgoedfabriek een megabelangrijke kerstmissie uit te voeren.
Catch and Release - [VS] 2006 AL 1:51 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een jonge vrouw die haar leven weer opbouwt na de dood van haar verloofde ontdekt verborgen geheimen die haar het gevoel geven dat ze rouwt om een vreemde.
Untold: The Girlfriend Who Didn't Exist - [VS] 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
Van Notre Dame naar NFL: de toekomst van Manti Te'o in American football was rooskleurig. Maar dan slaan zijn leven en carrire om door een geheime online relatie .When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atomic Blonde - [VS] 2017 16 1:54 uur | Actie, Spionage
Nadat er weer een spion is vermoord, moet MI6-agent Lorraine Broughton een verdwenen lijst met dubbelagenten vinden, een verrader identificeren en in leven blijven.
Back to the Future 3 - [VS] 1990 6 1:58 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood, Sci-Fi
Marty reist terug naar 1885 om Doc Brown te redden van een vroegtijdig lot, maar vindt zijn oude vriend smoorverliefd op een lerares en terughoudend om te vertrekken.
Devil - [VS] 2010 16 1:20 uur | Horror
Detective Bowden moet vijf mensen redden die gevangen zitten in een lift en hij moet dat snel doen want een van hen is de duivel.
The Great Wall - [VS] 2016 12 1:43 uur | Actie
Europese huurlingen zoeken tijdens de Chinese Song-dynastie naar buskruit en stuiten op een epische oorlog tussen de helden van het land en woeste monsters.
The Jackal - [VS] 1997 16 2:04 uur | Actie, Misdaad
De Jackal is een lid van de Russische maffia en wil zich wreken op de FBI voor de dood van zijn broer maar zelf is hij ook het doelwit.
Jaws - [VS] 1975 16 2:04 uur | Boek, Drama, Thriller
Wanneer een onverzadigbare grote witte haai Amity Island terroriseert, willen een politiechef, een oceanograaf en een ruige haaienjager het beest vernietigen.
The Lost Capital of Atlantis - [VK] 1979 AL 0:55 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt de levenswijze en het rampzalige einde van het Minosche volk, dat in de oude stad Knossos op het eiland Kreta woonde.
A Million Ways to Die in the West - [VS] 2014 16 1:55 uur | Comedy, Satire, Western
Nadat schaapsherder Albert zijn vriendin is kwijtgespeeld en teruggekrabbeld is voor een duel, hervindt hij langzaam zijn zelfrespect dankzij een getrouwde vrouw.
The Mummy - [VS] 1999 12 2:04 uur | Actie
Als een team archeologen nietsvermoedend een vervloekte mummie doet herrijzen, moeten een avonturier en een onhandige egyptoloog de kwade geest tegenhouden.
The Mummy - [VS] 2017 16 1:50 uur | Actie
Een naar schatten zoekende soldaat brengt een oude Egyptische prinses tot leven die al eeuwen wacht om wraak te nemen op een wereld die haar onrecht aandeed.
The Mummy Returns - [VS] 2001 12 2:09 uur | Actie
Egyptologen ontdekken een prehistorisch voorwerp dat enorme krachten kan ontketenen, samen met duivelse strijders die worden geleid door de sinistere Scorpion King.
The Purge - [VS] 2013 16 1:25 uur | Horror
In een criminele toekomstige wereld waar politieagenten de anarchie niet kunnen bolwerken klopt er iemand aan op de deur van James Sandin.
Split - [VS] 2016 16 1:57 uur | Horror, Thriller
Een man met meerdere identiteiten ontvoert drie tienermeisjes. Ze moeten zien te ontsnappen voordat zijn nieuwste en gevaarlijkste persoonlijkheid het overneemt.When the student is ready, the teacher will appear.
Geweldige serie is dit, heerlijke humor ook altijd.quote:
Ja, sinds april op Netflix. Echt een programma waarvan ik niet had verwacht dat het ooit opgepakt zou worden buiten Japan (waar het sinds 1991 uitgezonden wordt).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef Tokay het volgende:
Kindjes blij, ouders apetrots, en ik met natte ogen en een doos Kleenex op de bank.![]()
![]()
Mooie, lieve televisie.
Aflevering 2 gekeken, maar misschien dat ik opgegroeid was in die tijd maar zo extreem is het toch allemaal niet.quote:
Goed artikel! Heb jij de serie ook gezien, en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:05 schreef Aether het volgende:
Ja, sinds april op Netflix. Echt een programma waarvan ik niet had verwacht dat het ooit opgepakt zou worden buiten Japan (waar het sinds 1991 uitgezonden wordt).
Behalve dat er in andere landen vragen gesteld worden sinds dit globaal op Netflix te zien is
Old Enough: Netflix show sparks global debate on parenting and child safety
https://soranews24.com/20(...)ng-and-child-safety/
[ afbeelding ]
Ik heb ze gezien, was wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed artikel! Heb jij de serie ook gezien, en zo ja, wat vond je ervan?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donde hubo fuego | High Heat - [Mexico] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Als aanwijzingen voor de moord op zijn broer naar brandweerlieden leiden, sluit Poncho zich bij hen aan. Hij vindt daar romantiek, een familielid en een seriemoordenaar.
Look Both Ways - [VS] 2022 12 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Vlak voordat Natalie afstudeert, doet ze een zwangerschapstest en valt haar leven uiteen in parallelle realiteiten. Wat hebben het leven en de liefde voor haar in petto?
Nada Suspeitos | Unsuspicious - [Brazili] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery
Drie vrouwen zijn door dezelfde playboy opgelicht en zoeken antwoorden in zijn landhuis. Wanneer hij dood wordt aangetroffen, moeten ze met het onderzoek meewerken.
Royalteen - [Noorwegen] 2022 16 1:48 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een tiener worstelt met haar verleden vol schandalen en probeert te voorkomen dat een groot geheim bekend wordt als ze een onverwachte relatie krijgt met de kroonprins.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He-Man and the Masters of the Universe - [VS] S03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De machtige tiener Adam en zijn dappere team buitenbeentjes ontdekken de kracht van Grayskull en blijken voorbestemd om Eternia te beschermen tegen de kwade Skeletor.
Inside the Mind of a Cat - [VS] 2022 9 1:07 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze fascinerende en schattige documentaire duiken experts in het kattenbrein om de ware capaciteiten van het harige huisdier te onthullen.
Tekken: Bloodline - [Japan] S91 2022 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Follow Jin Kazama and his fight to become one of the best fighters in the King of the Iron Fist tournament.When the student is ready, the teacher will appear.
Heb daar ook wat afleveringen van gezien.. leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nu toch wat schattigs ontdekt! Old Enough! is een Japanse realityserie waarin kleine kinderen voor het eerst helemaal alleen een boodschap of klusje gaan doen. Uiteraard worden ze onderweg nauwlettend in het oog gehouden door de makers en een boel cameramensen. Doodeng natuurlijk voor die kleintjes, voor het eerst zonder mama of papa op stap in de grote wereld, en ook al stellen die opdrachten niet zo veel voor, het is boeiend en ontroerend om te zien hoe ze vaak met groot doorzettingsvermogen hun taakjes volbrengen.
Kindjes blij, ouders apetrots, en ik met natte ogen en een doos Kleenex op de bank.![]()
![]()
Mooie, lieve televisie.
[ link | afbeelding ]
Ohhh ik weet nog wel dat ik mijn dochter voor het eerst alleen een boodschap liet doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nu toch wat schattigs ontdekt! Old Enough! is een Japanse realityserie waarin kleine kinderen voor het eerst helemaal alleen een boodschap of klusje gaan doen. Uiteraard worden ze onderweg nauwlettend in het oog gehouden door de makers en een boel cameramensen. Doodeng natuurlijk voor die kleintjes, voor het eerst zonder mama of papa op stap in de grote wereld, en ook al stellen die opdrachten niet zo veel voor, het is boeiend en ontroerend om te zien hoe ze vaak met groot doorzettingsvermogen hun taakjes volbrengen.
![]()
Mooie, lieve televisie.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik weet nog wel dat ik mijn dochter voor het eerst alleen een boodschap liet doen.
Ze was een jaar of 10 denk ik.
Had eerst alle winkels beneden gebeld dat ze haar in de gaten moesten houden(ze heeft syndroom van Down, kletst met iedereen en kan ook zo meegenomen worden omdat ze met iedereen meeloopt
)
En wat was ze trots toen ze met haar boodschapjes thuiskwam
Kinderen uit die serie zijn jonger dan vijf jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik weet nog wel dat ik mijn dochter voor het eerst alleen een boodschap liet doen.
Ze was een jaar of 10 denk ik.
Yup die van mij is nu bijna 22 en nog steeds een jaar of 4-5.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Kinderen uit die serie zijn jonger dan vijf jaar.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alma - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Nadat de meesten van haar klasgenoten zijn gestorven bij een bizar ongeluk, lijdt Alma aan geheugenverlies. Ze probeert te achterhalen wat er is gebeurd en wie ze is.
The Assistant - [Maleisi] 2022 16 2:03 uur | Actie
Nadat hij zijn gezin heeft verloren tijdens zijn opsluiting, zint een onschuldige ex-gevangene op wraak met de hulp van een losgeslagen assistent.
The Cuphead Show! - [Canada/VS] S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Volg de lotgevallen van de impulsieve Cuphead en zijn gemakkelijk over te halen broer Mugman in deze op het populaire computerspel gebaseerde animatieserie.
Echoes - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
De eeneiige tweelingzussen Leni en Gina wisselen al jaren stiekem van plaats. Maar wanneer een van de zussen verdwijnt, komen hun levens op hun kop te staan.
Kleo - [Duitsland] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Na de val van de Berlijnse Muur wil een voormalige Oost-Duitse spion uitzoeken wie haar verraden heeft en waarom. Ze schuwt haar dodelijke skills niet om wraak te nemen.
The Next 365 Days - [Polen] 2022 16 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Laura en Massimo proberen hun vertrouwensproblemen op te lossen, maar Nacho is vastbesloten om hen uit elkaar te drijven. Hun relatie staat op het spel.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Hier even gemist dat seizoen 13 van Archer over een paar dagen begint![]()
![]()
Zin in!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Hier even gemist dat seizoen 13 van Archer over een paar dagen begint![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adult Under Construction - [Denemarken] 2017 AL 0:52 uur | Documentaire
Psychologen bespreken de overgang van tiener naar volwassene. Ze geven inzicht in de ontwikkeling van de hersenen, tienergedrag en wat het betekent om volwassen te zijn.
African Nostalgia - [Itali] 2016 9 0:54 uur | Documentaire
Een fotograaf jaagt een terugkerende droom na en reist naar Afrika om er de wilde dieren en het landschap van heel dichtbij vast te leggen.
Carne apaleada - [Spanje] 1978 16 1:34 uur | Boek, Duister, Misdaad, Romantisch
Tijdens het Franco-regime wordt Berta beschuldigd van fraude. Ze belandt in de gevangenis, waar ze de mysterieuze Xenta leert kennen, een vrouw met een duister verleden.
Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.
Fullmetal Alchemist The Revenge of Scar - [Japan] 2022 12 2:05 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In deze sequel op de eerste speelfilm ontmoeten de Elric-broers hun sterkste tegenstander tot nu toe: een eenzame seriemoordenaar met een groot litteken op zijn voorhoofd.
The Sandman - [VS] S01E11 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Fantasy
Na jaren gevangenschap begint Morpheus, de koning der Dromen, aan een reis door verschillende werelden om terug te vinden wat hem ontnomen is en om zijn macht te herstellen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 seizoenen gezien van After Life, nog eentje te gaan.
Zelden zo'n prachtige serie gezien met zulk goed acteerwerk. Met recht een parel deze serie.Vergeet daarna Derek niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er n uit twee delen bestaat. Ik ben fan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik kende Ricky Gervais niet, maar nu ben ik fan!
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er n uit twee delen bestaat. Ik ben fan.(Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
De serie is van Seinfeld, maar Gervais is twee keer te gast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:14 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.
Same.quote:
Ik vond Derek eerst ook vervelend, maar toen ik het een tweede keer een kans gaf heb ik het verslonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Same.
After Life vond ik wel geweldig.
Dat stukje van Kerst in Auschwitzquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er n uit twee delen bestaat. Ik ben fan.(Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
DC comics genot beste genot @Zipportalquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DC comics genot beste genot @:zipportal
Deze mensen zijn echt helemaal de weg kwijt.quote:Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.
Wat erg. Ik heb deze film geloof ik vorige week gekeken en ik kan je nu al niet meer goed zeggen waar het over gingquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Holy shit was is The Gray Man een ongelooflijk matige kutfilm. Zoveel miljoenen om zo'n slecht aftreksel te maken van andere actiefilms...
Een 4.
Ben ook bezig met Echos maar ik ben nu al helemaal de draad kwijt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:14 schreef ConqueringChaos het volgende:
Echos gebinged. Prima serie voor tussendoor, 7 afleveringen ben je wel zo doorheen. Maar heb me er wel een paar uur mee vermaakt vandaag.
Een klein kijkje op de bekende recensiewebsites was voor mij al genoeg om hem niet te gaan kijken. Genoeg producties met een veel hogere score die ik nog wil zien.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Holy shit was is The Gray Man een ongelooflijk matige kutfilm. Zoveel miljoenen om zo'n slecht aftreksel te maken van andere actiefilms...
Een 4.
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een neppe shit. De Russo brothers moeten het lekker bij Marvel films houden, dat doen ze dan wel erg goed.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Een 4.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hel - [Polen] 2016 16 1:29 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Op een verlaten Pools schiereiland beginnen toeristen te verdwijnen. De lokale bewoners verdenken een Amerikaanse schrijver die op bezoek is. Of is er meer aan de hand?
Midsummer Madness - [Oostenrijk] 2007 14 1:24 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Tijdens een zomerzonnewendefeest in Letland springt een groep mensen van over de hele wereld uit de band, waarbij liefde, geld en vriendschap een rol spelen.
The Walking Dead - [VS] S11 2019 16 | Actie, Drama, Horror, Stripboek
Na de zombie-apocalyps probeert een groep overlevenden samen te werken om de mensheid en hun eigen leven te beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
Gisteren begonnen aan Alma, jammer dat ze begin 2e aflevering al veel weggaven over wat er (vermoedelijk) gebeurd is. Maar wel goed sfeertje in de serie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:04 schreef maily het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje, eerst Alma afkijken.
Fantastisch ja. Hij werd steeds onsympathieker, dat was wel even wennen. En dat Kim steeds minder in beeld was ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:34 schreef Funzel het volgende:
Better Call Saul helemaal afgekeken, wt een laatste seizoen!
tis af en toe echt opletten wie is nou wie van de tweeling. Maar laatste aflevering wordt alles goed uitgelegd hahaquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ben ook bezig met Echos maar ik ben nu al helemaal de draad kwijt.![]()
Ik vind het eigenlijk ook een beetje een Kerstmis hallmark film, alleen dan zonder de Kerst
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerkenquote:
Was wel een mooi gezicht al die kaarsjes.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerken
Ja inderdaad heel leuke serie die Kleo. Er zaten wel dingen in die de spanning wegnamen. Zoals dat er dan met spullen gegooid werd en dat Kleo dan ging schieten, ja dan is het mijns inziens overduidelijk dat daar wat achter zitquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:31 schreef fliert het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Hij werd steeds onsympathieker, dat was wel even wennen. En dat Kim steeds minder in beeld was ook.
Ben ook Kleo aan het kijken, leuke serie.
Ik vond het zelf op den duur wat langdradig worden, ben na aflevering 18 opgehoudenquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:42 schreef Omega het volgende:
[..]
Gisteren begonnen aan Alma, jammer dat ze begin 2e aflevering al veel weggaven over wat er (vermoedelijk) gebeurd is. Maar wel goed sfeertje in de serie.
Het drama was wel wat overdreven, maar ook in die tijd was er toch al veel meer ervaring met het organiseren van meerdaagse festivals?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerken
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chad and JT Go Deep - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie willen beste vrienden Chad en JT positiviteit verspreiden via buurtactivisme en relaxte vibes, waarbij ze grove grappen niet schuwen.
Iluzija | Mirage - [Macedoni] 2004 12 1:43 uur | Drama
Te midden van keiharde pestkoppen en afwezige ouders vindt een 13-jarige jongen troost in het schrijven, totdat een mysterieuze soldaat hem een nieuwe vaardigheid leert.
Leaders of WWII: The Early Years - [VK] 2018 9 0:53 uur | Documentaire
Ontdek wat de leiders van de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, Philippe Ptain, Adolf Hitler en Charles de Gaulle, deden tijdens de Eerste Wereldoorlog.
My Stolen Revolution - [Zweden] 2013 12 0:58 uur | Documentaire
Een Iraanse filmmaakster portretteert vijf vrouwelijke activisten, dertig jaar na haar eigen politieke vlucht die haar broer het leven kostte.
Untold: The Rise and Fall of AND1 - [VS] 2022 12 1:09 uur - Netflix Original | Documentaire
Het beroemde merk AND1 raakte genspireerd door streetball in New York en veranderde onbekende basketbalsterren in internationale iconen. Waarom zijn ze ermee gestopt?When the student is ready, the teacher will appear.
Nou ik zat met verbazing te kijkenquote:
Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stondquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lees even post #170 voor de andere docu.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zat met verbazing te kijkenWat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier'
Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water
__
[..]
Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stondDe muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dusquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lees even post #170 voor de andere docu.
Er zijn 3 doden gevallen trouwens. Het verhaal van 1 wordt verteld adhv zijn "dagboek" wat hij bijhield en door een vriend.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost Ollie - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Fantasy
Een oud knuffelkonijn met slappe oortjes en vage herinneringen begint aan een epische zoektocht om zijn beste vriend te vinden: de jongen van wie hij enorm veel houdt.
Mo - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas begeeft Mo zich op de grens van twee culturen, drie talen en een hangende asielaanvraag, terwijl hij zijn Palestijnse familie probeert te onderhouden.
Onder Vuur - [Belgi] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama
Op Post Oosteroever moet een hecht team van brandweerlieden zien om te gaan met een zware en gevaarlijke baan, persoonlijke uitdagingen en professionele tegenslagen.
Queer Eye: Brasil - [Brazili] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Fab Five-mannen van Brazili gebruiken in deze opbeurende serie hun kennis van welzijn, stijl, kapsels, design en cultuur om het leven van alledaagse helden te transformeren.
Running with the Devil: The Wild World of John McAfee - [VS] 2022 12 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire legt door middel van rauwe, onthullende beelden en interviews met de voortvluchtige techpionier John McAfee nieuwe lagen bloot van zijn wilde jaren op de vlucht.
Selling The OC - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.When the student is ready, the teacher will appear.
Populaire of upcoming bands. Net als in 1969.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:
De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
Vond het zelf ook zo bijzonder vandaar even gegoogledquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dus. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds: Summer Madness - [VS] S03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De vonken en veren vliegen ervanaf als de tienervogels Red, Chuck, Bomb en Stella samen met hun gevederde vrienden een wilde zomer doorbrengen op Kamp Sprokkelhout.
El caso Cassez-Vallarta: Una novela criminal | A Kidnapping Scandal: The Florence Cassez Affair - [Mexico] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Was Florence Cassez het brein achter een bende ontvoerders of zelf slachtoffer van corruptie? Deze documentaire onderzoekt een van Mexico's meest controversile zaken.
History 101 - [VK] S02 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk deze korte geschiedenislessen over wetenschappelijke doorbraken, sociale bewegingen en belangrijke ontdekkingen aan de hand van infographics en archiefbeelden.
Rilakkuma's avontuur in het pretpark - [Japan] S01 2022 6 - Netflix Original | Drama
The series depicts an active day of incidents and meetings that take place when Rilakkuma, Korilakkuma, Kiiroitori, and Kaoru go play in an amusement park that is about to close.
That's Amor - [VS] 2022 6 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Wanneer Sofia haar baan en vriend op dezelfde dag kwijtraakt, begint ze helemaal opnieuw en ontmoet ze een aantrekkelijke Spaanse chef-kok. Is hij haar ontbrekende ingredint?When the student is ready, the teacher will appear.
Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vond het zelf op den duur wat langdradig worden, ben na aflevering 18 opgehouden
Zie post #141quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs begonnen met Never Have I Ever. Verrassend leuk en ik ben nu, na een paar dagen, alweer bij het nieuwste seizoen. Moest er klein beetje inkomen, maar nu helemaal invested in de karakters
Ook leuk als er opeens een andere narrator langs komt voor een guest episodequote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #141![]()
Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.
Ok, dan ben ik in de war met wat andersquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halen
Ik vind het eigenlijk alsnog een echte tienerserie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #141![]()
Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blacklight - [VS] 2022 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een geheim agent die probeert te ontsnappen aan zijn duistere verleden, ontdekt een dodelijke samenzwering en komt tegenover zijn machtige werkgever te staan.
El caso Figo: El fichaje del siglo | The Figo Affair: The Transfer that Changed Football - [Spanje] 2022 9 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire belicht een van de meest controversile deals in de voetbalgeschiedenis en de buitengewone speler in het oog van de storm: Lus Figo.
Delhi Crime - [India] S02 2019 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Thriller
In deze serie met seizoenen die zijn genspireerd op echte en fictieve gebeurtenissen, wordt de politie gevolgd tijdens onderzoeken naar spraakmakende misdaden in Delhi.
Drive Hard: The Maloof Way - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Reality
De sympathieke familie Maloof is gek op auto's en stuntrijden. Met passie en vaardigheid bouwen ze automotoren en voeren ze gewaagde stunts uit achter het stuur.
Krlighed for voksne | Loving Adults - [Denemarken] 2022 16 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Drama, Misdaad, Thriller
De dunne lijn tussen liefde en haat krijgt een dodelijke wending wanneer een vrouw ontdekt dat haar man vreemdgaat. Beide partijen nemen extreme maatregelen om hun zin te krijgen.
Ludik - [Zuid-Afrika] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Als een ondernemende meubelmagnaat een ontvoerd familielid wil redden, moet hij zijn geheime netwerk voor diamantsmokkel gebruiken om wapens over de grens te vervoeren.
Me Time - [VS] 2022 16 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een toegewijde huisvader is voor het eerst in jaren alleen thuis en gaat samen met zijn losbandige oude vriend op een wild verjaardagsavontuur.
Partner Track - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Boek, Drama
Ingrid Yun wil partner worden bij een elitair advocatenkantoor in NYC en haar principes trouw blijven. Daarnaast zoekt ze balans tussen romantiek, vrienden en familie.
Seoul Vibe - [Zuid-Korea] 2022 16 2:20 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
In de dagen voorafgaand aan de Olympische Spelen van 1988 in Seoul probeert een bont team van chauffeurs en monteurs undercover een enorme bende witwassers te ontmantelen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ohquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.East of Sweden - [Finland] 2018 9 1:43 uur | Drama, Thriller
Na een tragisch ongeluk met een noordwaartse trein worstelen twee mannen met een moreel dilemma dat hun leven voor altijd kan veranderen.
Europe's Largest Desert - [Spanje] 2016 9 0:49 uur | Documentaire
De Bardenas Reales, een ongewone woestijn nabij de Pyreneen in Iberi, bevat een verbazingwekkende biodiversiteit en verbluffende natuurlijke formaties.
Ibiza Occidente - [Spanje] 2011 16 1:25 uur | Documentaire
Geniet van Ibiza, het excentrieke mekka van de elektronische muziek. Hier proberen dj's onvermoeibaar het verlangen naar plezier en vrijheid van zijn gasten te vervullen.
Killer IQ: Lion vs. Hyena - [Oostenrijk] 2014 12 1:28 uur | Documentaire
Een team zologen dat diergedrag onderzoekt, voert een reeks onderzoeken uit in het wild om te ontdekken welk roofdier slimmer is: de leeuw of de hyena.
Sam & Cat - [VS] 2014 AL | Kinderserie
Als tieners Sam en Cat elkaar toevallig ontmoeten, worden ze huisgenoten en beginnen ze een babysitservice. Ze komen er al snel achter dat dit best avontuurlijk kan zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat vond ik wel heel raar. Dat ze uitgerekend dat er niet bij vertelt hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dus. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |