abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 22:26:46 #201
236264 crew  capricia
pi_205649808
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Woodstock '99 was indrukwekkend om te kijken.
Dat daar niet meer dan 3 doden zijn gevallen mag een wonder heten.
En vele aanranding en verkrachtingen. Hoe Fat Boy Slim vertelde in deel 2...je zag echt dat hij gebroken was ervan.

Over wegkijken en negeren gesproken, de organisatoren waren hier uitmuntend in. Vreselijk!
Dank voor de tip!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205650884
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arthur Christmas - [VK] 2011 AL 1:37 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
De kerstman laat het over aan zijn zoon Arthur om in zijn supergeheime speelgoedfabriek een megabelangrijke kerstmissie uit te voeren.

Catch and Release - [VS] 2006 AL 1:51 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een jonge vrouw die haar leven weer opbouwt na de dood van haar verloofde ontdekt verborgen geheimen die haar het gevoel geven dat ze rouwt om een vreemde.

Untold: The Girlfriend Who Didn't Exist - [VS] 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
Van Notre Dame naar NFL: de toekomst van Manti Te'o in American football was rooskleurig. Maar dan slaan zijn leven en carrire om door een geheime online relatie .
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205655799
Atomic Blonde - [VS] 2017 16 1:54 uur | Actie, Spionage
Nadat er weer een spion is vermoord, moet MI6-agent Lorraine Broughton een verdwenen lijst met dubbelagenten vinden, een verrader identificeren en in leven blijven.

Back to the Future 3 - [VS] 1990 6 1:58 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood, Sci-Fi
Marty reist terug naar 1885 om Doc Brown te redden van een vroegtijdig lot, maar vindt zijn oude vriend smoorverliefd op een lerares en terughoudend om te vertrekken.

Devil - [VS] 2010 16 1:20 uur | Horror
Detective Bowden moet vijf mensen redden die gevangen zitten in een lift en hij moet dat snel doen want een van hen is de duivel.

The Great Wall - [VS] 2016 12 1:43 uur | Actie
Europese huurlingen zoeken tijdens de Chinese Song-dynastie naar buskruit en stuiten op een epische oorlog tussen de helden van het land en woeste monsters.

The Jackal - [VS] 1997 16 2:04 uur | Actie, Misdaad
De Jackal is een lid van de Russische maffia en wil zich wreken op de FBI voor de dood van zijn broer maar zelf is hij ook het doelwit.

Jaws - [VS] 1975 16 2:04 uur | Boek, Drama, Thriller
Wanneer een onverzadigbare grote witte haai Amity Island terroriseert, willen een politiechef, een oceanograaf en een ruige haaienjager het beest vernietigen.

The Lost Capital of Atlantis - [VK] 1979 AL 0:55 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt de levenswijze en het rampzalige einde van het Minosche volk, dat in de oude stad Knossos op het eiland Kreta woonde.

A Million Ways to Die in the West - [VS] 2014 16 1:55 uur | Comedy, Satire, Western
Nadat schaapsherder Albert zijn vriendin is kwijtgespeeld en teruggekrabbeld is voor een duel, hervindt hij langzaam zijn zelfrespect dankzij een getrouwde vrouw.

The Mummy - [VS] 1999 12 2:04 uur | Actie
Als een team archeologen nietsvermoedend een vervloekte mummie doet herrijzen, moeten een avonturier en een onhandige egyptoloog de kwade geest tegenhouden.

The Mummy - [VS] 2017 16 1:50 uur | Actie
Een naar schatten zoekende soldaat brengt een oude Egyptische prinses tot leven die al eeuwen wacht om wraak te nemen op een wereld die haar onrecht aandeed.

The Mummy Returns - [VS] 2001 12 2:09 uur | Actie
Egyptologen ontdekken een prehistorisch voorwerp dat enorme krachten kan ontketenen, samen met duivelse strijders die worden geleid door de sinistere Scorpion King.

The Purge - [VS] 2013 16 1:25 uur | Horror
In een criminele toekomstige wereld waar politieagenten de anarchie niet kunnen bolwerken klopt er iemand aan op de deur van James Sandin.

Split - [VS] 2016 16 1:57 uur | Horror, Thriller
Een man met meerdere identiteiten ontvoert drie tienermeisjes. Ze moeten zien te ontsnappen voordat zijn nieuwste en gevaarlijkste persoonlijkheid het overneemt.
pi_205656733
Spuit 11 wellicht hier, maar heb vandaag ( heb vakantie) deze twee Deense films gekeken:
https://www.moviemeter.nl/film/90271 Kvinden i Buret
https://www.moviemeter.nl/film/234862 Flaskepost fra P

En ben nu bezig met deze https://www.moviemeter.nl/film/98488 Fasandrberne

Zit goed in elkaar! Zeker voor de liefhebber van Scandinavische series.
pi_205656761
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:16:07 #206
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_205656841
quote:
Geweldige serie is dit, heerlijke humor ook altijd.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:55:54 #207
71048 Tokay
makes your day!
pi_205659368
Ik heb nu toch wat schattigs ontdekt! Old Enough! is een Japanse realityserie waarin kleine kinderen voor het eerst helemaal alleen een boodschap of klusje gaan doen. Uiteraard worden ze onderweg nauwlettend in het oog gehouden door de makers en een boel cameramensen. Doodeng natuurlijk voor die kleintjes, voor het eerst zonder mama of papa op stap in de grote wereld, en ook al stellen die opdrachten niet zo veel voor, het is boeiend en ontroerend om te zien hoe ze vaak met groot doorzettingsvermogen hun taakjes volbrengen.

Kindjes blij, ouders apetrots, en ik met natte ogen en een doos Kleenex op de bank. :'( :D
Mooie, lieve televisie.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_205659560
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef Tokay het volgende:
Kindjes blij, ouders apetrots, en ik met natte ogen en een doos Kleenex op de bank. :'( :D
Mooie, lieve televisie.
Ja, sinds april op Netflix. Echt een programma waarvan ik niet had verwacht dat het ooit opgepakt zou worden buiten Japan (waar het sinds 1991 uitgezonden wordt).

Behalve dat er in andere landen vragen gesteld worden sinds dit globaal op Netflix te zien is ;)

Old Enough: Netflix show sparks global debate on parenting and child safety
https://soranews24.com/20(...)ng-and-child-safety/

[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 16-08-2022 22:12:44 ]
pi_205659647
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Dank voor de tip!!
Aflevering 2 gekeken, maar misschien dat ik opgegroeid was in die tijd maar zo extreem is het toch allemaal niet.

Je hebt een festival waar iedereen aan de drugs en alcohol zit, gekke shit doet en je vooral zelf moet opletten wat je doet.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:27:35 #210
71048 Tokay
makes your day!
pi_205660131
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:05 schreef Aether het volgende:
Ja, sinds april op Netflix. Echt een programma waarvan ik niet had verwacht dat het ooit opgepakt zou worden buiten Japan (waar het sinds 1991 uitgezonden wordt).

Behalve dat er in andere landen vragen gesteld worden sinds dit globaal op Netflix te zien is ;)

Old Enough: Netflix show sparks global debate on parenting and child safety
https://soranews24.com/20(...)ng-and-child-safety/

[ afbeelding ]
Goed artikel! Heb jij de serie ook gezien, en zo ja, wat vond je ervan?

Tja, het was wel te verwachten dat er kritiek op zou komen uit de rest van de wereld. No way dat ik mijn kind op die leeftijd alleen een boodschap had laten doen; daar is het hier in Nederland (of Belgi, Frankrijk, de VS …) echt veel te gevaarlijk voor. Ongure types, roekeloze automobilisten, weinig omkijken naar elkaar, etc.
Maar in Japan is het blijkbaar de normaalste zaak dat kinderen en jeugdigen, zonder problemen en zonder gevaar alleen over straat kunnen. In zo’n veilige omgeving kunnen opgroeien, daar kunnen we hier toch alleen maar jaloers op zijn?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_205660486
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:27 schreef Tokay het volgende:

[..]
Goed artikel! Heb jij de serie ook gezien, en zo ja, wat vond je ervan?
Ik heb ze gezien, was wel leuk om te kijken.

De verschillen tussen de opdrachten en de locaties zijn soms wel groot (klein dorp met amper verkeer tot net buiten centrum van Tokio).

Japan is in principe veiliger (kinderen die 45 minuten lopend/metro naar school gaan) of men is er gewoon meer aan gewend. Kinderen worden op jonge leeftijd al taken thuis en op school gegeven (zie ↓ Youtube).

pi_205662056
Donde hubo fuego | High Heat - [Mexico] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Als aanwijzingen voor de moord op zijn broer naar brandweerlieden leiden, sluit Poncho zich bij hen aan. Hij vindt daar romantiek, een familielid en een seriemoordenaar.

Look Both Ways - [VS] 2022 12 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Vlak voordat Natalie afstudeert, doet ze een zwangerschapstest en valt haar leven uiteen in parallelle realiteiten. Wat hebben het leven en de liefde voor haar in petto?

Nada Suspeitos | Unsuspicious - [Brazili] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery
Drie vrouwen zijn door dezelfde playboy opgelicht en zoeken antwoorden in zijn landhuis. Wanneer hij dood wordt aangetroffen, moeten ze met het onderzoek meewerken.

Royalteen - [Noorwegen] 2022 16 1:48 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een tiener worstelt met haar verleden vol schandalen en probeert te voorkomen dat een groot geheim bekend wordt als ze een onverwachte relatie krijgt met de kroonprins.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 17 augustus 2022 @ 08:34:16 #213
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205662241
Better Call Saul klaar. Bedankt Netflix het waren 9 mooie jaren maar je bent nu te duur geworden en qua geschikte content (voor mij persoonlijk) voorbij gestreefd door je concurrenten.
pi_205667095
pi_205672235
He-Man and the Masters of the Universe - [VS] S03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De machtige tiener Adam en zijn dappere team buitenbeentjes ontdekken de kracht van Grayskull en blijken voorbestemd om Eternia te beschermen tegen de kwade Skeletor.

Inside the Mind of a Cat - [VS] 2022 9 1:07 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze fascinerende en schattige documentaire duiken experts in het kattenbrein om de ware capaciteiten van het harige huisdier te onthullen.

Tekken: Bloodline - [Japan] S91 2022 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Follow Jin Kazama and his fight to become one of the best fighters in the King of the Iron Fist tournament.
pi_205676699
twitter
pi_205677466
twitter
pi_205677478
quote:
Ik heb nu toch wat schattigs ontdekt! Old Enough! is een Japanse realityserie waarin kleine kinderen voor het eerst helemaal alleen een boodschap of klusje gaan doen. Uiteraard worden ze onderweg nauwlettend in het oog gehouden door de makers en een boel cameramensen. Doodeng natuurlijk voor die kleintjes, voor het eerst zonder mama of papa op stap in de grote wereld, en ook al stellen die opdrachten niet zo veel voor, het is boeiend en ontroerend om te zien hoe ze vaak met groot doorzettingsvermogen hun taakjes volbrengen.

Mooie, lieve televisie.

[ link | afbeelding ]
Heb daar ook wat afleveringen van gezien.. leuk om te kijken :Y Kan maar zien dat kinderen toch meer dingen kunnen dat wij 'denken' :D

Misschien idee om zoiets ook in Nederland te gaan doen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
pi_205678857
quote:

Mooie, lieve televisie.

[ link | afbeelding ]
Ohhh ik weet nog wel dat ik mijn dochter voor het eerst alleen een boodschap liet doen.
Ze was een jaar of 10 denk ik.

Had eerst alle winkels beneden gebeld dat ze haar in de gaten moesten houden :D (ze heeft syndroom van Down, kletst met iedereen en kan ook zo meegenomen worden omdat ze met iedereen meeloopt :X)

En wat was ze trots toen ze met haar boodschapjes thuiskwam O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2022 19:56:00 ]
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:16:00 #220
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205679137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ohhh ik weet nog wel dat ik mijn dochter voor het eerst alleen een boodschap liet doen.

Had eerst alle winkels beneden gebeld dat ze haar in de gaten moesten houden :D (ze heeft syndroom van Down, kletst met iedereen en kan ook zo meegenomen worden omdat ze met iedereen meeloopt :X)

En wat was ze trots toen ze met haar boodschapjes thuiskwam O+
O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205679255
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kinderen uit die serie zijn jonger dan vijf jaar ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Aether op 18-08-2022 20:42:31 ]
pi_205679426
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef Aether het volgende:

[..]
Kinderen uit die serie zijn jonger dan vijf jaar.
Yup die van mij is nu bijna 22 en nog steeds een jaar of 4-5.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2022 20:39:53 ]
pi_205679445
Lees de hele post ofzo :')
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:41:35 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205679457
De miniserie I Just Killed My Dad (TV Series 2022) - Reference View - IMDb bekeken.
Wat een ongelofelijk (waargebeurd) verhaal weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_205680002
Die nieuwe resident evil film is wel awesome als je van de games houdt.
pi_205682560
Alma - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Nadat de meesten van haar klasgenoten zijn gestorven bij een bizar ongeluk, lijdt Alma aan geheugenverlies. Ze probeert te achterhalen wat er is gebeurd en wie ze is.

The Assistant - [Maleisi] 2022 16 2:03 uur | Actie
Nadat hij zijn gezin heeft verloren tijdens zijn opsluiting, zint een onschuldige ex-gevangene op wraak met de hulp van een losgeslagen assistent.

The Cuphead Show! - [Canada/VS] S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Volg de lotgevallen van de impulsieve Cuphead en zijn gemakkelijk over te halen broer Mugman in deze op het populaire computerspel gebaseerde animatieserie.

Echoes - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
De eeneiige tweelingzussen Leni en Gina wisselen al jaren stiekem van plaats. Maar wanneer een van de zussen verdwijnt, komen hun levens op hun kop te staan.

Kleo - [Duitsland] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Na de val van de Berlijnse Muur wil een voormalige Oost-Duitse spion uitzoeken wie haar verraden heeft en waarom. Ze schuwt haar dodelijke skills niet om wraak te nemen.

The Next 365 Days - [Polen] 2022 16 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Laura en Massimo proberen hun vertrouwensproblemen op te lossen, maar Nacho is vastbesloten om hen uit elkaar te drijven. Hun relatie staat op het spel.
pi_205685111
Benieuwd naar Echos :)
Kijk regelmatig in de lijst van wat er verwacht wordt. Kun je soms interessante trailers vast bekijken en het automatisch in je watchlist opslaan als het er ol komt.

Dit is daar eentje van, gevonden in die lijst en benieuwd naar :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:06:55 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_205685224
Hier even gemist dat seizoen 13 van Archer over een paar dagen begint :o :D *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:07:51 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_205685232
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
:o :o
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
pi_205686088
Archer met zijn tinnitus _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205687110
Netflix dropt nog ff stiekem een extra aflevering van Sandman..... Wat voor mij nog leuker is, want ik heb de 2 comic issues die in die aflevering verwerkt zitten, letterlijk gisteren gelezen..... haha.
pi_205687759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Zin in!
pi_205692771
Adult Under Construction - [Denemarken] 2017 AL 0:52 uur | Documentaire
Psychologen bespreken de overgang van tiener naar volwassene. Ze geven inzicht in de ontwikkeling van de hersenen, tienergedrag en wat het betekent om volwassen te zijn.

African Nostalgia - [Itali] 2016 9 0:54 uur | Documentaire
Een fotograaf jaagt een terugkerende droom na en reist naar Afrika om er de wilde dieren en het landschap van heel dichtbij vast te leggen.

Carne apaleada - [Spanje] 1978 16 1:34 uur | Boek, Duister, Misdaad, Romantisch
Tijdens het Franco-regime wordt Berta beschuldigd van fraude. Ze belandt in de gevangenis, waar ze de mysterieuze Xenta leert kennen, een vrouw met een duister verleden.

Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.

Fullmetal Alchemist The Revenge of Scar - [Japan] 2022 12 2:05 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In deze sequel op de eerste speelfilm ontmoeten de Elric-broers hun sterkste tegenstander tot nu toe: een eenzame seriemoordenaar met een groot litteken op zijn voorhoofd.

The Sandman - [VS] S01E11 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Fantasy
Na jaren gevangenschap begint Morpheus, de koning der Dromen, aan een reis door verschillende werelden om terug te vinden wat hem ontnomen is en om zijn macht te herstellen.
pi_205695119
2 seizoenen gezien van After Life, nog eentje te gaan.

Zelden zo'n prachtige serie gezien met zulk goed acteerwerk. Met recht een parel deze serie.

SPOILER
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:30:59 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205695800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 seizoenen gezien van After Life, nog eentje te gaan.

Zelden zo'n prachtige serie gezien met zulk goed acteerwerk. Met recht een parel deze serie.

SPOILER
Vergeet daarna Derek niet! O+
pi_205695876
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:30 schreef maily het volgende:

[..]
Vergeet daarna Derek niet! O+
Zeker niet! Ik kende Ricky Gervais niet, maar nu ben ik fan!
pi_205696291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zeker niet! Ik kende Ricky Gervais niet, maar nu ben ik fan!
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er n uit twee delen bestaat. Ik ben fan. O+ (Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205696529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er n uit twee delen bestaat. Ik ben fan. O+ (Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:00:51 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205696868
Derek vond ik heel vervelend. :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205697186
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.
De serie is van Seinfeld, maar Gervais is twee keer te gast.
pi_205697222
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Derek vond ik heel vervelend. :@
Same.
After Life vond ik wel geweldig. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205697249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Same.
After Life vond ik wel geweldig. :)
Ik vond Derek eerst ook vervelend, maar toen ik het een tweede keer een kans gaf heb ik het verslonden.
pi_205697313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat stukje van Kerst in Auschwitz :D _O-
pi_205698103
Derek vond ik het eerste seizoen echt tof. Seizoen 2 had ik net zo lief overgeslagen. -O-
pi_205705021
Ik kijk nu deze _O_
Zit goed in elkaar.

pi_205705115
quote:
4s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:59 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu deze _O_
Zit goed in elkaar.

DC comics genot beste genot @Zipportal
pi_205705225
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
DC comics genot beste genot @:zipportal
  zondag 21 augustus 2022 @ 18:28:07 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205705839
Heb nu Woodstock 99 helemaal gezien. Heb er echt geen woorden voor...

Waar Fyre een grote scam was, is dit een clusterfuck waarbij alles mis ging. En niemand deed iets.

En tot op de dag van de docu nemen ze geen verantwoordelijkheid.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_205707153
quote:
Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.

Deze mensen zijn echt helemaal de weg kwijt.
pi_205707192
Holy shit was is The Gray Man een ongelooflijk matige kutfilm. Zoveel miljoenen om zo'n slecht aftreksel te maken van andere actiefilms...
Een 4.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_205708153
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Holy shit was is The Gray Man een ongelooflijk matige kutfilm. Zoveel miljoenen om zo'n slecht aftreksel te maken van andere actiefilms...
Een 4.
Wat erg. Ik heb deze film geloof ik vorige week gekeken en ik kan je nu al niet meer goed zeggen waar het over ging :o Er was actie, een kind en Ryan Gosling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 augustus 2022 @ 21:58:38 #252
47102 Elvi
miemkwien
pi_205708167
Geeft bij jullie de app ook constant aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt?
pi_205708330
Echos gebinged. Prima serie voor tussendoor, 7 afleveringen ben je wel zo doorheen. Maar heb me er wel een paar uur mee vermaakt vandaag.
pi_205708726
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:14 schreef ConqueringChaos het volgende:
Echos gebinged. Prima serie voor tussendoor, 7 afleveringen ben je wel zo doorheen. Maar heb me er wel een paar uur mee vermaakt vandaag.
Ben ook bezig met Echos maar ik ben nu al helemaal de draad kwijt. :?

Ik vind het eigenlijk ook een beetje een Kerstmis hallmark film, alleen dan zonder de Kerst :P
pi_205708739
'you need a bigger boat'

Ik blijf Jaws een fantastische film vinden _O_
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:31:57 #256
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_205709084
quote:
Een 4.
Een klein kijkje op de bekende recensiewebsites was voor mij al genoeg om hem niet te gaan kijken. Genoeg producties met een veel hogere score die ik nog wil zien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_205709311
quote:
Een 4.
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een neppe shit. De Russo brothers moeten het lekker bij Marvel films houden, dat doen ze dan wel erg goed.
pi_205709366
Genoten van The Gray Man. 2 uur non stop actie, prima cast en gewoon popcornvermaak. Er zat vast meer in, maar ik heb me er echt goed mee vermaakt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_205709735
Hel - [Polen] 2016 16 1:29 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Op een verlaten Pools schiereiland beginnen toeristen te verdwijnen. De lokale bewoners verdenken een Amerikaanse schrijver die op bezoek is. Of is er meer aan de hand?

Midsummer Madness - [Oostenrijk] 2007 14 1:24 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Tijdens een zomerzonnewendefeest in Letland springt een groep mensen van over de hele wereld uit de band, waarbij liefde, geld en vriendschap een rol spelen.

The Walking Dead - [VS] S11 2019 16 | Actie, Drama, Horror, Stripboek
Na de zombie-apocalyps probeert een groep overlevenden samen te werken om de mensheid en hun eigen leven te beschermen.
pi_205709879
Kleo is echt leuk :D
  Spellchecker maandag 22 augustus 2022 @ 09:04:57 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205709925
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:59 schreef Blues het volgende:
Kleo is echt leuk :D
Staat op mijn lijstje, eerst Alma afkijken.
pi_205710153
Naar aanleiding van comments hier, ook de docu Woodstock99 gekeken. Dat die kaarsen werden uitgedeeld, was wel een indicatie dat die organisatoren of een gigantisch bord voor hun kop hadden of niet de juiste informatie kregen toebedeeld. Maar als 40% van de bezoekers aan het begin van de laatste dag vertrekken, dan lijkt mij het bord wel het meest waarschijnlijke.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_205710175
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:04 schreef maily het volgende:

[..]
Staat op mijn lijstje, eerst Alma afkijken.
Gisteren begonnen aan Alma, jammer dat ze begin 2e aflevering al veel weggaven over wat er (vermoedelijk) gebeurd is. Maar wel goed sfeertje in de serie.
pi_205712107
Better Call Saul helemaal afgekeken, wt een laatste seizoen! _O_
pi_205713081
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:34 schreef Funzel het volgende:
Better Call Saul helemaal afgekeken, wt een laatste seizoen! _O_
Fantastisch ja. Hij werd steeds onsympathieker, dat was wel even wennen. En dat Kim steeds minder in beeld was ook.

Ben ook Kleo aan het kijken, leuke serie.
  maandag 22 augustus 2022 @ 15:56:14 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205713256
Kleo is grappig. Leuke parodie waarin heel wat kloppende tijdsbeelden, kleding, auto's en grappen zitten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_205713661
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:56 schreef TLC het volgende:

[..]
Ben ook bezig met Echos maar ik ben nu al helemaal de draad kwijt. :?

Ik vind het eigenlijk ook een beetje een Kerstmis hallmark film, alleen dan zonder de Kerst :P
tis af en toe echt opletten wie is nou wie van de tweeling. Maar laatste aflevering wordt alles goed uitgelegd haha
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 16:53:28 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_205713740
Al een paar keer genoemd, The Sandman vind ik echt een geweldige serie. Ik kijk al uit naar S02. Leuk ook de verwijzingen, in het begin werden o.a. Sarah en Oliver genoemd (uit o.a. Arrow en Legends of tomorrow). En natuurlijk Constantine.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205714854
Woodstock '99 _O- 8)7
  maandag 22 augustus 2022 @ 19:48:48 #270
47102 Elvi
miemkwien
pi_205715127
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Woodstock '99 _O- 8)7
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerken _O-
pi_205715136
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:

[..]
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerken _O-
Was wel een mooi gezicht al die kaarsjes. :+
pi_205718268
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:31 schreef fliert het volgende:

[..]
Fantastisch ja. Hij werd steeds onsympathieker, dat was wel even wennen. En dat Kim steeds minder in beeld was ook.

Ben ook Kleo aan het kijken, leuke serie.
Ja inderdaad heel leuke serie die Kleo. Er zaten wel dingen in die de spanning wegnamen. Zoals dat er dan met spullen gegooid werd en dat Kleo dan ging schieten, ja dan is het mijns inziens overduidelijk dat daar wat achter zit
pi_205718276
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:42 schreef Omega het volgende:

[..]
Gisteren begonnen aan Alma, jammer dat ze begin 2e aflevering al veel weggaven over wat er (vermoedelijk) gebeurd is. Maar wel goed sfeertje in de serie.
Ik vond het zelf op den duur wat langdradig worden, ben na aflevering 18 opgehouden
pi_205718698
Ik moet het toch vragen :

wat is 'gelikt' ?

Dat woordje staat onder Gray man

:?

Heeft iemand aan deze film zitten te likken ? dan hoef ik het niet meer te kijken hoor, gatverdamme :r o|O
pi_205718740
quote:

[..]
Het drama was wel wat overdreven, maar ook in die tijd was er toch al veel meer ervaring met het organiseren van meerdaagse festivals?

Kaarsjes uitdelen, matige (afwezige) voorzieningen, afzetterij met eten en drinken, gebrek aan security etc.
Het had allemaal prima kunnen verlopen maar het werd georganiseerd door 1 idealist/hippie en 1 keiharde zakenman.
pi_205718831
Chad and JT Go Deep - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie willen beste vrienden Chad en JT positiviteit verspreiden via buurtactivisme en relaxte vibes, waarbij ze grove grappen niet schuwen.

Iluzija | Mirage - [Macedoni] 2004 12 1:43 uur | Drama
Te midden van keiharde pestkoppen en afwezige ouders vindt een 13-jarige jongen troost in het schrijven, totdat een mysterieuze soldaat hem een nieuwe vaardigheid leert.

Leaders of WWII: The Early Years - [VK] 2018 9 0:53 uur | Documentaire
Ontdek wat de leiders van de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, Philippe Ptain, Adolf Hitler en Charles de Gaulle, deden tijdens de Eerste Wereldoorlog.

My Stolen Revolution - [Zweden] 2013 12 0:58 uur | Documentaire
Een Iraanse filmmaakster portretteert vijf vrouwelijke activisten, dertig jaar na haar eigen politieke vlucht die haar broer het leven kostte.

Untold: The Rise and Fall of AND1 - [VS] 2022 12 1:09 uur - Netflix Original | Documentaire
Het beroemde merk AND1 raakte genspireerd door streetball in New York en veranderde onbekende basketbalsterren in internationale iconen. Waarom zijn ze ermee gestopt?
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 08:00:25 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_205728252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Woodstock '99 _O- 8)7
Nou ik zat met verbazing te kijken :') Wat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier' :') Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water :')__
quote:

[..]
Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stond :D De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
niet zo tof doen
pi_205728291
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:

[..]
Nou ik zat met verbazing te kijken :') Wat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier' :') Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water :')__
[..]
Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stond :D De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
Lees even post #170 voor de andere docu.

Er zijn 3 doden gevallen trouwens. Het verhaal van 1 wordt verteld adhv zijn "dagboek" wat hij bijhield en door een vriend.
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 08:14:03 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_205728310
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Lees even post #170 voor de andere docu.

Er zijn 3 doden gevallen trouwens. Het verhaal van 1 wordt verteld adhv zijn "dagboek" wat hij bijhield en door een vriend.
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dus :P. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.
niet zo tof doen
pi_205728383
Lost Ollie - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Fantasy
Een oud knuffelkonijn met slappe oortjes en vage herinneringen begint aan een epische zoektocht om zijn beste vriend te vinden: de jongen van wie hij enorm veel houdt.

Mo - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas begeeft Mo zich op de grens van twee culturen, drie talen en een hangende asielaanvraag, terwijl hij zijn Palestijnse familie probeert te onderhouden.

Onder Vuur - [Belgi] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama
Op Post Oosteroever moet een hecht team van brandweerlieden zien om te gaan met een zware en gevaarlijke baan, persoonlijke uitdagingen en professionele tegenslagen.

Queer Eye: Brasil - [Brazili] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Fab Five-mannen van Brazili gebruiken in deze opbeurende serie hun kennis van welzijn, stijl, kapsels, design en cultuur om het leven van alledaagse helden te transformeren.

Running with the Devil: The Wild World of John McAfee - [VS] 2022 12 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire legt door middel van rauwe, onthullende beelden en interviews met de voortvluchtige techpionier John McAfee nieuwe lagen bloot van zijn wilde jaren op de vlucht.

Selling The OC - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 08:51:43 #281
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_205728491
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:
De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
Populaire of upcoming bands. Net als in 1969.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_205728644
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef Karina het volgende:

[..]
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dus :P. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.
Vond het zelf ook zo bijzonder vandaar even gegoogled ;)

Zijn wat dingen dubbel maar deze docu duurt niet zolang dus niet storend vond ik.
pi_205729991
Ik ben zo benieuwd naar WIDM op Netflix :D :9~
pi_205735797
pi_205738560
Angry Birds: Summer Madness - [VS] S03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De vonken en veren vliegen ervanaf als de tienervogels Red, Chuck, Bomb en Stella samen met hun gevederde vrienden een wilde zomer doorbrengen op Kamp Sprokkelhout.

El caso Cassez-Vallarta: Una novela criminal | A Kidnapping Scandal: The Florence Cassez Affair - [Mexico] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Was Florence Cassez het brein achter een bende ontvoerders of zelf slachtoffer van corruptie? Deze documentaire onderzoekt een van Mexico's meest controversile zaken.

History 101 - [VK] S02 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk deze korte geschiedenislessen over wetenschappelijke doorbraken, sociale bewegingen en belangrijke ontdekkingen aan de hand van infographics en archiefbeelden.

Rilakkuma's avontuur in het pretpark - [Japan] S01 2022 6 - Netflix Original | Drama
The series depicts an active day of incidents and meetings that take place when Rilakkuma, Korilakkuma, Kiiroitori, and Kaoru go play in an amusement park that is about to close.

That's Amor - [VS] 2022 6 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Wanneer Sofia haar baan en vriend op dezelfde dag kwijtraakt, begint ze helemaal opnieuw en ontmoet ze een aantrekkelijke Spaanse chef-kok. Is hij haar ontbrekende ingredint?
pi_205738855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 00:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik vond het zelf op den duur wat langdradig worden, ben na aflevering 18 opgehouden
Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halen
pi_205739890
Onlangs begonnen met Never Have I Ever. Verrassend leuk en ik ben nu, na een paar dagen, alweer bij het nieuwste seizoen. Moest er klein beetje inkomen, maar nu helemaal invested in de karakters :P
pi_205739985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs begonnen met Never Have I Ever. Verrassend leuk en ik ben nu, na een paar dagen, alweer bij het nieuwste seizoen. Moest er klein beetje inkomen, maar nu helemaal invested in de karakters :P
Zie post #141 :D

Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.
pi_205740287
Wednesday lijkt me erg leuk :D
pi_205740346
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.
Ook leuk als er opeens een andere narrator langs komt voor een guest episode :D als iemand als Ben even centraal staat. Inderdaad een van de sterkste punten uit de serie.
pi_205746518
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:29 schreef Omega het volgende:

[..]
Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halen
Ok, dan ben ik in de war met wat anders ;) Ik denk dat ik serie 2 aflevering 9 bedoelde, maar maakt niet uit.
pi_205746710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk alsnog een echte tienerserie.
Balen dat volgend seizoen de laatste wordt. Wel begrijpelijk maar jammer. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205749407
Blacklight - [VS] 2022 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een geheim agent die probeert te ontsnappen aan zijn duistere verleden, ontdekt een dodelijke samenzwering en komt tegenover zijn machtige werkgever te staan.

El caso Figo: El fichaje del siglo | The Figo Affair: The Transfer that Changed Football - [Spanje] 2022 9 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire belicht een van de meest controversile deals in de voetbalgeschiedenis en de buitengewone speler in het oog van de storm: Lus Figo.

Delhi Crime - [India] S02 2019 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Thriller
In deze serie met seizoenen die zijn genspireerd op echte en fictieve gebeurtenissen, wordt de politie gevolgd tijdens onderzoeken naar spraakmakende misdaden in Delhi.

Drive Hard: The Maloof Way - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Reality
De sympathieke familie Maloof is gek op auto's en stuntrijden. Met passie en vaardigheid bouwen ze automotoren en voeren ze gewaagde stunts uit achter het stuur.

Krlighed for voksne | Loving Adults - [Denemarken] 2022 16 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Drama, Misdaad, Thriller
De dunne lijn tussen liefde en haat krijgt een dodelijke wending wanneer een vrouw ontdekt dat haar man vreemdgaat. Beide partijen nemen extreme maatregelen om hun zin te krijgen.

Ludik - [Zuid-Afrika] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Als een ondernemende meubelmagnaat een ontvoerd familielid wil redden, moet hij zijn geheime netwerk voor diamantsmokkel gebruiken om wapens over de grens te vervoeren.

Me Time - [VS] 2022 16 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een toegewijde huisvader is voor het eerst in jaren alleen thuis en gaat samen met zijn losbandige oude vriend op een wild verjaardagsavontuur.

Partner Track - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Boek, Drama
Ingrid Yun wil partner worden bij een elitair advocatenkantoor in NYC en haar principes trouw blijven. Daarnaast zoekt ze balans tussen romantiek, vrienden en familie.

Seoul Vibe - [Zuid-Korea] 2022 16 2:20 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
In de dagen voorafgaand aan de Olympische Spelen van 1988 in Seoul probeert een bont team van chauffeurs en monteurs undercover een enorme bende witwassers te ontmantelen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:06:26 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_205749611
Huh, is Archer S13 nou niet op Netflix hier? :o

Aflevering n is van eergisteren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205754944
23 september

vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:54:31 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205757566
Ze vertalen koosnaampje Pickle met Augurk in Day Shift :')

Dan begrijp je er weinig van...
pi_205758632
pi_205759177
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef Aether het volgende:
23 september

[ afbeelding ]
Wat een kontfilm.
Tap tap tap
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:58:01 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205759323
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wat een kontfilm.
Oh

*streept Moonfall van lijstje
pi_205761116
East of Sweden - [Finland] 2018 9 1:43 uur | Drama, Thriller
Na een tragisch ongeluk met een noordwaartse trein worstelen twee mannen met een moreel dilemma dat hun leven voor altijd kan veranderen.

Europe's Largest Desert - [Spanje] 2016 9 0:49 uur | Documentaire
De Bardenas Reales, een ongewone woestijn nabij de Pyreneen in Iberi, bevat een verbazingwekkende biodiversiteit en verbluffende natuurlijke formaties.

Ibiza Occidente - [Spanje] 2011 16 1:25 uur | Documentaire
Geniet van Ibiza, het excentrieke mekka van de elektronische muziek. Hier proberen dj's onvermoeibaar het verlangen naar plezier en vrijheid van zijn gasten te vervullen.

Killer IQ: Lion vs. Hyena - [Oostenrijk] 2014 12 1:28 uur | Documentaire
Een team zologen dat diergedrag onderzoekt, voert een reeks onderzoeken uit in het wild om te ontdekken welk roofdier slimmer is: de leeuw of de hyena.

Sam & Cat - [VS] 2014 AL | Kinderserie
Als tieners Sam en Cat elkaar toevallig ontmoeten, worden ze huisgenoten en beginnen ze een babysitservice. Ze komen er al snel achter dat dit best avontuurlijk kan zijn.
pi_205761680
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef Karina het volgende:

[..]
Dat vond ik wel heel raar. Dat ze uitgerekend dat er niet bij vertelt hebben. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')