SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chad and JT Go Deep - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie willen beste vrienden Chad en JT positiviteit verspreiden via buurtactivisme en relaxte vibes, waarbij ze grove grappen niet schuwen.
Iluzija | Mirage - [Macedonië] 2004 12 1:43 uur | Drama
Te midden van keiharde pestkoppen en afwezige ouders vindt een 13-jarige jongen troost in het schrijven, totdat een mysterieuze soldaat hem een nieuwe vaardigheid leert.
Leaders of WWII: The Early Years - [VK] 2018 9 0:53 uur | Documentaire
Ontdek wat de leiders van de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, Philippe Pétain, Adolf Hitler en Charles de Gaulle, deden tijdens de Eerste Wereldoorlog.
My Stolen Revolution - [Zweden] 2013 12 0:58 uur | Documentaire
Een Iraanse filmmaakster portretteert vijf vrouwelijke activisten, dertig jaar na haar eigen politieke vlucht die haar broer het leven kostte.
Untold: The Rise and Fall of AND1 - [VS] 2022 12 1:09 uur - Netflix Original | Documentaire
Het beroemde merk AND1 raakte geïnspireerd door streetball in New York en veranderde onbekende basketbalsterren in internationale iconen. Waarom zijn ze ermee gestopt?When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.

Nou ik zat met verbazing te kijkenquote:
 Wat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier'
 Wat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier'  Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water
 Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water  __
__ Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stondquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toen ze de kaarsen gingen uitdelen moest ik echt even pauzeren en een moment nemen om dit te verwerken
 De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.
 De muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.

Lees even post #170 voor de andere docu.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zat met verbazing te kijkenWat een teringzooi. Dat er geen doden zijn gevallen is een wonder. En de organisatoren het maar allemaal goedpraten 'het waren maar een paar raddraaier'
Gewoon schandalig wat daar is gebeurd, geen water, over rotzooi, hele smerige wc's en de prijzen van het eten en water
__
[..]
Lol ja inderdaad, hoe verzin je het. Ik moest wel lachen om Flea die de hele tijd in zijn blote reet op het podium stondDe muziek die er werd gespeeld had ook totaal niks met Woodstock te maken. Bijna alleen keiharde rock.

Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dusquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lees even post #170 voor de andere docu.
Er zijn 3 doden gevallen trouwens. Het verhaal van 1 wordt verteld adhv zijn "dagboek" wat hij bijhield en door een vriend.
 . En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.
. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost Ollie - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Fantasy
Een oud knuffelkonijn met slappe oortjes en vage herinneringen begint aan een epische zoektocht om zijn beste vriend te vinden: de jongen van wie hij enorm veel houdt.
Mo - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas begeeft Mo zich op de grens van twee culturen, drie talen en een hangende asielaanvraag, terwijl hij zijn Palestijnse familie probeert te onderhouden.
Onder Vuur - [België] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama
Op Post Oosteroever moet een hecht team van brandweerlieden zien om te gaan met een zware en gevaarlijke baan, persoonlijke uitdagingen en professionele tegenslagen.
Queer Eye: Brasil - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Fab Five-mannen van Brazilië gebruiken in deze opbeurende serie hun kennis van welzijn, stijl, kapsels, design en cultuur om het leven van alledaagse helden te transformeren.
Running with the Devil: The Wild World of John McAfee - [VS] 2022 12 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire legt door middel van rauwe, onthullende beelden en interviews met de voortvluchtige techpionier John McAfee nieuwe lagen bloot van zijn wilde jaren op de vlucht.
Selling The OC - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.When the student is ready, the teacher will appear.

Populaire of upcoming bands. Net als in 1969.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:00 schreef Karina het volgende:

Vond het zelf ook zo bijzonder vandaar even gegoogledquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah tx kijken of ik die kan vinden op HBO, ja dus. En dat van die doden werd helemaal niet genoemd in deze docu. Dat hadden ze er nog wel bij mogen vertellen.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds: Summer Madness - [VS] S03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De vonken en veren vliegen ervanaf als de tienervogels Red, Chuck, Bomb en Stella samen met hun gevederde vrienden een wilde zomer doorbrengen op Kamp Sprokkelhout.
El caso Cassez-Vallarta: Una novela criminal | A Kidnapping Scandal: The Florence Cassez Affair - [Mexico] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Was Florence Cassez het brein achter een bende ontvoerders of zelf slachtoffer van corruptie? Deze documentaire onderzoekt een van Mexico's meest controversiële zaken.
History 101 - [VK] S02 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk deze korte geschiedenislessen over wetenschappelijke doorbraken, sociale bewegingen en belangrijke ontdekkingen aan de hand van infographics en archiefbeelden.
Rilakkuma's avontuur in het pretpark - [Japan] S01 2022 6 - Netflix Original | Drama
The series depicts an active day of incidents and meetings that take place when Rilakkuma, Korilakkuma, Kiiroitori, and Kaoru go play in an amusement park that is about to close.
That's Amor - [VS] 2022 6 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Wanneer Sofia haar baan en vriend op dezelfde dag kwijtraakt, begint ze helemaal opnieuw en ontmoet ze een aantrekkelijke Spaanse chef-kok. Is hij haar ontbrekende ingrediënt?When the student is ready, the teacher will appear.

Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vond het zelf op den duur wat langdradig worden, ben na aflevering 18 opgehouden

Zie post #141quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs begonnen met Never Have I Ever. Verrassend leuk en ik ben nu, na een paar dagen, alweer bij het nieuwste seizoen. Moest er klein beetje inkomen, maar nu helemaal invested in de karakters

Ook leuk als er opeens een andere narrator langs komt voor een guest episodequote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #141
Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.
 als iemand als Ben even centraal staat. Inderdaad een van de sterkste punten uit de serie.
 als iemand als Ben even centraal staat. Inderdaad een van de sterkste punten uit de serie.

Oké, dan ben ik in de war met wat andersquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Er zijn toch 'maar' 10 afleveringen? Maar inderdaad wordt de serie langdradig en zijn er te weinig goede scenes per aflevering. Ben nu bij aflevering 7, en alleen omdat er nog maar 3 zijn, denk ik dat ik het af maak. Maar 18+ afleveringen ga ik niet halen
 Ik denk dat ik serie 2 aflevering 9 bedoelde, maar maakt niet uit.
  Ik denk dat ik serie 2 aflevering 9 bedoelde, maar maakt niet uit.

Ik vind het eigenlijk alsnog een echte tienerserie.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #141
Zonder John McEnroe zou het waarschijnlijk een leuke tienerserie zijn, denk ik. Hij brengt het even een level of 3 omhoog zodat het eigenlijk een serie voor volwassenen is geworden.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blacklight - [VS] 2022 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een geheim agent die probeert te ontsnappen aan zijn duistere verleden, ontdekt een dodelijke samenzwering en komt tegenover zijn machtige werkgever te staan.
El caso Figo: El fichaje del siglo | The Figo Affair: The Transfer that Changed Football - [Spanje] 2022 9 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire belicht een van de meest controversiële deals in de voetbalgeschiedenis en de buitengewone speler in het oog van de storm: Luís Figo.
Delhi Crime - [India] S02 2019 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Thriller
In deze serie met seizoenen die zijn geïnspireerd op echte en fictieve gebeurtenissen, wordt de politie gevolgd tijdens onderzoeken naar spraakmakende misdaden in Delhi.
Drive Hard: The Maloof Way - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Reality
De sympathieke familie Maloof is gek op auto's en stuntrijden. Met passie en vaardigheid bouwen ze automotoren en voeren ze gewaagde stunts uit achter het stuur.
Kærlighed for voksne | Loving Adults - [Denemarken] 2022 16 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Drama, Misdaad, Thriller
De dunne lijn tussen liefde en haat krijgt een dodelijke wending wanneer een vrouw ontdekt dat haar man vreemdgaat. Beide partijen nemen extreme maatregelen om hun zin te krijgen.
Ludik - [Zuid-Afrika] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Als een ondernemende meubelmagnaat een ontvoerd familielid wil redden, moet hij zijn geheime netwerk voor diamantsmokkel gebruiken om wapens over de grens te vervoeren.
Me Time - [VS] 2022 16 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een toegewijde huisvader is voor het eerst in jaren alleen thuis en gaat samen met zijn losbandige oude vriend op een wild verjaardagsavontuur.
Partner Track - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Boek, Drama
Ingrid Yun wil partner worden bij een elitair advocatenkantoor in NYC en haar principes trouw blijven. Daarnaast zoekt ze balans tussen romantiek, vrienden en familie.
Seoul Vibe - [Zuid-Korea] 2022 16 2:20 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
In de dagen voorafgaand aan de Olympische Spelen van 1988 in Seoul probeert een bont team van chauffeurs en monteurs undercover een enorme bende witwassers te ontmantelen.When the student is ready, the teacher will appear.

heywoodu

heywoodu

Ohquote:

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.East of Sweden - [Finland] 2018 9 1:43 uur | Drama, Thriller
Na een tragisch ongeluk met een noordwaartse trein worstelen twee mannen met een moreel dilemma dat hun leven voor altijd kan veranderen.
Europe's Largest Desert - [Spanje] 2016 9 0:49 uur | Documentaire
De Bardenas Reales, een ongewone woestijn nabij de Pyreneeën in Iberië, bevat een verbazingwekkende biodiversiteit en verbluffende natuurlijke formaties.
Ibiza Occidente - [Spanje] 2011 16 1:25 uur | Documentaire
Geniet van Ibiza, het excentrieke mekka van de elektronische muziek. Hier proberen dj's onvermoeibaar het verlangen naar plezier en vrijheid van zijn gasten te vervullen.
Killer IQ: Lion vs. Hyena - [Oostenrijk] 2014 12 1:28 uur | Documentaire
Een team zoölogen dat diergedrag onderzoekt, voert een reeks onderzoeken uit in het wild om te ontdekken welk roofdier slimmer is: de leeuw of de hyena.
Sam & Cat - [VS] 2014 AL | Kinderserie
Als tieners Sam en Cat elkaar toevallig ontmoeten, worden ze huisgenoten en beginnen ze een babysitservice. Ze komen er al snel achter dat dit best avontuurlijk kan zijn.When the student is ready, the teacher will appear.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |