abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205682560
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alma - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Nadat de meesten van haar klasgenoten zijn gestorven bij een bizar ongeluk, lijdt Alma aan geheugenverlies. Ze probeert te achterhalen wat er is gebeurd en wie ze is.

The Assistant - [Maleisië] 2022 16 2:03 uur | Actie
Nadat hij zijn gezin heeft verloren tijdens zijn opsluiting, zint een onschuldige ex-gevangene op wraak met de hulp van een losgeslagen assistent.

The Cuphead Show! - [Canada/VS] S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Volg de lotgevallen van de impulsieve Cuphead en zijn gemakkelijk over te halen broer Mugman in deze op het populaire computerspel gebaseerde animatieserie.

Echoes - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
De eeneiige tweelingzussen Leni en Gina wisselen al jaren stiekem van plaats. Maar wanneer een van de zussen verdwijnt, komen hun levens op hun kop te staan.

Kleo - [Duitsland] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Na de val van de Berlijnse Muur wil een voormalige Oost-Duitse spion uitzoeken wie haar verraden heeft en waarom. Ze schuwt haar dodelijke skills niet om wraak te nemen.

The Next 365 Days - [Polen] 2022 16 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Laura en Massimo proberen hun vertrouwensproblemen op te lossen, maar Nacho is vastbesloten om hen uit elkaar te drijven. Hun relatie staat op het spel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205685111
Benieuwd naar Echos :)
Kijk regelmatig in de lijst van wat er verwacht wordt. Kun je soms interessante trailers vast bekijken en het automatisch in je watchlist opslaan als het er ol komt.

Dit is daar eentje van, gevonden in die lijst en benieuwd naar :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:06:55 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205685224
Hier even gemist dat seizoen 13 van Archer over een paar dagen begint :o :D *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:07:51 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_205685232
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
:o :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205686088
Archer met zijn tinnitus _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205687110
Netflix dropt nog ff stiekem een extra aflevering van Sandman..... Wat voor mij nog leuker is, want ik heb de 2 comic issues die in die aflevering verwerkt zitten, letterlijk gisteren gelezen..... haha.
pi_205687759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Zin in!
pi_205692771
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Adult Under Construction - [Denemarken] 2017 AL 0:52 uur | Documentaire
Psychologen bespreken de overgang van tiener naar volwassene. Ze geven inzicht in de ontwikkeling van de hersenen, tienergedrag en wat het betekent om volwassen te zijn.

African Nostalgia - [Italië] 2016 9 0:54 uur | Documentaire
Een fotograaf jaagt een terugkerende droom na en reist naar Afrika om er de wilde dieren en het landschap van heel dichtbij vast te leggen.

Carne apaleada - [Spanje] 1978 16 1:34 uur | Boek, Duister, Misdaad, Romantisch
Tijdens het Franco-regime wordt Berta beschuldigd van fraude. Ze belandt in de gevangenis, waar ze de mysterieuze Xenta leert kennen, een vrouw met een duister verleden.

Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.

Fullmetal Alchemist The Revenge of Scar - [Japan] 2022 12 2:05 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In deze sequel op de eerste speelfilm ontmoeten de Elric-broers hun sterkste tegenstander tot nu toe: een eenzame seriemoordenaar met een groot litteken op zijn voorhoofd.

The Sandman - [VS] S01E11 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Fantasy
Na jaren gevangenschap begint Morpheus, de koning der Dromen, aan een reis door verschillende werelden om terug te vinden wat hem ontnomen is en om zijn macht te herstellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205695119
2 seizoenen gezien van After Life, nog eentje te gaan.

Zelden zo'n prachtige serie gezien met zulk goed acteerwerk. Met recht een parel deze serie.

SPOILER
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:30:59 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205695800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 seizoenen gezien van After Life, nog eentje te gaan.

Zelden zo'n prachtige serie gezien met zulk goed acteerwerk. Met recht een parel deze serie.

SPOILER
Vergeet daarna Derek niet! O+
pi_205695876
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:30 schreef maily het volgende:

[..]
Vergeet daarna Derek niet! O+
Zeker niet! Ik kende Ricky Gervais niet, maar nu ben ik fan!
pi_205696291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zeker niet! Ik kende Ricky Gervais niet, maar nu ben ik fan!
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er één uit twee delen bestaat. Ik ben fan. O+ (Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205696529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ook de moeite waard: de afleveringen van Comedians in cars getting coffee met Gervais. Het gaat om twee afleveringen waarvan er één uit twee delen bestaat. Ik ben fan. O+ (Sowieso een erg leuke reeks trouwens.)
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:00:51 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205696868
Derek vond ik heel vervelend. :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205697186
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dank voor de tip! Van Gervais heb ik veel gezien aan shows en series, maar dit had ik helemaal gemist.
De serie is van Seinfeld, maar Gervais is twee keer te gast.
pi_205697222
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Derek vond ik heel vervelend. :@
Same.
After Life vond ik wel geweldig. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205697249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Same.
After Life vond ik wel geweldig. :)
Ik vond Derek eerst ook vervelend, maar toen ik het een tweede keer een kans gaf heb ik het verslonden.
pi_205697313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat stukje van Kerst in Auschwitz :D _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205698103
Derek vond ik het eerste seizoen echt tof. Seizoen 2 had ik net zo lief overgeslagen. -O-
pi_205705021
Ik kijk nu deze _O_
Zit goed in elkaar.

pi_205705115
quote:
4s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:59 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu deze _O_
Zit goed in elkaar.

DC comics genot beste genot @Zipportal
pi_205705225
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
DC comics genot beste genot @:zipportal
  zondag 21 augustus 2022 @ 18:28:07 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205705839
Heb nu Woodstock 99 helemaal gezien. Heb er echt geen woorden voor...

Waar Fyre een grote scam was, is dit een clusterfuck waarbij alles mis ging. En niemand deed iets.

En tot op de dag van de docu nemen ze geen verantwoordelijkheid.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205707153
quote:
Confessions of an Alien Abductee - [VK] 2013 6 0:50 uur | Documentaire
Deze documentaire toont hoe het er aan toe gaat bij een hotline voor mensen die denken dat ze contact hadden met aliens, met speciale aandacht voor drie bellers.

Deze mensen zijn echt helemaal de weg kwijt.
pi_205707192
Holy shit was is The Gray Man een ongelooflijk matige kutfilm. Zoveel miljoenen om zo'n slecht aftreksel te maken van andere actiefilms...
Een 4.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')