quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Alleen het gras was te lang goffetommequote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Zowel Arend Martijn als Peter Bosz zijn zeer positief over het veldspel van Feyenoord.
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekkerquote:Op zondag 24 juli 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Lekker wel, zo'n matig tot slechte voorbereiding. Kan het seizoen alleen maar mee gaan vallen.
#omdenken
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterinquote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekker
Dan komt Mario met zo'n uitspraak van dat Feyenoord in deze staat niet van Vitesse zal winnen. Die denkt dat Van Ginkel en Bony daar nog spelen. Ook met deze selectie moet je van Vitesse winnen. Die zijn nog verder uitgekleed dan ons. Als ze al verliezen dan is het een mentaal dingetje. De selecties schelen ruim 100 miljoen in waarde...quote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterin
Voordeeltje vooralsnog is dat dat Vitesse alle spelers die er iets van kunnen kwijt is geraakt, dus dat geeft hoop voor die eerste wedstrijd.
Moet zeggen dat ik nou ook weer niet helemaal overtuigd raak uit de beelden, zal wel (flink) wat tijd nodig hebben. Maarja hij spreekt Spaans dus hopelijk helpt het Senesi uit zijn depressiequote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk sluit hij in elk geval halverwege de week aan.
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
In de persconferentie geeft Arne Slot aan dat hij al een poosje zijn telefoon in de gaten houdt omdat we dichtbij de afronding van meerdere transfers zijn.
Hopelijk dus komende week meerdere inkomende transfers.
Verder is de hoop dat Trauner volgende week zondag weer mee kan spelen, dus hij is gelukkig niet zwaar geblesseerd.
Arne leest hier gewoon mee en irriteert zich ook dood aan @Pistoleroquote:Op zondag 24 juli 2022 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillen
Mooi. En nu als de sodemieter een linksback.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die #ANNOUNCE volgt vanavond nog denk ik
Morgenochtendquote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gok dat ‘ie zelf niet eens wilquote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat een betrouwbare bron?
15 miljoen euro is wel veel hoor.
Eerst maar eens een jaar goed presteren bij Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Helft van het jaar geblesseerd. Zelfs voor de helft moet je er een strik om doen.
Wellicht dat Onana open staat voor verhuur nu hij tweede keeper zal worden als vervanger.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Helft van het jaar geblesseerd. Zelfs voor de helft moet je er een strik om doen.
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens een jaar goed presteren bij Feyenoord.
Bovendien is de Portugese competitie niet echt leuk.
Maar 15 miljoen voor een keeper vind ik wel onwaarschijnlijk veel.
Alles weg, grote schoonmaak.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel leuk geweest hoor met al die verkopen. Volgend jaar weer een kans.
Nee, natuurlijk niet. Maar wel een miljoen of 7, misschien 8 ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?
Het is natuurlijk geen Clasie, de opvolger van Xavi volgens deze kenner.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?
7/8?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar wel een miljoen of 7, misschien 8 ofzo.
Keepers gaan toch nooit voor zulke hoge bedragen weg geloof ik?
Oh ging die al voor 13 miljoen.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
7/8?. Hij heeft volgens Transfermarkt een waarde van 13 miljoen. Die kneus van een Cillessen ging als 2e keeper voor 13 miljoen naar Barca. Hoe kom jij aan die 7 miljoen dan?
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Par Hanson. Maar bedanktquote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
Volgens forum moderator @:onlogisch hadden we toen ook Brad Jones niet moeten halen omdat Joris Delle ook op de bank zat
Weten we dat nog?
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.
Bijlow is een goede keeper maar vind ik nog wel vervangbaar voor een keeper die veel minder kost zonder al teveel in te leveren op kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aursnes vervang je niet zomaar voor minder dan 10 miljoen met een speler van vergelijkbare kwaliteit.
Goede keepers zijn schaars en zonder gekke dingen gaat Bijlow een WK keepen en wordt niet minder waard.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.
Bijlow is een goede keeper maar vind ik nog wel vervangbaar voor een keeper die veel minder kost zonder al teveel in te leveren op kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aursnes vervang je niet zomaar voor minder dan 10 miljoen met een speler van vergelijkbare kwaliteit.
Er is wel een aanzienlijk risico dat ie in aanloop naar het WK weer (zwaar) geblesseerd raakt. Weet niet of er dan volgende zomer weer een bod van 15 miljoen komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goede keepers zijn schaars en zonder gekke dingen gaat Bijlow een WK keepen en wordt niet minder waard.
Nouja Ajax had dan nog de mazzel van een extreem goed elftal voor eredivisiebegrippen ervoor, maar die gaan dat dit seizoen ook wel wat meer merken vermoed ikquote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Hoe makkelijk keepers te vervangen zijn hebben we het afgelopen seizoen wel gezien bij PSV en Ajax ja.
Pasveer was juist (enorm) goed, na zijn blessure ging het mis.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Ajax had dan nog de mazzel van een extreem goed elftal voor eredivisiebegrippen ervoor, maar die gaan dat dit seizoen ook wel wat meer merken vermoed ik
Ja ik ben het daar niet zo mee eens eigenlijk, die gaat al bijna net zo snel als Stekelenburg naar een hoek.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pasveer was juist (enorm) goed, na zijn blessure ging het mis.
Wij hebben het zelf gezien met Brad Jones (top vervanger van Vermeer) en Marsman heeft het uiteindelijk ook helemaal niet zo slecht gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Hoe makkelijk keepers te vervangen zijn hebben we het afgelopen seizoen wel gezien bij PSV en Ajax ja.
Dat slaat nergens op maar goed, terug naar Feyenoord.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ben het daar niet zo mee eens eigenlijk, die gaat al bijna net zo snel als Stekelenburg naar een hoek.
De situatie Onana was niet helemaal voorzien.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, op zich kan je ook zeggen dat het wel genoeg zegt dat Ajax met Pasveer moest keepen.
Ja, zelfde als met Pasveer. Keepers die toevallig even lekker draaien maar van nature helemaal niet zoveel talent hebben.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij hebben het zelf gezien met Brad Jones (top vervanger van Vermeer) en Marsman heeft het uiteindelijk ook helemaal niet zo slecht gedaan.
Natuurlijk niet zo goed als Bijlow, maar wel keepers met een fractie van de transferwaarde van Bijlow.
Een blessure bij Bijlow gek noemen gaat wel ver.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goede keepers zijn schaars en zonder gekke dingen gaat Bijlow een WK keepen en wordt niet minder waard.
Moet natuurlijk eerst nog medisch gekeurd worden in Nederland. Bijna een hele dag reizen ook vanuit Mexico. Ga maar uit van woensdag.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ziet aan hem dat het allemaal niet zo scherp is momenteel buiten de finale om ook heel lang niet gekeept maar knop mag wel weer om inmiddels.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben een beetje Bijlow moe dus hoop dat hij verkocht wordt.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet aan hem dat het allemaal niet zo scherp is momenteel buiten de finale om ook heel lang niet gekeept maar knop mag wel weer om inmiddels.
Prima. Vraag me bovendien ook af of hij hier op de bank zou willen zitten.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Hertha BSC wil Boëtius trouwens vastleggen, dus die gaat vast niet blijven.
Kon die net zo goed verlengen bij Mainz. Mainz eindigde op 9 terwijl Hertha net in de BL bleef.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Hertha BSC wil Boëtius trouwens vastleggen, dus die gaat vast niet blijven.
misschien een beetje tekengeld erbij, scheelt toch weerquote:Op zondag 24 juli 2022 22:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kon die net zo goed verlengen bij Mainz. Mainz eindigde op 9 terwijl Hertha net in de BL bleef.
Ik ben een beetje pietje moe, kun jij niet getransferreerd worden naar een andere club?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben een beetje Bijlow moe dus hoop dat hij verkocht wordt.
en aanstaande woensdag tegen NAC.quote:Op maandag 25 juli 2022 00:43 schreef De_Pel het volgende:
Gelukkig oefenen we volgende week ook tegen Volendam, misschien toch nog eens een (doel)puntje.
Klopt. Dat type speler is moeilijker te vervangen dan men denkt.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:11 schreef CR7 het volgende:
Denk dat we dat 'irritante' doorjagen van Linssen, Til en Dessers nog wel gaan missen.
Gisteren ontbrak het vooral aan het massaal druk zetten met de gehele ploeg.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:11 schreef CR7 het volgende:
Denk dat we dat 'irritante' doorjagen van Linssen, Til en Dessers nog wel gaan missen.
En liet zich weer eens lekker verkijken bij de 0-1quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Een nieuwe linksback, Szymanski op 10, Giménez in de spits en één nieuwe vleugelaanvaller erbij kan al een hoop schelen.quote:
Waarom is iedereen zo geil op die Syzmanski?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een nieuwe linksback, Szymanski op 10, Giménez in de spits en één nieuwe vleugelaanvaller erbij kan al een hoop schelen.
Al moeten we dan ook rekening houden dat het nog weken kan duren voordat het team echt op elkaar is ingespeeld.
Omdat dat een Russische club is misschien?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo geil op die Syzmanski?
Waarom laat zijn club hem zo makkelijk gaan?
Het is echt enkel en alleen het genie Slot die mijn hoop op een aardig seizoen levend houdt. Met een Van Marwijk of Advocaat voor de groep had ik echt rekening gehouden met plek 6 ofzo.quote:
Dit is toch wel een beetje overdreven hoor. Er gaat nog genoeg bij komen. Met Trauner, Szymanski, Gimenez, een nieuwe linksback en een nieuwe buitenspeler ziet het elftal er alweer heel anders uit.quote:
Dit inderdaad. We missen alleen wat pit in het elftal, daarom heb ik mijn hoop ook een beetje gevestigd op die Gimenez. Dat schijnt echt een sleurder te zijn met redelijk veel techniek. Danilo oogt toch een beetje als een luie Braziliaan. Onderstaand stukje komt uit de VI Pro.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer weer van die negativiteit zeg. Nog alle vertrouwen in dit seizoen en ga nu echt niet alles voor dit seizoen hangen aan wat oefenwedstrijdjes.
Bijlow
Geertruida - Trauner - Senesi - Vacature
Aursnes - Szymianski - Kokcu
Dilrosun - Giminez - Ali/Wallie
Gewoon een dikke prima.
quote:Want bij Cruz Azul is Giménez op 21-jarige leeftijd al de bepalende speler voor de teamstijl. Hoewel hij 'maar' 1 meter 83 lang is, wordt Giménez continu gezocht met lange ballen van achteruit. Dat hij als targetman speelt, terwijl hij niet bijzonder lang is, zegt genoeg over Giménez' duidelijkste kwaliteit: de jonge spits is oersterk.
Ook als Giménez niet op schot is, kan hij het leven van zijn directe tegenstanders zuur maken. Hij is het soort spits dat bereid is twintig tot dertig keer per duel all-out te vechten in een persoonlijk duel om de bal, met telkens weer dezelfde intensiteit. Vooral wanneer hij als aanspeelpunt voor passes over de grond dient, valt op hoe lastig het is voor centrumverdedigers om Giménez van zijn ideale plekken op het veld af te houden.
Maar voor een oersterk aanspeelpunt hoef je niet per se naar Mexico af te reizen. Daar lopen er ook genoeg van rond op de Europese velden. Wat Giménez speciaal maakt, is dat hij deze duelkracht combineert met technisch vermogen. Bij zijn vervolgacties ná het duw- en trekwerk om de juiste aanspeelpositie valt geregeld op dat hij ook wat van de verfijndere kwaliteiten van het spel van zijn vader heeft geërfd. Giménez senior, voornaam Christian, was een stijlvolle 'nummer 10' uit de jeugd van Boca Juniors, die als dertiger tot sterspeler (en zelfs Mexicaan) uitgroeide bij Cruz Azul.
Van die Ramazani verwacht ik nog altijd niet teveel. Maar goed, weer een optie extra inderdaad. Zwakste positie, maar prima werkbaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:55 schreef Tomatenboer het volgende:
ipv Alireza of Walemark komt daar waarschijnlijk nog Ramazani ofzo, maar dat zal wel het team zijn waarmee we het seizoen in gaan.
Volgens mij helemaal niet zo verkeerd en moeten wij daar prima 3e mee kunnen worden.
We weten ook nog helemaal niet of hij het wordt. Er komen zo veel namen voorbij.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van die Ramazani verwacht ik nog altijd niet teveel. Maar goed, weer een optie extra inderdaad. Zwakste positie, maar prima werkbaar.
Afgezien van Vitesse(Wat ook echt niet veel voorstelt nu) hebben we ook best een knakenprogramma de eerste weken waarmee je met dit elftal echt wel resultaten moet kunnen pakken. Half september begint het echte werk pas en dan zijn ze vast lekker op elkaar ingespeeld.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje overdreven hoor. Er gaat nog genoeg bij komen. Met Trauner, Szymanski, Gimenez, een nieuwe linksback en een nieuwe buitenspeler ziet het elftal er alweer heel anders uit.
Misschien dat het voor Vitesse nog niet is geregeld, maar ook met dit elftal moet je daar winnen.
Vorig jaar duurde dat ook een paar wedstrijden. Want Drita dit dat.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Afgezien van Vitesse(Wat ook echt niet veel voorstelt nu) hebben we ook best een knakenprogramma de eerste weken waarmee je met dit elftal echt wel resultaten moet kunnen pakken. Half september begint het echte werk pas en dan zijn ze vast lekker op elkaar ingespeeld.
Dat makkelijke programma en het gebrek aan kwalificatiewedstrijden is een enorme meevaller inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Afgezien van Vitesse(Wat ook echt niet veel voorstelt nu) hebben we ook best een knakenprogramma de eerste weken waarmee je met dit elftal echt wel resultaten moet kunnen pakken. Half september begint het echte werk pas en dan zijn ze vast lekker op elkaar ingespeeld.
Ik kijk echt wel uit naar Guimenez in de spits.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat de puzzelstukjes wel in elkaar gaan vallen als het seizoen begint. Het was fijn geweest om al in een flow te zitten met een goed draaiende oefencampagne, maar ik ben ook wel blij dat ze niet gehaast hebben gezocht naar nieuwe spelers waar je dan veel te veel voor betaalt. Uiteindelijk staat er ongetwijfeld een prima elftal.
We moeten wel hopen dat Szymanski, Gimenez en Dilrosun een stuk meer gaan scoren dan ze tot nu toe hebben gedaan in hun carrière.
Zeker, maar ik verwacht er aanvallend nog wel iets bij al is dat misschien eerder back-up dan basis. Slot wilde nog 7 spelers. Szymanski is nu binnen en Gimenez hoogstwaarschijnlijk ook. Ik verwacht er niet nog 5 extra hoor, maar naast die 2 nog 3 erbij zou me niks verbazen.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat de puzzelstukjes wel in elkaar gaan vallen als het seizoen begint. Het was fijn geweest om al in een flow te zitten met een goed draaiende oefencampagne, maar ik ben ook wel blij dat ze niet gehaast hebben gezocht naar nieuwe spelers waar je dan veel te veel voor betaalt. Uiteindelijk staat er ongetwijfeld een prima elftal.
We moeten wel hopen dat Szymanski, Gimenez en Dilrosun een stuk meer gaan scoren dan ze tot nu toe hebben gedaan in hun carrière.
Er moeten er ook nog wel 3 bij. Minstens 1 linksback en een linksbenige verdediger die zowel linksback als centraal achterin kan. En waarschijnlijk nog een aanvallerquote:Op maandag 25 juli 2022 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar ik verwacht er aanvallend nog wel iets bij al is dat misschien eerder back-up dan basis. Slot wilde nog 7 spelers. Szymanski is nu binnen en Gimenez hoogstwaarschijnlijk ook. Ik verwacht er niet nog 5 extra hoor, maar naast die 2 nog 3 erbij zou me niks verbazen.
Op het middenveld zit je nu wel goed met Szymanski, Toornstra, Kokcu, Aursnes, Wieffer, Taabouni en Geertruida die daar ook nog kan spelen dus daar verwacht ik niets meer tenzij er iets weggaat.
Kwajongensstreek van Caland?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)onderbroek-naar-huis
Hoezo? Niet fit?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij moeten we blij zijn als Szymanski een helftje kan spelen tegen Vitesse
quote:
Van 1908.nlquote:“Szymanski is nog niet inzetbaar”
Sebastian Szymanski kwam gisteren niet in actie tijdens de oefenwedstrijd tegen Olympique Lyonnais (0-2).
Volgens trainer Slot is hij nog niet inzetbaar, zo vertelde de trainer aan Rijnmond Sport: “Szymanski is een speler die fysiek gezien een achterstand heeft. Het is geen speler die al veel met een team heeft getraind en oefenwedstrijden heeft gespeeld".
Zes weken geleden speelde Szymanski een aantal interlands met Polen. Daarna trainde hij vooral individueel en een paar dagen met de beloften van Legia Warschau.
Voor Slot onvoldoende om inzetbaar te zijn tijdens wedstrijden: "Hij heeft nog maar twee groepstrainingen gehad op serieus niveau”.
Gelukkig heeft Feyenoord een goede technische staf dus ik hoop dat ze hem snel optrainen.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Van 1908.nl
@:ZKA, de alinea's mogen best iets langer wmb
niet alleen Arne is een wonderdokter, ze hebben dat gen allemaalquote:Op maandag 25 juli 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Feyenoord een goede technische staf dus ik hoop dat ze hem snel optrainen.
Dat komt vast wel goed, maar "niet inzetbaar tijdens wedstrijden" lijkt me inclusief oefenduels. En ik denk niet dat ie in de basis start tegen Vitesse zonder een oefenwedstrijd te spelen. Misschien dat ie in ieder geval wat minuten kan maken tegen Osasunaquote:Op maandag 25 juli 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Feyenoord een goede technische staf dus ik hoop dat ze hem snel optrainen.
Nouja ze hebben vorig seizoen wel uitstekende prestaties geleverd door de basiskern vrijwel het hele jaar fit te houden ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet alleen Arne is een wonderdokter, ze hebben dat gen allemaal
Hij oogt wel wat magertjes moet ik zeggen. Daar doe je helaas weinig meer aan vrees ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed, maar "niet inzetbaar tijdens wedstrijden" lijkt me inclusief oefenduels. En ik denk niet dat ie in de basis start tegen Vitesse zonder een oefenwedstrijd te spelen. Misschien dat ie in ieder geval wat minuten kan maken tegen Osasuna
Nouja Sini en Linssen hebben meteen een knappende hamstring in het eerste oefenpotje bij de nieuwe club. Feyenoord medische stafgodenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet alleen Arne is een wonderdokter, ze hebben dat gen allemaal
Müller past niet in het rijtje, maar als je technisch en vlug bent heb je die fysiek minder nodig inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:37 schreef Kerftminister het volgende:
Gelukkig zijn spelers als Neymar, Di Maria, Busquets en Thomas Müller ook niet wat magertjes.
Timber was leuk geweest, maar ik had toch al het idee dat ie te duur was en niet echt een type wat we nodig hebbenquote:
Dit heeft minder met daadkracht te maken en meer met slagkrachtquote:Op maandag 25 juli 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ik word af en toe toch wel wat verdrietig van het gebrek aan daadkracht.
ik geloof daar weinig van, het moet ook geen gewoonte worden om spelers duur terug te gaan halen die gratis de deur uitlopen maar denk dat hij sowieso te duur is voor Feyenoordquote:
We kunnen het wel betalen, maar ik denk inderdaad dat ze hem te duur vinden. En dat zou ik overigens best begrijpen, tenzij je Aursnes voor 15+ verkoopt. Dan kun je hem best voor 8 ophalen denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof daar weinig van, het moet ook geen gewoonte worden om spelers duur terug te gaan halen die gratis de deur uitlopen maar denk dat hij sowieso te duur is voor Feyenoord
zou kunnen, 8 is ook wel redelijk maar denk niet ze hem daarvoor naar Ajax laten gaanquote:Op maandag 25 juli 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
We kunnen het wel betalen, maar ik denk inderdaad dat ze hem te duur vinden. En dat zou ik overigens best begrijpen, tenzij je Aursnes voor 15+ verkoopt. Dan kun je hem best voor 8 ophalen denk ik.
Kinderachtig die hebben geld zat om een ander te halen bang voor concurrentie ofzo naar clubje nare mensen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kinderachtig die hebben geld zat om een ander te halen bang voor concurrentie ofzo naar clubje nare mensen.
Klopt, dat denk ik ook. En als Ajax zich eenmaal heeft gemeld dan gaan hem echt niet voor minder naar Feyenoord laten gaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen, 8 is ook wel redelijk maar denk niet ze hem daarvoor naar Ajax laten gaan
Alsof AZ kans had gemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ik word af en toe toch wel wat verdrietig van het gebrek aan daadkracht.
[..]
Kinderachtig die hebben geld zat om een ander te halen bang voor concurrentie ofzo naar clubje nare mensen.
Het is ook niet zo’n punt, komt vooral ook omdat onze spelers deze transferzomer wel heel goed in de markt liggen (Europees succes blijft een tweesnijdend zwaard wat dat betreft) en waardige vervangers halen lastig is.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:18 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben die jongen zelf laten lopen vorig seizoen nu heeft Feyenoord interesse willen ze hem opeens terug.quote:
[..]
Ik denk nog steeds wel dat het kan, maar die hoop is puur gebaseerd op Slot.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo’n punt, komt vooral ook omdat onze spelers deze transferzomer wel heel goed in de markt liggen (Europees succes blijft een tweesnijdend zwaard wat dat betreft) en waardige vervangers halen lastig is.
De hoop dat we door konden bouwen op vorig seizoen heb ik ook wel opgegeven, en dan is het gewoon te accepteren dat het wel even kan duren voordat we op stoom gaan raken.
ze gunnen het Slotgod nietquote:Op maandag 25 juli 2022 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben die jongen zelf laten lopen vorig seizoen nu heeft Feyenoord interesse willen ze hem opeens terug.
Dat gebeurt daar weleens, ja. Los daarvan is het ridicuul om te denken dat ze dat doen om ons dwars te zitten. En al helemaal omdat ze bang zijn voor een concurrent. Dat zijn we al even niet meer van Ajax en dat zal dit jaar niet anders zijn. Zowel op het veld als financieel.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben die jongen zelf laten lopen vorig seizoen nu heeft Feyenoord interesse willen ze hem opeens terug.
Thx, we nemen het mee. Ik zit zelf alleen op de ‘snelle content’, dus dit is niet mijn artikelquote:Op maandag 25 juli 2022 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Van 1908.nl
@:ZKA, de alinea's mogen best iets langer wmb
Dat heb ik vorige week ook al verteld maar toen werd ik hier helaas niet serieus genomen. Het is een slap zooitje wat er nu staat. Toornstra gelooft het ook allemaal wel. Budget clubicoon.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We missen alleen wat pit in het elftal,
[..]
Toornstra kan echt niet meer nee.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week ook al verteld maar toen werd ik hier helaas niet serieus genomen. Het is een slap zooitje wat er nu staat. Toornstra gelooft het ook allemaal wel. Budget clubicoon.
Is het feit dat we nu spelers als Szymanski binnen kunnen halen niet óók doorbouwen op vorig seizoen? Zonder Europese finale was zo iemand nooit gekomen denk ik. Dat er spelers weg zouden gaan was onvermijdelijk, maar ik heb de indruk dat voor de vervanging daarvan toch wel naar spelers uit een "hogere" klasse wordt gekeken dan vorig jaar. Nou zegt prijs natuurlijk lang niet alles, kijk naar Trauner en Aursnes, maar waar men zich vorig jaar richtte op de klasse 0-2 miljoen gaan ze nu voor de klasse 2-5 miljoen en spelers waar ook grotere clubs achteraan zitten.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo’n punt, komt vooral ook omdat onze spelers deze transferzomer wel heel goed in de markt liggen (Europees succes blijft een tweesnijdend zwaard wat dat betreft) en waardige vervangers halen lastig is.
De hoop dat we door konden bouwen op vorig seizoen heb ik ook wel opgegeven, en dan is het gewoon te accepteren dat het wel even kan duren voordat we op stoom gaan raken.
Neequote:Op maandag 25 juli 2022 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kunnen we de conclusie trekken dat Noah Naujoks (wie?) Cole Bassett nu ook al voorbij is in de pikorde omdat hij eerder in mocht vallen en Bassett erin kwam voor Danilo bij gebrek aan een spits?
Neequote:Op maandag 25 juli 2022 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kunnen we de conclusie trekken dat Noah Naujoks (wie?) Cole Bassett nu ook al voorbij is in de pikorde omdat hij eerder in mocht vallen en Bassett erin kwam voor Danilo bij gebrek aan een spits?
Boussaad zijn act gaat een vermakelijke fase door.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
De Boussaad een like gegeven. Wat een rare maandag is dit
Dat je niet serieus genomen wordt komt mogelijk door je ‘ik wil niet dat mannen op elkaar plassen’-riedeltje een tijdje terug in dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat heb ik vorige week ook al verteld maar toen werd ik hier helaas niet serieus genomen.
Waar heb jij het in hemelsnaam over?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je niet serieus genomen wordt komt mogelijk door je ‘ik wil niet dat mannen op elkaar plassen’-riedeltje een tijdje terug in dit topic.
Doorgaans komt het dan niet meer goed.
Nee je hebt gelijk, ik bedoel meer de ploeg van vorig seizoen. We zijn vijf basisspelers kwijt (waarvan twee echte smaakmakers) en in een aantal anderen is vergaande interesse.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is het feit dat we nu spelers als Szymanski binnen kunnen halen niet óók doorbouwen op vorig seizoen? Zonder Europese finale was zo iemand nooit gekomen denk ik. Dat er spelers weg zouden gaan was onvermijdelijk, maar ik heb de indruk dat voor de vervanging daarvan toch wel naar spelers uit een "hogere" klasse wordt gekeken dan vorig jaar. Nou zegt prijs natuurlijk lang niet alles, kijk naar Trauner en Aursnes, maar waar men zich vorig jaar richtte op de klasse 0-2 miljoen gaan ze nu voor de klasse 2-5 miljoen en spelers waar ook grotere clubs achteraan zitten.
Ik nam je wel serieus, maar ik had niks aan het gesprek toe te voegen dus ik reageerde verder niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week ook al verteld maar toen werd ik hier helaas niet serieus genomen. Het is een slap zooitje wat er nu staat. Toornstra gelooft het ook allemaal wel. Budget clubicoon.
Guus Til was ook geen balvirtuoos toch?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Captain America nam wel weer een erg lekkere vrije trap. Het ontbreekt echter wel aan zogenaamde 'handelingssnelheid'
Dat hoopten ze. Maar uiteindelijk blijken bijna al die spelers eerder in de klasse 5-10 miljoen te zittenquote:Op maandag 25 juli 2022 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is het feit dat we nu spelers als Szymanski binnen kunnen halen niet óók doorbouwen op vorig seizoen? Zonder Europese finale was zo iemand nooit gekomen denk ik. Dat er spelers weg zouden gaan was onvermijdelijk, maar ik heb de indruk dat voor de vervanging daarvan toch wel naar spelers uit een "hogere" klasse wordt gekeken dan vorig jaar. Nou zegt prijs natuurlijk lang niet alles, kijk naar Trauner en Aursnes, maar waar men zich vorig jaar richtte op de klasse 0-2 miljoen gaan ze nu voor de klasse 2-5 miljoen en spelers waar ook grotere clubs achteraan zitten.
Het is ook zo iel allemaal. Danilo, Dilrosun, Walemark.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik werd gisteren bepaald nog niet blij van Dilrosun.
quote:Op maandag 25 juli 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook zo iel allemaal. Danilo, Dilrosun, Walemark.
Als je dan zag wat er aan de andere kant in de aanval rondliep. GROOT, STERK, ZWART.
Om vervolgens te klagen dat er een Guidetti gerucht is?quote:Op maandag 25 juli 2022 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat er geen Guidetti gerucht was.
[ twitter ]
Weer janken om niks. En het verhaal is ook zo onduidelijk als wat. Ene persoon zegt hij is niet goed bereikbaar en zijn kompaan ernaast hoort juist weer dat die veel belt. Zeg dan niks...quote:Op maandag 25 juli 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De grootste amateurclub van Nederland genot
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De grootste amateurclub van Nederland genot
Zou me niks verbazen als Feyenoord nog gewoon alles met de natte handtekening doet.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Benieuwd wie de taken van Te Kloese overneemt de komende tijd. Al zou het me ook weer niks verbazen dat alles de komende 2 weken stil ligt bij Feyenoord.
Net alsof die TD’s van clubs elkaar persoonlijk opzoeken. Alles gaat per telefoon of via zoom. En of je dat nou doet vanuit het maasgebouw of vanuit zuid frankrijk maakt geen reet uit. Of dacht je dat de TD’s van Man United/Barca/Bayern elke dag in een vliegtuig zitten.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Benieuwd wie de taken van Te Kloese overneemt de komende tijd. Al zou het me ook weer niks verbazen dat alles de komende 2 weken stil ligt bij Feyenoord.
Laten we ook vooral deze 2 clowns geloven ipv Slot. Dan ben je een echte hoorquote:Op maandag 25 juli 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Feyenoord nog gewoon alles met de natte handtekening doet.
neemt niet weg dat je niet op vakantie gaat om te werkenquote:Op maandag 25 juli 2022 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Net alsof die TD’s van clubs elkaar persoonlijk opzoeken. Alles gaat per telefoon of via zoom. En of je dat nou doet vanuit het maasgebouw of vanuit zuid frankrijk maakt geen reet uit. Of dacht je dat de TD’s van Man United/Barca/Bayern elke dag in een vliegtuig zitten.
Welkom in 2022
Sowieso vrij raar dat je in de drukste periode van het jaar op vakantie mag. Hij werkt niet in de bouw ofzoquote:Op maandag 25 juli 2022 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je niet op vakantie gaat om te werken
Dat zei ik ook al toen het nieuws kwam dat ie z'n vakantie al met een week had ingekort, dat doe je ook niet als het prima efficient kan vanaf je vakantieadresquote:Op maandag 25 juli 2022 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. De transfer van Gimenez zal deze week echt wel worden afgerond en ook de onderhandelingen voor een linksback zullen echt wel doorgaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
eens, misschien schoolgaande kinderen?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso vrij raar dat je in de drukste periode van het jaar op vakantie mag. Hij werkt niet in de bouw ofzo
Zou @ZKA nog een leuk spelertje hebben meegenomen van zijn vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Zonder vakantie hadden we Pellè nooit gehad
Hij zat in Italië toch? Announce Gnontoquote:Op maandag 25 juli 2022 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou @:ZKA nog een leuk spelertje hebben meegenomen van zijn vakantie?
Hoorde ook dat de toiletjuf de verlenging van Slot heeft geregeld.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. De transfer van Gimenez zal deze week echt wel worden afgerond en ook de onderhandelingen voor een linksback zullen echt wel doorgaan.
Eens, en het tijdstip is ook bijzonder. Maar normaal gesproken had Frank alles gedaan, en dan kan hij prima op de hoogte worden gehouden/akkoord geven vanuit zn vakantie adres. En ik denk dat je in dit soort functies nooit een vakantie hebt dat je 3 weken onbereikbaar bent. Je bent niet de plaatselijke buschauffeurquote:Op maandag 25 juli 2022 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ga je toch een paar keer in een van die tig andere vakanties die kinderen hebben. Dit lijkt wel erg op die Schipholdirecteur die in de grachten aan het varen was, terwijl het op het vliegveld een grote puinhoop was.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, misschien schoolgaande kinderen?
Tijdens de meivakantie wist ie nog niet dat ie de taken van Arnesen over moest nemen tbfquote:Op maandag 25 juli 2022 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ga je toch een paar keer in een van die tig andere vakanties die kinderen hebben. Dit lijkt wel erg op die Schipholdirecteur die in de grachten aan het varen was, terwijl het op het vliegveld een grote puinhoop was.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat de drukste weken van het jaar zijn voor een AD, maar ik kan me voorstellen dat je denkt dat je in de zomer wel 2 weekjes de tent aan de overige directieleden kan overlatenquote:Op maandag 25 juli 2022 18:25 schreef Pistolero het volgende:
Oke, misschien had je van te voren niet kunnen weten dat Arnesen zou uitvallen. Maar het lijkt me op zich best vanzelfsprekend dat je als bestuur of directie van een voetbalclub niet op vakantie gaat tussen 1 juli en 1 september. Zelfs als zou Arnesen nog wel gewoon aan het werk zijn, dan alsnog is het vrij bijzonder om nu weg te gaan.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Alsof je de belangen van de club niet gewoon via laptop en telefoon kunt behartigen. Wat een stemmingmakerij wederom.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:25 schreef Pistolero het volgende:
Oke, misschien had je van te voren niet kunnen weten dat Arnesen zou uitvallen. Maar het lijkt me op zich best vanzelfsprekend dat je als bestuur of directie van een voetbalclub niet op vakantie gaat tussen 1 juli en 1 september. Zelfs als zou Arnesen nog wel gewoon aan het werk zijn, dan alsnog is het vrij bijzonder om nu weg te gaan.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Het idee van op vakantie gaan is wel een beetje dat je niet aan het werkt bent heh..?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof je de belangen van de club niet gewoon via laptop en telefoon kunt behartigen. Wat een stemmingmakerij wederom.
Wanneer is hij nou terug dan?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al toen het nieuws kwam dat ie z'n vakantie al met een week had ingekort, dat doe je ook niet als het prima efficient kan vanaf je vakantieadres
Meh. Dit soort figuren werken gewoon door tijdens de vakantie maar dan iets minder en vanaf een andere locatie.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het idee van op vakantie gaan is wel een beetje dat je niet aan het werkt bent heh..?
Klopt. Maar is hij nou al terug?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het idee van op vakantie gaan is wel een beetje dat je niet aan het werkt bent heh..?
Dat is niet met dit soort functies he, of denk je dat de ceo van shell of ahold 3 weken zn telefoon uitzet.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit nu voor de tweede keer achter elkaarquote:Op maandag 25 juli 2022 18:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar is hij nou al terug?
Er zijn ook mensen die werk en vakantie combineren, het is niet dat hij compleet van de radar is. Sowieso erg vermoeiend die veelal anonieme interne kritiek. Volgens mij zitten er gewoon weer wat stokertjes die het e.e.a. moeilijk kunnen verkroppen. Of nouja eigenlijk zijn die nooit weggeweest.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt maar is hij nou al terug?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die werk en vakantie combineren, het is niet dat hij compleet van de radar is. Sowieso erg vermoeiend die veelal anonieme interne kritiek. Volgens mij zitten er gewoon weer wat stokertjes die het e.e.a. moeilijk kunnen verkroppen. Of nouja eigenlijk zijn die nooit weggeweest.
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar is hij nou al terug?
Terwijl hij de hele dag een beetje met zn reet aan het zwembad ligt. Wat een GOD.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Twitteraccountje aangemaakt?
Snap ik wel ja. Anders zou je natuurlijk nooit op de naam Pietje Puk komen.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Nee, zou wel kunnen dat hij mijn naam als inspiratiebron heeft gebruikt.
Hij weet in ieder geval net zoveel mensen te boeien als jij.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Nee, zou wel kunnen dat hij mijn naam als inspiratiebron heeft gebruikt.
Sooooowquote:Op maandag 25 juli 2022 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval net zoveel mensen te boeien als jij.
0 Volgers
Lijkt me sterk voor een speler die nooit echt verder is gekomen dan veredeld beloftenvoetbalquote:Op maandag 25 juli 2022 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens deze bron zou Feyenoord 5 miljoen euro hebben geboden op Largie Ramazani, dat bod zou zijn afgewezen, maar Feyenoord zou snel terugkeren met een tweede bod.
https://twitter.com/Rumor(...)nrEyGf8Q8_Xf30yrRAwA
Mag het weer over Feyenoord gaan?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
0 Volgers
https://www.reddit.com/r/(...)_almer%C3%ADa_about/quote:Op maandag 25 juli 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk voor een speler die nooit echt verder is gekomen dan veredeld beloftenvoetbal
quote:He's been really good, he was used as a very prolific sub for a while and now he's established himself as one of their better players. I'd be surprised if they don't keep him for laLiga, I'd guess they'd ask for at least 10M for him
quote:every time i watched them he was playing really well, best player on the pitch well actually.
Maar die statistieken zijn ook bedroevend voor Dilrosun en Danilo bijvoorbeeld, en eerlijkheidshalve zijn de cijfers van Giménez ook sinds dit seizoen pas indrukwekkend, dus schijnbaar is dat voor onze scouting geen bezwaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Ik kan het ook maar nauwelijks geloven. Maar vind het sowieso niet zo’n boeiende speler als je even snel naar zijn statistieken kijkt. Die zijn voor een buitenspeler bedroevend. Verder ken ik hem overigens niet.
Probeer een beetje zelfspot te krijgen dat zou een hoop schelen.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mag het weer over Feyenoord gaan?
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
0 Volgers
Dat heb ik wel hoor.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer een beetje zelfspot te krijgen dat zou een hoop schelen.
Ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |