quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Alleen het gras was te lang goffetommequote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
Zowel Arend Martijn als Peter Bosz zijn zeer positief over het veldspel van Feyenoord.
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekkerquote:Op zondag 24 juli 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Lekker wel, zo'n matig tot slechte voorbereiding. Kan het seizoen alleen maar mee gaan vallen.
#omdenken
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterinquote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die conference liek voorbereiding vorig seizoen eigenlijk wel lekker
Dan komt Mario met zo'n uitspraak van dat Feyenoord in deze staat niet van Vitesse zal winnen. Die denkt dat Van Ginkel en Bony daar nog spelen. Ook met deze selectie moet je van Vitesse winnen. Die zijn nog verder uitgekleed dan ons. Als ze al verliezen dan is het een mentaal dingetje. De selecties schelen ruim 100 miljoen in waarde...quote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het moest allemaal direct gebeuren. Ook nog met een Fer achterin
Voordeeltje vooralsnog is dat dat Vitesse alle spelers die er iets van kunnen kwijt is geraakt, dus dat geeft hoop voor die eerste wedstrijd.
Moet zeggen dat ik nou ook weer niet helemaal overtuigd raak uit de beelden, zal wel (flink) wat tijd nodig hebben. Maarja hij spreekt Spaans dus hopelijk helpt het Senesi uit zijn depressiequote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk sluit hij in elk geval halverwege de week aan.
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
In de persconferentie geeft Arne Slot aan dat hij al een poosje zijn telefoon in de gaten houdt omdat we dichtbij de afronding van meerdere transfers zijn.
Hopelijk dus komende week meerdere inkomende transfers.
Verder is de hoop dat Trauner volgende week zondag weer mee kan spelen, dus hij is gelukkig niet zwaar geblesseerd.
Arne leest hier gewoon mee en irriteert zich ook dood aan @Pistoleroquote:Op zondag 24 juli 2022 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha die wil ook de paniek bij de supporters stillen
Mooi. En nu als de sodemieter een linksback.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die #ANNOUNCE volgt vanavond nog denk ik
Morgenochtendquote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die #ANNOUNCE volgt vanavond nog denk ik
Gok dat ‘ie zelf niet eens wilquote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat een betrouwbare bron?
15 miljoen euro is wel veel hoor.
Eerst maar eens een jaar goed presteren bij Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Helft van het jaar geblesseerd. Zelfs voor de helft moet je er een strik om doen.
Wellicht dat Onana open staat voor verhuur nu hij tweede keeper zal worden als vervanger.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Helft van het jaar geblesseerd. Zelfs voor de helft moet je er een strik om doen.
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst maar eens een jaar goed presteren bij Feyenoord.
Bovendien is de Portugese competitie niet echt leuk.
Maar 15 miljoen voor een keeper vind ik wel onwaarschijnlijk veel.
Alles weg, grote schoonmaak.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel leuk geweest hoor met al die verkopen. Volgend jaar weer een kans.
Nee, natuurlijk niet. Maar wel een miljoen of 7, misschien 8 ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?
Het is natuurlijk geen Clasie, de opvolger van Xavi volgens deze kenner.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat een Bijlow ooit voor weg zou gaan? 2 miljoen?
7/8?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar wel een miljoen of 7, misschien 8 ofzo.
Keepers gaan toch nooit voor zulke hoge bedragen weg geloof ik?
Oh ging die al voor 13 miljoen.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
7/8?. Hij heeft volgens Transfermarkt een waarde van 13 miljoen. Die kneus van een Cillessen ging als 2e keeper voor 13 miljoen naar Barca. Hoe kom jij aan die 7 miljoen dan?
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Par Hanson. Maar bedanktquote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
Volgens forum moderator @:onlogisch hadden we toen ook Brad Jones niet moeten halen omdat Joris Delle ook op de bank zat
Weten we dat nog?
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.
Bijlow is een goede keeper maar vind ik nog wel vervangbaar voor een keeper die veel minder kost zonder al teveel in te leveren op kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aursnes vervang je niet zomaar voor minder dan 10 miljoen met een speler van vergelijkbare kwaliteit.
Goede keepers zijn schaars en zonder gekke dingen gaat Bijlow een WK keepen en wordt niet minder waard.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Aursnes.
Bijlow is een goede keeper maar vind ik nog wel vervangbaar voor een keeper die veel minder kost zonder al teveel in te leveren op kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aursnes vervang je niet zomaar voor minder dan 10 miljoen met een speler van vergelijkbare kwaliteit.
Er is wel een aanzienlijk risico dat ie in aanloop naar het WK weer (zwaar) geblesseerd raakt. Weet niet of er dan volgende zomer weer een bod van 15 miljoen komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goede keepers zijn schaars en zonder gekke dingen gaat Bijlow een WK keepen en wordt niet minder waard.
Nouja Ajax had dan nog de mazzel van een extreem goed elftal voor eredivisiebegrippen ervoor, maar die gaan dat dit seizoen ook wel wat meer merken vermoed ikquote:Op zondag 24 juli 2022 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Hoe makkelijk keepers te vervangen zijn hebben we het afgelopen seizoen wel gezien bij PSV en Ajax ja.
Pasveer was juist (enorm) goed, na zijn blessure ging het mis.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Ajax had dan nog de mazzel van een extreem goed elftal voor eredivisiebegrippen ervoor, maar die gaan dat dit seizoen ook wel wat meer merken vermoed ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |