Kan niet fout gaan.quote:
quote:Schaakrobot breekt vinger van 7-jarige tegenstander
Afgelopen week brak een schaakrobot een vinger van zijn 7-jarige tegenspeler op het schaaktoernooi Moscow Open in Rusland. Het jongetje deed een snelle zet tijdens het spel, waardoor de schaakrobot van streek raakte, melden Russische media.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tegenstander-ongeluk
Al die zooi die buiten jarenlang staat weg te roesten kan je ook niet 123 wat mee.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Van 170 naar 110 houwitsers. Als dat de algehele trend is, kunnen de Russen nog wel even vooruit.
Die zet was te snel. Het jongetje verdedigde niet eerlijk.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan niet fout gaan.
[..]
[ twitter ]
10% verlies door onvoldoende kwaliteit of onderhoud valt helemaal niet mee.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Van 170 naar 110 houwitsers. Als dat de algehele trend is, kunnen de Russen nog wel even vooruit.
Ik wil niet heel lullig doen, maar nu maken we de Russen dus gezonder doordat ze niet die troep met veel te veel suiker drinken? Ik zou er juist coca-cola voor woekerprijzen naartoe sturenquote:
De computer deed gewoon een speciale militaire zet, niets aan de handquote:Op maandag 25 juli 2022 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die zet was te snel. Het jongetje verdedigde niet eerlijk.
Danquote:Op maandag 25 juli 2022 14:01 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ze drinken het niet, als ik de post moet geloven. Dat is het probleem
Hetzelfde geldt voor de NATO cs. Rusland schakelt ondertussen al over naar een oorlogsindustrie. Het leegbloeden van de russische reserves kan nogal tegenvallen. Ik heb het idee dat ondanks het grote economische overwicht van de NATO cs men dat onvoldoende benut en daar kon nog wel eens een heel naar en duur prijskaartje aan komen te hangen in de toekomst.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Door al hun wapenreserves aan te spreken bloeden ze langzaam leeg en wanneer de oorlog stopt laten ze al dat spul in Ukraine achter.
[ twitter ]
Zijn er eigenlijk wel tankslagen? Daar zijn maar weinig beelden van verschenen de laatste maanden.quote:
NAVO is een bondgenootschap, het zijn dus verschillende landen met verschillende voorraden aan wapens.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:08 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de NATO cs. Rusland schakelt ondertussen al over naar een oorlogsindustrie. Het leegbloeden van de russische reserves kan nogal tegenvallen. Ik heb het idee dat ondanks het grote economische overwicht van de NATO cs men dat onvoldoende benut en daar kon nog wel eens een heel naar en duur prijskaartje aan komen te hangen in de toekomst.
De signalen zijn dat ook in verschillenden van die landen de voorraden op beginnen raken.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
NAVO is een bondgenootschap, het zijn dus verschillende landen met verschillende voorraden aan wapens.
Misschien moeten ze onderzoek doen naar de nazi-huurlingen in hun eigen gelederen zoals de Wagner groepquote:Op maandag 25 juli 2022 14:01 schreef Starhopper het volgende:
Rusland doet onderzoek naar Nederlandse huurlingen in Oekraïne
Dat betwijfel ik. Ik denk dat deze eerder tegen helikopters zullen gebruikt.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:28 schreef Digi2 het volgende:
Hopelijk kunnen die systemen kruisraketten neerhalen in bijv. Odessa.
Aangezien het front al maandenlang grotendeels stilstaat, zal dat wel niet, maar Oekraïne heeft ze wel nodig als ze het front op willen laten schuiven. Vermoedelijk. Eerst nog afwachten of Rusland überhaupt nog munitie overheeft.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zijn er eigenlijk wel tankslagen? Daar zijn maar weinig beelden van verschenen de laatste maanden.
Waarschijnlijk zijn "wij" beter in staat om deze voorraden bij te vullenquote:Op maandag 25 juli 2022 14:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De signalen zijn dat ook in verschillenden van die landen de voorraden op beginnen raken.
De reserves beginnen op te rakenquote:Op maandag 25 juli 2022 14:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De signalen zijn dat ook in verschillenden van die landen de voorraden op beginnen raken.
En dronesquote:Op maandag 25 juli 2022 14:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik denk dat deze eerder tegen helikopters zullen gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |