quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:43 schreef Hankster het volgende:
Man man manZul je zien dat Nederland lullig op voorsprong komt door een onterechte penalty oid
Boobtalking.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef raptorix het volgende:
aanstellerij met onder die shirtjes praten, alsof er liplezers zijn.
Zal wel weer op xhamster uitdraaienquote:
Ik moet waarzegger wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Gegoogled en snap de grap nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef Zorro het volgende:
O wacht, Janssen is wat vroeger Bloodworth was?
Die kon er toen ook al niks van
Genoeg van die meiden straks hoor in t hotelquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef raptorix het volgende:
aanstellerij met onder die shirtjes praten, alsof er liplezers zijn.
50/50? 200 procent pingel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
En toch wordt het er niet leuker op met die VAR bij dit soort 50/50 momenten.
Heb nog geen fatsoenlijke aanval van NL gezien. Zou wat zijn als ze er nu een in leggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Damn ze zat er kort bij.![]()
Nog 20 minuten vol op de aanval dan maar.
Nee, dezequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Roord er uit halen maar Beerensteyn laten staan, kom op zeg
Tja, nu zullen ze écht moeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb nog geen fatsoenlijke aanval van NL gezien. Zou wat zijn als ze er nu een in leggen.
quote:
Dit dus...als je met een tackle de man en niet de bal speelt dan is het altijd een overtreding. Dit was zelfs geen twijfelgeval.quote:
Moah, jammer van de VAR is dat ze enkel naar het contact moment kijken. Ik geloof niet dat als ze op beide benen was blijven staan ze nog op doel had kunnen schieten.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom haal je een twitteraar met 0 followers aan
Ok ok rustigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:08 schreef wimderon het volgende:
Zet Leuchter er dan in, die viel lekker in tegen Zwitserland en brengt wat fysiek mee.
De winnende coach heb altijd gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Kut coach ook. Je zet een van Lyons beste spelers op de bankdonder op Parsons
Vandaag nog best redelijk. Maja kut overtreding weer.quote:
Je hebt er geen kijk opquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel:
We gaan richting pingels
quote maar zometeen
Het stichting brein muziekje blijft goed daarentegenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:13 schreef tralalala het volgende:
Torrent, daar heeft Tim Kuik het niet zo op.
Alleen het jeugdjournaal boeit dit iets.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je zult zien dat Parsons in die beslissende WK-quali gewoon Van Veenendaal, Janssen en Beerensteyn weer gaat opstellen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen het jeugdjournaal boeit dit iets.
Ik weet geeneens of dit onder racisme valt in zijn willekeurigheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
BLACKED![]()
En de ironie ook dat de enige zwarte vlak daarvoor die kans helemaal verkeerd uitspeelt![]()
Dit zal gewoon een verdiende nederlaag worden. Je had het nog op zijn Duits kunnen stelen, maar als je ook dat achterwege laat dan is het gewoon voorbij.
Ze komen tot nul kansen. Vanaf het begin al kansloos.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
BLACKED![]()
En de ironie ook dat de enige zwarte vlak daarvoor die kans helemaal verkeerd uitspeelt![]()
Dit zal gewoon een verdiende nederlaag worden. Je had het nog op zijn Duits kunnen stelen, maar als je ook dat achterwege laat dan is het gewoon voorbij.
Ja, daar ga ik dus niet op klikkenquote:
@Bolasie slaat zijn dijen momenteel blauw van het lachen om deze postquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef Haags het volgende:
Wordt wel tijd dat die wijven weer gaan doen waar ze voor gemaakt zijn. Hup naar huis!
Gewoon in de keuken.
Mag toch hopen dat die vent tegen die tijd geen coach meer is. Allemachtig wat een mismatch is dat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je zult zien dat Parsons in die beslissende WK-quali gewoon Van Veenendaal, Janssen en Beerensteyn weer gaat opstellen.
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:bolasie slaat zijn dijen momenteel blauw van het lachen om deze post
Dit lijkt me op iemand die geen verstand van voetbal heeft maar letterlijk de stof uit Zeist oplepelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het lag aan onze restverdediging
Niet mijn probleemquote:
Onder de bal blijven? En als die bal nou over de grond gaat, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het lag aan onze restverdediging
Het lijkt onze regering wel hahaha!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Totaal geen idee waar ze mee bezig zijn bij Nederland ....
Taksi knetter ijs weerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb ik ook nog maar voor morgen als het 28 C wordt.
Denk dat ik de enige met een kleurtje ben in dit draadjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet geeneens of dit onder racisme valt in zijn willekeurigheid.
Woont nog in een azc in Ter Apel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Damaris is amper Nederlands heb ik zojuist uitgezocht dus terecht
Hoe groot is ie dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige met een kleurtje ben in dit draadje
Haar moeder komt uit Bedum dus dat is een uitzonderingquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben erg bruin door de zon geworden hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige met een kleurtje ben in dit draadje
Pics van haar moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haar moeder komt uit Bedum dus dat is een uitzondering
@:bolasie
Kun je uit Spanje, USA en Nederland kiezen.... kies je Nederlandquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben ze geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geprobeerd, alleen schoten op doel kwamen er niet echt.
gohquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een verschrikkelijk kuttoernooi is het uiteindelijk geweest.
Edwin?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
Sarr heeft het buskruit ook niet uitgevonden volgens mij.
Dat lijkt me logisch ja, en er mag wel flink doorgeselecteerd wordenquote:
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijkenquote:
Mag toch hopen dat die mafkees tegen IJsland niet op de bank zit. Hoe hij van een goedlopend elftal dit weet neer te zetten, prestatie op zich. Man man man.quote:
spoilers onder spoilertags gaarne.quote:
KingRoland probeert het alweer vanavond!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Wat een walgelijke kut team vol met debielen. Lijkt alsof ik weer naar een wedstrijd van Feyenoord zat te kijken.
Ik ga denk ik naar die vrolijke Marokaanse kok op 24kitchen kijken.quote:
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chickquote:
Ik had vanochtend één of andere Jan van Veldhuizen aan de lijn die over god wou praten. Die belt niet meer terug kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijken
In elk geval geen Seedorf momentje bij de penalties. Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef manny het volgende:
Verliezen van de Fransen is altijd kut. Welke sport dan ook.
Naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijken
Nederland heeft met deze vorm en tactiek weinig te zoeken op een EK.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chick
dus dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chick
Nederland heeft 0 kansen gecreëerd. Dan kun je nooit winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
Zonder die penalty had Nederland best eens kunnen winnen, vind dit echt een irritante manier van verliezen
Ik had vrijdag Engelse Recruitman spam, of ik open sta voor nieuwe functie als Lead Developer, ik zeg: Ik weet niet wat je wilt, maar op dit nummer kun je alleen Coke bestellen, vent was compleet in de war.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had vanochtend één of andere Jan van Veldhuizen aan de lijn die over god wou praten. Die belt niet meer terug kan ik je wel vertellen.
Drink er nog eenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:34 schreef xzaz het volgende:
Dit is waarom ik transporten dus kut vind om zelf te doen zo'n circle. Donder toch op.
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
Zonder die penalty had Nederland best eens kunnen winnen, vind dit echt een irritante manier van verliezen
Coke Zero? @KingRolandquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vrijdag Engelse Recruitman spam, of ik open sta voor nieuwe functie als Lead Developer, ik zeg: Ik weet niet wat je wilt, maar op dit nummer kun je alleen Coke bestellen, vent was compleet in de war.
Als het op penalty's aan was gekomen lagen er wel weer kansen. Dat ze dan daarvoor niks gecreëerd hebben maakt niet uitquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland heeft 0 kansen gecreëerd. Dan kun je nooit winnen.
Italiaanse en Portugese teams winnen vaak genoeg zonder een enkele kans te creeeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.
De trainer eruit knikkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk ons strijdplan vandaag?
Daar ben ik optimistischer in dan! Maar ja, komen we toch nooit achter hoe het gegaan zou zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.
Penaltyreeks vorig jaar tegen de VS was dramatisch, dat was ook niks geworden vrees ikquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als het op penalty's aan was gekomen lagen er wel weer kansen. Dat ze dan daarvoor niks gecreëerd hebben maakt niet uit
Alle ballen op Martensquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oke Muhammedquote:
Geen idee, maar tegen Portugal speelde men continue scherpe ballen achter de backs, en dan gewoon voorzetten, dat ging supergoed, dat heb ik vandaag geen enkele keer gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan hadden ze beter met een nulletje of vijf verloren.quote:
Dat was met Sariquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Penaltyreeks vorig jaar tegen de VS was dramatisch, dat was ook niks geworden vrees ik
Klap in het gezicht van V Domselaar dat ze dat zeggen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat de groep nog oprecht denkt dat het verlies van Sari een klap was zegt eigenlijk alles
Komt door corona.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef 3rr0r het volgende:
Ja moet je maar geen 2e worden in de groepsfase.
Klap in het gezicht van de hele natie onder de 14 jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van V Domselaar dat ze dat zeggen ja
Als ook nog eens de paar hetero meisjes voor de buitenlanders gaan.quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:50 schreef RipCity het volgende:
Oh daar staat die lelijke trol keepster weer zieltjes te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |