dus dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chick
Nederland heeft 0 kansen gecreëerd. Dan kun je nooit winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
Zonder die penalty had Nederland best eens kunnen winnen, vind dit echt een irritante manier van verliezen
Ik had vrijdag Engelse Recruitman spam, of ik open sta voor nieuwe functie als Lead Developer, ik zeg: Ik weet niet wat je wilt, maar op dit nummer kun je alleen Coke bestellen, vent was compleet in de war.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had vanochtend één of andere Jan van Veldhuizen aan de lijn die over god wou praten. Die belt niet meer terug kan ik je wel vertellen.
Drink er nog eenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:34 schreef xzaz het volgende:
Dit is waarom ik transporten dus kut vind om zelf te doen zo'n circle. Donder toch op.
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
Zonder die penalty had Nederland best eens kunnen winnen, vind dit echt een irritante manier van verliezen
Coke Zero? @KingRolandquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vrijdag Engelse Recruitman spam, of ik open sta voor nieuwe functie als Lead Developer, ik zeg: Ik weet niet wat je wilt, maar op dit nummer kun je alleen Coke bestellen, vent was compleet in de war.
Als het op penalty's aan was gekomen lagen er wel weer kansen. Dat ze dan daarvoor niks gecreëerd hebben maakt niet uitquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland heeft 0 kansen gecreëerd. Dan kun je nooit winnen.
Italiaanse en Portugese teams winnen vaak genoeg zonder een enkele kans te creeeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.
De trainer eruit knikkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk ons strijdplan vandaag?
Daar ben ik optimistischer in dan! Maar ja, komen we toch nooit achter hoe het gegaan zou zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om te winnen moet je ook kunnen scoren, dat hebben ze laten zien niet te kunnen vandaag. Geheid dat 3 van de 5 penals naast zouden gaan.
Penaltyreeks vorig jaar tegen de VS was dramatisch, dat was ook niks geworden vrees ikquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als het op penalty's aan was gekomen lagen er wel weer kansen. Dat ze dan daarvoor niks gecreëerd hebben maakt niet uit
Alle ballen op Martensquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oke Muhammedquote:
Geen idee, maar tegen Portugal speelde men continue scherpe ballen achter de backs, en dan gewoon voorzetten, dat ging supergoed, dat heb ik vandaag geen enkele keer gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan hadden ze beter met een nulletje of vijf verloren.quote:
Dat was met Sariquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Penaltyreeks vorig jaar tegen de VS was dramatisch, dat was ook niks geworden vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |