Dat lijkt me logisch ja, en er mag wel flink doorgeselecteerd wordenquote:
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijkenquote:
Mag toch hopen dat die mafkees tegen IJsland niet op de bank zit. Hoe hij van een goedlopend elftal dit weet neer te zetten, prestatie op zich. Man man man.quote:
spoilers onder spoilertags gaarne.quote:
KingRoland probeert het alweer vanavond!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Wat een walgelijke kut team vol met debielen. Lijkt alsof ik weer naar een wedstrijd van Feyenoord zat te kijken.
Ik ga denk ik naar die vrolijke Marokaanse kok op 24kitchen kijken.quote:
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chickquote:
Ik had vanochtend één of andere Jan van Veldhuizen aan de lijn die over god wou praten. Die belt niet meer terug kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijken
In elk geval geen Seedorf momentje bij de penalties. Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef manny het volgende:
Verliezen van de Fransen is altijd kut. Welke sport dan ook.
Naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu slapen want morgen 9:30 kerkdienst en daarna gauw naar huis Business Class kijken
Nederland heeft met deze vorm en tactiek weinig te zoeken op een EK.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk is ook niet zo sterk als we na de 1e wedstrijd dachten .... en winnen met een pingel is niet chick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |