Ja, daar ga ik dus niet op klikkenquote:
@Bolasie slaat zijn dijen momenteel blauw van het lachen om deze postquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef Haags het volgende:
Wordt wel tijd dat die wijven weer gaan doen waar ze voor gemaakt zijn. Hup naar huis!
Gewoon in de keuken.
Mag toch hopen dat die vent tegen die tijd geen coach meer is. Allemachtig wat een mismatch is dat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je zult zien dat Parsons in die beslissende WK-quali gewoon Van Veenendaal, Janssen en Beerensteyn weer gaat opstellen.
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:bolasie slaat zijn dijen momenteel blauw van het lachen om deze post
Dit lijkt me op iemand die geen verstand van voetbal heeft maar letterlijk de stof uit Zeist oplepelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het lag aan onze restverdediging
Niet mijn probleemquote:
Onder de bal blijven? En als die bal nou over de grond gaat, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het lag aan onze restverdediging
Het lijkt onze regering wel hahaha!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Totaal geen idee waar ze mee bezig zijn bij Nederland ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |