hahaquote:
Een beetje gay is okee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
echt niet, als NL wint vanavond, eet ik al mijn schoenen op en dat zijn er nogal veel
Vuile verraderquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zodat we mee kunnen zingen
Dit kan leuk worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
echt niet, als NL wint vanavond, eet ik al mijn schoenen op en dat zijn er nogal veel
Wel een filmpje ervan hier posten he!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Deze post onthouden we even.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Een versterkt middenveld is inderdaad wel een goed idee. Alleen denk ik niet dat je veel hebt aan Beerensteyn op de vlak behalve snelheid (en veel balverlies).quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mijn opstelling:
Domselaar
Wilms-VdGragt-Janssen-Casparij/Olislagers
Spitse-Damaris
Beerensteyn-Groenen-VdDonk
Miedema
Beerensteyn is snel en Van de Donk is onvermoeibaar, die kunnen we goed op de counter gebruiken, net als Groenen met haar inzicht en hoge handelingssnelheid. Als ze leeg zijn, heb je Roord, Pelova, Brugts en Leuchter nog achter de hand. Nouwen eruit, Janssen op haar favo plek, en een snellere speler op de flank.
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterkquote:
Dan kan Parsons net zo goed meteen zijn ontslag indienenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterk
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan kan Parsons net zo goed meteen zijn ontslag indienen
Maar met welke verdedigers dan? Nouwen zou het duel nog verliezen van lantaarnpaalquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterk
werkenvoorjegeld_berghuis.mp3quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las net een artikel over de onderlinge verstandhouding binnen de Franse ploeg en de dictator van een bondscoach en vind het knap dat ze überhaupt iets presteren.
Dat wijven voetbal staat stijf van de interne conflicten. Kippenhokoorlogquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las net een artikel over de onderlinge verstandhouding binnen de Franse ploeg en de dictator van een bondscoach en vind het knap dat ze überhaupt iets presteren.
Even voor de zekerheid quoten, voor als die andere users ineens verdwijnen ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Parsons vraagt er gewoon weer om.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je Beerensteyn nu weer opstellen.
Dan kan je nog beter de geblesseerde en sowieso niet presterende Martens er neer zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Parsons vraagt er gewoon weer om.
Wraak voor het interview.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Roord er uit halen maar Beerensteyn laten staan, kom op zeg
Oh ja Roord ontbreekt inderdaad ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Gert van 't Hofquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is de mooie dame naast Leonne?
Kelly Wibraquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is de mooie dame naast Leonne?
Roord is broertje dood aan teruglopen / terug verdedigen, dat kun je je tegen de Fransen niet permitteren. Beerensteyn speelt op een andere positie, waar ze doorgaans ook bij Bayern speelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Dat zal, maar Brugts heeft in 20 minuten spelen 10x meer gevaar gebracht dan Beerensteyn in alle andere minuten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Roord is broertje dood aan teruglopen / terug verdedigen, dat kun je je tegen de Fransen niet permitteren. Beerensteyn speelt op een andere positie, waar ze doorgaans ook bij Bayern speelt.
Voel je niks van.quote:
True to that, maar je moet een joker achter de hand houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zal, maar Brugts heeft in 20 minuten spelen 10x meer gevaar gebracht dan Beerensteyn in alle andere minuten.
Wieeequote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:29 schreef tralalala het volgende:
Een moordenaar opstellen, ook bij vrouwenvoetbal kan het gewoon.
Wat serieusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
De keepster van Frankrijk heeft haar vriend omgelegd.
Paar details die niet kloppen in deze zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die Max Verstappen promo op de BBC
Nee, dom gezwets is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat serieus
En dat mag spelen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niemand neemt de NOS serieus.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou ja, het werd gesuggereerd op NOS shownieuws.
Als Paul maar wegblijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal het zometeen druk worden in dit topic?
Doet dat veel pijn, zo'n pistool tegen het hoofd?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan veel hebben, maar een heel uur voorbeschouwing bij de vrouwen?!
weet ik niet, ik typte het 30 seconden nadat ik de uitzending aanzette , was gewoon verbaasd dat ze al om 8 uur begonnen warenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Doet dat veel pijn, zo'n pistool tegen het hoofd?
Ja, ik snapte ook niet waarom ze Max als voorbeeld namen qua titelverlenging.quote:
Duiding is erg belangrijk voor de NOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
weet ik niet, ik typte het 30 seconden nadat ik de uitzending aanzette , was gewoon verbaasd dat ze al om 8 uur begonnen waren
Ze is 1,87m; dat valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Is die FRancaise 2meter of zijn de anderen zo klein
Ja,quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is 1,87m; dat valt dus wel mee.
Ik neem aan dat je Renard bedoelt.
Ben jij dan niet van DUUTSEN bloed?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Fransen hebben tenminste een nummer wat je trots kan meezingen
40 a 45quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel minuten zal de Nederlandse achterhoede standhouden?
Slimme meid als ik Wikipedia mag geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
'Ajax spits Pelova'
Kom op, Belgjes![]()
Merk al dat alle zenders weinig zin hadden om een goede voorbereiding te doen.
Gewoon ff laten uitrazen, na 15 minuten komt NL er wel weer overheenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
Phoeh dit wordt een heeeeeleee zware wedstrijd
Ik heb nog wel een wit kleed voor je te koop.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
En dan nu het volkslied van Neger FC.
Edit: zowaar 3 blanken.
lekker met de meidenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een paar speelsters hebben afgezegd voor gym omdat ze ongesteld waren vandaag.
typisch, sommige meisjes bij ons op school waren dat zowat elke week... Bij biologie liegen ze je maar wat voor dusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een paar speelsters hebben afgezegd voor gym omdat ze ongesteld waren vandaag.
Damarisgodin zou dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zou eens een wedstrijdje moeten banken
Tijdens de Vierdaagse is 23.100 liter urine omgezet in 22.050 liter drinkwaterquote:
Zit niet bij Nijmegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijdens de Vierdaagse is 23.100 liter urine omgezet in 22.050 liter drinkwater
https://www.telegraaf.nl/(...)050-liter-drinkwater
Oranje Soleroquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Likt een ijsje, leek mij wel gepast.
CORREDquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijdens de Vierdaagse is 23.100 liter urine omgezet in 22.050 liter drinkwater
https://www.telegraaf.nl/(...)050-liter-drinkwater
Kan niet eens winnen van Drita. Daar wint zelfs Feyenoord nog van.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie trouwens dat Bommeltje morgen zijn eerste puntverlies gaat lijden, tegen Buys notabene
[ afbeelding ]
Je hebt wel zo iemand nodig in je teamquote:
Dit leest niet lekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Water, had gister een bruiloft, vandaag thee en koffie
[..]
Je hebt wel zo iemand nodig in je team
De beste op t veld dit toernooi hoor. Doet gewoon dingen die een keeper moet doen. Echt ongelofelijk dat we jaren naar die lelijke lange jan hebben moeten kijken. Deze stopt de ballen nog beter dan Drommel en Jeroen Zoet.quote:
Het is dat we Unnerstal hebben, anders had ze bij de mannen onder de lat mogen staanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
De beste op t veld dit toernooi hoor. Doet gewoon dingen die een keeper moet doen. Echt ongelofelijk dat we jaren naar die lelijke lange jan hebben moeten kijken. Deze stopt de ballen nog beter dan Drommel en Jeroen Zoet.
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke naam voor een Italiaanse speler.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Sari was die via haar rug er alsnog in gegaan.
Via t neusjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Sari was die via haar rug er alsnog in gegaan.
Dit is niet helemaal de correcte meme.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland komt alleen maar snelheid, techniek, fysiek, conditie, inzet en inzicht tekort, maar buiten dat zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd.
Bang dat de onderbroekjes vies worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:30 schreef RipCity het volgende:
t zou al helpen als Nederland eens fysieker wordt. Gaan altijd duels zo ongelofelijk zwak aan.
POLLquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Als je naar Parijs gaat zie je veel mensen met Afrikaanse roots. Heel veel. Amsterdam Zuidoost is er niks bij.
Ze dragen beiden een bril?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Coach van Frankrijk heeft iets van pot in Orange is the new Black
[ afbeelding ]
Waarom kijk jij die serie?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Coach van Frankrijk heeft iets van pot in Orange is the new Black
[ afbeelding ]
Tijd dat Le Pen aan de macht komtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Als je naar Parijs gaat zie je veel mensen met Afrikaanse roots. Heel veel. Amsterdam Zuidoost is er niks bij.
Is gewoon een feit. Ik denk dat ruim 70% daar vanuit het Afrikaanse continent komt.
Kelly Wibra.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Kelly Wibra
Prima opstelling. Alleen jammer dat Damaris er niet in staat, maar Pelova heeft de basisplaats ook wel verdiend.
Wel even de juichinstructies lezen op Rijksoverheid.nlquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad, we willen staan en juichen!
Ieder z'n bakje pinda's.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel even de juichinstructies lezen op Rijksoverheid.nl
Familie van Thijs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |