Ben jij dan niet van DUUTSEN bloed?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Fransen hebben tenminste een nummer wat je trots kan meezingen
40 a 45quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel minuten zal de Nederlandse achterhoede standhouden?
Slimme meid als ik Wikipedia mag geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
'Ajax spits Pelova'
Kom op, Belgjes![]()
Merk al dat alle zenders weinig zin hadden om een goede voorbereiding te doen.
Gewoon ff laten uitrazen, na 15 minuten komt NL er wel weer overheenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
Phoeh dit wordt een heeeeeleee zware wedstrijd
Ik heb nog wel een wit kleed voor je te koop.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
En dan nu het volkslied van Neger FC.
Edit: zowaar 3 blanken.
lekker met de meidenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een paar speelsters hebben afgezegd voor gym omdat ze ongesteld waren vandaag.
typisch, sommige meisjes bij ons op school waren dat zowat elke week... Bij biologie liegen ze je maar wat voor dusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een paar speelsters hebben afgezegd voor gym omdat ze ongesteld waren vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |