Roord is broertje dood aan teruglopen / terug verdedigen, dat kun je je tegen de Fransen niet permitteren. Beerensteyn speelt op een andere positie, waar ze doorgaans ook bij Bayern speelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Roord er uit halen maar Beerensteyn laten staan, kom op zeg
Dat zal, maar Brugts heeft in 20 minuten spelen 10x meer gevaar gebracht dan Beerensteyn in alle andere minuten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Roord is broertje dood aan teruglopen / terug verdedigen, dat kun je je tegen de Fransen niet permitteren. Beerensteyn speelt op een andere positie, waar ze doorgaans ook bij Bayern speelt.
Voel je niks van.quote:
True to that, maar je moet een joker achter de hand houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zal, maar Brugts heeft in 20 minuten spelen 10x meer gevaar gebracht dan Beerensteyn in alle andere minuten.
Wieeequote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:29 schreef tralalala het volgende:
Een moordenaar opstellen, ook bij vrouwenvoetbal kan het gewoon.
Wat serieusquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
De keepster van Frankrijk heeft haar vriend omgelegd.
Paar details die niet kloppen in deze zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die Max Verstappen promo op de BBC
Nee, dom gezwets is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat serieus
En dat mag spelen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niemand neemt de NOS serieus.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou ja, het werd gesuggereerd op NOS shownieuws.
Als Paul maar wegblijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal het zometeen druk worden in dit topic?
Doet dat veel pijn, zo'n pistool tegen het hoofd?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan veel hebben, maar een heel uur voorbeschouwing bij de vrouwen?!
weet ik niet, ik typte het 30 seconden nadat ik de uitzending aanzette , was gewoon verbaasd dat ze al om 8 uur begonnen warenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Doet dat veel pijn, zo'n pistool tegen het hoofd?
Ja, ik snapte ook niet waarom ze Max als voorbeeld namen qua titelverlenging.quote:
Duiding is erg belangrijk voor de NOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
weet ik niet, ik typte het 30 seconden nadat ik de uitzending aanzette , was gewoon verbaasd dat ze al om 8 uur begonnen waren
Ze is 1,87m; dat valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Is die FRancaise 2meter of zijn de anderen zo klein
Ja,quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is 1,87m; dat valt dus wel mee.
Ik neem aan dat je Renard bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |