hahaquote:
Een beetje gay is okee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
echt niet, als NL wint vanavond, eet ik al mijn schoenen op en dat zijn er nogal veel
Vuile verraderquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zodat we mee kunnen zingen
Dit kan leuk worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
echt niet, als NL wint vanavond, eet ik al mijn schoenen op en dat zijn er nogal veel
Wel een filmpje ervan hier posten he!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Deze post onthouden we even.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Een versterkt middenveld is inderdaad wel een goed idee. Alleen denk ik niet dat je veel hebt aan Beerensteyn op de vlak behalve snelheid (en veel balverlies).quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mijn opstelling:
Domselaar
Wilms-VdGragt-Janssen-Casparij/Olislagers
Spitse-Damaris
Beerensteyn-Groenen-VdDonk
Miedema
Beerensteyn is snel en Van de Donk is onvermoeibaar, die kunnen we goed op de counter gebruiken, net als Groenen met haar inzicht en hoge handelingssnelheid. Als ze leeg zijn, heb je Roord, Pelova, Brugts en Leuchter nog achter de hand. Nouwen eruit, Janssen op haar favo plek, en een snellere speler op de flank.
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterkquote:
Dan kan Parsons net zo goed meteen zijn ontslag indienenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterk
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan kan Parsons net zo goed meteen zijn ontslag indienen
Maar met welke verdedigers dan? Nouwen zou het duel nog verliezen van lantaarnpaalquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doe wat Belgie tegen ze deed, en dan ietsjes beter, tegen de belgen waren ze niet oppermachtig sterk
werkenvoorjegeld_berghuis.mp3quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las net een artikel over de onderlinge verstandhouding binnen de Franse ploeg en de dictator van een bondscoach en vind het knap dat ze überhaupt iets presteren.
Dat wijven voetbal staat stijf van de interne conflicten. Kippenhokoorlogquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las net een artikel over de onderlinge verstandhouding binnen de Franse ploeg en de dictator van een bondscoach en vind het knap dat ze überhaupt iets presteren.
Even voor de zekerheid quoten, voor als die andere users ineens verdwijnen ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha
Parsons vraagt er gewoon weer om.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je Beerensteyn nu weer opstellen.
Dan kan je nog beter de geblesseerde en sowieso niet presterende Martens er neer zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Parsons vraagt er gewoon weer om.
Wraak voor het interview.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Roord er uit halen maar Beerensteyn laten staan, kom op zeg
Oh ja Roord ontbreekt inderdaad ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Janssen weer in het midden, dat wordt alweer een penalty tegen dus
Roord er uit halen maar Beerensteyn laten staan, kom op zeg
Gert van 't Hofquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is de mooie dame naast Leonne?
Kelly Wibraquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie is de mooie dame naast Leonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |