quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Op Twitter iedereen lovend over het artikel, maar er staat helemaal niets nieuws in. Behalve dat ze een bod hebben gedaan op een onhaalbare linksbuiten. Rest pakt Feyenoord niet op door of is het momentum voorbij (Hancko). Wat die daarmee bedoelt is mij niet duidelijk. Hancko wilde maar nu niet of minder ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:40 schreef Pistolero het volgende:
Leuk hoor dat plaatje van 1908, maar die gaan natuurlijk nooit allemaal komen. Sterker nog, waarschijnlijk komt het merendeel van die targets niet.
Dat hele bijbehorende artikel staat ook vol mitsen en maren en voorbehoud, dus tsja..
Door Hancko kan inmiddels ook wel bijna definitief een streep als je het zo leest.
Liever tiende zonder schulden dan kampioen met schulden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon halen ja toch niet dan.
En alle schulden aflossen.
Je snapt dat de andere partijen ook iets te willen hebben? Ik begrijp dit soort posts nooit. Feyenoord moet dit of dat, alsof ze allemaal verstand hebben van transfers, contracten, de markt etc.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Die Zuid Amerikaanse clubs zijn altijd van die rare constructies. Dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Maar voor 1,5 miljoen misschien wel een goede aankoop.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
Over Szymański; las ergens dat ie helemaal niet terug is geweest (sinds einde seizoen) naar Rusland, enig idee of dat klopt? Dat zou wel betekenen dat ie nog niet in training is geweest en dus zal het nog wel even duren voor hij echt wedstrijdfit is.
Ah, dat zou wel schelen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).
Lijkt mij ook een prima aanwinst. Wel voor de bank maar gezien onze geringe opties links achterin (zelfs als Hancko komt) krijgt ie genoeg speeltijd. Maar moet maximaal een miljoen kosten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Boehoeeequote:Op donderdag 21 juli 2022 10:29 schreef De_Pel het volgende:
Hopen dat die Szymański snel rondkomt, dan hebben we eind juli tenminste de basis voor 1 linie compleet, zolang Kokcu blijft.
Nu alleen de verdediging, aanval, bank en jeugd nog maar
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik zou toch wel enigszins teleurgesteld zijn met slechts 50% van de rechten, maar goed. Dit zijn allemaal geruchten die de ronde doen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.
Giménez is naar het schijnt een jonge talentvolle aanvaller, Mexicaans international ook. Daar kunnen ze vast nog wel een miljoen of zeven voor krijgen in de huidige markt, misschien zelfs wel tien. Dat kan Feyenoord gewoon niet in ophoesten. Ik denk daarom dat dat zo'n constructie voor 50% van zijn transferrechten een prima zet zou zijn.
Die kerel klinkt ook prima, maar er is vast een reden dat wij er niet voor zijn gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Linksback Avila (van Boca) gaat naar dickpic Marc, geloof dat die hier ook eens voorbij kwam (of ik heb het ergens anders gelezen in combi met Feyenoord). 4 miljoen.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, een beetje Feyenoordbeleid is het natuurlijk nog steeds wel, dat is elke zomer hetzelfde: We zorgen maar dat er een redelijke selectie staat voor dit jaar en de rest zien we daarna wel weer.
Hopelijk komen Szymański, Giménez en de Boëet, dan krijgt de selectie een flinke boost en kan er in ieder geval weer voor plek 3 gespeeld worden. De rest zien we volgende zomer wel weer. (Al zou ik wel Kokcu en Senesi nog verkopen)
We hebben nog geen enkele vervanging voor Malacia en jij noemt die ook niet, maar praat wel over het verkopen van Senesi. Hoe zie jij onze verdediging voor je als je dit seizoen voor de 3de plek wil strijden?quote:
Ik vind het vooral heel erg zonde dat Senesi volgend jaar vrijwel niets meer oplevert met een eenjarig contract. Dus ik zie graag nog 15 miljoen binnenkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
We hebben nog geen enkele vervanging voor Malacia en jij noemt die ook niet, maar praat wel over het verkopen van Senesi. Hoe zie jij onze verdediging voor je als je dit seizoen voor de 3de plek wil strijden?
Nouja kijk, als ik dus afga op jouw post en dat dat zich dus af gaat spelen. Dan spelen we niet om de 3de maar om de 7de/8ste plek imo.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg zonde dat Senesi volgend jaar vrijwel niets meer oplevert met een eenjarig contract. Dus ik zie graag nog 15 miljoen binnenkomen.
Qua opvolger had ik graag Sandler gezien.Maar die is alweer vertrokken. Linksback en linkerverdediger zijn inderdaad wel zorgwekkend.
FC Twente heeft ook wat te zeggen he.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hilgers liep gisteren in de media te roepen dat zesmiljoen wel fors is voor hem hij liep vriendelijke te melden dat fc twente teveel voor hem vroeg misschien volgt daar nog wat op.
Ik zou Kokcu behouden tenzij er 30+ miljoen wordt geboden. Hij heeft nog een contract tot 2025. Senesi zou ik boven de 15+ miljoen verkopen. Die gaat niet meer waard worden gezien zijn contract (1+1) en leeftijd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, een beetje Feyenoordbeleid is het natuurlijk nog steeds wel, dat is elke zomer hetzelfde: We zorgen maar dat er een redelijke selectie staat voor dit jaar en de rest zien we daarna wel weer.
Hopelijk komen Szymański, Giménez en de Boëet, dan krijgt de selectie een flinke boost en kan er in ieder geval weer voor plek 3 gespeeld worden. De rest zien we volgende zomer wel weer. (Al zou ik wel Kokcu en Senesi nog verkopen)
Maar zou je Kokcu dan niet altijd op z'n laatst volgende zomer verkopen? Ik heb echt het idee dat zijn opkomst niet los kan worden gezien van Slot. Toch wel een tikkeltje lui (en ga daar alsjeblieft niet allemaal weer woedend op reageren Feyenoord-users) en door Slot optimaal tot wasdom gekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou Kokcu behouden tenzij er 30+ miljoen wordt geboden. Hij heeft nog een contract tot 2025. Senesi zou ik boven de 15+ miljoen verkopen. Die gaat niet meer waard worden gezien zijn contract (1+1) en leeftijd.
Ja, weinig geld door het wanbeleid van de afgelopen decennia.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die kerel klinkt ook prima, maar er is vast een reden dat wij er niet voor zijn gegaan.
Antwerp heeft duidelijk een ander salarishuis.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Linksback Avila (van Boca) gaat naar dickpic Marc, geloof dat die hier ook eens voorbij kwam (of ik heb het ergens anders gelezen in combi met Feyenoord). 4 miljoen.
Slot is er dit seizoen toch nog? Daarnaast vind ik dat je elke zomer een financiële klapper moet maken en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren. En je moet nog een beetje kwaliteit op het veld hebben staan. Mocht je echt een gek bod krijgen en je krijgt er bv Timber en die Fransman voor terug (en nog een mooi zakcentje ernaast) dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar zou je Kokcu dan niet altijd op z'n laatst volgende zomer verkopen? Ik heb echt het idee dat zijn opkomst niet los kan worden gezien van Slot. Toch wel een tikkeltje lui (en ga daar alsjeblieft niet allemaal weer woedend op reageren Feyenoord-users) en door Slot optimaal tot wasdom gekomen.
Als Slot verdwijnt verwacht ik dat zijn niveau weer ver terug gaat zakken.
Ja hij is er dit seizoen nog, daarom zeg ik ook: Uiterlijk volgend seizoen. Maar als je nu inderdaad een Timber aankoopt staat er wel weer meer geld op het veld.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot is er dit seizoen toch nog? Daarnaast vind ik dat je elke zomer een financiële klapper moet maken en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren. En je moet nog een beetje kwaliteit op het veld hebben staan. Mocht je echt een gek bod krijgen en je krijgt er bv Timber en die Fransman voor terug (en nog een mooi zakcentje ernaast) dan is het een ander verhaal.
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:30 schreef CR7 het volgende:
en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren.
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.
Ook beetje afhankelijk van wat de ambities zijn hogerop. Willen ze meedoen om de plekken bovenin of willen ze financieel eruit halen wat er in zit en met die miljoenen van Kokcu en Senesi schoon schip maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja hij is er dit seizoen nog, daarom zeg ik ook: Uiterlijk volgend seizoen. Maar als je nu inderdaad een Timber aankoopt staat er wel weer meer geld op het veld.
Senesi ook, en Gimenez als hij komt wellicht. Als het meezit gaat Walemark zich ook nog ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.
Ik vind Geertruida eigenlijk een groter talent dan Malacia. Als we ver komen in de Europa League (zeg kwartfinale), dan zie ik die wel voor 20m vertrekken. Bijlow (als ie een heel seizoen fit blijft en 1e keeper is op het WK) en Dilrosun hebben die potentie ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.
[..]
Ook beetje afhankelijk van wat de ambities zijn hogerop. Willen ze meedoen om de plekken bovenin of willen ze financieel eruit halen wat er in zit en met die miljoenen van Kokcu en Senesi schoon schip maken.
Nu snap ik dat we met onze kneiterverse transferrecord wat verwend raken maar 15 miljoen is gewoon nog een historische hoger transfer voor Feyenoord.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.
Niet als je elke keer maar 40% mag uitgeven. Maar hoe hoog de schuld nog is mogen ze ook wel eens duidelijk maken. En leuk hoor dat het historisch hoog is. Maar dat hoeft nog niet de norm te zijn. En wat ze gekost hebben is al helemaal niet relevant voor de verkoopwaarde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nu snap ik dat we met onze kneiterverse transferrecord wat verwend raken maar 15 miljoen is gewoon nog een historische hoger transfer voor Feyenoord.
Helemaal omdat deze 4 gasten geen ene kloot kostten (opleiding of fooitjes).
Bijlow, daar is geen enkele interesse in.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben we straks nog wel een basisspeler over van vorig seizoen?
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt een post gemistquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
Juist ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze man nemen we ook niet meer serieus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet zoveel, maar als je het afzet tegen waarvoor je hem hebt gehaald kun je het eigenlijk niet laten liggen. Denk dat je dit bedrag volgend jaar ook nog wel kunt krijgen, maar ja dan krijg je misschien zo’n Jorgensen verhaal en dan zijn we hier weer allemaal ziedend.quote:
Als Feyenoord nog niet in een positie is om dit soort bedragen af te wijzen, tsja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zoveel, maar als je het afzet tegen waarvoor je hem hebt gehaald kun je het eigenlijk niet laten liggen. Denk dat je dit bedrag volgend jaar ook nog wel kunt krijgen, maar ja dan krijg je misschien zo’n Jorgensen verhaal en dan zijn we hier weer allemaal ziedend.
Tuurlijk is dat wel rullevant, voor winstgevend beleid. Binnen 1 jaar is zijn marktwaarde enorm toegenomen, natuurlijk denk ik ook dat het volgend jaar niet zal zakken, maar hij zal niet extreem veel meer waard worden denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Wat maakt het nou uit voor hoeveel ie gekomen is?
Dat bepaalt of het een winstgevende transactie is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Hij niet alleen, hier baal ook ik echt stevig vanquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gurney heeft nu een hartverzakking
Neeee niet Aursnesquote:
Waarom hebben we die man zo'n kort contract gegeven?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef CR7 het volgende:
Je moet hem wel verkopen met een contract tot 2024.
Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaalt of het een winstgevende transactie is.
Het gaat wel om de pure winst die je in een jaar tijd maakt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, ook die bepaalt of de transactie winstgevend is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar dat heeft niet zoveel met de vraagprijs te maken, lijkt mij.
Bij Sini waren de eerste geruchten al gelijk 30 volgens mij. Er was helemaal geen vraagprijs bekendquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zou ook eerst afwachten wat de uitkomst van de onderhandelingen wordt, natuurlijk. Bij Sinisterra hebben ze er ook meer dan verwacht uitgehaald, toch? En Benfica heeft na Núñez wel een zakcentje over.
Die heeft natuurlijk heel bewust maar 3 jaar getekend en nooit de intentie gehad om dat te verlengen. Feyenoord als opstapje naar een grote club.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neeee niet Aursnes
[..]
Waarom hebben we die man zo'n kort contract gegeven?
Dat was dan ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:58 schreef Divje het volgende:
Is dit niet sowieso al het transferwindow met de meeste inkomsten voor Feyenoord?
Haha, voor iemand van bijna 27, met een eenjarig contract en buiten één seizoen Feyenoord enkel ervaring in Noorwegen? 25 miljoen ga je daar niet snel voor krijgen. Aursnes heeft ook pas 7 caps voor Noorwegen (eerste interland vorige zomer), dat zegt ook wel wat.quote:
Die vervelende rationele Noren ook altijdquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk heel bewust maar 3 jaar getekend en nooit de intentie gehad om dat te verlengen. Feyenoord als opstapje naar een grote club.
We hebben nog nooit meer dan 35 miljoen in één zomer verdiendquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:58 schreef Divje het volgende:
Is dit niet sowieso al het transferwindow met de meeste inkomsten voor Feyenoord?
Zal wel 20/22 miljoen wordenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zou ook eerst afwachten wat de uitkomst van de onderhandelingen wordt, natuurlijk. Bij Sinisterra hebben ze er ook meer dan verwacht uitgehaald, toch? En Benfica heeft na Núñez wel een zakcentje over.
Dat heb je natuurlijk al snel met jonge talentvolle aanvallers als er interesse is van een Engelse club. Ik denk niet dat je de situatie van Sinisterra kan vergelijken met die van Aursnes nu. En Sinisterra had ook nog een contract voor twee of drie jaar dacht ik?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Sini waren de eerste geruchten al gelijk 30 volgens mij. Er was helemaal geen vraagprijs bekend
Even teruggezocht, maar schrik ervan dat de zomer van 2017 net zoveel opleverde als 2014 (lol).quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit meer dan 35 miljoen in één zomer verdiend
Wordt nu ruim 60 miljoen euro minstens.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon Janmaat, Pelle, De Vrij en Martins Indi (je hele kern minus Clasie) voor een fooitje laten gaanquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even teruggezocht, maar schrik ervan dat de zomer van 2017 net zoveel opleverde als 2014 (lol).
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was juist het hele doel Hans.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik denk Slot er inmiddels ook wel he-le-maal klaar mee is, ondanks zijn blije positieve praatjes in de media.
Eens. Misschien is 15 wel het openingsbod geweest. Dan kan het ook nog 18 + addons worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ja die zal morgen ontslag indienen. Ik denk dat Kökcü, Bijlow en Geertruida ook meteen hun contracten zullen inleveren, waarna er een faillissement aangevraagd zal worden volgende week. Seizoen 2023/2024 spelen we in de Keuken Kampioen Divisie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik denk Slot er inmiddels ook wel he-le-maal klaar mee is, ondanks zijn blije positieve praatjes in de media.
1x Martinezquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt nu ruim 60 miljoen euro minstens.
Utrecht en Twente vragen ook 8 en 6 miljoen voor spelers die net komen kijken dan gaan wij Aursnes toch niet weg doen voor 15quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, voor iemand van bijna 27, met een eenjarig contract en buiten één seizoen Feyenoord enkel ervaring in Noorwegen? 25 miljoen ga je daar niet snel voor krijgen. Aursnes heeft ook pas 7 caps voor Noorwegen (eerste interland vorige zomer), dat zegt ook wel wat.
Dikke winst maken op spelers is hartstikke mooi, maar natuurlijk maar de helft van het plaatje.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was juist het hele doel Hans.
Eens. Voor dit bedrag had ik hem direct verkocht.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik had Aursnes nog niet ingeschat op 15m trouwens, daar zie je wel echt het effect van één goed Europees seizoen. Zeker omdat Schmidt die hele hype heeft meegekregen
Ohja, want de window is voorbij en we hebben al 3 serieuze competitieve wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dikke winst maken op spelers is hartstikke mooi, maar natuurlijk maar de helft van het plaatje.
Als je een handelshuis wil zijn dan moet je ook de inkomende transfers op orde hebben. En daar gaat het een klein beetje mis deze window
Hebben we toch nog de KKD gehaaldquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die zal morgen ontslag indienen. Ik denk dat Kökcü, Bijlow en Geertruida ook meteen hun contracten zullen inleveren, waarna er een faillissement aangevraagd zal worden volgende week. Seizoen 2023/2024 spelen we in de Keuken Kampioen Divisie.
Gelukkig ben jij niet onze td dan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Voor dit bedrag had ik hem direct verkocht.
Nou ja dan had ik stiekem wel gedaan alsof 15 te weinig was in de hoop dat ze nóg meer zouden bieden.quote:
Er valt vast nog wel wat meer uit te halen nu, maar ik vond die 12m die hij nu waard is op Transfermarkt een prima inschatting op voorhand.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Voor dit bedrag had ik hem direct verkocht.
Misschien kun je onze td worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dan had ik stiekem wel gedaan alsof 15 te weinig was in de hoop dat ze nóg meer zouden bieden.
Zo geniepig ben ik dan ook wel weer.
Heel eerlijk had ik wel verwacht minstens 3 sleutelspelers kwijt te raken alleen had ik Aursnes niet aan zien komen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja godver, zo valt het hele team uit elkaar.
Leuk dat je hem binnen een jaar van 5 ton naar 15 miljoen brengt, maar zie maar eens een waardige vervanger te vinden.
Als spelers jong zijn betaal je deels ook voor de potentie van zo'n speler. Het is natuurlijk geen geheim dat jongere spelers vaak duurder zijn dan oudere spelers. Als Aursnes 19 of 20 was had je nu minstens op tien miljoen meer kunnen inzetten. Maar ik denk dat 15 miljoen voor hem in dit geval een prima prijs is. Nogmaals: je hebt nul garantie dat hij nog zo'n seizoen op de mat gaat leggen en zijn carrière was tot een jaar terug beperkt tot de Noorse competitie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Utrecht en Twente vragen ook 8 en 6 miljoen voor spelers die net komen kijken dan gaan wij Aursnes toch niet weg doen voor 15
Compleet scheef.
Ja en 2 jaar contract nog maar blijkbaar, 26 jaar, als volgend seizoen tegenvalt daalt z'n waarde ook weer en krijg je dat er nooit meer voor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er valt vast nog wel wat meer uit te halen nu, maar ik vond die 12m die hij nu waard is op Transfermarkt een prima inschatting op voorhand.
is toch top, probleem alleen is dat je er aan de inkoop kant ook anders op staat inmiddelsquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja godver, zo valt het hele team uit elkaar.
Leuk dat je hem binnen een jaar van 5 ton naar 15 miljoen brengt, maar zie maar eens een waardige vervanger te vinden.
Exclusief de huurspelers neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel eerlijk had ik wel verwacht minstens 3 sleutelspelers kwijt te raken alleen had ik Aursnes niet aan zien komen.
Van het rijtje Sini, Senesi, Kokcu, Malacia en inclusief Til. Had wel verwacht dat laatstgenoemde zou blijven al vind ik het niet eens zo erg dat hij is vertrokken.quote:
Krabby kan al net zo goed tegen een grapje als zkaquote:
Dat kwam omdat je Kökcü miste en er nog geen vervanger voor Til wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord wist dit trouwens al een tijdje bedenk ik me nu snap nu waarom Geertruida opeens op cvm moest staan afgelopen paar oefenwedstrijden.
Zelfs voor iemand die geen Feyenoordsupporter is, is dit erg mooi. @Caland plaats vooral nog meer van dit soort filmpjes!quote:
Promoveren met Feyenoord 021.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)bbperkpZz9DwywIAalPQ
Wat voor nut heeft dit
Een jaartje kijken en hem vervolgens vastleggen als ie bevaltquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)bbperkpZz9DwywIAalPQ
Wat voor nut heeft dit
Is die zó goed?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:36 schreef Slobeend het volgende:
Inigo Cordoba transfervrij naar Fortuna, die hadden wij ook wel kunnen gebruiken. Beter dan Ali in ieder geval.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is die zó goed?
Ik zag Tavsan voorbij komen, dat is ook wel een leuk spelertje
Ik kan daar erg slecht tegenquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs voor iemand die geen Feyenoordsupporter is, is dit erg mooi. @:Caland plaats vooral nog meer van dit soort filmpjes!
Zijn linker is in elk geval waanzinnig voor Eredivisie-begrippen. Die assist in de bekersemi tegen PSV kan ik nog dromen.quote:
Normaal neem je hem dan toch gewoon 3 weken op proef zoals vroeger.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een jaartje kijken en hem vervolgens vastleggen als ie bevalt
Er hebben twee spelers bij -21 getekend deze week toch? Heeft hij toch gelijk gehadquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:53 schreef CR7 het volgende:
Wel leuk, Slot sprak de verwachting uit dat er meerdere spelers zouden tekenen deze week. Eindstand heb je straks einde van de week per saldo nog evenveel spelers als vorige week.
Lutsharel "duizenddingendoekje" Geertruidaquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Geertruida dan maar doorschuiven naar het middenveld en een nieuwe rechtsback zoeken.
Het glas is wel vaak halfleeg bij jou eh?quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:53 schreef CR7 het volgende:
Wel leuk, Slot sprak de verwachting uit dat er meerdere spelers zouden tekenen deze week. Eindstand heb je straks einde van de week per saldo nog evenveel spelers als vorige week.
Heb jij überhaupt mijn posts gelezen? Ik ben juist een van de weinige die zich niet druk maakt dat de selectie nog niet compleet is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het glas is wel vaak halfleeg bij jou eh?
Godverdomme, ik kreeg dus mijn post er niet goed door wegens waardeloos internet hier. Deed mijn mobiel weg, opende hem een kwartiertje later ofzo en ik maakte de post af zonder verder nieuws te checken. Gebeurt dit, je verzint het nietquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gurney heeft nu een hartverzakking
Eens dat je dit gewoon moet doen, wellicht nog een beetje hard opstellen om te kijken of je nog een iets betere deal kan krijgen maar 15+bonussen is gewoon prima.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:55 schreef satecl het volgende:
Aursnes een zeer sterk seizoen gehad. En dat voor een speler van 700k. Toch wel de verassing van vorig seizoen. Maar als ik nu hier en daar op Twitter/FR12 etc lees, lijkt het alsof het een kruising tussen Kante en De Bruyne is.
Als je op een loper als Aursnes, die al redelijk op leeftijd is, een van je duurste spelers ooit kan maken.... Moet je dat meteen doen. Alles boven de 15 miljoen accepteren.
Helaas zit Feyenoord nu niet in de positie om nee te verkopen. Snel weer een gezonde club worden. De eerste stappen zijn gezet.
Twente gaat juist inkakken denk ik. Hebben een goed seizoen gehad maar was wel een (enorme) uitschieter naar boven gezien hun materiaal (beetje als ons kampioensjaar). Dat blijft zelden goed gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:01 schreef satecl het volgende:
Bij Feyenoord gaat iedereen weg, bij Twente lijkt iedereen te blijven. Ik denk dat Twente aankomend seizoen de grootse concurrent gaat worden voor de 3e plaats. AZ daarachter. Ajax en PSV helaas te goed.
Of presteerde Twente vorig jaar boven hun kunnen? Spelers als Ugalde, Zerrouki, Propper, Vlap, Cerny en ook Van Wolfswinkel zou je toch nooit bij Feyenoord willen zien? Er zit ook zo'n 100 miljoen verschil in transferwaarde tussen de selecties. Twente zou je ook met deze selectie voor moeten blijven. Maar als er niks bijkomt en de supporters gaan morren ja dan kan dat doorwerken op de spelers. Kwalitatief die je niks onder voor Twente.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:01 schreef satecl het volgende:
Bij Feyenoord gaat iedereen weg, bij Twente lijkt iedereen te blijven. Ik denk dat Twente aankomend seizoen de grootse concurrent gaat worden voor de 3e plaats. AZ daarachter. Ajax en PSV helaas te goed.
Zerrouki en Cerny (pre-blessure) zou ik graag bij Feyenoord zien hoor. Van Wolfswinkel is ook beter dan Danilo, alleen te oud om nog te halen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Of presteerde Twente vorig jaar boven hun kunnen? Spelers als Ugalde, Zerrouki, Propper, Vlap, Cerny en ook Van Wolfswinkel zou je toch nooit bij Feyenoord willen zien? Er zit ook zo'n 100 miljoen verschil in transferwaarde tussen de selecties. Twente zou je ook met deze selectie voor moeten blijven. Maar als er niks bijkomt en de supporters gaan morren ja dan kan dat doorwerken op de spelers. Kwalitatief die je niks onder voor Twente.
Ja, dat was een donedeal zo’n beetje. Wel een deal van Troost dus sowieso goed dat het niet door ging dan, was dan vermoedelijk een absurd salaris geweestquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Wolfswinkel zou toch al komen tot hij die blessure kreeg?
:’) :’) :’)quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV en Ajax moet ik ook maar zien. Hebben vermoedelijk beter materiaal dan wij (...) maar ...
Hoe goed Aursnes ook is, het is eigenlijk helemaal niet jammer. Laten wij nu eindelijk ook eens doorhebben een handelshuis te zijn en niet te lang aan spelers vast willen houden. Natuurlijk is het jammer en is Aursnes een belangrijke schakel. Maar als je iemand voor 5 ton koopt en na een jaar voor 15/20 miljoen kan verkopen moet je dat direct doen. Kan je weer 6/8 miljoen investeren in een nieuwe aanwinst, die dan weer held oplevertquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnbaar heeft Feyenoord Aursnes contract verlenging aangeboden die hij heeft afgewezen dat veranderd de zaak wel een beetje zou het nog jammer vinden daar niet van.
Geweldige speler, maar voor een dergelijk bedrag zul je eigenlijk wel moeten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Zonde wanneer Aursnes vertelt, was echt wel een van de beste middenvelders afgelopen seizoen in NL. Maar wanneer je 15+ kan krijgen zal je het gewoon moeten doen. Misschien ga je richting de 20, dan maak je gewoon een prima rendement.
Dit is ook gewoon precies wat de club nodig heeft en wat er altijd aan ontbroken heeft. NLse clubs zijn handelshuizen en moeten verkopen, dienen dat goed een paar jaar dan kan je ook eerder toeslaan op de transfermarkt.
Benieuwd welke versterkingen er nog gaan komen, want het dunt behoorlijk uit.
Ja nu kan je voor zijn positie weer een nieuwe speler aantrekken met doorverkoopwaarde. Bij Aursnes zou het ieder jaar wel minder worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:30 schreef Haringkop het volgende:
Zonde wanneer Aursnes vertelt, was echt wel een van de beste middenvelders afgelopen seizoen in NL. Maar wanneer je 15+ kan krijgen zal je het gewoon moeten doen. Misschien ga je richting de 20, dan maak je gewoon een prima rendement.
Dit is ook gewoon precies wat de club nodig heeft en wat er altijd aan ontbroken heeft. NLse clubs zijn handelshuizen en moeten verkopen, dienen dat goed een paar jaar dan kan je ook eerder toeslaan op de transfermarkt.
Benieuwd welke versterkingen er nog gaan komen, want het dunt behoorlijk uit.
Dat is natuurlijk ook niet bepaald gegarandeerd. Zeker niet bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja nu kan je voor zijn positie weer een nieuwe speler aantrekken met doorverkoopwaarde.
Je krijgt op een gegeven moment ook het probleem dat spelers minder graag willen komen omdat de selectie zo enorm uitgedund is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:03 schreef De_Pel het volgende:
Dan hoef je volgend jaar tenminste geen buitenkansjes a la Veerman meer te laten lopen.
Wat is dat voor logicaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je krijgt op een gegeven moment ook het probleem dat spelers minder graag willen komen omdat de selectie zo enorm uitgedund is.
Ja, want waarom zou je spelers willen aantrekken met enige ambitie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica
Dat vergroot de kans op speeltijd
Sommige spelers willen meespelen om de prijzen of het goed doen in de Europa League bijvoorbeeld. Dan schatten ze toch een beetje het niveau van de spelersgroep in niet waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica
Dat vergroot de kans op speeltijd
Je hebt die volgens velen normaal 'onhaalbare' Pool ook kunnen halen. Denk dat het dus wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sommige spelers willen meespelen om de prijzen of het goed doen in de Europa League bijvoorbeeld. Dan schatten ze toch een beetje het niveau van de spelersgroep in niet waar?
Ook kan een bepaalde vibe rond een ploeg - zoals die vorig seizoen ontstond rond Feyenoord - er ook toe bijdragen dat spelers graag erbij willen horen, er onderdeel van willen gaan uitmaken.
Nu 80% van de basisopstelling is vertrokken gaat dat echter niet meer op helaas.
Nu zal Arne Slot helemaal opnieuw moeten beginnen en bouwen aan een nieuw elftal. Je ziet dat dat soms heel snel kan gaan, maar soms duurt het dan ook even voordat het goede voetbal er uitkomt. Wat dat betreft verwacht ik komend seizoen veel meer moeite om 3e te worden dan afgelopen seizoen.
Het gaat ook niet voor iedereen op, ik zeg alleen dat sommige spelers zich daar wel door laten leiden. Niet allemaal natuurlijk. Maar het helpt wel als de selectie in takt blijft in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt die volgens velen normaal 'onhaalbare' Pool ook kunnen halen. Denk dat het dus wel meevalt.
Voor opleidingsclubs zoals Feyenoord is het vooral goed dat talentvolle spelers zien dat je vanuit hier de stap kunt maken naar een grotere club. Uiteraard willen ze ook spelen om de hoofdprijzen. Maarja die hebben ook wel gezien dat Feyenoord niet zo vaak de titel pakt. Dus denk niet dat het veel verschil gaat maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat ook niet voor iedereen op, ik zeg alleen dat sommige spelers zich daar wel door laten leiden. Niet allemaal natuurlijk. Maar het helpt wel als de selectie in takt blijft in ieder geval.
Maar dat is niet het geval, nu gewoon hopen op zo goed mogelijke versterkingen dan maar.
Szymanski vandaag is alvast een goed begin (de voorgaande aankopen deze zomer vind ik eerlijk gezegd maar een beetje bankvulling).
Was toch al bekend dit?quote:
Ik interpreteerde uitgedund als het aantal spelers. Kwalitatief is er ook niet zoveel aan de handquote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sommige spelers willen meespelen om de prijzen of het goed doen in de Europa League bijvoorbeeld. Dan schatten ze toch een beetje het niveau van de spelersgroep in niet waar?
Ook kan een bepaalde vibe rond een ploeg - zoals die vorig seizoen ontstond rond Feyenoord - er ook toe bijdragen dat spelers graag erbij willen horen, er onderdeel van willen gaan uitmaken.
Nu 80% van de basisopstelling is vertrokken gaat dat echter niet meer op helaas.
Nu zal Arne Slot helemaal opnieuw moeten beginnen en bouwen aan een nieuw elftal. Je ziet dat dat soms heel snel kan gaan, maar soms duurt het dan ook even voordat het goede voetbal er uitkomt. Wat dat betreft verwacht ik komend seizoen veel meer moeite om 3e te worden dan afgelopen seizoen.
Zelfs 1 jaar nuquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Pfft waarom wilt Aursnes ook maar 2 jaar blijven joh. Betekende die Conference League finale niets voor hem?!![]()
![]()
Geen idee waar we naar kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:45 schreef bbuddybb het volgende:
https://streamable.com/n4qvyj
Ook daarom zeg ik: Boetius niet contracteren.
Dat zou echt genieten zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:sked @:yats
Karsdorp was wel even een tandje erger. Wel knap dat ie toch nog is doorgebroken daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Net op tijd de deur uit. Bij Kongolo en Karsdorp ging dit ook ongeveer zo.
Dacht ook allerlei pijntjes enzo. Maar zeker voor aanvallers lijkt de rechtstreekse stap naar de Premier League de laatste jaren gewoon te groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsdorp was wel even een tandje erger. Wel knap dat ie toch nog is doorgebroken daar.
Kongolo zat in het begin vooral op de bank toch?
Van de ene naar de andere bankquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, eerste 2 seizoen waren voor Kongolo nog grotendeels zonder blessures, dat begon daarna pas. Hij speelde alleen nauwelijks dat eerste half jaar bij Monaco (vaak niet eens bij de wedstrijdselectie), waarna hij anderhalf jaar verhuurd werd aan Huddersfieldquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht ook allerlei pijntjes enzo. Maar zeker voor aanvallers lijkt de rechtstreekse stap naar de Premier League de laatste jaren gewoon te groot.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik begrijp dat ze van zijn salaris af willen maar er is toch wel een club te vinden die een transferbedrag wil neertellen.quote:
Je weet dat dit over Mark Diemers gaat?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze van zijn salaris af willen maar er is toch wel een club te vinden die een transferbedrag wil neertellen.
Wij doneren onze overbodige spelers altijd, dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze van zijn salaris af willen maar er is toch wel een club te vinden die een transferbedrag wil neertellen.
Ja. O.a. Cambuur (en ik geloof Fortuna?) hadden interesse en het is julij.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat dit over Mark Diemers gaat?
Dat weet ik maar ik zou er niet voor op de banken gaan staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij doneren onze overbodige spelers altijd, dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn
Bij Diemers zou ik er nog vrede mee hebben ook. Kan er geen reet van, maar hij vindt zichzelf wel erg goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij doneren onze overbodige spelers altijd, dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn
Nee het is eigenlijk vrij triest, maar sommige spelers zijn zo'n blok aan het been dat het een opluchting is als ze eindelijk weg zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik zou er niet voor op de banken gaan staan.
Valt een heel onnodig salarispostje weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik zou er niet voor op de banken gaan staan.
“Fakka met dit, je bent een mietje man”quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:45 schreef bbuddybb het volgende:
https://streamable.com/n4qvyj
Ook daarom zeg ik: Boetius niet contracteren.
Het is wel een beetje dat lollige Leroy Fer-sfeertje wat mij nooit zo aanstaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Fakka met dit, je bent een mietje man”
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Na 16:00 pas. Moest nog even een muurtje stucen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dat lollige Leroy Fer-sfeertje wat mij nooit zo aanstaat.
Wat fantastischquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:36 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
RIP mijn mentions na die aankondiging. Even voor de duidelijkheid, dat liedje voor Szymanski is dus van mij
Dat zou geweldig zijn!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat fantastisch
Deze zou zomaar het stadion kunnen halen
Hij is ook al 35, dan wordt praten een hele opgavequote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Praat wat moeizamer dan 10 jaar geleden.
Kan toch? Je pakt precies die 1/250 comments er uit van dit niveau. Prima. Rest van het niveau ligt echt beduidend hoger dan Twitter en FR12quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeiste comments. @:zka
Komt er ook nog dark mode op 1908? Klanten willen dat anno 2022.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:01 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kan toch? Je pakt precies die 1/250 comments er uit van dit niveau. Prima. Rest van het niveau ligt echt beduidend hoger dan Twitter en FR12
Dat vind ik ijgelijk wel meevallenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:01 schreef ZKA het volgende:
Rest van het niveau ligt echt beduidend hoger dan Twitter en FR12
Die man is zeer beïnvloedbaar. Hij ziet een woord 2x geschreven worden en neemt de spellingswijze blind over.quote:
Pratto heeft de maatstaf eh het stokje doorgegeven aan Diemersquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
IJgelijk vind ik dat @:ggmm wel gelijk heeft, het niveau van de reacties op 1908 ligt niet hoog.
Wel hoger dan fr12, maar ja. Goh. Das als Pratto als maatstaaf nemen.
Nee joh. Diemers is een prima speler voor middenmoot/onderkant Eredivisie (of tweede Bundesliga) maar heeft een te lage handelingssnelheid voor ons. Mislukt, maar hij had alsnog een paar goede wedstrijden. Vond hem zelfs beter dan Fer dat seizoenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pratto heeft de maatstaf eh het stokje doorgegeven aan Diemers
Maar hij kan wel een strafschop nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Diemers is een prima speler voor middenmoot/onderkant Eredivisie (of tweede Bundesliga) maar heeft een te lage handelingssnelheid voor ons. Mislukt, maar hij had alsnog een paar goede wedstrijden. Vond hem zelfs beter dan Fer dat seizoen
Pratto hadden ze dronken uit de snackbar geplukt. Nu was die ploeg van Feyenoord sowieso niet fit maar Pratto was gewoon een dikke veteraan die er een beetje achteraan huppelde. Dat sloeg nergens op.
Het aantal passes op kniehoogte van Diemers terwijl hij niet onder druk stond was ook wel veel te hoog hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Diemers is een prima speler voor middenmoot/onderkant Eredivisie (of tweede Bundesliga) maar heeft een te lage handelingssnelheid voor ons. Mislukt, maar hij had alsnog een paar goede wedstrijden. Vond hem zelfs beter dan Fer dat seizoen
Pratto hadden ze dronken uit de snackbar geplukt. Nu was die ploeg van Feyenoord sowieso niet fit maar Pratto was gewoon een dikke veteraan die er een beetje achteraan huppelde. Dat sloeg nergens op.
Klopt, kan me er niet 1 herinneren die in het weekend kwam.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In het weekend zijn er normaal weinig toch? Maandag Gimenez dus
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord hard bezig om Gimenez binnen te halen:
https://www.telegraaf.nl/(...)enez-binnen-te-halen
Kan het alleen niet lezen, want premium.
Wat een waardeloos artikelquote:Feyenoord doet er alles aan om Santiago Giménez binnen te halen. De Mexicaanse spits moet miljoenen kosten, maar De Telegraaf denkt dat de nadrukkelijke wens van Giménez om naar Feyenoord te verhuizen bepalend kan worden in de onderhandelingen met de Mexicanen.
De spits heeft eerder aangegeven niet transfervrij te willen vertrekken, zodat zijn club een transfersom ontvangt. Het contract van Giménez loopt volgend jaar zomer af. Jaime Ordiales, de president van Cruz Azul, gaf eerder aan dat de onderhandelingen met de Rotterdammers in volle gang zijn. ''Er is niet alleen interesse van Feyenoord, er zijn verschillende partijen geïnteresseerd. Ik zal voor Cruz Azul proberen een akkoord te sluiten wat voor iedereen goed is.''
De Telegraaf verwacht ook dat de rol van Dennis te Kloese bij de transfer, die zelf jarenlang in de top van het Mexicaanse voetbal werkte, zal helpen in de strijd om de spits. De ervaring van de algemeen directeur kan een voordeel zijn om Giménez naar De Kuip te halen. Daarnaast heeft Feyenoord dankzij de Conference League-finale tegen AS Roma indruk gemaakt in Zuid-Amerika en Mexcio.
Ook heeft Giménez met Luis Sinisterra gezien dat je via Feyenoord een transfer naar een Europese topcompetitie kan maken. Dat Marcos Senesi meerdere keren heeft aangegeven dolgelukkig te zijn in Rotterdam, zal ook bijdragen aan de komst van de Mexicaan, zo verwacht de krant.
Telegraaf altijd wel een goede bron. Zitten dicht op het vuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord hard bezig om Gimenez binnen te halen:
https://www.telegraaf.nl/(...)enez-binnen-te-halen
Kan het alleen niet lezen, want premium.
Ah, zo te lezen vol aannames en niks nieuws in het artikel, jammer.quote:
Ze kunnen toch ook wel 2 transfers tegelijk behandelen? Niet dat ik het idee heb dat ze dat ook aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe nou eerst linksback en dan die Gimenez.
Iedereen schrijft Danillo al af voor dat de eerste officiële wedstrijd is gespeeld.
Dit leest als een Krabby artikel, ze weten niks dusquote:
De speler heeft ook iets te willen!quote:maar De Telegraaf denkt dat de nadrukkelijke wens van Giménez om naar Feyenoord te verhuizen bepalend kan worden in de onderhandelingen met de Mexicanen.
Kökcü alweer terug?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heel benieuwd wat Slot doet tegen Lyon. Geertruida op het middenveld houden of centraal achterin ipv Trauner.
Ja, die trainde weer met de groep mee deze week. Ik verwacht gewoon centrale verdediger en Toornstra op het middenveld. Anders moet je Valk centraal achterin zetten. Ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik verwacht niet dat Slot dat gaat doen.quote:
Zijn we aan het scripten in het CMS ✅quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt er ook nog dark mode op 1908? Klanten willen dat anno 2022.
Komt die Gnonto nogquote:
Dit zegt @ZKA op z'n site. Ik snap het alleen niet, waarom is een mandaat van zoon Arnesen belangrijk?quote:Laat ik duidelijk zijn: Iedereen in het Maasgebouw vindt het een geweldige voetballer. Maar ze zijn geloof ik niet zo happig op het mandaat wat zoon Arnesen heeft bij transfer naar de eredivisie.
Persoonlijk vind ik dat ook onzinnig, hoor. Want als Clown Bassie dat mandaat had, had het dan ineens wel goed geweest?
Er hangt een luchtje van belangenverstrengeling om Arnesen en zijn zoon die zaakwaarnemer is (en dus financieel voordeel zou kunnen halen bij bepaalde transfers van Feyenoord).quote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zegt @:zka op z'n site. Ik snap het alleen niet, waarom is een mandaat van zoon Arnesen belangrijk?
Niet kunnen genieten van transfervrije spelersquote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zal zo blij zijn als het 31 augustus is en alle poppetjes binnen zijn.
Dit gaat wel rondkomen lijkt mequote:Santiago Giménez blijft vooral in buitenlandse media onderwerp van gesprek. Sinds bekend is geworden dat Feyenoord de 21-jarige spits naar Rotterdam wil halen is er volop aandacht voor de transferontwikkelingen.
Feyenoord heeft een eerste bod gedaan en die is direct afgewezen. Volgens zaakwaarnemer Mathias Bunge valt het tweede bod meer in de smaak bij de clubleiding van Cruz Azul. ''Er is interesse van Feyenoord voor Santiago, Cruz Azul weet dit en probeert een akkoord te bereiken zodat hij een Feyenoord-speler kan worden.''
''Er moeten verschillende dingen worden opgelost en er is nog geen overeenkomst, er ligt alleen een bod op tafel'', vervolgt de zaakwaarnemer van Giménez in gesprek met MARCA Claro. ''Het eerste bod werd afgewezen. De zorgen die Cruz Azul had zijn aangepakt en ik denk dat met een tweede bod die zorgen kunnen worden opgelost.''
Giménez wil naar Feyenoord
Bunge bevestigt dat de Mexicaan dolgraag een overstap wil maken naar Europa en Feyenoord zijn voorkeur heeft. Giménez heeft al kort gesproken met Marcos Senesi over het leven in Rotterdam. Zijn contract loopt nog tot medio 2023 en Giménez wil dat zijn club financieel kan profiteren. "Hij gaf aan dat het niet de bedoeling is om transfervrij te gaan. We weten dat de familie-Giménez een goede geschiedenis heeft bij de club. Het belangrijkste is om tot een goede overeenkomst te komen."
Heeft jouw AZ de selectie dan rond?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zal zo blij zijn als het 31 augustus is en alle poppetjes binnen zijn.
In dit stukje staat precies niks. Zo veel woorden, zo weinig inhoud.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En ik maar denken dat Krabbendam een belabberde schrijfstijl had.
Zo blijkt maar weer dat journalistiek een vak is en geen hobby voor mensen zonder afgeronde middelbare school.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nu overschat je de gemiddelde afgestudeerde journalist ook wel gigantisch hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat journalistiek een vak is en geen hobby voor mensen zonder afgeronde middelbare school.
Bij de stukjes van Krabby leer je tenminste nog iets over meteorologische processen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zegt @:zka op z'n site. Ik snap het alleen niet, waarom is een mandaat van zoon Arnesen belangrijk?
Ik vind het wel grappig dat bij letterlijk elk transfergerucht wordt benadrukt dat de desbetreffende speler graag naar Feyenoord wil.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gnonto begint langzamerhand rijtje Love en Tymoschuck enzo te worden
In plaats daarvan willen ze Ramazani halen van Almeria, een Belg dus nog steeds handig voor de landenbingo.
Nou he! Stel je eens voor dat je de juiste mensen spreekt die je dat meer dan dubbel bevestigen :-Dquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat bij letterlijk elk transfergerucht wordt benadrukt dat de desbetreffende speler graag naar Feyenoord wil.
Wel weer een midget, die gast is 1,67m
Binnen Feyenoord is het ook zo lek als een mandje hè..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:26 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nou he! Stel je eens voor dat je de juiste mensen spreekt die je dat meer dan dubbel bevestigen :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |