quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Op Twitter iedereen lovend over het artikel, maar er staat helemaal niets nieuws in. Behalve dat ze een bod hebben gedaan op een onhaalbare linksbuiten. Rest pakt Feyenoord niet op door of is het momentum voorbij (Hancko). Wat die daarmee bedoelt is mij niet duidelijk. Hancko wilde maar nu niet of minder ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:40 schreef Pistolero het volgende:
Leuk hoor dat plaatje van 1908, maar die gaan natuurlijk nooit allemaal komen. Sterker nog, waarschijnlijk komt het merendeel van die targets niet.
Dat hele bijbehorende artikel staat ook vol mitsen en maren en voorbehoud, dus tsja..
Door Hancko kan inmiddels ook wel bijna definitief een streep als je het zo leest.
Liever tiende zonder schulden dan kampioen met schulden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon halen ja toch niet dan.
En alle schulden aflossen.
Je snapt dat de andere partijen ook iets te willen hebben? Ik begrijp dit soort posts nooit. Feyenoord moet dit of dat, alsof ze allemaal verstand hebben van transfers, contracten, de markt etc.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Die Zuid Amerikaanse clubs zijn altijd van die rare constructies. Dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Maar voor 1,5 miljoen misschien wel een goede aankoop.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
Over Szymański; las ergens dat ie helemaal niet terug is geweest (sinds einde seizoen) naar Rusland, enig idee of dat klopt? Dat zou wel betekenen dat ie nog niet in training is geweest en dus zal het nog wel even duren voor hij echt wedstrijdfit is.
Ah, dat zou wel schelen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).
Lijkt mij ook een prima aanwinst. Wel voor de bank maar gezien onze geringe opties links achterin (zelfs als Hancko komt) krijgt ie genoeg speeltijd. Maar moet maximaal een miljoen kosten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Boehoeeequote:Op donderdag 21 juli 2022 10:29 schreef De_Pel het volgende:
Hopen dat die Szymański snel rondkomt, dan hebben we eind juli tenminste de basis voor 1 linie compleet, zolang Kokcu blijft.
Nu alleen de verdediging, aanval, bank en jeugd nog maar
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik zou toch wel enigszins teleurgesteld zijn met slechts 50% van de rechten, maar goed. Dit zijn allemaal geruchten die de ronde doen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.
Giménez is naar het schijnt een jonge talentvolle aanvaller, Mexicaans international ook. Daar kunnen ze vast nog wel een miljoen of zeven voor krijgen in de huidige markt, misschien zelfs wel tien. Dat kan Feyenoord gewoon niet in ophoesten. Ik denk daarom dat dat zo'n constructie voor 50% van zijn transferrechten een prima zet zou zijn.
Die kerel klinkt ook prima, maar er is vast een reden dat wij er niet voor zijn gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Linksback Avila (van Boca) gaat naar dickpic Marc, geloof dat die hier ook eens voorbij kwam (of ik heb het ergens anders gelezen in combi met Feyenoord). 4 miljoen.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, een beetje Feyenoordbeleid is het natuurlijk nog steeds wel, dat is elke zomer hetzelfde: We zorgen maar dat er een redelijke selectie staat voor dit jaar en de rest zien we daarna wel weer.
Hopelijk komen Szymański, Giménez en de Boëet, dan krijgt de selectie een flinke boost en kan er in ieder geval weer voor plek 3 gespeeld worden. De rest zien we volgende zomer wel weer. (Al zou ik wel Kokcu en Senesi nog verkopen)
We hebben nog geen enkele vervanging voor Malacia en jij noemt die ook niet, maar praat wel over het verkopen van Senesi. Hoe zie jij onze verdediging voor je als je dit seizoen voor de 3de plek wil strijden?quote:
Ik vind het vooral heel erg zonde dat Senesi volgend jaar vrijwel niets meer oplevert met een eenjarig contract. Dus ik zie graag nog 15 miljoen binnenkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
We hebben nog geen enkele vervanging voor Malacia en jij noemt die ook niet, maar praat wel over het verkopen van Senesi. Hoe zie jij onze verdediging voor je als je dit seizoen voor de 3de plek wil strijden?
Nouja kijk, als ik dus afga op jouw post en dat dat zich dus af gaat spelen. Dan spelen we niet om de 3de maar om de 7de/8ste plek imo.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg zonde dat Senesi volgend jaar vrijwel niets meer oplevert met een eenjarig contract. Dus ik zie graag nog 15 miljoen binnenkomen.
Qua opvolger had ik graag Sandler gezien.Maar die is alweer vertrokken. Linksback en linkerverdediger zijn inderdaad wel zorgwekkend.
FC Twente heeft ook wat te zeggen he.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hilgers liep gisteren in de media te roepen dat zesmiljoen wel fors is voor hem hij liep vriendelijke te melden dat fc twente teveel voor hem vroeg misschien volgt daar nog wat op.
Ik zou Kokcu behouden tenzij er 30+ miljoen wordt geboden. Hij heeft nog een contract tot 2025. Senesi zou ik boven de 15+ miljoen verkopen. Die gaat niet meer waard worden gezien zijn contract (1+1) en leeftijd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, een beetje Feyenoordbeleid is het natuurlijk nog steeds wel, dat is elke zomer hetzelfde: We zorgen maar dat er een redelijke selectie staat voor dit jaar en de rest zien we daarna wel weer.
Hopelijk komen Szymański, Giménez en de Boëet, dan krijgt de selectie een flinke boost en kan er in ieder geval weer voor plek 3 gespeeld worden. De rest zien we volgende zomer wel weer. (Al zou ik wel Kokcu en Senesi nog verkopen)
Maar zou je Kokcu dan niet altijd op z'n laatst volgende zomer verkopen? Ik heb echt het idee dat zijn opkomst niet los kan worden gezien van Slot. Toch wel een tikkeltje lui (en ga daar alsjeblieft niet allemaal weer woedend op reageren Feyenoord-users) en door Slot optimaal tot wasdom gekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou Kokcu behouden tenzij er 30+ miljoen wordt geboden. Hij heeft nog een contract tot 2025. Senesi zou ik boven de 15+ miljoen verkopen. Die gaat niet meer waard worden gezien zijn contract (1+1) en leeftijd.
Ja, weinig geld door het wanbeleid van de afgelopen decennia.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die kerel klinkt ook prima, maar er is vast een reden dat wij er niet voor zijn gegaan.
Antwerp heeft duidelijk een ander salarishuis.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Linksback Avila (van Boca) gaat naar dickpic Marc, geloof dat die hier ook eens voorbij kwam (of ik heb het ergens anders gelezen in combi met Feyenoord). 4 miljoen.
Slot is er dit seizoen toch nog? Daarnaast vind ik dat je elke zomer een financiële klapper moet maken en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren. En je moet nog een beetje kwaliteit op het veld hebben staan. Mocht je echt een gek bod krijgen en je krijgt er bv Timber en die Fransman voor terug (en nog een mooi zakcentje ernaast) dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar zou je Kokcu dan niet altijd op z'n laatst volgende zomer verkopen? Ik heb echt het idee dat zijn opkomst niet los kan worden gezien van Slot. Toch wel een tikkeltje lui (en ga daar alsjeblieft niet allemaal weer woedend op reageren Feyenoord-users) en door Slot optimaal tot wasdom gekomen.
Als Slot verdwijnt verwacht ik dat zijn niveau weer ver terug gaat zakken.
Ja hij is er dit seizoen nog, daarom zeg ik ook: Uiterlijk volgend seizoen. Maar als je nu inderdaad een Timber aankoopt staat er wel weer meer geld op het veld.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot is er dit seizoen toch nog? Daarnaast vind ik dat je elke zomer een financiële klapper moet maken en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren. En je moet nog een beetje kwaliteit op het veld hebben staan. Mocht je echt een gek bod krijgen en je krijgt er bv Timber en die Fransman voor terug (en nog een mooi zakcentje ernaast) dan is het een ander verhaal.
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:30 schreef CR7 het volgende:
en buiten Kokcu zie ik weinig andere spelers rondlopen die volgend jaar veel geld op kunnen gaan leveren.
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.
Ook beetje afhankelijk van wat de ambities zijn hogerop. Willen ze meedoen om de plekken bovenin of willen ze financieel eruit halen wat er in zit en met die miljoenen van Kokcu en Senesi schoon schip maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja hij is er dit seizoen nog, daarom zeg ik ook: Uiterlijk volgend seizoen. Maar als je nu inderdaad een Timber aankoopt staat er wel weer meer geld op het veld.
Senesi ook, en Gimenez als hij komt wellicht. Als het meezit gaat Walemark zich ook nog ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida, Aursnes, Bijlow, Pedersen (al ligt dat aan de definitie van 'veel'), Dilrosun misschien.
Ik vind Geertruida eigenlijk een groter talent dan Malacia. Als we ver komen in de Europa League (zeg kwartfinale), dan zie ik die wel voor 20m vertrekken. Bijlow (als ie een heel seizoen fit blijft en 1e keeper is op het WK) en Dilrosun hebben die potentie ook wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.
[..]
Ook beetje afhankelijk van wat de ambities zijn hogerop. Willen ze meedoen om de plekken bovenin of willen ze financieel eruit halen wat er in zit en met die miljoenen van Kokcu en Senesi schoon schip maken.
Nu snap ik dat we met onze kneiterverse transferrecord wat verwend raken maar 15 miljoen is gewoon nog een historische hoger transfer voor Feyenoord.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja die zie ik allemaal niet meer dan 15 miljoen pp opleveren. Maar ok dat kan je verder pas echt zeggen na dit seizoen.
Niet als je elke keer maar 40% mag uitgeven. Maar hoe hoog de schuld nog is mogen ze ook wel eens duidelijk maken. En leuk hoor dat het historisch hoog is. Maar dat hoeft nog niet de norm te zijn. En wat ze gekost hebben is al helemaal niet relevant voor de verkoopwaarde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nu snap ik dat we met onze kneiterverse transferrecord wat verwend raken maar 15 miljoen is gewoon nog een historische hoger transfer voor Feyenoord.
Helemaal omdat deze 4 gasten geen ene kloot kostten (opleiding of fooitjes).
Bijlow, daar is geen enkele interesse in.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben we straks nog wel een basisspeler over van vorig seizoen?
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt een post gemistquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel range 12-15 miljoen spelers, alhoewel ik bij Bijlow en Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aursnes niet uitsluit dat ze nog jaren bij Feyenoord blijven.
Juist ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze man nemen we ook niet meer serieus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet zoveel, maar als je het afzet tegen waarvoor je hem hebt gehaald kun je het eigenlijk niet laten liggen. Denk dat je dit bedrag volgend jaar ook nog wel kunt krijgen, maar ja dan krijg je misschien zo’n Jorgensen verhaal en dan zijn we hier weer allemaal ziedend.quote:
Als Feyenoord nog niet in een positie is om dit soort bedragen af te wijzen, tsja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zoveel, maar als je het afzet tegen waarvoor je hem hebt gehaald kun je het eigenlijk niet laten liggen. Denk dat je dit bedrag volgend jaar ook nog wel kunt krijgen, maar ja dan krijg je misschien zo’n Jorgensen verhaal en dan zijn we hier weer allemaal ziedend.
Tuurlijk is dat wel rullevant, voor winstgevend beleid. Binnen 1 jaar is zijn marktwaarde enorm toegenomen, natuurlijk denk ik ook dat het volgend jaar niet zal zakken, maar hij zal niet extreem veel meer waard worden denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Wat maakt het nou uit voor hoeveel ie gekomen is?
Dat bepaalt of het een winstgevende transactie is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Hij niet alleen, hier baal ook ik echt stevig vanquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gurney heeft nu een hartverzakking
Neeee niet Aursnesquote:
Waarom hebben we die man zo'n kort contract gegeven?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef CR7 het volgende:
Je moet hem wel verkopen met een contract tot 2024.
Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaalt of het een winstgevende transactie is.
Het gaat wel om de pure winst die je in een jaar tijd maakt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, ook die bepaalt of de transactie winstgevend is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar dat heeft niet zoveel met de vraagprijs te maken, lijkt mij.
Bij Sini waren de eerste geruchten al gelijk 30 volgens mij. Er was helemaal geen vraagprijs bekendquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zou ook eerst afwachten wat de uitkomst van de onderhandelingen wordt, natuurlijk. Bij Sinisterra hebben ze er ook meer dan verwacht uitgehaald, toch? En Benfica heeft na Núñez wel een zakcentje over.
Die heeft natuurlijk heel bewust maar 3 jaar getekend en nooit de intentie gehad om dat te verlengen. Feyenoord als opstapje naar een grote club.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neeee niet Aursnes
[..]
Waarom hebben we die man zo'n kort contract gegeven?
Dat was dan ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:58 schreef Divje het volgende:
Is dit niet sowieso al het transferwindow met de meeste inkomsten voor Feyenoord?
Haha, voor iemand van bijna 27, met een eenjarig contract en buiten één seizoen Feyenoord enkel ervaring in Noorwegen? 25 miljoen ga je daar niet snel voor krijgen. Aursnes heeft ook pas 7 caps voor Noorwegen (eerste interland vorige zomer), dat zegt ook wel wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |