quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Op Twitter iedereen lovend over het artikel, maar er staat helemaal niets nieuws in. Behalve dat ze een bod hebben gedaan op een onhaalbare linksbuiten. Rest pakt Feyenoord niet op door of is het momentum voorbij (Hancko). Wat die daarmee bedoelt is mij niet duidelijk. Hancko wilde maar nu niet of minder ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:40 schreef Pistolero het volgende:
Leuk hoor dat plaatje van 1908, maar die gaan natuurlijk nooit allemaal komen. Sterker nog, waarschijnlijk komt het merendeel van die targets niet.
Dat hele bijbehorende artikel staat ook vol mitsen en maren en voorbehoud, dus tsja..
Door Hancko kan inmiddels ook wel bijna definitief een streep als je het zo leest.
Liever tiende zonder schulden dan kampioen met schulden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon halen ja toch niet dan.
En alle schulden aflossen.
Je snapt dat de andere partijen ook iets te willen hebben? Ik begrijp dit soort posts nooit. Feyenoord moet dit of dat, alsof ze allemaal verstand hebben van transfers, contracten, de markt etc.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Die Zuid Amerikaanse clubs zijn altijd van die rare constructies. Dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
3 miljoen voor de helft van de transferrechten vind ik erg veel, zeker als dat bod nog niet eens is geaccepteerd. Als ik TD was dan zou ik voor een club als Feyenoord sowieso ook altijd minimaal 75 a 80% van de rechten willen omdat je anders nooit goed op die speler kunt verdienen.
3 miljoen voor 100% rechten voor een speler die zich nog moet bewijzen en nog 1 jaar contract heeft is meer dan genoeg.
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Maar voor 1,5 miljoen misschien wel een goede aankoop.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die vragen nog altijd 2 miljoen. En op zich is dat niet eens veel, maar voor een degradant vind ik het lachwekkend veel.
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
Over Szymański; las ergens dat ie helemaal niet terug is geweest (sinds einde seizoen) naar Rusland, enig idee of dat klopt? Dat zou wel betekenen dat ie nog niet in training is geweest en dus zal het nog wel even duren voor hij echt wedstrijdfit is.
Ah, dat zou wel schelen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij schijnt meegetraind te hebben met zijn oude club (Legia Warschau).
Lijkt mij ook een prima aanwinst. Wel voor de bank maar gezien onze geringe opties links achterin (zelfs als Hancko komt) krijgt ie genoeg speeltijd. Maar moet maximaal een miljoen kosten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA is linksback Giacomo Quagliata van Heracles Almelo nog altijd een "zeer interessant target" wat Feyenoord betreft.
Boehoeeequote:Op donderdag 21 juli 2022 10:29 schreef De_Pel het volgende:
Hopen dat die Szymański snel rondkomt, dan hebben we eind juli tenminste de basis voor 1 linie compleet, zolang Kokcu blijft.
Nu alleen de verdediging, aanval, bank en jeugd nog maar
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik zou toch wel enigszins teleurgesteld zijn met slechts 50% van de rechten, maar goed. Dit zijn allemaal geruchten die de ronde doen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
3 miljoen voor 50% van de transferrechten is niets. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt van de markt. Er gaan spelers met een eenjarig contract voor vele miljoenen naar een nieuwe club. Een eenjarig contract zegt niet veel meer tegenwoordig. Ja, het drukt de prijs iets, maar daar is alles mee gezegd.
Giménez is naar het schijnt een jonge talentvolle aanvaller, Mexicaans international ook. Daar kunnen ze vast nog wel een miljoen of zeven voor krijgen in de huidige markt, misschien zelfs wel tien. Dat kan Feyenoord gewoon niet in ophoesten. Ik denk daarom dat dat zo'n constructie voor 50% van zijn transferrechten een prima zet zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |