SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@SkySportDE
@philipphinze24
🇳🇱![]()
Ach weet je. Als het financieel allemaal kan, wat maakt het ons dan ook allemaal uit. Gaat niet van onze bankrekening afquote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@:SkySportDE
@:philipphinze24
🇳🇱![]()
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Geld zat johquote:Op zondag 17 juli 2022 15:03 schreef Intint het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Een RB zullen ze wel op augustus aan laten komen als Rensch door het ijs zakt.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ah ja, Devyne "moet mijn goaltje meepikken" Rensch.
Kan prima voetballen hoor, daar niet van, maar puur qua verdediger heb je nog meer aan Klaiber.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel primaquote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.![]()
Tis allemaal alleen nog geen CL niveau op die plek, met Mazraoui had je toen toch echt wel een topper, zeker met Antony was die rechterkant om te smullen.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel prima![]()
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...![]()
Hij heeft alles wat onze grote Mexicaanse Lambiek-vriend ontbreekt.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n post van je gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is nog iets meer (lol)
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.![]()
Dit.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Vind het jammer, ben wel echt fan van hem maar logisch dat die gaatWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tamelijk bizar dat bedragquote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Volgens het internet is hij alweer zo dik dat het vliegtuig naar Oostenrijk niet van de grond kwam.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dan zal het geen blessure zijn, hoop niet dat hij iets doms heeft gedaanquote:Op zondag 17 juli 2022 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.![]()
Holy fuck dat is nog veel meer dan we dachten.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]
![]()
Dit is in de top-10 van duurste verdedigers ooit, dat is tamelijk bizar.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bizar? Niet echt. Het is een hele goede verdediger en international.![]()
Niet echt. Het is ook een geweldige verdediger mijn inziens.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is in de top-10 van duurste verdedigers ooit, dat is tamelijk bizar.![]()
Aardig wat munten. Hopelijk maakt hij het waar. Is toch iets ander niveau in Engeland.
Wel knap onderhandeld door H2.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar kan Marc Netto nog wat van leren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bizar knap gedaan dan, wat een bedrag zeg. Terwijl ze eerst 50 vast wilden. (lol)quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]![]()
echt wel, 35 had ik al meer dan prima gevonden en ik vind hem ook goed hoor, wel benieuwd of hij het daar ook zo goed gaat doenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Het is ook een geweldige verdediger mijn inziens.![]()
Hahaha schitterend bedrag voor Martinez, ongelofelijk hoe dit is uitonderhandeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tuurlijk is het voor NL/Ajax enorm hoor, maar voor het VK is het niet eens een middenmotor natuurlijk.
Wat kostte Harry Maguire ook alweer?.
Get woke, go broke!![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nez-in-alle-lijstjesquote:Op zondag 17 juli 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk is het voor NL/Ajax enorm hoor, maar voor het VK is het niet eens een middenmotor natuurlijk.
Je kraamt onzin uit.![]()
dat heeft ook met die homegrown regel te makenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Ik doelde eigenlijk gewoon op voor welke speler dan ook, niet per se verdedigers. Een beetje keeper kost daar ook bakken.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nez-in-alle-lijstjes
Je kraamt onzin uit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?U MAD?![]()
Dat lijkt mij stugquote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?![]()
Mike heeft er op Twitter in elk geval nog met geen woord over gerept. Al heb ik daar wel de geruchten over dat tripje naar Marokko gelezen. Geen idee wat daar van waar is.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mij ook. Toch krijg ik gekke berichtjes binnen![]()
Jammer, had dit seizoen wel grote verwachtingen van Mootje. Als hij dit verpest kan hij nog een keer naar FCU, maar daarna is het wel over lijkt mij.Hallo![]()
Dat is een nep-Mikequote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat van Marokko hoor je idd meer. Dat van PSV is van een parodieaccountquote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ajax lijkt een druk weekje tegemoet te gaan. Naar verwachting worden er snel drie nieuwe aanwinsten door de Amsterdammers gepresenteerd. Daarnaast neemt de club afscheid van basisspeler Lisandro Martínez, zo somde AT5 vandaag op.
Het duo Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, in de volksmond ondertussen omgedoopt tot H2, is druk bezig sinds de officiële opening van de transfermarkt. Steven Bergwijn werd voor een recordbedrag van 31,25 miljoen euro gehaald van Tottenham Hotspur en Owen Wijndal kwam voor tien miljoen euro over van AZ.
Daarnaast werden de contracten van grote talenten Naci Ünüvar en Kenneth Taylor verlengd. Ünüvar tekende een contract dat hem verbindt aan de club tot medio 2026 en Taylor zette zijn handtekening onder een nieuw vijfjarig contract tot medio 2027. Taylor kreeg daarnaast ook rugnummer acht toegewezen, daarmee lijkt het zeker dat hij de vervanging is van de vertrokken Ryan Gravenberch op het middenveld.
Lisandro Martínez
Ajax heeft al meerdere sterkhouders zien vertrekken deze transferperiode. Noussair Mazraoui vertrok transfervrij richting Bayern München en ook Ryan Gravenberch maakte de overstap naar der Rekordmeister. De Amsterdammers ontvingen een transfersom van 18,5 miljoen euro voor de middenvelder. Spits Sébastien Haller maakte ook een transfer richting Duitsland. De Ivoriaan vertrok naar Borussia Dortmund voor een bedrag van 31 miljoen euro.
Martínez is de volgende Ajacied die de Johan Cruijff Arena achter zich gaat laten. Transferexpert Fabrizio Romano heeft zijn bekende 'here we go' al gegeven voor de overstap naar Erik ten Hags Manchester United. Het papierwerk is al helemaal afgerond en de Argentijn moet alleen nog officieel gepresenteerd worden. Naar verluidt vangt Ajax 55 miljoen euro voor zijn diensten en De Telegraaf schrijft dat door bonussen het bedrag kan oplopen tot maar liefst 64 miljoen euro.
Drie versterkingen
Ajax lijkt ook al drie nieuwe versterkingen binnen te hebben, waarvan er twee al de 'here we go' hebben van transfergoeroe Romano. De eerste is Calvin Bassey, de directe vervanging voor Martínez. De 22-jarige verdediger van het Schotse Rangers en international van Nigeria moet zo'n 22 miljoen euro kosten.
De andere transfer die 100 procent zeker lijkt, is die van Portugees Francisco Conceição. Ajax heeft de afkoopclausule van vijf miljoen euro aan FC Porto gelicht en volgens De Telegraaf is de 19-jarige speler al in Amsterdam voor zijn medische keuring. Naar verluidt tekent de Portugees een contract voor vijf jaar.
Dat Brian Brobbey definitief terugkeert naar Amsterdam lijkt ook een stap dichter bij te komen. Volgens De Telegraaf is het nog niet 100 procent zeker, maar het lijkt dat Ajax en RB Leipzig elkaar naderen voor een transfersom van zeventien miljoen euro. Brobbey zelf is al rond met de club voor een contract tot medio 2027.
Update 18.33 uur:
De transfer is rond: Lisandro Martínez vertrekt definitief naar Manchester United. De Argentijn gaat voor meer dan 57 miljoen euro naar Manchester, maar dit bedrag kan nog oplopen tot ruim 67 miljoen, zo meldt AT5.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vernoem eens een bron voortaanquote:Op zondag 17 juli 2022 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ajax lijkt een druk weekje tegemoet te gaan. Naar verwachting worden er snel drie nieuwe aanwinsten door de Amsterdammers gepresenteerd. Daarnaast neemt de club afscheid van basisspeler Lisandro Martínez, zo somde AT5 vandaag op.
Het duo Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, in de volksmond ondertussen omgedoopt tot H2, is druk bezig sinds de officiële opening van de transfermarkt. Steven Bergwijn werd voor een recordbedrag van 31,25 miljoen euro gehaald van Tottenham Hotspur en Owen Wijndal kwam voor tien miljoen euro over van AZ.
Daarnaast werden de contracten van grote talenten Naci Ünüvar en Kenneth Taylor verlengd. Ünüvar tekende een contract dat hem verbindt aan de club tot medio 2026 en Taylor zette zijn handtekening onder een nieuw vijfjarig contract tot medio 2027. Taylor kreeg daarnaast ook rugnummer acht toegewezen, daarmee lijkt het zeker dat hij de vervanging is van de vertrokken Ryan Gravenberch op het middenveld.
Lisandro Martínez
Ajax heeft al meerdere sterkhouders zien vertrekken deze transferperiode. Noussair Mazraoui vertrok transfervrij richting Bayern München en ook Ryan Gravenberch maakte de overstap naar der Rekordmeister. De Amsterdammers ontvingen een transfersom van 18,5 miljoen euro voor de middenvelder. Spits Sébastien Haller maakte ook een transfer richting Duitsland. De Ivoriaan vertrok naar Borussia Dortmund voor een bedrag van 31 miljoen euro.
Martínez is de volgende Ajacied die de Johan Cruijff Arena achter zich gaat laten. Transferexpert Fabrizio Romano heeft zijn bekende 'here we go' al gegeven voor de overstap naar Erik ten Hags Manchester United. Het papierwerk is al helemaal afgerond en de Argentijn moet alleen nog officieel gepresenteerd worden. Naar verluidt vangt Ajax 55 miljoen euro voor zijn diensten en De Telegraaf schrijft dat door bonussen het bedrag kan oplopen tot maar liefst 64 miljoen euro.
Drie versterkingen
Ajax lijkt ook al drie nieuwe versterkingen binnen te hebben, waarvan er twee al de 'here we go' hebben van transfergoeroe Romano. De eerste is Calvin Bassey, de directe vervanging voor Martínez. De 22-jarige verdediger van het Schotse Rangers en international van Nigeria moet zo'n 22 miljoen euro kosten.
De andere transfer die 100 procent zeker lijkt, is die van Portugees Francisco Conceição. Ajax heeft de afkoopclausule van vijf miljoen euro aan FC Porto gelicht en volgens De Telegraaf is de 19-jarige speler al in Amsterdam voor zijn medische keuring. Naar verluidt tekent de Portugees een contract voor vijf jaar.
Dat Brian Brobbey definitief terugkeert naar Amsterdam lijkt ook een stap dichter bij te komen. Volgens De Telegraaf is het nog niet 100 procent zeker, maar het lijkt dat Ajax en RB Leipzig elkaar naderen voor een transfersom van zeventien miljoen euro. Brobbey zelf is al rond met de club voor een contract tot medio 2027.
Update 18.33 uur:
De transfer is rond: Lisandro Martínez vertrekt definitief naar Manchester United. De Argentijn gaat voor meer dan 57 miljoen euro naar Manchester, maar dit bedrag kan nog oplopen tot ruim 67 miljoen, zo meldt AT5.![]()
Ik gok At5, geen idee waaromquote:.
Get woke, go broke!![]()
Ik heb Covidquote:opgelopen bij een tante in Marokko en die komt, hiep, hoi (2x)
Ik Heb Covidopgelopen bij een tante in Marokko,
Bij Een tante in Marokko (2x)
En die komt, hiep, hoi.
Mja..![]()
![]()
Nou, laten we nu niet altijd doen alsof er in de PL bij elke ploeg 20 balvirtuozen rondlopen. De zwaarte zit hem vooral in het fysieke aspect. Dat zal voor Martinez zeker even wennen zijn, maar technisch gezien is het (helemaal voor een verdediger) een meer dan prima speler.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aardig wat munten. Hopelijk maakt hij het waar. Is toch iets ander niveau in Engeland.
Wel knap onderhandeld door H2.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
makweirquote:Op zondag 17 juli 2022 19:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, laten we nu niet altijd doen alsof er in de PL bij elke ploeg 20 balvirtuozen rondlopen. De zwaarte zit hem vooral in het fysieke aspect. Dat zal voor Martinez zeker even wennen zijn, maar technisch gezien is het (helemaal voor een verdediger) een meer dan prima speler.Groot fan van User Wotte![]()
Bandé niet mee naar Oostenrijk, heeft gewoon 8,5 miljoen gekost
Laten we ons dan ook maar niet druk maken om een paar miljoen meer of minder voor Brobbey![]()
Doe ik altijd. Nu vergeten.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je een fout maakt mag je die nog eens maken omdat je hem al eerder eens gemaakt hebt? Of zoietsquote:Op zondag 17 juli 2022 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Bandé niet mee naar Oostenrijk, heeft gewoon 8,5 miljoen gekost
Laten we ons dan ook maar niet druk maken om een paar miljoen meer of minder voor Brobbey![]()
Welke fout herhaalt zich precies?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als je een fout maakt mag je die nog eens maken omdat je hem al eerder eens gemaakt hebt? Of zoietsIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Liever te veel betalen voor een speler die iets toevoegt dan gewoon geld wegflikkeren toch?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als je een fout maakt mag je die nog eens maken omdat je hem al eerder eens gemaakt hebt? Of zoiets![]()
Nee, dat is niet per se het probleem hier. Bande kan er geen ruk van, Brobbey is (hoewel wat duur) een redelijk bewezen competente spits.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Er zullen maar een paar mensen zijn die weten wat er echt aan de hand is, maar echt hoopgevend is dit allemaal nietquote:![]()
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zullen maar een paar mensen zijn die weten wat er echt aan de hand is, maar echt hoopgevend is dit allemaal niet![]()
Okquote:Op zondag 17 juli 2022 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.![]()
![]()
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.
- de ouders van PietjePuk![]()
PietjePuk was een andere user. Ik ben PietjePuk2000.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.
- de ouders van PietjePuk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2022 21:14:33 ]![]()
Vertel jij weet schijnbaar exact wat er is. Of lul je gewoon wat doms?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was de gok waard maar dit wordt helemaal niets meer.![]()
Solidariteitsvergoeding.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:42 schreef Enchanter het volgende:
De Ligt voor 70 miljoen naar Bayern , krijgt Ajax daar nog wat van ?
Speelde van 2009 tot en met 2019 bij Ajax. Dus van 10 tot 20.
5 + 5 + 5 + 5 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 = 70. Dus 70% van de 5%.
5% van 70M = 3,5M. 70% daarvan is 2,45M.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mootje bedreiging? Wie kan t Telegraaf stukje lezen?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En doorverkoop op de winst. Helaas is er geen winst.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Solidariteitsvergoeding.
Speelde van 2009 tot en met 2019 bij Ajax. Dus van 10 tot 20.
5 + 5 + 5 + 5 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 = 70. Dus 70% van de 5%.
5% van 70M = 3,5M. 70% daarvan is 2,45M.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euh.. Zo kan je de zin ook lezen inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Mo wordt dus binnen ajax bedreigd en gepest, maar niet door de fans.
Dit roept heel veel vraagtekens opquote:Ihattaren heeft volgens diverse bronnen binnen Ajax last van intimidatie en bedreigingen, die niet uit de hoek van fans komen![]()
dat staat er toch niet? Wellicht heeft ie last van intimidatie door criminelen omdat ie zelf misschien een criminele neef heeft ofzo, weten wij veel.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Mo wordt dus binnen ajax bedreigd en gepest, maar niet door de fans.
Dit roept heel veel vraagtekens op
Waarom zou het vanuit iemand van Ajax zijn? Dat haal ik er echt niet uit![]()
Oh excuses ik las het verkeerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euh.. Zo kan je de zin ook lezen inderdaad
[..]![]()
De toiletjuffrouw denk ikquote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan natuurlijk alsnog. Zal Bandé wel zijn![]()
Ach, die smoes hadden we in Eindhoven nog niet gehoord. Je moet hem meegeven dat hij wel blijft vernieuwen.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:02 schreef RipCity het volgende:
Mootje bedreiging? Wie kan t Telegraaf stukje lezen?
[ twitter ]
Volgende week kan hij niet trainen omdat zijn papegaai naar de logopedist moet.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2022 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Typisch De T artikeltje ook, één gehele zin over Mo en de bedreiging. Uiteraard wel als clickbait titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dan is het meteen ook niet waar?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Typisch De T artikeltje ook, één gehele zin over Mo en de bedreiging. Uiteraard wel als clickbait titel.![]()
Beelden van de intimidatie en bedreiging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ja zo rollen ze, ik heb ook geen abonnementquote:Op zondag 17 juli 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik ontken het nergens, ik heb het over de vreselijke clickbait van de T.![]()
Misschien is het Promes wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Wellicht heeft ie last van intimidatie door criminelen omdat ie zelf misschien een criminele neef heeft ofzo, weten wij veel.
Waarom zou het vanuit iemand van Ajax zijn? Dat haal ik er echt niet uitEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Schandalig van kip pirie pirie en Mallejan om Mo zo te behandelen. Mo kan wel wel voetballen, maar dan hoef je hem toch niet te bedreigen.Hallo![]()
bron?quote:Op maandag 18 juli 2022 00:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
Schandalig van kip pirie pirie en Mallejan om Mo zo te behandelen. Mo kan wel wel voetballen, maar dan hoef je hem toch niet te bedreigen.graag op anoniem![]()
Dit wordt gewoon niets meer, maar leuk dat men het vertrouwen hier blijft behouden. Het positivisme heeft me altijd al verbaasd maar zal straks na weer een vertrek via de achterdeur wel 180 graden omslaan.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, die smoes hadden we in Eindhoven nog niet gehoord. Je moet hem meegeven dat hij wel blijft vernieuwen.
Volgende week kan hij niet trainen omdat zijn papegaai naar de logopedist moet.![]()
Mijn onderbuik, trust me ik zit er niet vaak naastquote:
[ Bericht 22% gewijzigd door Sebbeszweet op 18-07-2022 08:36:19 ]Hallo![]()
waarom moet hij nu al afgeschreven worden dan, ik begrijp wel dat vanuit dat ze dit vanuit de niet Ajax en vooral PSV hoek het liefste zien maar op basis van deze berichten vooralsnog voorbarigquote:Op maandag 18 juli 2022 07:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon niets meer, maar leuk dat men het vertrouwen hier blijft behouden. Het positivisme heeft me altijd al verbaasd maar zal straks na weer een vertrek via de achterdeur wel 180 graden omslaan.![]()
Ik weet niet of de discussie in het Ajax-topic op dit moment heel veel zin heeft, de Ajax-fans hopen op een wonder omdat het hun eigen speler is en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom moet hij nu al afgeschreven worden dan, ik begrijp wel dat vanuit dat ze dit vanuit de niet Ajax en vooral PSV hoek het liefste zien maar op basis van deze berichten vooralsnog voorbarig
Maar het is wel altijd wat met Mo dus helemaal vreemd (na alle incidenten bij PSV en Juventus) is het niet dat mensen nu met opgetrokken wenkbrauwen naar dit verhaal kijken lijkt mij? Zo'n verhaal komt net even wat sympathieker over bij een jongen die nog geen krasjes heeft.![]()
Hoezo een wonder, het was niks en het kan wat worden, meer niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de discussie in het Ajax-topic op dit moment heel veel zin heeft, de Ajax-fans hopen op een wonder omdat het hun eigen speler is en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.
Maar het is wel altijd wat met Mo dus helemaal vreemd (na alle incidenten bij PSV en Juventus) is het niet dat mensen nu met opgetrokken wenkbrauwen naar dit verhaal kijken lijkt mij? Zo'n verhaal komt net even wat sympathieker over bij een jongen die nog geen krasjes heeft.
Natuurlijk is het een vreemde situatie maar omdat hij het is kan het niet kloppen en moet hij maar afgeschreven worden.![]()
Het kan best kloppen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo een wonder, het was niks en het kan wat worden, meer niet.
Natuurlijk is het een vreemde situatie maar omdat hij het is kan het niet kloppen en moet hij maar afgeschreven worden.![]()
Dit is nogal aan de sneue kant.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
haha dat United en Ten Hag er zoveel geld voor over hebben, voor Martinez
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ja in een houthakkers competitie. Zegt nog niks neef. Zeker in het systeem van Ajax waar veel meer gevraagd wordt dan alleen een bal wegroeien.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)Hallo![]()
dat zeiden ze over mallejan ookquote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)
halb mensch halb tierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
dat gaat automatisch als je voor Ajax tekentquote:Op maandag 18 juli 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.![]()
Het is ook niet waar. Ik als supporter van PSV hoop dat hij structureel groeit naar het niveau dat hij bij PSV bij vlagen liet zien. Als hij dat kan wordt hij namelijk één van de grootste van zijn generatie.quote:
Er zit een bepaalde technische genialiteit in die jongen die je echt maar zelden ziet. Helaas etaleert hij hem zelf ook maar zelden. Ook los van fitheid en kopkronkels.![]()
totdat het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 18 juli 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zettenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet waar. Ik als supporter van PSV hoop dat hij structureel groeit naar het niveau dat hij bij PSV bij vlagen liet zien. Als hij dat kan wordt hij namelijk één van de grootste van zijn generatie.
Er zit een bepaalde technische genialiteit in die jongen die je echt maar zelden ziet. Helaas etaleert hij hem zelf ook maar zelden. Ook los van fitheid en kopkronkels.![]()
Het is wel duidelijk waarom @PietjePuk2000 jou zo'n goede user vindtquote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten![]()
![]()
oké pikquote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom @:Pietjepuk2000 jou zo'n goede user vindt![]()
Ja de enige reden is om jullie een hak te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten![]()
Ah ja. Dat is de reden. Ze hebben hem gehaald om psv dwars te zittenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de enige reden is om jullie een hak te zetten.Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan gelovenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is de reden. Ze hebben hem gehaald om psv dwars te zitten![]()
Niet echt, nee.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan geloven![]()
jij bent iets teveel in het calimero sprookje gaan gelovenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan geloven![]()
dit, als je het dan toch over het Bayern sprookje hebt is het kopen van Bergwijn die door PSV verkocht is om het begrotingsgat te dichten wel een grotere middelvingerquote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef fetX het volgende:
Ajax probeert echt iedereen dwars te zitten. Ook al bij Tottenham laatst met Bergwijn.![]()
Altijd al een topuser gevonden.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom @:Pietjepuk2000 jou zo'n goede user vindt![]()
![]()
Je hebt het over de Overmars en vd Sar die LETTERLIJK altijd gezegd hebben dat Ajax nooit het Bayern van Nederland zal worden?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
daar hadden we nog een appeltje mee te schillen, die is wel vereffend nu.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef fetX het volgende:
Ajax probeert echt iedereen dwars te zitten. Ook al bij Tottenham laatst met Bergwijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De haat voor de speler en Ajax is kennelijk groter dan de liefde voor PSV en het voetbal. Dat mag.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
best wel snel al een vrijwel complete selectie.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Rechtsback en een spits nu nog en we zijn compleet.
brobby was ook al zo goed als rond toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als het goed is wel. Daarnaast is er ook al voorgesorteerd mocht iemand nog een belachelijk bedrag neertellen voor Anthony.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
best wel snel al een vrijwel complete selectie.
brobby was ook al zo goed als rond toch?
Alleen hoop ik wel dat ze toch nog wat doen voor de rechtsbackpositie (en misschien nog keeper, mocht er toch ergens nog een jonge topkeeper rondlopen).![]()
Lekker lange contracten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Rechtsback en een spits nu nog en we zijn compleet.
Dat is nog het enige voordeel ook van de wrange situatie met Brobbey. Als je hem nu koopt, is het ook direct een 5 jarig contract. In plaats van steeds bedelen voor een jaartje extra.![]()
persoonlijk had ik brobby uit principe niet meer gehaald, tenzij hij echt voor een hongerloontje gaat zitten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker lange contracten.
Dat is nog het enige voordeel ook van de wrange situatie met Brobbey. Als je hem nu koopt, is het ook direct een 5 jarig contract. In plaats van steeds bedelen voor een jaartje extra.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie niet goed hoe het falen van Mo te maken heeft met mijn liefde voor PSV, maar soitquote:Op maandag 18 juli 2022 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De haat voor de speler en Ajax is kennelijk groter dan de liefde voor PSV en het voetbal. Dat mag.![]()
gelukkig staat Ajax er anders in, je moet gewoon kijken naar de kwaliteiten en of die speler het waard isquote:Op maandag 18 juli 2022 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
persoonlijk had ik brobby uit principe niet meer gehaald, tenzij hij echt voor een hongerloontje gaat zitten.![]()
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie niet goed hoe het falen van Mo te maken heeft met mijn liefde voor PSV, maar soit![]()
Jouw reactie? Dat zijn we wel gewendquote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.we kunnen hier wel wat koud PSV badwater gebruiken met deze hittegolf maar beter vechten jullie dat elders uitquote:Op maandag 18 juli 2022 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jouw reactie? Dat zijn we wel gewend![]()
Mo heeft met een half jaartje trainen nog even een half miljoen binnen geharkt en gaat nu met pensioen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
mo gaat dit jaar de eredivisie vernederenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mo heeft met een half jaartje trainen nog even een half miljoen binnen geharkt en gaat nu met pensioen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was al hard afgehaakt in dit gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
we kunnen hier wel wat koud PSV badwater gebruiken met deze hittegolf maar beter vechten jullie dat elders uit![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zettenx1000
![]()
Kan je nou met een seizoenkaart ook nog een extra plek kopen?
Dat worden weinig wedstrijdjes dit jaar![]()
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.quote:![]()
Had je wat anders verwacht?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.![]()
Babel, Clement én Eiting trainen mee met Jong.
Ik hoop niet dat Ajax zo dom is om één van die 3 gasten een contract aan te bieden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Natuurlijk niet. Dan zouden ze ook niet met jong meetrainen in deze fase lijkt mij, naast dat ze alle drie totaal niet het niveau hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
Babel, Clement én Eiting trainen mee met Jong.
Ik hoop niet dat Ajax zo dom is om één van die 3 gasten een contract aan te bieden.![]()
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezekenquote:![]()
Zie het Feyenoordtopic voor meer context. Dan had je minder boos gereageerd op dit grapje.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezeken![]()
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezeken![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 18:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
Babel kan mooi met Mallejan de pionnen uitzetten en de bidons dragen.
Jij bent niet echt een aanwinst voor dit topic he.![]()
Een beetje salty maar ik waardeer jouw bezorgdheid. We doen er verder niks mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een aanwinst voor dit topic he.
Hallo![]()
Bezorgdheid nog welquote:Op maandag 18 juli 2022 18:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Een beetje salty maar ik waardeer jouw bezorgdheid. We doen er verder niks mee.![]()
Ik wil jullie even vertellen dat ik de gouden rugnummers erg lelijk vind. Zit daar een verhaal achter?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
We gaan voor goud.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil jullie even vertellen dat ik de gouden rugnummers erg lelijk vind. Zit daar een verhaal achter?.![]()
Geen idee, maar kennen jullie deze nog?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil jullie even vertellen dat ik de gouden rugnummers erg lelijk vind. Zit daar een verhaal achter?
Ronald Koeman en zijn stopdas met "1"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vind het ook geen gezicht.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil jullie even vertellen dat ik de gouden rugnummers erg lelijk vind. Zit daar een verhaal achter?![]()
Dat zou wel weer typisch iets voor Ajax zijn. Iedere communicatie uiting lijkt te zijn bedacht door een extern marketingbureau. Zo kunstmatig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Moet Babel niet iemand dissen in zijn 'liedjes' ?
Babel
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
B to the Abel genotquote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef TLC het volgende:
Babel![]()
Hij is te druk met belastingontduikingquote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef TLC het volgende:
BabelHallo![]()
Holy shit.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Teelbalkanker bij Haller.![]()
dat is lullig, excusez le motquote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Voetbalzone had het over hersentumor maar die hebben het gewoon verkeerd vertaald.
Maar oké, hopelijk vroeg genoeg opgemerkt bij Haller en kunnen ze het snel aanpakken.![]()
vind ik nogal een verschil, niet dat dit niet erg is maar niet zo dodelijkquote:Op maandag 18 juli 2022 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Las ik ergens, maar whatever erg zat dit voor Haller.![]()
Teringquote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Teelbalkanker bij Haller.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Pooh triest zeg. Het feit dat hij zich al niet lekker voelde en dit toen ontdekt is, niet best vrees ik.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
![]()
Heeft Edwin van der Sar al een reactie gegeven?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Ajai. Wat een slecht nieuws op deze ochtend.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het is nog niet duidelijk of het goedaardig of kwaadaardig is, en ook nog niet duidelijk of het in een vroege fase ontdekt is of niet. Kan dus nog heel erg meevallen. Laten we het hopen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sterkte Haller.
Sterkte Donny.
Succes Martinez.
Welkom Mathijs.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
een Tumor is niet direct kanker hequote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Met een beetje geluk hoef je alleen de tumor weg te laten halen en zit je alleen met maandelijkse checks. Met een beetje pech is het uitgezaaid en dan is het einde seizoen.
Bij mij was het niet uitgezaaid maar voor de zekerheid 1 chemokuur gehad en was toch wel zo'n 2-3 maanden bezig om weer echt fit te worden. Een volledige behandeling kost je echt wel minimaal een half jaar herstellen.![]()
wist niet dat jij het had maatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Simmertje het volgende:
Met een beetje geluk hoef je alleen de tumor weg te laten halen en zit je alleen met maandelijkse checks. Met een beetje pech is het uitgezaaid en dan is het einde seizoen.
Bij mij was het niet uitgezaaid maar voor de zekerheid 1 chemokuur gehad en was toch wel zo'n 2-3 maanden bezig om weer echt fit te worden. Een volledige behandeling kost je echt wel minimaal een half jaar herstellen.Groot fan van User Wotte![]()
zit bij mij al jaren een raar plekje op.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goede reminder om allemaal even onze ballen te checken.Groot fan van User Wotte![]()
RIPquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zit bij mij al jaren een raar plekje op.![]()
Pics?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zit bij mij al jaren een raar plekje op.![]()
Inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden. Gelukkig prima behandelbaar.quote:
En inderdaad, bij twijfel altijd even laten checken.![]()
Allereerst: goed dat je hersteld bent en dat lijkt me echt heftig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Simmertje het volgende:
Bij mij was het niet uitgezaaid maar voor de zekerheid 1 chemokuur gehad en was toch wel zo'n 2-3 maanden bezig om weer echt fit te worden. Een volledige behandeling kost je echt wel minimaal een half jaar herstellen.
Ten tweede: Super sneu voor Haller om dit mee te maken
Ten derde: #tevroegmaartoch: 4 mio hebben we nog te goed in bonus, dus ook daarom: 2-3 maanden is prima scenario voor hem, voor Borussia en voor ons.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Had Overmars geen probleem meequote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goede reminder om allemaal even onze ballen te checken.![]()
Het wordt trouwens tijd voor een nieuwe ANNOUNCEMENT. Bassey zou toch wel binnen moeten zijn zo langzamerhand.![]()
Het is nog even op wachten op Robin en vlugge Japie denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:31 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een nieuwe ANNOUNCEMENT. Bassey zou toch wel binnen moeten zijn zo langzamerhand.Hallo![]()
Zirkzee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:31 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een nieuwe ANNOUNCEMENT. Bassey zou toch wel binnen moeten zijn zo langzamerhand..
Get woke, go broke!![]()
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitterquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen interesse meer in las ik gister, Bayern wil ook 10m+..
Get woke, go broke!![]()
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitter.
[ twitter ]![]()
Checkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner.
[ twitter ].
Get woke, go broke!![]()
Dan moet hij een Bogardetje doen want hij is ook niet mee op trip. Maar dat was vooral een suggestie van Schreuder, dus laten we hopen dat H2 dat lekker naast zich neer legt. Dan nog liever bijna geen tweede spits.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Braithwaite uberhaupt weg wil met zijn megasalaris bij Barcelona...![]()
Ook geen prioriteit als je het mij vraagt. Met Tadic, Bergwijn en Brobbey heb je wel genoeg opties daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet hij een Bogardetje doen want hij is ook niet mee op trip. Maar dat was vooral een suggestie van Schreuder, dus laten we hopen dat H2 dat lekker naast zich neer legt. Dan nog liever bijna geen tweede spits.![]()
Had Nico een subtopper in Spanje meer gegund dan Lyon, maar echt veel interesse is er voor hem op een of andere manier nooit geweest.![]()
https://www.fcupdate.nl/v(...)alvarez-gaat-viraal/quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.
Misschien ook leuk voor je om de reacties te lezen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je kan er zelfs 7x de Tour de France mee winnenquote:Op maandag 18 juli 2022 23:26 schreef Bolasie het volgende:
Heel erg triest, maar schijnt goed te behandelen zijn. Hopen op het beste either way.![]()
ik had er wel graag een plan b spits bij gehad, type Luuk de Jong zeg maarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook geen prioriteit als je het mij vraagt. Met Tadic, Bergwijn en Brobbey heb je wel genoeg opties daar.![]()
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Braithwaite uberhaupt weg wil met zijn megasalaris bij Barcelona...Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ja, op een gegeven moment heb je wel genoeg geld (lol)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.![]()
Die had wel z'n eigen medicijnman.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Je kan er zelfs 7x de Tour de France mee winnen-nee-![]()
Kopen? 60 miljoen. Kunnen jullie best missen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er wel graag een plan b spits bij gehad, type Luuk de Jong zeg maar![]()
dat is het punt, bij PSV is hij de plan A spits, daar vind ik hem dan net weer niet goed genoeg en te duur voorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kopen? 60 miljoen. Kunnen jullie best missen.![]()
Kan die man ook niks aan doen dat hij er zo uitziet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou die verongelijkte kop nog niet in de spits willen zien als Ajax er 60 miljoen voor kreeg.![]()
Dat is meer dat Bayern van hem af wil en hem daarom linkt via bevriende journalisten aan Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitter.
[ twitter ]Maar dan nog, laag salaris voor Braithwaite is nog steeds minimaal 3 miljoen en dat is toch wel veel geld voor een pinchhitter (en dan ook nog een transfersommetje die je niet meer terug gaat krijgen). Als ik zie wie ze bij Barca weg willen, zou ik sowieso eerst even informeren naar Puig als ik Ajax was.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Wienerschnitzels op 19-07-2022 11:54:30 ]![]()
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had Nico een subtopper in Spanje meer gegund dan Lyon, maar echt veel interesse is er voor hem op een of andere manier nooit geweest.![]()
En in potentie een stuk groter dan de meeste clubs in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.stupidity has become as common as common sense was before![]()
ik verwacht veel van de eigen jeugd dit seizoen.
Taylor, Bergwijn en IhattarenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier Braithwaith, ik zei het al een tijdje terug. Er werd toen om gegniffeld door menigeen (zal geen namen noemen).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner)
[ twitter ]Hallo![]()
eens maar hij heeft natuurlijk geen keus, als hij bijgetekend had dan was Wijndal niet gehaald denk ik dus nu was het hopen op wat beters dan Lyon maar dat is dus niet geluktquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.![]()
Blijf het toch wel apart vinden dat niet de subtop van Spanje en Engeland heeft toegeslagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Lyon. Toch wel tegenvallend voor Nico, zeker als Barca voor je kwam in de winterstop.![]()
Net alsof die bij Barca in de basis zou staan als iedereen fit is daar is hij gewoon een goedkope back up.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Lyon. Toch wel tegenvallend voor Nico, zeker als Barca voor je kwam in de winterstop.![]()
Niet zo goed, maar wel net zo klein en vervelend als Alba.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof die bij Barca in de basis zou staan als iedereen fit is daar is hij gewoon een goedkope back up.![]()
het enige wat je nu wel hebt is dat die slagersmentaliteit met Nico en Lisandro weg is, ik vond het altijd wel prettig die 2 die tot en over het gaatje gingen![]()
Vond dat bij Martinez altijd wel meevallen speelde nooit smerig maar gewoon stevig in de duels. Nico had wel regelmatig een kronkelquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:
het enige wat je nu wel hebt is dat die slagersmentaliteit met Nico en Lisandro weg is, ik vond het altijd wel prettig die 2 die tot en over het gaatje gingen![]()
Dit kan niet waar zijn, je leeft nog.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ja, hij zit in de vastgoed ofzo toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, hij zit in de vastgoed ofzo toch.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dan boert hij vastgoed.quote:
Snap je hem? Vastgoed? Ha.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2022 13:11:39 ]![]()
@Lenny_Leonard graag jouw oordeelquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan boert hij vastgoed.
Snap je hem? Vastgoed? Ha.![]()
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan boert hij vastgoed.
Snap je hem? Vastgoed? Ha.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Heeft werkelijk de slechtste zaakwaarnemer op deze planeet , kon hem zelfs niet naar Leeds brengen voor 4 miljoen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Blijf het toch wel apart vinden dat niet de subtop van Spanje en Engeland heeft toegeslagen.RED ONS HENNIEGOD![]()
lijkt me totaal geen speler voor Lyon en helemaal niet eentje die past bij die farmers league ( @Bolasie check deze ) . Eerder Premier League.quote:graag op anoniem![]()
Hij had idd lange tijd een slechte zaakwaarnemer (Ricardo Schlieper/Prosports Argentina) waarvan hij de grootste cliënt was. Zit nu sinds kort bij Mo Sinouh/ICM Stellar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft werkelijk de slechtste zaakwaarnemer op deze planeet , kon hem zelfs niet naar Leeds brengen voor 4 miljoen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch blijft het redelijk verbazingwekkend dat die nu nog steeds niet aangetrokken is terwijl die de vaste back van het Argentijnse elftal is + spotgoedkoop vanwege zijn contract.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had idd lange tijd een slechte zaakwaarnemer (Ricardo Schlieper/Prosports Argentina) waarvan hij de grootste cliënt was. Zit nu sinds kort bij Mo Sinouh/ICM Stellar.RED ONS HENNIEGOD![]()
De Ligt voor 70 miljoen (+10 miljoen bonussen) naar Bayern, zit daar voor Ajax nog wat in ?
Sowieso wat opleidingskosten neem ik aan maar vaak ook nog een bepaald % van de doorverkoop prijs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt ja, is nu livequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ze moeten nog een beetje wakker wordenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat een doeltrap niet door de doelman genomen wordt blijf ik een verschrikkelijk fenomeen vinden.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Deden we vroeger in de fjes ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:45 schreef mabo11 het volgende:
Dat een doeltrap niet door de doelman genomen wordt blijf ik een verschrikkelijk fenomeen vinden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Schuurs
Mokerslecht die gozer.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Schuurs kan echt niet meer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.quote:
Groot talent blijkt er geen kut van te kunnen. Jammer dat hij zich totaal niet heeft ontwikkeld, iets wat normaal toch een sterke kant is van de Ajax opleiding.![]()
Kudusgodenzoon.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Prima assist BergwijnWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Taylor valt ook wel op in positieve zin. Over een half jaar praat niemand meer over Gravenberch.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je kan niet elke keer 6 gooien zie je ook bij Bande en Daramy.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.
Groot talent blijkt er geen kut van te kunnen. Jammer dat hij zich totaal niet heeft ontwikkeld, iets wat normaal toch een sterke kant is van de Ajax opleiding.![]()
Gek ja. Dat we blij waren dat een groot talent naar ons kwam ipv naar psv... Dat het niks geworden is veranderd daar niks aan natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.
Groot talent blijkt er geen kut van te kunnen. Jammer dat hij zich totaal niet heeft ontwikkeld, iets wat normaal toch een sterke kant is van de Ajax opleiding.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Taylor
Wanneer kwam er een nieuwe keeper
Is Buffon nog een optie?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heb het uitgezet, genoeg gezien. Schuurs en Rensch komen echt tekort, gelukkig zit Schuurs normaal gesproken op de bank. De linkerkant werd ik wel gelukkig van.
Is Timber nou geblesseerd?![]()
Wat een luxe op de rechtsback positie , Renschie en we hebben Klaiber achter de hand!!
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik herhaal nogmaals.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaiber en Magallan
Bal lijkt op dit moment wel een heet broodje uit oven, ze kunnen er niets mee
Wat een ontzagwekkende troep![]()
Nou dit laatste half uurtje had niet gehoeven
Rechter centrale verdediger en vooral rechtsback zijn wel het zorgenkindje bij Ajax. Als je daar geen versterkingen meer haalt gaat je dat echt de nodige punten kosten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
“Er is geen RB nodig”quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een luxe op de rechtsback positie , Renschie en we hebben Klaiber achter de hand!!![]()
![]()
Op zich prima informatie voor Schreuder. Schuurs en Klaiber kansen gegeven maar komen echt tekort. Rensch zit op het randje, een extra rechtsback zou geen overbodige luxe zijn.![]()
We gaan het doen met deze groep!
Van teveel talent op rechtsback naar kneuzenkermis...Jack does it in real time...![]()
Wisten we eigenlijk al wel. Was dat niet tegen Twente dat Klaiber twee keer eenvoudig werd gedold en dat menig twee keer scoorde?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:47 schreef Simmertje het volgende:
Op zich prima informatie voor Schreuder. Schuurs en Klaiber kansen gegeven maar komen echt tekort. Rensch zit op het randje, een extra rechtsback zou geen overbodige luxe zijn.![]()
Lees nu dat Ajax bezig zou zijn met Ehtan Laird van Man United voor de RB positie.Schreuder zegt net dat er nog 3-5 versterkingen bijmoeten (neem aan dat daar dan ook de onbevestigde mensen als Brobbey en Bassey bij horen).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep!
Van teveel talent op rechtsback naar kneuzenkermis...![]()
Waarom? Een talentvolle spits die niet Brobbey heet gaat je ook 17 mil kosten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had nog stille hoop dat er iets tussen zou komen. Maar lijkt er niet op.![]()
Meer dan 20 miljoen zelfs volgens Romanoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Een talentvolle spits die niet Brobbey heet gaat je ook 17 mil kosten.![]()
Doet hij het goed dan verkoop je hem weer makkelijk voor 35.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer dan 20 miljoen zelfs volgens Romano![]()
Laat die jongen eerst een paar wedstrijden achter elkaar 90 minuten maken, praten we daarna verderquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet hij het goed dan verkoop je hem weer makkelijk voor 35.Hallo![]()
Gaat geen probleem zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Laat die jongen eerst een paar wedstrijden achter elkaar 90 minuten maken, praten we daarna verder![]()
17 miljoen zonder bonussen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer dan 20 miljoen zelfs volgens RomanoOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: