SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@SkySportDE
@philipphinze24
🇳🇱![]()
Ach weet je. Als het financieel allemaal kan, wat maakt het ons dan ook allemaal uit. Gaat niet van onze bankrekening afquote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@:SkySportDE
@:philipphinze24
🇳🇱![]()
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Geld zat johquote:Op zondag 17 juli 2022 15:03 schreef Intint het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Een RB zullen ze wel op augustus aan laten komen als Rensch door het ijs zakt.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ah ja, Devyne "moet mijn goaltje meepikken" Rensch.
Kan prima voetballen hoor, daar niet van, maar puur qua verdediger heb je nog meer aan Klaiber.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel primaquote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.![]()
Tis allemaal alleen nog geen CL niveau op die plek, met Mazraoui had je toen toch echt wel een topper, zeker met Antony was die rechterkant om te smullen.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel prima![]()
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...![]()
Hij heeft alles wat onze grote Mexicaanse Lambiek-vriend ontbreekt.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n post van je gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is nog iets meer (lol)
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.![]()
Dit.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Vind het jammer, ben wel echt fan van hem maar logisch dat die gaatWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tamelijk bizar dat bedragquote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Volgens het internet is hij alweer zo dik dat het vliegtuig naar Oostenrijk niet van de grond kwam.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dan zal het geen blessure zijn, hoop niet dat hij iets doms heeft gedaanquote:Op zondag 17 juli 2022 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.![]()
Holy fuck dat is nog veel meer dan we dachten.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]
![]()
Dit is in de top-10 van duurste verdedigers ooit, dat is tamelijk bizar.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bizar? Niet echt. Het is een hele goede verdediger en international.![]()
Niet echt. Het is ook een geweldige verdediger mijn inziens.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is in de top-10 van duurste verdedigers ooit, dat is tamelijk bizar.![]()
Aardig wat munten. Hopelijk maakt hij het waar. Is toch iets ander niveau in Engeland.
Wel knap onderhandeld door H2.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar kan Marc Netto nog wat van leren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bizar knap gedaan dan, wat een bedrag zeg. Terwijl ze eerst 50 vast wilden. (lol)quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]![]()
echt wel, 35 had ik al meer dan prima gevonden en ik vind hem ook goed hoor, wel benieuwd of hij het daar ook zo goed gaat doenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Het is ook een geweldige verdediger mijn inziens.![]()
Hahaha schitterend bedrag voor Martinez, ongelofelijk hoe dit is uitonderhandeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tuurlijk is het voor NL/Ajax enorm hoor, maar voor het VK is het niet eens een middenmotor natuurlijk.
Wat kostte Harry Maguire ook alweer?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nez-in-alle-lijstjesquote:Op zondag 17 juli 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk is het voor NL/Ajax enorm hoor, maar voor het VK is het niet eens een middenmotor natuurlijk.
Je kraamt onzin uit.![]()
dat heeft ook met die homegrown regel te makenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Ik doelde eigenlijk gewoon op voor welke speler dan ook, niet per se verdedigers. Een beetje keeper kost daar ook bakken.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nez-in-alle-lijstjes
Je kraamt onzin uit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?U MAD?![]()
Dat lijkt mij stugquote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Even hier polsen: klopt het dat Ihat een tripje naar Marokko heeft gemaakt (en daardoor niet op trainingskamp gaat) en dat Verweij van de Telegraaf met bericht komt dat die mafkees weer naar PSV wil?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: