Je bent de h vergetenquote:
Weet je het zeker?quote:
Je moet wel reagerenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijne niet hoor. Telkens die ongevraagde pussypics. bah! Walgelijk!
Dat doet hij toch. Hij vindt ze bah.quote:
Niks mis met een goede close up.quote:
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmantquote:
Sowieso liever tettenpics natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmant
Het varieertquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmant
Tettenquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30+ hier nu.quote:
quote:
Ik zie op de ECMWF 45. Je kan beter naar het zuiden van Noorwegen. Daar gaat het wellicht nog vriezen overdag de komende dagenquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True
Maar het schijnt in centraal Portugal de komende dagen tegen de 50 graden aan te tikken. Das insane.
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd johquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie op de ECMWF 45. Je kan beter naar het zuiden van Noorwegen. Daar gaat het wellicht nog vriezen overdag de komende dagen
Dan ben je 'well done' tochquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd joh
Eerder overcooked zonder enige voedingswaardequote:
oke, ik zal het proberen.quote:
Naar Zuid-Europa verhuizen en dan gaan klagen over de temperatuur.quote:
Voorspelbaarheid is belangrijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar Zuid-Europa verhuizen en dan gaan klagen over de temperatuur.Je kan de man uit Nederland halen, maar de Nederlander blijft in de man.
Zou kopenquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd joh
McDonalds dus...quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerder overcooked zonder enige voedingswaardeZompig en zonder enige smaak
Fuuuuu. En niet thuis zeker?quote:
Extra luchtgatquote:
Hahhah ja maar een gat aan de achterkant bij die lusjes is een beetje gekquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Extra luchtgat
En dat is toch gewoon mode tegenwoordig.
Verder wel vervelend.
Hhahaha jawel. ben gewoon thuis, dus het is niet zo rampquote:
teleurstellendquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aan de achterkant. bij het lusje van de riem dus
Nieuwste mode.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhah ja maar een gat aan de achterkant bij die lusjes is een beetje gek
Dan maar weggooien die broek.quote:Kan mn shirt er nog wel overheen hangen, maar gok dat het uiteindelijk wel snel verder scheurt.
Dat scheelt dan weer.quote:Hhahaha jawel. ben gewoon thuis, dus het is niet zo ramp
T wordt hier ook 35 komende week, dus niet zeurenquote:
Ik zag zelfs 40quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T wordt hier ook 35 komende week, dus niet zeuren
huehue zak?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit in de airco, ik merk er geen zak van.
En al zou ik er een zak van merken: lekker!
Zolanger nog geen Telegraafartikel is met 'horrorzomer' in de titel loopt het vast wel los.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weiger de voorspelling van volgende week overigens. Ga toch weg met je 37 graden.
ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weiger de voorspelling van volgende week overigens. Ga toch weg met je 37 graden.
Zelfs als het meevalt, is het me al te heet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolanger nog geen Telegraafartikel is met 'horrorzomer' in de titel loopt het vast wel los.
Op Spitsbergen is het nu 4 graden, dat lijkt me wel een vakantiebestemming.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs als het meevalt, is het me al te heet.
Eens. Geen behoefte aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolanger nog geen Telegraafartikel is met 'horrorzomer' in de titel loopt het vast wel los.
Altijd weee blij met aan de kust wonen met zulke voorspellingen; er is altijd een windje ter verkoeling.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs als het meevalt, is het me al te heet.
Ook dat!quote:
Daar is mijn collega vorige week van teruggekomenquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op Spitsbergen is het nu 4 graden, dat lijkt me wel een vakantiebestemming.
Dit is een voorspelling voor aan de kust.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weee blij met aan de kust wonen met zulke voorspellingen; er is altijd een windje ter verkoeling.
echte ijsberen, of zijn dit weer een subgenre heary bears?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is mijn collega vorige week van teruggekomen
IJsbeertjes kijken.
Zelfs dan is het met een windje beter uit te houden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is een voorspelling voor aan de kust.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zijn geen wolken maar rook van een grote fik
quote:
dat niet, wel allemaal foto's van een of ander kampwijf:quote:
Echte echte ECHTE!quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte ijsberen, of zijn dit weer een subgenre heary bears?
Sorryquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat niet, wel allemaal foto's van een of ander kampwijf:
"Heet in Maastricht: man, ontdekt de geheime inkomsten van zijn vrouw"b
"miljonaire moeder uit Maastricht toont hoe ze ¤ 17600per week"
"Miljonaire moeder uit Maastricht toont hoe ze ¤600/uur verdiend"
Geen klanten van je werkgever?quote:
Que?quote:
Ow das kutquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Binnen een uur 2 overlijdensberichten. Topdag vandaag
Damn manquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Lekker zweten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:45 schreef Tegan het volgende:
Met die voorspelde 40 graden lekker in de airco op kantoor.
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=middenquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:07 schreef Modus het volgende:
Het zou 700 graden worden maar weinig van gezien. Dus volgende week zal het ook wel weer loslopen.
Binnenkort een nickchange naar Gesmolten draakje? ;Pquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
hier kunnen zo veel huehue opmerkingen bij gemaakt worden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
Dat wordt flink likken om ijsje op te krijgen voor ze gesmolten is.
Waterdraakje.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:24 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Binnenkort een nickchange naar Gesmolten draakje? ;P
Er is best veel van mij ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
Dat wordt flink likken om ijsje op te krijgen voor ze gesmolten is.
Dan wordt het hier vast 40+quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Dinsdag bijgesteld naar 38 graden hier.
Ik neem deze uitdaging aan.quote:
Goed voorstelquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:Q. Er zit iemand op mijn vaste flexplek
Bonuspunten als diegene ook zit te hoesten en zegt dat hij niet heeft getest omdat Corona maar een griepje is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zulke collega's heb ik nu ongeveer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bonuspunten als diegene ook zit te hoesten en zegt dat hij niet heeft getest omdat Corona maar een griepje is.
Krijg je het gewoon nķg warmer.quote:
Bijzonder hoe dat zo kan verschillen per werkgever. Ik herken het totaal niet van mijn werk. Als collega's verkoudheidsklachten hebben blijven ze gewoon thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zulke collega's heb ik nu ongeveer.
Zitten te hoesten en super verkouden op kantoor.
'ja anders blijf je aan de gang he, moet je weer thuis blijven'
alsof het moeite kost om thuis te blijven, je werkt 1 dag op kantoor, die kan je dan best een weekje skippen hoor.
Helaas, geen bonuspuntenquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bonuspunten als diegene ook zit te hoesten en zegt dat hij niet heeft getest omdat Corona maar een griepje is.
Hier loopt iemand een week te hoestenquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder hoe dat zo kan verschillen per werkgever. Ik herken het totaal niet van mijn werk. Als collega's verkoudheidsklachten hebben blijven ze gewoon thuis.
Mehquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier loopt iemand een week te hoesten
" ik ben verkouden van de airco"
na die week een test: positief
Ja het komt hier heel erg vanuit de mensen zelf en onze werkgever is er verder niet actief mee bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder hoe dat zo kan verschillen per werkgever. Ik herken het totaal niet van mijn werk. Als collega's verkoudheidsklachten hebben blijven ze gewoon thuis.
Goed excuus om weer naar huis te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf vandaag thuis omdat ik vanmiddag de touretappe op de achtergrond aan wil hebben staanquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joy.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier loopt iemand een week te hoesten
" ik ben verkouden van de airco"
na die week een test: positief
gelukkig zit hij ook recht tegenover mijquote:
Dat laatste sowieso. Ook met lekker weer gewoon in korte broek en slippers. Ideaal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het komt hier heel erg vanuit de mensen zelf en onze werkgever is er verder niet actief mee bezig.
Ze geven wel aan dat je beter thuis kan werken maar dat is gewoon algemeen.
Zelf zou ik sowieso thuis blijven dan want als je niet lekker bent wil je toch gewoon in joggingbroek beetje rustig aan werken
Hoe kut hebben die mensen het thuis dat ze liever naar kantoor gaan om te werken. Ik zou elke maand een rood streepje op de zelftest tekenen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zulke collega's heb ik nu ongeveer.
Zitten te hoesten en super verkouden op kantoor.
'ja anders blijf je aan de gang he, moet je weer thuis blijven'
alsof het moeite kost om thuis te blijven, je werkt 1 dag op kantoor, die kan je dan best een weekje skippen hoor.
Er zijn genoeg mensen die niet de.luxe hebben van een aparte werkkamer. Als er dan ook nog kinderen thuis zijn snap ik het wel dat thuiswerken niet handig is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kut hebben die mensen het thuis dat ze liever naar kantoor gaan om te werken. Ik zou elke maand een rood streepje op de zelftest tekenen.
"ja, maar ik ben niet ziek"quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet de.luxe hebben van een aparte werkkamer. Als er dan ook nog kinderen thuis zijn snap ik het wel dat thuiswerken niet handig is.
Zelf ben ik ook blij dat ik weer regelmatig naar kantoor kan, terwijl ik wel die luxe heb van een goeie werkruimte thuis. Ik heb daarentegen ook collega's die helemaal niet meer naar kantoor willen als het niet nodig is.
Ieder zijn ding. Maar ijf wel gewoon thuis als je ziek bent
Nog plannen de komende twee weken?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zit hij ook recht tegenover mij
Heb een paar afspraken die ik hier moet doen. Inclusief teamlunchquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed excuus om weer naar huis te gaan
morgen vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog plannen de komende twee weken?
Nais.quote:
Dat is wel beter. Ik heb zo een overleg wat voor anderhalf uur in de agenda staat. Ik hoop dat we met een half uur klaar zijn anders weet ik niet hoe ik door mijn to do lijst moet komenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een paar afspraken die ik hier moet doen. Inclusief teamlunch
Als het een vaste plek is, is het geen flexplekquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is als je zoveelste keer toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
nu al geen zin meer.
Muis vergeten mee te nemen naar kantoor. Werkt ook niet zo handig....
Ja geen idee, want verder werken ze wel gewoon thuis dus blijkbaar vinden ze het wel fijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kut hebben die mensen het thuis dat ze liever naar kantoor gaan om te werken. Ik zou elke maand een rood streepje op de zelftest tekenen.
Hhahaah de vorige keer had ik hem op het werk laten liggen en daarna niet meer gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is als je zoveelste keer toch?
tweede muis kopen een optie?
Beetje vergeetachtig aan het worden?quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hhahaah de vorige keer had ik hem op het werk laten liggen en daarna niet meer gevonden.
Nu heb ik hem gewoon thuis laten liggen.
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee, want verder werken ze wel gewoon thuis dus blijkbaar vinden ze het wel fijn.
Maar die voelen toch een soort verplichting/noodzaak om toch die ene dag te komen ofzo.
Vorige week was mijn auto stuk, nou dan sla ik mooi de hele week over.
Hoofd in de wolkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje vergeetachtig aan het worden?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.![]()
![]()
enige juiste optie!quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer het geluid van de wekker te hard staat en ik met schrik wakker wordt beslis ik soms dat die dag een thuiswerkdag is.![]()
![]()
Zie je nu welquote:
Yup, jij bent verder.quote:
Nog even en ze gaat Q achterna met een koophuis, 2,3 kind en een golden retrieverquote:
Zolang ze maar niet naar de next stage gaat en full wappie wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat Q achterna met een koophuis, 2,3 kind en een golden retriever
Moet je daar dan 2,3 kind en golden retriever voor hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet naar de next stage gaat en full wappie wordt.
Nee, ze versnellen hooguit het wappie-proces.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je daar dan 2,3 kind en golden retriever voor hebben?
Levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze versnellen hooguit het wappie-proces.
Johquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:18 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Als het een vaste plek is, is het geen flexplek![]()
Die kinderen en die hond/golden retriever komen er echt niet. (stiekem wil ik een corgi, maar gaat vast ook niet gebeuren).quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat Q achterna met een koophuis, 2,3 kind en een golden retriever
dat heb ik mensen vaker horen zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kinderen en die hond/golden retriever komen er echt niet. (stiekem wil ik een corgi, maar gaat vast ook niet gebeuren).
Koophuis heeft meneer al
Ja? Wie dan? Wanneer?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik mensen vaker horen zeggen
Precies. De ontkenners worden de ergste.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die jij niet kentquote:
Is het tegenwoordig niet eerder een labradoodle?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:03 schreef gianni61 het volgende:
overigens mag de golden retriever ook een labrador zijn.
is 1 pot nat
Het wordt een Corgi las ik net. Net als bij @Debsterrquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:03 schreef gianni61 het volgende:
overigens mag de golden retriever ook een labrador zijn.
is 1 pot nat
ik ben tegen het mengen van rassen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet eerder een labradoodle?
Ja ik ben niet zo'n trendsetter dus ik volg ze vooralquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt een Corgi las ik net. Net als bij @:Debsterr
Kun je wel tegen zijn, maar gebeurt wel. Vraag maar aan Senn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegen het mengen van rassen.
#NoRacist
Ik wacht nog steeds tot Debsterr eens langs komt voor een strandwandeling met haar Corgi.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen aan de Corgi.
Ik ga over een week op puppyvisite bij een Corgi.
Puppiesquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen aan de Corgi.
Stop hem in je tas. Voor mij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen aan de Corgi.
Ik denk dat dat opvalt.quote:
Ja, maar ik ken de eigenaren langer dan vandaag.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn maar klein. Debsterr kan die van haar ook in een rugzak stoppen
maar denk dat de eigenaar wel merkt als er opeens geen puppy meer is..quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn maar klein. Debsterr kan die van haar ook in een rugzak stoppen
Intrekken. En heel snel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kinderen en die hond/golden retriever komen er echt niet. (stiekem wil ik een corgi, maar gaat vast ook niet gebeuren).
Koophuis heeft meneer al
Leuke honden maar ik kies wel iets andersquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen aan de Corgi.
Nope, hier ook niet.quote:
Ja, hij heeft een koophuis toch? Of begreep ik dat verkeerd?quote:
Ja hij ja. Maar wat moet ik daar aan intrekken?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een koophuis toch? Of begreep ik dat verkeerd?
Ik dacht dat dat duidelijk wasquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hij ja. Maar wat moet ik daar aan intrekken?
Ow wacht.... je bedoelt samenwonen. ZEG DAT DAN
SCHANDALIG! KILL IT WITH FIRE!quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie samen.quote:
Eigenlijk vroeg ik naar jou.quote:
Aww, liefquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk vroeg ik naar jou.Corgi was vooral een handige aanleiding.
Ik heb zo mijn momenten.quote:
Ja, dat verdient wel weer ff een update in het topic! Maar slopen is nu grotendeels klaar, dus langzaam aan weer opbouwen. Begonnen met plafond isolatie en elektra aanleggen bijvoorbeeldquote:
Ahh dat is zo leuk, dan ga je zometeen ineens met sprongen vooruit!quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat verdient wel weer ff een update in het topic! Maar slopen is nu grotendeels klaar, dus langzaam aan weer opbouwen. Begonnen met plafond isolatie en elektra aanleggen bijvoorbeeld.
Oh nice!quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat verdient wel weer ff een update in het topic! Maar slopen is nu grotendeels klaar, dus langzaam aan weer opbouwen. Begonnen met plafond isolatie en elektra aanleggen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegen het mengen van rassen.
#NoRacist
quote:
Get a roomquote:
Whut?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:45 schreef Barbusse het volgende:
1 dode en meer dan 100 gewonden. Mijn woonkamer ruikt alsof ik binnen ben wezen bbqen
Bosbranden door vrijwel heel het land, ook hier relatief dichtbij.quote:
Weet je wel hoeveel troep ze heeft?quote:
Jij zegt dat het op je zolder past!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel troep ze heeft?
Waar laat ik dat?
Dus we hebben nu een deal dat het allemaal naar de zolder kan?quote:
Uhmquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus we hebben nu een deal dat het allemaal naar de zolder kan?
Oh ja, ze heeft flink wat spullenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar laat ik dat?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus we hebben nu een deal dat het allemaal naar de zolder kan?
ArTiC 1-0quote:
Marktplaatsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar laat ik dat?
Is goed voor je.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bosbranden door vrijwel heel het land, ook hier relatief dichtbij.
wutquote:
Het strand was leuk de hondjes ook over de rest heb ik nogal wat teleurgestelde gevoelens. Wifi werkte niet tv werkte niet. Huisje was op een gegeven moment 39 graden binnen… ze adverteren met privacy en die was er oolquote:
Q went full wappie. Nu al waanzinnig geworden van het samenwonen met een vrouw.quote:
Dat ging snel. Rip Q's gezonde verstandquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q went full wappie. Nu al waanzinnig geworden van het samenwonen met een vrouw.
Millenial he, nul wilskracht.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ging snel. Rip Q's gezonde verstand
De boomer in mij moest lachenquote:
Oh, jammerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het strand was leuk de hondjes ook over de rest heb ik nogal wat teleurgestelde gevoelens. Wifi werkte niet tv werkte niet. Huisje was op een gegeven moment 39 graden binnen… ze adverteren met privacy en die was er ool
Niet 😂
Lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sushi en Pinot grigioGoed begin van het weekend
Ik had gewoon Cola Zero en een shoarmaschotelquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lading bier. Goed begin van het weekendquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:56 schreef Medusa666 het volgende:
Toto was super leuk![]()
We zaten wel tussen de boomers, maar achja. Was lachen!
Ik ben niet bekend met die band helaas en Antwerpen is veel te ver weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je zondag met me mee naar Wardruna in Antwerpen?
Te verquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:35 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die band helaas en Antwerpen is veel te ver weg.
Maar veel plezier alvast zondag!![]()
Heb je een staan- of zitplaats?
O dat klinkt wel bijzonderquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te ver
Overgrote deel is zitplaats. Openlucht podium in een park. Volgens mij is er maar 1 soort kaartje. Niet op gelet verder
Neuh zal vrij goede temperatuur en zonnig zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O dat klinkt wel bijzonderHopelijk gaat het dan niet regenen!
Is het dan wel groot / een heel bekende band of juist niet?
Ah begrijp het nu meer. Heerlijk toch! En in combinatie nog met het lekkere weer. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh zal vrij goede temperatuur en zonnig zijn
Ben zelf ook niet heel bekend met ze, maar kan het wel waarderen en binnen hun genre zijn ze wel groot
Ja het is al leuk om de hondjes te zien genieten op het strand. Vanochtend die kleine al gewassen straks even naar de wasstraat met de grotequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Maar desondanks wel genoten van het strand dus?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja het is al leuk om de hondjes te zien genieten op het strand. Vanochtend die kleine al gewassen straks even naar de wasstraat met de grote
Veel plezier!quote:
Hoe kan dat nou in die stinkende kutstad vol arrogantequote:
Nergens last van. #naaktrondlopenthuisquote:
Goede tip wel.quote:
Met mijn 1m95 zijn mijn benen lang genoeg om niet te struikelen over mijn 30+ cm.quote:
True, je bent iig een grote lulquote:Op zondag 17 juli 2022 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn 1m95 zijn mijn benen lang genoeg om niet te struikelen over mijn 30+ cm.
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:
En uit mijn mond blijf jequote:
Graagquote:
Liever een kroeg.quote:
quote:
Jij kent vast wel leukere plekken in Amsterdam dan het Leidseplein.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]dan, maar niet op het Leidseplein, daar betaal ik 9 euro voor een pint Guinness
.
Uiteraard, maar voorheen zaten de leukste kroegen daar wel in de buurt. En de tent waar ik 9 euro mocht aftikken was altijd al een soort pre staptent, even rustig een pint voor de andere tent open ging oid.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent vast wel leukere plekken in Amsterdam dan het Leidseplein.
Maar geen trouwe-klanten-korting lees ik.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voorheen zaten de leukste kroegen daar wel in de buurt. En de tent waar ik 9 euro mocht aftikken was altijd al een soort pre staptent, even rustig een pint voor de andere tent open ging oid.
Dus ik ken er nog steeds heel veel mensen incl de eigenaar, zijn 2 zonen die de tenten runnen etc.
Jawel gelukkigquote:Op zondag 17 juli 2022 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar geen trouwe-klanten-korting lees ik.
Dan is een fooi geen probleem idd.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel gelukkig.
De barmanager is de huisgenote van een vriend van me, dus ik had 3 Guinness, 1 Howling Wolf en een andere stout.
Uiteindelijk 2 Guinness afgerekend, 5 euro fooi.
Ik geef vrijwel altijd fooiquote:
Ik kijk echt per situatie. Snelle, vriendelijke bediening helpt. Leuke serveersters zonder BH ook.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef vrijwel altijd fooi.
Moet ik ook eens mee ophouden met deze prijzen.
Logischquote:Op zondag 17 juli 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk echt per situatie. Snelle, vriendelijke bediening helpt. Leuke serveersters zonder BH ook.
Nou vooruit....quote:Op zondag 17 juli 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Maar leuke serveersters met BH kan ook nog net hoor.
Die arme meisjes moeten de hele dag zware dienbladen met mijn bier tillen, een beetje comfort gun ik ze welquote:
Ach ja, ik ga er met mijn "volle verstand" zelf zitten uiteraard, maar het zijn idd toeristenprijzen, paar minuten lopen en je betaalt zo 2 euro minder.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:33 schreef Barbusse het volgende:
9 euro voor een pint, toeristenprijzen. Beetje als een espresso bestellen op het San Marco plein, dat is ook iets van 10 euro
Geen BH geeft toch comfort?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die arme meisjes moeten de hele dag zware dienbladen met mijn bier tillen, een beetje comfort gun ik ze wel.
Er is een tijd en plaats voor elke vorm van comfortquote:
Ja, ik ook. Maar als ergens gewoon een simpel biertje wil ga ik wel naar een kroegje hier vlakbij, 1,20 voor een biertje.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er met mijn "volle verstand" zelf zitten uiteraard, maar het zijn idd toeristenprijzen, paar minuten lopen en je betaalt zo 2 euro minder.
Daar kan je hier niet eens meer voor naar het toiletquote:Op zondag 17 juli 2022 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als ergens gewoon een simpel biertje wil ga ik wel naar een kroegje hier vlakbij, 1,20 voor een biertje.
Sta je daar met je George Clooney looks in je smoking tussen de lokale paupers.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als ergens gewoon een simpel biertje wil ga ik wel naar een kroegje hier vlakbij, 1,20 voor een biertje.
Waarom zou ik een smoking aantrekken als ik een biertje ga drinken?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je daar met je George Clooney looks in je smoking tussen de lokale paupers.
Omdat je Barb bent; altijd op en top gekleed.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik een smoking aantrekken als ik een biertje ga drinken?
Omdat je geen andere kleding hebt?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik een smoking aantrekken als ik een biertje ga drinken?
Barb zijn zijden pyjama. Met kostuum print.quote:
Smoothquote:Op zondag 17 juli 2022 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb zijn zijden pyjama. Met smoking print.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 17 juli 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
Met dit weer is een bh gewoon een martelwerktuig
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je Barb bent; altijd op en top gekleed.
Waarom die blauwe voeten? Misschien eens pantoffels proberen barb?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb zijn zijden pyjama. Met kostuum print.
[ afbeelding ]
Dat zijn van die sokken waar elke teen een eigen compartiment heeftquote:Op zondag 17 juli 2022 21:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom die blauwe voeten? Misschien eens pantoffels proberen barb?
quote:Op maandag 18 juli 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gewoon een vestje aan, omdat de airco hier op kantoor zo hard staat
Je hebt Corona en staat met je auto in Portugal in de file te wachten tot je wordt verzwolgen door de bosbranden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |