Je bent de h vergetenquote:
Weet je het zeker?quote:
Je moet wel reagerenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijne niet hoor. Telkens die ongevraagde pussypics. bah! Walgelijk!
Dat doet hij toch. Hij vindt ze bah.quote:
Niks mis met een goede close up.quote:
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmantquote:
Sowieso liever tettenpics natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmant
Het varieertquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou best van pussy op zijn tijd, maar ik vind close ups ervan dus echt niet charmant
Tettenquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30+ hier nu.quote:
quote:
Ik zie op de ECMWF 45. Je kan beter naar het zuiden van Noorwegen. Daar gaat het wellicht nog vriezen overdag de komende dagenquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True
Maar het schijnt in centraal Portugal de komende dagen tegen de 50 graden aan te tikken. Das insane.
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd johquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie op de ECMWF 45. Je kan beter naar het zuiden van Noorwegen. Daar gaat het wellicht nog vriezen overdag de komende dagen
Dan ben je 'well done' tochquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd joh
Eerder overcooked zonder enige voedingswaardequote:
oke, ik zal het proberen.quote:
Naar Zuid-Europa verhuizen en dan gaan klagen over de temperatuur.quote:
Voorspelbaarheid is belangrijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar Zuid-Europa verhuizen en dan gaan klagen over de temperatuur.Je kan de man uit Nederland halen, maar de Nederlander blijft in de man.
Zou kopenquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu van 35+ overdag na 5- ga en dan weer terug naar 35+ ben ik geen mens meer maar een magnetronmaaltijd joh
McDonalds dus...quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerder overcooked zonder enige voedingswaardeZompig en zonder enige smaak
Fuuuuu. En niet thuis zeker?quote:
Extra luchtgatquote:
Hahhah ja maar een gat aan de achterkant bij die lusjes is een beetje gekquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Extra luchtgat
En dat is toch gewoon mode tegenwoordig.
Verder wel vervelend.
Hhahaha jawel. ben gewoon thuis, dus het is niet zo rampquote:
teleurstellendquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aan de achterkant. bij het lusje van de riem dus
Nieuwste mode.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhah ja maar een gat aan de achterkant bij die lusjes is een beetje gek
Dan maar weggooien die broek.quote:Kan mn shirt er nog wel overheen hangen, maar gok dat het uiteindelijk wel snel verder scheurt.
Dat scheelt dan weer.quote:Hhahaha jawel. ben gewoon thuis, dus het is niet zo ramp
T wordt hier ook 35 komende week, dus niet zeurenquote:
Ik zag zelfs 40quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T wordt hier ook 35 komende week, dus niet zeuren
huehue zak?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit in de airco, ik merk er geen zak van.
En al zou ik er een zak van merken: lekker!
Zolanger nog geen Telegraafartikel is met 'horrorzomer' in de titel loopt het vast wel los.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weiger de voorspelling van volgende week overigens. Ga toch weg met je 37 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |